'

Instytucja: DOBRA

Monitoring: Polowania zbiorowe 2018

Zadania

Brak wierszy.

Treść

  • Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez krzysztof

    Na podstawie art. 61 Konstytucji RP wnoszę o udostępnienie informacji publicznej dotyczącej zaplanowanych terminów polowań zbiorowych zgłoszonych do gminy po 1 kwietnia 2018 roku na podstawie art. 42ab ust. 1 ustawy Prawo łowieckie, poprzez:

    1. wskazanie w formie edytowalnej (w treści wiadomości email, lub w pliku Word lub Excel) daty, godziny rozpoczęcia i zakończenia, oraz miejsca zaplanowanych polowań

    2. przesłanie treści wszystkich informacji przekazanych zgodnie z art. 42ab ust. 1 ustawy Prawo łowieckie przez dzierżawców albo zarządców obwodów łowieckich, w formie plików komputerowych (skanów).

    Ponadto wnoszę o:

    3. wskazanie miejsca (podstrony) na stronie internetowej urzędu gminy (w formie ścieżki adresu internetowego), gdzie są podawane (lub będą podawane) do publicznej wiadomości terminy rozpoczęcia i zakończenia oraz miejsca polowań zbiorowych, zgodnie z art. 42ab ust. 2 ustawy Prawo łowieckie

    4. wskazanie miejsca (podstrony) na stronie internetowej urzędu gminy (w formie ścieżki adresu internetowego), gdzie są podawane do publicznej wiadomości informacje o miejscu przechowywania książek ewidencji pobytu na polowaniu indywidualnym, zgodnie z art. 42b ust. 1e ustawy Prawo łowieckie

    Wnoszę o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej, na adres e-mail {{EMAIL}}

    Krzysztof Wychowałek

  • Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez DOBRA

    Dzień Dobry.

    Udostępniam informację publiczną dotyczącą zaplanowanych terminów polowań
    zbiorowych zgłoszonych do gminy po 1 kwietnia 2018 roku na podstawie art.
    42ab ust. 1 ustawy Prawo łowieckie:

    1. Do chwili obecnej nie otrzymano żadnej informacji o zaplanowanych
    polowaniach.

    2. Brak treści informacji przekazanych zgodnie z art. 42ab ust. 1
    ustawy Prawo łowieckie przez dzierżawców albo zarządców obwodów łowieckich.

    3. Miejsce na stronie internetowej urzędu gminy wiadomości o terminie
    rozpoczęcia i zakończenia oraz miejsca polowań zbiorowych:
    https://bip.dobragmina.pl/strony/menu/152.dhtml

    4. Miejsce na stronie internetowej urzędu gminy wiadomości o miejscu
    przechowywania książek ewidencji pobytu na polowaniu indywidualnym:
    https://bip.dobragmina.pl/strony/menu/153.dhtml

    Pozdrawiam,
    Sebastian Kuran - inspektor ds. inwestycji

    tel. (91)3914538

    adres e-mail: <mailto:s.kuran@dobragmina.pl> s.kuran@dobragmina.pl

    Urząd Miejski w Dobrej

    ul. Rynek 1, 72-210 Dobra

    NIP: 856-13-99-133, REGON: 811684315