Instytucja: KAZANÓW
Monitoring: Samorządy o liczbę wniosków 2017
Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:
1. Jaką liczbę wniosków pisemnych o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2014 roku
2. Jaką liczbę wniosków o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2015 roku
3. Jaką liczbę wniosków o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2016 roku
4. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za 2014 rok.
5. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za 2015 rok.
6. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za 2016 rok.
Jeżeli ewidencja/rejestr/spis prowadzona jest w formie elektronicznej, wnosimy o udostępnienia w postaci pliku w formacie dokumentu tekstowego lub arkusza kalkulacyjnego. Jeżeli ewidencja/rejestr nie jest prowadzony w formie elektronicznej, wnosimy o udostępnienie informacji w postaci skanu.
W każdym wypadku wnosimy o dokonaniem niezbędnych wyłączeń dotyczących ochrony prywatności wnioskujących osób.
Na podstawie art. 14 ustawy o dostępie do informacji publicznej wnosimy o udostępnienia informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
W imieniu Stowarzyszenia,
Katarzyna Batko-Tołuć
Szymon Osowski
- członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
Dzień dobry,
Gmina Kazanów w odpowiedzi na Państwa wniosek przekazuje informacje:
Ad 1- Liczba wniosków 1
Ad 2 - Liczba wniosków 39
ad 3 - Liczba wniosków 45
Ad 4,5,6 - Złożone wnioski dotyczyły w większości następujących spraw
- udzielenia informacji w zakresie odbioru, usuwania i unieszkodliwienia
odpadów, ochrony powietrza, usuwania azbestu, zakupu mebli, artykułów biurowych
i sprzętu informatycznego, bezdomności zwierząt, gospodarki wodno-ściekowej,
zagospodarowania przestrzennego, publikacji w BIP, budżetu obywatelskiego,
przesyłania materiałów w zakresie działalności dziennikarskiej, zatrudnienia
radcy prawnego, bezpieczne oprogramowanie.
Pozdrawiam
> Dnia 21 luty 2017 o 22:06 sprawa-2550@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> napisał(a):
>
>
> Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o
> informację:
>
> 1. Jaką liczbę wniosków pisemnych o informację publiczną (mailem, pocztą
> tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2014 roku
> 2. Jaką liczbę wniosków o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do
> protokołu) otrzymał urząd w 2015 roku
> 3. Jaką liczbę wniosków o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do
> protokołu) otrzymał urząd w 2016 roku
> 4. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za
> 2014 rok.
> 5. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za
> 2015 rok.
> 6. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za
> 2016 rok.
>
> Jeżeli ewidencja/rejestr/spis prowadzona jest w formie elektronicznej, wnosimy
> o udostępnienia w postaci pliku w formacie dokumentu tekstowego lub arkusza
> kalkulacyjnego. Jeżeli ewidencja/rejestr nie jest prowadzony w formie
> elektronicznej, wnosimy o udostępnienie informacji w postaci skanu.
>
> W każdym wypadku wnosimy o dokonaniem niezbędnych wyłączeń dotyczących ochrony
> prywatności wnioskujących osób.
> Na podstawie art. 14 ustawy o dostępie do informacji publicznej wnosimy o
> udostępnienia informacji w formie elektronicznej na adres:
> sprawa-2550@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> W imieniu Stowarzyszenia,
> Katarzyna Batko-Tołuć
> Szymon Osowski
> - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji