Praworządność szkół #172
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
5 |
Liczba spamu: |
1 |
Status pierwszego wniosku: |
Otwarte |
Status ostatniego wniosku: |
Otwarte |
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Re: Wniosek o informację DOPAMINA LAB przez SZKOŁA PODSTAWOWA W RUDNIKACH
Ocena LLM: C) email jest odpowiedzią z SZKOŁA PODSTAWOWA W RUDNIKACH i zawiera informację o
przedłużeniu terminu na odpowiedź.Dzień dobry,
w załączniu przesyłam powiadomienie o wyznaczeniu nowego terminu do
załatwienia sprawy.--
Kind regards / Pozdrawiam ,School Director / Dyrektor Szkoły
Bożena Olszewska-Motyl----------------------------------
Rudniki Primary School / Rudniki Szkoła Podstawowa
Adress: Szkolna 11, 42-421 Rudniki
WWW:http://www.sprudniki.pl/news.phpW dniu 2024-01-25 10:13, DopaminaLab napisał(a):
> WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i 2 Konstytucji RP oraz art. 10 ust. 1
> ustawy o dostępie do informacji publicznej wnosimy w imieniu
> Stowarzyszenia dO!PAmina Lab o odpowiedź na następujące pytania.
>
> Prosimy o przesłanie odpowiedzi za pośrednictwem poczty
> elektronicznej na adres email {{ email }}
>
> Prosimy o odpowiedź na wszystkie pytania, zgodnie z numeracją,
> poprzez wpisanie słowa tak/nie, podanie/udostępnienie odpowiednich
> danych/informacji lub poprzez przywołanie odpowiedniego
> cytatu/fragmentu ze statutu szkolnego. Jeżeli odpowiedź na pytanie
> wiąże się z załączeniem dokumentów, wnosimy o załączenie i
> przesłanie ich w formie skanów lub odpowiednio linków do
> dokumentów.
>
> 1. Ile osób realizuje obowiązek szkolny w Państwa placówce?
> 2. Czy szkolny system oceniania w Państwa placówce przewiduje
> stosowanie średniej ważonej? Tak/Nie
> 3. Czy do konkretnych ocen bieżących przypisuje się wagi? Tak/Nie
> 3.a. Jeśli tak to jakie?
> 4. Czy w Państwa placówce oceny śródroczne/końcoworoczne ustala
> się na podstawie/z
> uwzględnieniem średniej arytmetycznej/średniej ważonej z ocen
> bieżących? Tak/Nie
> 5. Czy w klasach I-III w Państwa placówce ocenami bieżącymi (w
> codziennej praktyce
> dydaktyczno-diagnostycznej) są oceny wyrażone cyfrą (od 1 do 6).
> Tak/Nie
> 6. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz/ograniczenia co do
> farbowania włosów przez osoby uczące się? Tak/Nie
> 7. Czy kryteria oceniania zachowania (umocowane w statucie)
> przewidują punkty ujemne za farbowanie włosów. Tak/Nie
> 8. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz malowania paznokci przez
> osoby uczące się? Tak/Nie
> 9. Czy kryteria oceniania zachowania (umocowane w statucie)
> przewidują punkty ujemne za pomalowane paznokcie? Tak/Nie
> 10. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz noszenia makijażu i
> biżuterii przez osoby uczące się? Tak/Nie
> 11. Czy kryteria oceniania zachowania (umocowane w statucie)
> przewidują punkty ujemne za noszenie makijażu lub biżuterii?
> Tak/Nie
> 12. Czy statut szkoły określa obowiązujący strój
> uczniowski/zasady ubierania się dla osób uczących się? Tak/Nie
> 13. Jeśli tak, proszę o przywołanie/zacytowanie tych zasad
> ubierania się lub/i zapisu ze statutu szkoły. Jak
> uczniowie/uczennice Państwa szkoły mogą/mają się ubierać?
> Jeżeli nie,
> proszę o wpisanie „nie dotyczy".
> 14. Czy zgodnie z przyjętym szkolnym systemem oceniania umocowanym w
> statucie szkoły przewiduje się ocenę niedostateczną, w sytuacji
> zgloszenia przez osobe uczącą się więcej niż dopuszczalna liczba
> tzw. nieprzygotowań do lekcji. Tak/Nie
> 15. Czy zgodnie z przyjętym szkolnym systemem oceniania umocowanym w
> statucie szkoły przewiduje się ocenę niedostateczną za brak pracy
> domowej. Tak/Nie
> 16. Czy zgodnie z przyjętym szkolnym systemem oceniania umocowanym w
> statucie szkoły przewiduje się ocenę niedostateczną za
> nieobecność na sprawdzianie/kartkówce i/lub nienapisane tej
> kartkówki/sprawdziany w okreslonym czasie od momentu powrotu do
> szkoły po okresie nieobecności? Tak/Nie
> 17. Czy zgodnie z przyjętym szkolnym systemem oceniania umocowanym w
> statucie szkoły przewiduje się określony czas (w tygodniach/dniach)
> w jakim osoba ucząca się może poprawić daną ocenę bieżącą?
> Tak/Nie
> 18. W jaki sposób statut szkolny definiuje wymagania edukacyjne na
> ocenę celującą?
> Proszę o zacytowanie treści odpowiedniego artykułu/paragrafu.
> 19. Czy statut szkoły przewiduje rekwirowanie telefonu
> uczniowi/uczennicy, w przypadku gdy uczeń/uczennica używa telefonu
> niezgodnie z przyjętymi zasadami. Tak/Nie
> 20. Jeżeli tak, czy szkoła posiada depozyt w którym przechowywane
> są zarekwirowane telefony? Tak/Nie
> 21. Jeżeli tak, kto może odebrać zarekwirowany telefon z depozytu
> szkolnego?
> Rodzic/Opiekun prawny/Uczeń/Uczennica
> 22. Jakie zasady dotyczące używania telefonów obowiązują w
> Państwa szkole?
> 23. Czy szkoła udostępnia uczniom i uczennicom szafki (w których
> mogą oni przechowywać podręczniki i inne pomoce dydaktyczne).
> Tak/Nie
> 24. Czy za dostęp do szafek pobierane są opłaty? Tak/Nie
> Jeśli tak, w jakiej kwocie?
> 25. Czy szkoła prowadzi BIP? Tak/Nie
> 26. Czy szkoła posiada skrzynkę ePUAP? Tak/Nie
> Jeśli tak, proszę o podanie jej adresu.
> 27. Czy w szkole obowiązują mundurki? Tak/Nie
> 27a. Jeśli tak czy osoby uczące się kupują mundurek na własny
> koszt? Tak/Nie
> 27b. Jaki jest koszt zakupu mundurka?
> 27. Czy uczniowie pełnoletni mogą samodzielnie usprawiedliwiać
> nieobecności lub/i zwalniać się z lekcji? Tak/Nie
> 28. Czy uczniowie pełnoletni mają możliwość opuszczenia budynku
> szkoły w trakcie zajęć/przerw lekcyjnych? Tak/Nie
> 29. Na jakiej podstawie usprawiedliwiane są nieobecności? Czy
> wymagane jest podanie uzasadnienia/przyczyny nieobecności lub/i
> przedstawienia zaświadczenia np. lekarskiego?
> 30. Czy w czasie lekcji budynek szkoły jest zamykany, w rozumieniu
> czy wszystkie drzwi/wyjścia (w tym ewakuacyjne) są zamknięte na
> klucz? Tak/Nie
> 31. Czy w Państwa Placówce powołano Radę Szkoły? Tak/Nie
> 32. Czy w Państwa Placówce rodzice/opiekunowie prawni podpisują
> zgodę na wezwanie karetki pogotowia/udzielenie dziecku pierwszej
> pomocy przedmedycznej? Tak/Nie
> 33. Czy w Państwa placówce powołano Radę Rodziców? Tak/Nie
> 34. Czy w Państwa Placówce zbierane są składki na działalność
> Rady Rodziców? Tak/Nie
> 35. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów i uczennic podpisują
> deklarację wpłaty określonej kwoty środków na konto Rady
> Rodziców? Tak/Nie
> 36. Czy Rada Rodziców na początku danego roku szkolnego informuje
> społeczność szkolną o sugerowanej wysokości składki na jej
> działalność? Tak/Nie
> 37. Czy Rada Rodziców gromadzi zbierane środki na:
> -Indywidualnym koncie jednego z rodziców
> -Własnym koncie Rady
> -Subkoncie utworzonym na koncie placówki
> 38. Czy Rada Rodziców publikuje/przedstawia społeczności szkolnej
> roczne sprawozdania finansowe wydatków? Tak/Nie
> 39. Jeżeli tak, proszę o przesłanie/załączenie ostatniego
> opublikowanego sprawozdania finansowego Rady Rodziców Państwa
> placówki.
> 40. Czy Dyrekcja Szkoły posiada dostęp do konta Rady Rodziców?
> Tak/Nie
> 41. Czy Rada Rodziców Państwa Szkoły działa na podstawie
> regulaminu? Tak/Nie
> Jeśli tak proszę o przesłanie skanu tego regulaminu.
> 42. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów/uczennic biorą udział w
> wycieczkach szkolnych w charakterze osób do pomocy w opiece nad
> grupą? Tak/Nie
> 43. Czy na dzień wpływu wniosku w Państwa placówce są obsadzone
> wszystkie etaty według i zgodnie z zapotrzebowaniem? Tak/Nie
> 44. Jeśli nie, jakich stanowisk dotyczą wakaty w Państwa placówce
> i ile ich jest?
> 45. Czy w szkole zatrudniony jest psycholog/psycholożka? Tak/Nie
> 45 a. Jeśli tak w jakim wymiarze godzinowym?
> 45 b. Jeśli tak, jakie posiada kwalifikacje w rozumieniu
> wykształcenia kierunkowego i ukończonych kursów.
> 46. Ile osób uczęszcza na lekcje religii?
> 47. Ile osób uczęszcza na lekcje etyki?
> 48. Ile osób uczęszcza na lekcje WDŻ?
> 49. Czy budynek Państwa szkoły przeszedł termomodernizację?
> Tak/Nie
> 50. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony we własne
> odnawialne źródła energii? Tak/Nie
> 51. Czy w Państwa szkole monitoruje się jakość powietrza
> (zainstalowane specjalistyczne urządzenia monitorujące jakość
> powietrza wewnątrz budynku i wokół szkoły)? Tak/Nie
> 52. Czy Państwa szkoła posiada i korzysta z urządzeń
> odpowiadających za oczyszczanie powietrza wewnątrz budynku? Tak/Nie
> 53. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony w urządzenia i
> rozwiązania chłodzące (w przypadku fali upałów)? Tak/Nie
> 54. Czy w infrastrukturze wokół Państwa szkoły znajdują się
> instalacje bazujące na przyrodzie, np.: ogród warzywny, ogród
> deszczowy, łąka kwietna, park kieszonkowy, żywa altana? Tak/Nie
> 55. Czy Państwa szkoła zapewnia dostęp do codziennych,
> zbilansowanych wegetariańskich i wegańskich posiłków (obiad)
> osobom uczącym się, które są na takiej diecie? Tak/Nie
> 56. Jeżeli „tak", czy opcja dostępności posiłków roślinnych
> jest dodatkowo płatna? Tak/Nie
> 57. Czy szkoła prowadzi szczególny nadzór nad pomieszczeniami
> szkoły lub placówki lub terenem wokół szkoły lub placówki w
> postaci środków technicznych umożliwiających rejestrację obrazu
> (monitoring)? Tak/Nie
> 57a Jeżeli tak, jakie punkty/pomieszczenia objęte są monitoringiem:
> -Korytarze (Tak/Nie)
> -Szatnia (Tak/Nie)
> -Teren wokół szkoły (Tak/Nie)
> - Inne (proszę wpisać jakie)
> -Nie dotyczy
> 58. Proszę o informacje o prawach osób uczących się (zgodnie ze
> statutem szkoły).
> 59. Prosze o informację o obowiązkach osób uczących się (zgodnie
> ze statutem szkoły).
> 60. Proszę o informację o karach (dot. uczniów i uczennic) jakie
> stosuje się w Państwa szkole (zgodnie ze statutem szkoły.)
>
> UZASADNIENIE
> Stowarzyszenie dO!PAmina Lab powstało w lutym 2019 roku jako
> wspólnota wartości, platforma współpracy i działań na osi
> edukacja - kultura - zmiana - rozwój oraz wolna przestrzeń
> (do)wolnej edukacji. Stowarzyszenie jest wspólną, oddolną
> inicjatywą pasjonatów edukacji, rodziców, nauczycieli i
> nauczycielek oraz osób uczących się. Współpracujemy z szerokim
> otoczeniem akademickim i społecznym. Na podstawie wniosków z
> prowadzonych projektów edukacyjnych i badań, opracowujemy
> rekomendacje (w tym legislacyjne) dla oświatowych polityk lokalnych i
> ogólnopolskich. Aktywnie angażujemy się w działania
> następujących koalicji: Sieć Organizacji Społecznych dla Edukacji,
> Tak dla prewencji suicydalnej w szkołach, Forum Edukacji Domowej.
> Polska szkoła przechodziła i przechodzi w ostatnich latach
> nieustającą przemianę. Dotyczy to
> zarówno jej systemowej organizacji, jak i życia codziennego. W
> związku m.in z rozwojem neurodydaktyki, wiedzy o procesach uczenia
> się, psychologii i pedagogiki, w organizacji życia szkolnego i
> funkcjonowaniu szkoły, jako instytucji kształcącej i wychowującej,
> obserwujemy korzystne i warte odnotowania zmiany i trendy.
> Jednocześnie nie możemy jednak nie zauważyć, że nadal istnieją
> obszary życia szkolnego, w których identyfikujemy nieprawidłowości
> i wyzwania i które wymagają wsparcia, naprawy i wspólnego
> działania. Celem naszego monitoringu jest zdiagnozowanie i
> dookreślenie tych obszarów oraz na tej podstawie opracowanie raportu
> i publikacji pt. Szkolna Karta Praw - jako narzędziownika
> zawierającego ustandaryzowaną i usystematyzowaną wiedzę (w tym
> prawną) oraz kompendium dobrych praktyk, w tym
> dydaktyczno-wychowawczych organizujących inkluzywną i zdrową
> szkołę jako miejsce zorientowane na dobro dzieci i młodzieży,
> realizujące i rozumiejące prawa dzieci i prawa człowieka, oparte na
> wartościach demokratycznych i praworządności. Publikacja zostanie
> rozesłana do wszystkich szkół objętych monitoringiem. Dostępna
> będzie również w formie elektronicznej. Ponadto, celem
> upowszechnienia Szkolnej Karty Praw planujemy także cykl wydarzeń
> edukacyjnych (warsztaty, spotkania, konferencje). Wierzymy, że
> pogłębione i na szeroką skalę zbadanie problemów i wyzwań
> współczesnej szkoły (w tym w zakresie praworządności), wzmocni
> ochronę praw osób uczących się i praw człowieka w szkołach oraz
> przyczyni się do wzrostu świadomości oraz poprawy obowiązujących
> w systemie edukacji standardów i jakości. Swoim projektem pragniemy
> promować otwartość, włączenie, równość oraz prawa dzieci i
> prawa człowieka w edukacji i szkole, wesprzeć kadry zarządzające
> oraz pedagogiczne szkół i rodziców, a także otoczyć dzieci i
> młodzież (w tym z grup mniejszościowych) opieką i wsparciem.
>
> Prosimy o przesłanie odpowiedzi za pośrednictwem poczty
> elektronicznej na adres email {{ email }} --
> Anna Dęboń
> Stowarzyszenie dO!PAmina Lab
> tel. 504820333 / e-mail: {{ email }}
> NIP: 6292493017
> KRS: 0000773382
>
> _Administratorem Państwa danych osobowych jest Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska z siedzibą w Warszawie, ul. Ursynowska 22/2, 02-605
> Warszawa. Mogą Państwo skontaktować się z nami listownie pod ww.
> adresem lub elektronicznie pod adresem e-mail:
> {{ email }}. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z
> którym mogą Państwo skontaktować się pod adresem e-mail:
> {{ email }}. _
> _ _
> _Państwa dane osobowe pozyskujemy od Państwa podmiotu
> zatrudniającego - podmiotu zobowiązanego, który udziela odpowiedzi
> na nasz wniosek o udostępnienie informacji publicznej i wraz z
> odpowiedzią przekazuje nam Państwa dane osobowe. Wśród tych danych
> znaleźć mogą się przede wszystkim: imię i nazwisko, stanowisko
> pracy, nazwa podmiotu zobowiązanego, adres e-mail lub numer telefonu,
> podpis. _
> _ _
> _Przetwarzamy Państwa dane osobowe w celu realizacji przez nas celów
> statutowych, w tym pozyskiwania informacji publicznej i zapewnienia
> dostępu do niej w niezmienionej formie, poprzez publikowanie
> uzyskanych odpowiedzi na naszej stronie internetowej:
> fedrowanie.siecobywatelska.pl [1]. Ponadto możemy przetwarzać
> Państwa dane w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
> Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest nasz prawnie
> uzasadniony interes, czyli art. 6 ust. 1 lit. f RODO._
> _ _
> _Twoje dane osobowe planujemy przechowywać przez okres nie dłuższy
> niż 16 lat od momentu ich pozyskania. Odbiorcami Państwa danych
> będą nasi współpracownicy i podmioty przetwarzające, którym
> powierzamy przetwarzanie danych osobowych. Ponadto, Państwa dane
> osobowe, które podmiot zobowiązany przekaże do nas wraz z
> odpowiedzią na nasz wniosek o udostępnienie informacji publicznej,
> mogą zostać opublikowane na naszej stronie:
> fedrowanie.siecobywatelska.pl [1] - w takim przypadku odbiorcami
> Państwa danych będą użytkownicy ww. strony. Korzystamy z
> oprogramowania biurowego dostarczonego przez Google LLC z siedzibą w
> Stanach Zjednoczonych, co powoduje, że Państwa dane mogą być
> przekazywane poza obszar EOG. Wskazany dostawca jest uczestnikiem
> programu Data Privacy Framework, co potwierdza, że zapewnia on
> odpowiedni poziom ochrony danych osobowych. _
> _ _
> _Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych, a także prawo
> żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
> Mogą też Państwo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania przez nas
> Państwa danych osobowych. Przysługuje też Państwu prawo skargi do
> Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych._
>
>>
>
>
>
> Links:
> ------
> [1] http://fedrowanie.siecobywatelska.pl/ -
Re: Wniosek o informację DOPAMINA LAB przez SZKOŁA PODSTAWOWA W RUDNIKACH
Ocena LLM: A) email jest odpowiedzią z SZKOŁA PODSTAWOWA W RUDNIKACH i zawiera odpowiedzi na pytania z
wniosku o informację publiczną.Dzień dobry,
w załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 25.01.2024r.--
Kind regards / Pozdrawiam ,School Director / Dyrektor Szkoły
Bożena Olszewska-Motyl----------------------------------
Rudniki Primary School / Rudniki Szkoła Podstawowa
Adress: Szkolna 11, 42-421 Rudniki
WWW:http://www.sprudniki.pl/news.phpW dniu 2024-02-12 10:17, {{ email }} napisał(a):
> Dzień dobry,
>
> w załączniu przesyłam powiadomienie o wyznaczeniu nowego terminu do
> załatwienia sprawy.
>
> --
> Kind regards / Pozdrawiam ,
>
> School Director / Dyrektor Szkoły
> Bożena Olszewska-Motyl
>
> ----------------------------------
> Rudniki Primary School / Rudniki Szkoła Podstawowa
> Adress: Szkolna 11, 42-421 Rudniki
> WWW:http://www.sprudniki.pl/news.php
>
>
>
>
> W dniu 2024-01-25 10:13, DopaminaLab napisał(a):
>> WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
>>
>> Na podstawie art. 61 ust. 1 i 2 Konstytucji RP oraz art. 10 ust. 1
>> ustawy o dostępie do informacji publicznej wnosimy w imieniu
>> Stowarzyszenia dO!PAmina Lab o odpowiedź na następujące pytania.
>>
>> Prosimy o przesłanie odpowiedzi za pośrednictwem poczty
>> elektronicznej na adres email {{ email }}
>>
>> Prosimy o odpowiedź na wszystkie pytania, zgodnie z numeracją,
>> poprzez wpisanie słowa tak/nie, podanie/udostępnienie odpowiednich
>> danych/informacji lub poprzez przywołanie odpowiedniego
>> cytatu/fragmentu ze statutu szkolnego. Jeżeli odpowiedź na pytanie
>> wiąże się z załączeniem dokumentów, wnosimy o załączenie i
>> przesłanie ich w formie skanów lub odpowiednio linków do
>> dokumentów.
>>
>> 1. Ile osób realizuje obowiązek szkolny w Państwa placówce?
>> 2. Czy szkolny system oceniania w Państwa placówce przewiduje
>> stosowanie średniej ważonej? Tak/Nie
>> 3. Czy do konkretnych ocen bieżących przypisuje się wagi? Tak/Nie
>> 3.a. Jeśli tak to jakie?
>> 4. Czy w Państwa placówce oceny śródroczne/końcoworoczne ustala
>> się na podstawie/z
>> uwzględnieniem średniej arytmetycznej/średniej ważonej z ocen
>> bieżących? Tak/Nie
>> 5. Czy w klasach I-III w Państwa placówce ocenami bieżącymi (w
>> codziennej praktyce
>> dydaktyczno-diagnostycznej) są oceny wyrażone cyfrą (od 1 do 6).
>> Tak/Nie
>> 6. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz/ograniczenia co do
>> farbowania włosów przez osoby uczące się? Tak/Nie
>> 7. Czy kryteria oceniania zachowania (umocowane w statucie)
>> przewidują punkty ujemne za farbowanie włosów. Tak/Nie
>> 8. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz malowania paznokci przez
>> osoby uczące się? Tak/Nie
>> 9. Czy kryteria oceniania zachowania (umocowane w statucie)
>> przewidują punkty ujemne za pomalowane paznokcie? Tak/Nie
>> 10. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz noszenia makijażu i
>> biżuterii przez osoby uczące się? Tak/Nie
>> 11. Czy kryteria oceniania zachowania (umocowane w statucie)
>> przewidują punkty ujemne za noszenie makijażu lub biżuterii?
>> Tak/Nie
>> 12. Czy statut szkoły określa obowiązujący strój
>> uczniowski/zasady ubierania się dla osób uczących się? Tak/Nie
>> 13. Jeśli tak, proszę o przywołanie/zacytowanie tych zasad
>> ubierania się lub/i zapisu ze statutu szkoły. Jak
>> uczniowie/uczennice Państwa szkoły mogą/mają się ubierać?
>> Jeżeli nie,
>> proszę o wpisanie „nie dotyczy".
>> 14. Czy zgodnie z przyjętym szkolnym systemem oceniania umocowanym w
>> statucie szkoły przewiduje się ocenę niedostateczną, w sytuacji
>> zgloszenia przez osobe uczącą się więcej niż dopuszczalna liczba
>> tzw. nieprzygotowań do lekcji. Tak/Nie
>> 15. Czy zgodnie z przyjętym szkolnym systemem oceniania umocowanym w
>> statucie szkoły przewiduje się ocenę niedostateczną za brak pracy
>> domowej. Tak/Nie
>> 16. Czy zgodnie z przyjętym szkolnym systemem oceniania umocowanym w
>> statucie szkoły przewiduje się ocenę niedostateczną za
>> nieobecność na sprawdzianie/kartkówce i/lub nienapisane tej
>> kartkówki/sprawdziany w okreslonym czasie od momentu powrotu do
>> szkoły po okresie nieobecności? Tak/Nie
>> 17. Czy zgodnie z przyjętym szkolnym systemem oceniania umocowanym w
>> statucie szkoły przewiduje się określony czas (w tygodniach/dniach)
>> w jakim osoba ucząca się może poprawić daną ocenę bieżącą?
>> Tak/Nie
>> 18. W jaki sposób statut szkolny definiuje wymagania edukacyjne na
>> ocenę celującą?
>> Proszę o zacytowanie treści odpowiedniego artykułu/paragrafu.
>> 19. Czy statut szkoły przewiduje rekwirowanie telefonu
>> uczniowi/uczennicy, w przypadku gdy uczeń/uczennica używa telefonu
>> niezgodnie z przyjętymi zasadami. Tak/Nie
>> 20. Jeżeli tak, czy szkoła posiada depozyt w którym przechowywane
>> są zarekwirowane telefony? Tak/Nie
>> 21. Jeżeli tak, kto może odebrać zarekwirowany telefon z depozytu
>> szkolnego?
>> Rodzic/Opiekun prawny/Uczeń/Uczennica
>> 22. Jakie zasady dotyczące używania telefonów obowiązują w
>> Państwa szkole?
>> 23. Czy szkoła udostępnia uczniom i uczennicom szafki (w których
>> mogą oni przechowywać podręczniki i inne pomoce dydaktyczne).
>> Tak/Nie
>> 24. Czy za dostęp do szafek pobierane są opłaty? Tak/Nie
>> Jeśli tak, w jakiej kwocie?
>> 25. Czy szkoła prowadzi BIP? Tak/Nie
>> 26. Czy szkoła posiada skrzynkę ePUAP? Tak/Nie
>> Jeśli tak, proszę o podanie jej adresu.
>> 27. Czy w szkole obowiązują mundurki? Tak/Nie
>> 27a. Jeśli tak czy osoby uczące się kupują mundurek na własny
>> koszt? Tak/Nie
>> 27b. Jaki jest koszt zakupu mundurka?
>> 27. Czy uczniowie pełnoletni mogą samodzielnie usprawiedliwiać
>> nieobecności lub/i zwalniać się z lekcji? Tak/Nie
>> 28. Czy uczniowie pełnoletni mają możliwość opuszczenia budynku
>> szkoły w trakcie zajęć/przerw lekcyjnych? Tak/Nie
>> 29. Na jakiej podstawie usprawiedliwiane są nieobecności? Czy
>> wymagane jest podanie uzasadnienia/przyczyny nieobecności lub/i
>> przedstawienia zaświadczenia np. lekarskiego?
