'

Zadania

Brak wierszy.

Treść

  • Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez adobrawy

    Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:

    1. Jaką liczbę wniosków pisemnych o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2014 roku
    2. Jaką liczbę wniosków o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2015 roku
    3. Jaką liczbę wniosków o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2016 roku
    4. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za 2014 rok.
    5. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za 2015 rok.
    6. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za 2016 rok.

    Jeżeli ewidencja/rejestr/spis prowadzona jest w formie elektronicznej, wnosimy o udostępnienia w postaci pliku w formacie dokumentu tekstowego lub arkusza kalkulacyjnego. Jeżeli ewidencja/rejestr nie jest prowadzony w formie elektronicznej, wnosimy o udostępnienie informacji w postaci skanu.

    W każdym wypadku wnosimy o dokonaniem niezbędnych wyłączeń dotyczących ochrony prywatności wnioskujących osób.
    Na podstawie art. 14 ustawy o dostępie do informacji publicznej wnosimy o udostępnienia informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    W imieniu Stowarzyszenia,
    Katarzyna Batko-Tołuć
    Szymon Osowski
    - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) przez STARY LUBOTYŃ

    To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres gmina@lubotyn.pl.

    Uwaga: To potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

  • Fwd: Fwd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez STARY LUBOTYŃ

    W związku z art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do
    informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 ze zm.) informuję, że
    udostępnienie informacji (wniosek z dnia 21.02.2017 r.) wymaga przetworzenie
    dużej ilości danych dlatego też informujemy, że odpowiedź na Państwa Wniosek
    zostanie udzielona do dnia 31.03.2017 r.

    Z wyrazami szacunku
    Ewa Świątkowska
    Urząd Gminy
    Stary Lubotyń

  • Fwd: Fwd: Fwd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez STARY LUBOTYŃ

    W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuję, że do
    Urzędu Gminy Stary Lubotyń wpłynęły w nioski w ilości:
    - 2014 r. - 40,
    - 2015 r. -
    - 2016 r - 44.
    Ponad to informuję, że nie prowadzimy rejestru wniosków o informację publiczną.
    Tki rejestr prowadzony jest od 2017 r.

    ------ Oryginalna wiadomość --------
    Od: "swiatkowska@lubotyn.nazwa.pl" <swiatkowska@lubotyn.pl>
    Do: sprawa-2487@fedrowanie.siecobywatelska.pl
    Data: 3 marzec 2017 o 09:07
    Temat: Fwd: Fwd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej

    W związku z art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do
    informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 ze zm.) informuję, że
    udostępnienie informacji (wniosek z dnia 21.02.2017 r.) wymaga przetworzenie
    dużej ilości danych dlatego też informujemy, że odpowiedź na Państwa Wniosek
    zostanie udzielona do dnia 31.03.2017 r.

    Z wyrazami szacunku
    Ewa Świątkowska
    Urząd Gminy
    Stary Lubotyń

    ---------- Wiadomość przekazana dalej ----------
    Od: Urząd Gminy w Starym Lubotyniu <gmina@lubotyn.pl mailto:gmina@lubotyn.pl >
    Data: 3 marca 2017 08:46
    Temat: Fwd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
    Do: evaswiatkowska@gmail.com mailto:evaswiatkowska@gmail.com

    --- Treść przekazanej wiadomości ---
    Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
    Data: Tue, 21 Feb 2017 20:59:46 -0000
    Nadawca: sprawa-2487@fedrowanie.siecobywatelska.pl
    mailto:sprawa-2487@fedrowanie.siecobywatelska.pl
    Odpowiedź-Do: sprawa-2487@fedrowanie.siecobywatelska.pl
    mailto:sprawa-2487@fedrowanie.siecobywatelska.pl
    Adresat: gmina@lubotyn.pl mailto:gmina@lubotyn.pl

    Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:

    1. Jaką liczbę wniosków pisemnych o informację publiczną (mailem, pocztą
    tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2014 roku
    2. Jaką liczbę wniosków o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do
    protokołu) otrzymał urząd w 2015 roku
    3. Jaką liczbę wniosków o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do
    protokołu) otrzymał urząd w 2016 roku
    4. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za
    2014 rok.
    5. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za
    2015 rok.
    6. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za
    2016 rok.

    Jeżeli ewidencja/rejestr/spis prowadzona jest w formie elektronicznej, wnosimy o
    udostępnienia w postaci pliku w formacie dokumentu tekstowego lub arkusza
    kalkulacyjnego. Jeżeli ewidencja/rejestr nie jest prowadzony w formie
    elektronicznej, wnosimy o udostępnienie informacji w postaci skanu.

    W każdym wypadku wnosimy o dokonaniem niezbędnych wyłączeń dotyczących ochrony
    prywatności wnioskujących osób.
    Na podstawie art. 14 ustawy o dostępie do informacji publicznej wnosimy o
    udostępnienia informacji w formie elektronicznej na adres:
    sprawa-2487@fedrowanie.siecobywatelska.pl
    mailto:sprawa-2487@fedrowanie.siecobywatelska.pl

    W imieniu Stowarzyszenia,
    Katarzyna Batko-Tołuć
    Szymon Osowski
    - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji


    --
    Pozdrawiam
    Ewa Świątkowska