'

Zadania

Brak wierszy.

Treść

  • Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez adobrawy

    Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:

    1. Jaką liczbę wniosków pisemnych o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2014 roku
    2. Jaką liczbę wniosków o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2015 roku
    3. Jaką liczbę wniosków o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2016 roku
    4. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za 2014 rok.
    5. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za 2015 rok.
    6. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za 2016 rok.

    Jeżeli ewidencja/rejestr/spis prowadzona jest w formie elektronicznej, wnosimy o udostępnienia w postaci pliku w formacie dokumentu tekstowego lub arkusza kalkulacyjnego. Jeżeli ewidencja/rejestr nie jest prowadzony w formie elektronicznej, wnosimy o udostępnienie informacji w postaci skanu.

    W każdym wypadku wnosimy o dokonaniem niezbędnych wyłączeń dotyczących ochrony prywatności wnioskujących osób.
    Na podstawie art. 14 ustawy o dostępie do informacji publicznej wnosimy o udostępnienia informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    W imieniu Stowarzyszenia,
    Katarzyna Batko-Tołuć
    Szymon Osowski
    - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:

    1. Jaką liczbę wniosków pisemnych o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2014 roku 2. Jaką liczbę wniosków o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2015 roku 3. Jaką liczbę wniosków o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2016 roku 4. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za 2014 rok.
    5. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za 2015 rok.
    6. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za 2016 rok.

    Jeżeli ewidencja/rejestr/spis prowadzona jest w formie elektronicznej, wnosimy o udostępnienia w postaci pliku w formacie dokumentu tekstowego lub arkusza kalkulacyjnego. Jeżeli ewidencja/rejestr nie jest prowadzony w formie elektronicznej, wnosimy o udostępnienie informacji w postaci skanu.

    W każdym wypadku wnosimy o dokonaniem niezbędnych wyłączeń dotyczących ochrony prywatności wnioskujących osób.
    Na podstawie art. 14 ustawy o dostępie do informacji publicznej wnosimy o udostępnienia informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-1636@fedrowanie.siecobywatelska.pl

    W imieniu Stowarzyszenia,
    Katarzyna Batko-Tołuć
    Szymon Osowski
    - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez JONKOWO

    Dzień dobry.

    Pismem z dnia 15.09.2018 Pani Katarzyna Batko-Tołuć wystąpiła do Urzędu
    Gminy w Jonkowie o informację publiczną dotyczącą ilości wniosków o
    informację publiczną jaką otrzymał urząd w latach 2014, 2015, 2016.
    Udostępnienie ma nastąpić w formie elektronicznej. Ze względu na
    konieczność podjęcia szeregu czynności technicznych związanych z
    udostępnieniem żądanej informacji : wyszukanie i zebranie informacji,
    skanowanie, anonimizację itp. jej udostępnienie nie może dojść do skutku
    w terminie wskazanym w art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r o
    dostępie do informacji publicznej (Dz. U. nr 112, poz. 1198 ze zm.). W
    związku z powyższym , opierając swe działania na podstawie art. 13 ust.2
    ustawy o dostępie do informacji publicznej, powiadamiamy, że
    udostępnienie żądanej informacji nastąpi do dnia 09.11.2018.

    Z poważaniem,

    Sekretarz UG Jonkowo

    Mariusz Olkowski

    Sprawę prowadzi : Anita Jończyk

    W dniu 2018-09-15 o 21:06, sprawa-1636@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
    --
    Sekretariat Urzędu Gminy Jonkowo
    ul. Klonowa 2
    11-042 Jonkowo
    tel. 89 670 69 11

    Załączniki

  • Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez JONKOWO

    Dzień dobry.
    W odpowiedzi na Państwa wniosek uprzejmie informuję, że nie prowadzimy 
    ewidencji/spisu/rejestru/wykazu  wniosków o udostępnienie informacji
    publicznej w formie elektronicznej. W związku z tym zgodnie z prośbą
    przesyłam informację w postaci skanów i informuję, że w roku:
    - 2014 wpłynęło 19 wniosków o udostępnienie informacji publicznej,
    - 2015 wpłynęło 18 wniosków o udostępnienie informacji publicznej,
    - 2016 wpłynęło 28 wniosków o udostępnienie informacji publicznej.

    Z poważaniem,
    Anita Jończyk,

    Sekretariat UG Jonkowo

    --- Treść przekazanej wiadomości ---
    Temat: Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
    Data: Wed, 26 Sep 2018 10:06:19 +0200
    Nadawca: Sekretariat UG Jonkowo <sekretariat@jonkowo.pl>
    Adresat: sprawa-1636@fedrowanie.siecobywatelska.pl

    Dzień dobry.

    Pismem z dnia 15.09.2018 Pani Katarzyna Batko-Tołuć wystąpiła do Urzędu
    Gminy w Jonkowie o informację publiczną dotyczącą ilości wniosków o
    informację publiczną jaką otrzymał urząd w latach 2014, 2015, 2016.
    Udostępnienie ma nastąpić w formie elektronicznej. Ze względu na
    konieczność podjęcia szeregu czynności technicznych związanych z
    udostępnieniem żądanej informacji : wyszukanie i zebranie informacji,
    skanowanie, anonimizację itp. jej udostępnienie nie może dojść do skutku
    w terminie wskazanym w art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r o
    dostępie do informacji publicznej (Dz. U. nr 112, poz. 1198 ze zm.). W
    związku z powyższym , opierając swe działania na podstawie art. 13 ust.2
    ustawy o dostępie do informacji publicznej, powiadamiamy, że
    udostępnienie żądanej informacji nastąpi do dnia 09.11.2018.

    Z poważaniem,

    Sekretarz UG Jonkowo

    Mariusz Olkowski

    Sprawę prowadzi : Anita Jończyk

    W dniu 2018-09-15 o 21:06, sprawa-1636@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
    --
    Sekretariat Urzędu Gminy Jonkowo
    ul. Klonowa 2
    11-042 Jonkowo
    tel. 89 670 69 11