Odmowa nadania statusu osoby bezrobotnej #195
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
3 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
|
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PUP w Pabianicach
W załączeniu odpowiedź na maila z dnia 30.08.2023r.
Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach
ul. Waryńskiego 11
95-200 Pabianice
tel. 42 22-54-200Obowiązek informacyjny:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, informujemy, iż Administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach, ul.
Waryńskiego 11, 95-200 Pabianice, tel. 42 22-54-200, email:
{{ email }}Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu: przyjęcia oraz
rozpatrzenia sprawy opisanej w korespondencji email, dowodowym, na
potrzeby zabezpieczenia informacji, które mogą służyć wykazywaniu
faktów, archiwalnym — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek
wynikający z przepisów prawa) oraz art. 6 ust. 1 lit. e (niezbędność do
wykonywania zadań publicznych).
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania,
usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec
przetwarzania, a także o prawo do przenoszenia danych. Jeśli uzna
Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy
RODO, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
Pełna informacja dotycząca zasad przetwarzania danych osobowych znajduje
się na stronie Powiatowego Urzędu Pracy w Pabianicach pod adresem:
http://pabianice.praca.gov.pl/urzad/ochrona-danych-osobowychUwaga! Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby
lub podmiotu, do którego jest zaadresowana i może zawierać treści
chronione przepisami prawa. Wgląd w treść wiadomości otrzymanej
omyłkowo, dalsze jej przekazywanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju
wykorzystanie, bądź podjęcie jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w
niej informacje przez osobę lub podmiot nie będący adresatem, jest
niedozwolone. Odbiorca korespondencji, który otrzymał‚ ją omyłkowo,
proszony jest o zawiadomienie nadawcy i usunięcie tego materiału.W dniu 2023-08-30 09:22, OFOP napisał(a):
> Szanowni Państwo,
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i 2 Konstytucji RP oraz art. 10 ust. 1
> Ustawy o dostępie do informacji publicznej Ogólnopolska Federacja
> Organizacji Pozarządowych wnosi o udostępnienie następujących
> informacji:
>
> 1. Liczba osób, którym odmówiono nadania statusu osoby bezrobotnej w
> 2022 roku, ze względu na fakt, że nieodpłatnie pełniły funkcję w
> zarządzie organizacji pozarządowej.
> 2. Jeżeli nastąpiła taka odmowa, prosimy o podanie podstawy prawnej,
> na której opierały się decyzje odmawiające nadania statusu osoby
> bezrobotnej dla ww. osób.
> 3. Informacje na temat wytycznych, instrukcji lub innych dokumentów
> regulujących procedury odmowy nadania statusu osoby bezrobotnej dla
> osób pełniących funkcję w zarządzie organizacji pozarządowej.
>
>
> Prosimy o przekazanie żądanych informacji na adres
> {{ email }}
>
> Z poważaniem,
>
> Weronika Czyżewska-Waglowska
> Wiceprezes Zarządu
>
> Łukasz Gorczyński
> Członek Zarządu
>
>
> --
>
> Ogólnopolska Federacja Organizacji Pozarządowych
> ul.Szpitalna 5/3 | 00-031 Warszawa
> www.ofop.eu
>
> tel. 784 568 232
> {{ email }}
>
> NIP 525-23-00-193 | KRS 015678615 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w
> Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego