Instytucja: SANDOMIERZ
Monitoring: Samorządy o liczbę wniosków 2017
Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:
1. Jaką liczbę wniosków pisemnych o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2014 roku
2. Jaką liczbę wniosków o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2015 roku
3. Jaką liczbę wniosków o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2016 roku
4. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za 2014 rok.
5. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za 2015 rok.
6. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za 2016 rok.
Jeżeli ewidencja/rejestr/spis prowadzona jest w formie elektronicznej, wnosimy o udostępnienia w postaci pliku w formacie dokumentu tekstowego lub arkusza kalkulacyjnego. Jeżeli ewidencja/rejestr nie jest prowadzony w formie elektronicznej, wnosimy o udostępnienie informacji w postaci skanu.
W każdym wypadku wnosimy o dokonaniem niezbędnych wyłączeń dotyczących ochrony prywatności wnioskujących osób.
Na podstawie art. 14 ustawy o dostępie do informacji publicznej wnosimy o udostępnienia informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
W imieniu Stowarzyszenia,
Katarzyna Batko-Tołuć
Szymon Osowski
- członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
IP.1431.8.2017.JSZ2
Pani Katarzyna Batko-Tołuć
Pan Szymon Osowski
Stosownie do treści wniosku z dnia 21 lutego 2017 r. udzielam następującej informacji publicznej:
W latach 2014-2016 do Urzędu Miejskiego w Sandomierzu wpłynęła następująca ilość wniosków o informację publiczną:
1.. w roku 2014 – 63
2.. w roku 2015 – 58
3.. w roku 2016 – 68
W załączeniu przekazuję rejestry wniosków o informację publiczną za lata 2014-2016 (vide załącznik)
Jacek Szkodziński – inspektor ds. informacji publicznej w Urzędzie Miejskim w Sandomierzu
Sandomierz, 22 lutego 2017 r.
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na zapytanie publiczne z dnia 10 lutego
2020 r.
Z poważaniem,
Monika Brzeska
Kadry i obsługa Rady Gminy
Urząd Gminy Smętowo Graniczne
ul. Dworcowa 10
83 -230 Smętowo Graniczne
tel. 58 56 19 033 wew. 17
fax 58 56 19 520
Niniejszym wskazuje się, że wiadomość e-mail lub jej załączniki, skierowana
do Urzędu Gminy Smętowo Graniczne mogą zawierać dane osobowe w rozumieniu
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako: RODO). Z uwagi na
powyższe, na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 RODO informuje się, że
administratorem tych danych osobowych jest Wójt Gminy z siedzibą w Smętowie
Granicznym, ul. Dworcowa 10, 83-230 Smętowo Graniczne, tel. 58-561-90-33,
e-mail: <mailto:wojt@smetowograniczne.pl> wojt@smetowograniczne.pl".
ZASADA POUFNOŚCI: Niniejsza wiadomość, w tym załącznik(i), jest przeznaczona
wyłącznie do użytku adresata (ów) i może zawierać zastrzeżone, poufne lub
uprzywilejowane informacje. Jeśli nie jesteś zamierzonym odbiorcą, wszelkie
użycie, kopiowanie, ujawnianie, rozpowszechnianie lub podejmowanie
jakichkolwiek działań w oparciu o te informacje jest surowo zabronione.
Jeśli nie jesteś zamierzonym odbiorcą, natychmiast powiadom o tym nadawcę,
usuń tę wiadomość i zniszcz wszystkie jej kopie.
POLITYKA PRYWATNOŚCI: Urząd Gminy w Smętowie Granicznym jest zobowiązany do
przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych. Aby uzyskać więcej
informacji na temat przetwarzania danych, wejdź na stronę:
<http://bip.ugsmetowograniczne.nv.pl/Article/id,842.html>
http://bip.ugsmetowograniczne.nv.pl/Article/id,842.html lub skontaktuj się z
Inspektorem Ochrony Danych: <mailto:iod@smetowograniczne.pl>
iod@smetowograniczne.pl "