'

Zadania

Brak wierszy.

Treść

  • Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez adobrawy

    Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:

    1. Jaką liczbę wniosków pisemnych o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2014 roku
    2. Jaką liczbę wniosków o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2015 roku
    3. Jaką liczbę wniosków o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2016 roku
    4. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za 2014 rok.
    5. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za 2015 rok.
    6. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za 2016 rok.

    Jeżeli ewidencja/rejestr/spis prowadzona jest w formie elektronicznej, wnosimy o udostępnienia w postaci pliku w formacie dokumentu tekstowego lub arkusza kalkulacyjnego. Jeżeli ewidencja/rejestr nie jest prowadzony w formie elektronicznej, wnosimy o udostępnienie informacji w postaci skanu.

    W każdym wypadku wnosimy o dokonaniem niezbędnych wyłączeń dotyczących ochrony prywatności wnioskujących osób.
    Na podstawie art. 14 ustawy o dostępie do informacji publicznej wnosimy o udostępnienia informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    W imieniu Stowarzyszenia,
    Katarzyna Batko-Tołuć
    Szymon Osowski
    - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez JASIENIEC

    Szanowni Państwo,

    W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej
    zarejestrowany w dniu 23.02.2017r., znak L.dz. 818.2017, w złączeniu
    odpowiedzi na zadane we wniosku pytania oraz rejestry wniosków o
    udzielenie informacji publicznej, dwa skany rejestru papierowego i jeden
    rejestr wygenerowany z sytemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją.

    Ad.1. Liczba otrzymanych wniosków w 2014 r. - *21 **szt.,*

    Ad.2. Liczba otrzymanych wniosków w 2015r. - *34 szt.,*

    Ad.3. Liczba otrzymanych wniosków w 2016r. - *56 szt.
    *

    W załączeniu trzy rejestry za lata 2014, 2015, 2016.

    _Proszę o elektroniczne potwierdzenie otrzymania wiadomości, na adres z
    którego została wysłana, korzystając z opcji odpowiedz. _*_
    _*

    Z poważaniem

    Tomasz Podhorecki
    Sekretarz
    Urząd Gminy Jasieniec
    ul. Warecka 42
    05-604 Jasieniec
    tel. 48 6613570 wew. 104
    fax. 48 6613581
    mail:sekretarz@jasieniec.pl
    www.jasieniec.pl

    W dniu 2017-02-21 o 21:49, sprawa-2386@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze: