Instytucja: WIELUŃ

Monitoring: Polowania zbiorowe 2018

Treść

  • Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez krzysztof

    Na podstawie art. 61 Konstytucji RP wnoszę o udostępnienie informacji publicznej dotyczącej zaplanowanych terminów polowań zbiorowych zgłoszonych do gminy po 1 kwietnia 2018 roku na podstawie art. 42ab ust. 1 ustawy Prawo łowieckie, poprzez:

    1. wskazanie w formie edytowalnej (w treści wiadomości email, lub w pliku Word lub Excel) daty, godziny rozpoczęcia i zakończenia, oraz miejsca zaplanowanych polowań

    2. przesłanie treści wszystkich informacji przekazanych zgodnie z art. 42ab ust. 1 ustawy Prawo łowieckie przez dzierżawców albo zarządców obwodów łowieckich, w formie plików komputerowych (skanów).

    Ponadto wnoszę o:

    3. wskazanie miejsca (podstrony) na stronie internetowej urzędu gminy (w formie ścieżki adresu internetowego), gdzie są podawane (lub będą podawane) do publicznej wiadomości terminy rozpoczęcia i zakończenia oraz miejsca polowań zbiorowych, zgodnie z art. 42ab ust. 2 ustawy Prawo łowieckie

    4. wskazanie miejsca (podstrony) na stronie internetowej urzędu gminy (w formie ścieżki adresu internetowego), gdzie są podawane do publicznej wiadomości informacje o miejscu przechowywania książek ewidencji pobytu na polowaniu indywidualnym, zgodnie z art. 42b ust. 1e ustawy Prawo łowieckie

    Wnoszę o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej, na adres e-mail {{EMAIL}}

    Krzysztof Wychowałek

  • odpowiedź na wniosek o dostęp do informacji publicznej przez WIELUŃ

    BB.1431.5.2019

    Dzień dobry,

    W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o dostęp do informacji
    publicznej.

    W załącznikach przesyłam otrzymywane informacje o polowaniach. Informacje
    przesyłane były do Urzędu drogą elektroniczną.

    Wszystkie komunikaty umieszczono:

    - na stronie www.bip.um.wielun.pl w zakładce "komunikaty"

    - na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Wieluniu, plac Kazimierza
    Wielkiego 2.

    Z wyrazami szacunku,

    Radosław Urbaniak
    Kierownik Biura Burmistrza

    tel. 48 43 886 02 03
    fax. 48 43 886 02 60
    e-mail: urbaniakr@um.wielun.pl

    Urząd Miejski w Wieluniu
    Plac Kazimierza Wielkiego 1
    98-300 Wieluń

    Uprzejmie informujemy, że administratorem danych osobowych przekazanych w
    korespondencji mailowej jest Burmistrz Wielunia z siedzibą w Wieluniu, pl.
    Kazimierza Wielkiego 1, 98-300 Wieluń. Więcej informacji znajduje się na
    stronie <http://www.bip.um.wielun.pl/> www.bip.um.wielun.pl w zakładce
    ochrona danych osobowych.

    Załączniki