>> 30. Czy w czasie lekcji budynek szkoły jest zamykany, w rozumieniu
>> czy wszystkie drzwi/wyjścia (w tym ewakuacyjne) są zamknięte na
>> klucz? Tak/Nie
>> 31. Czy w Państwa Placówce powołano Radę Szkoły? Tak/Nie
>> 32. Czy w Państwa Placówce rodzice/opiekunowie prawni podpisują
>> zgodę na wezwanie karetki pogotowia/udzielenie dziecku pierwszej
>> pomocy przedmedycznej? Tak/Nie
>> 33. Czy w Państwa placówce powołano Radę Rodziców? Tak/Nie
>> 34. Czy w Państwa Placówce zbierane są składki na działalność
>> Rady Rodziców? Tak/Nie
>> 35. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów i uczennic podpisują
>> deklarację wpłaty określonej kwoty środków na konto Rady
>> Rodziców? Tak/Nie
>> 36. Czy Rada Rodziców na początku danego roku szkolnego informuje
>> społeczność szkolną o sugerowanej wysokości składki na jej
>> działalność? Tak/Nie
>> 37. Czy Rada Rodziców gromadzi zbierane środki na:
>> -Indywidualnym koncie jednego z rodziców
>> -Własnym koncie Rady
>> -Subkoncie utworzonym na koncie placówki
>> 38. Czy Rada Rodziców publikuje/przedstawia społeczności szkolnej
>> roczne sprawozdania finansowe wydatków? Tak/Nie
>> 39. Jeżeli tak, proszę o przesłanie/załączenie ostatniego
>> opublikowanego sprawozdania finansowego Rady Rodziców Państwa
>> placówki.
>> 40. Czy Dyrekcja Szkoły posiada dostęp do konta Rady Rodziców?
>> Tak/Nie
>> 41. Czy Rada Rodziców Państwa Szkoły działa na podstawie
>> regulaminu? Tak/Nie
>> Jeśli tak proszę o przesłanie skanu tego regulaminu.
>> 42. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów/uczennic biorą udział w
>> wycieczkach szkolnych w charakterze osób do pomocy w opiece nad
>> grupą? Tak/Nie
>> 43. Czy na dzień wpływu wniosku w Państwa placówce są obsadzone
>> wszystkie etaty według i zgodnie z zapotrzebowaniem? Tak/Nie
>> 44. Jeśli nie, jakich stanowisk dotyczą wakaty w Państwa placówce
>> i ile ich jest?
>> 45. Czy w szkole zatrudniony jest psycholog/psycholożka? Tak/Nie
>> 45 a. Jeśli tak w jakim wymiarze godzinowym?
>> 45 b. Jeśli tak, jakie posiada kwalifikacje w rozumieniu
>> wykształcenia kierunkowego i ukończonych kursów.
>> 46. Ile osób uczęszcza na lekcje religii?
>> 47. Ile osób uczęszcza na lekcje etyki?
>> 48. Ile osób uczęszcza na lekcje WDŻ?
>> 49. Czy budynek Państwa szkoły przeszedł termomodernizację?
>> Tak/Nie
>> 50. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony we własne
>> odnawialne źródła energii? Tak/Nie
>> 51. Czy w Państwa szkole monitoruje się jakość powietrza
>> (zainstalowane specjalistyczne urządzenia monitorujące jakość
>> powietrza wewnątrz budynku i wokół szkoły)? Tak/Nie
>> 52. Czy Państwa szkoła posiada i korzysta z urządzeń
>> odpowiadających za oczyszczanie powietrza wewnątrz budynku? Tak/Nie
>> 53. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony w urządzenia i
>> rozwiązania chłodzące (w przypadku fali upałów)? Tak/Nie
>> 54. Czy w infrastrukturze wokół Państwa szkoły znajdują się
>> instalacje bazujące na przyrodzie, np.: ogród warzywny, ogród
>> deszczowy, łąka kwietna, park kieszonkowy, żywa altana? Tak/Nie
>> 55. Czy Państwa szkoła zapewnia dostęp do codziennych,
>> zbilansowanych wegetariańskich i wegańskich posiłków (obiad)
>> osobom uczącym się, które są na takiej diecie? Tak/Nie
>> 56. Jeżeli „tak", czy opcja dostępności posiłków roślinnych
>> jest dodatkowo płatna? Tak/Nie
>> 57. Czy szkoła prowadzi szczególny nadzór nad pomieszczeniami
>> szkoły lub placówki lub terenem wokół szkoły lub placówki w
>> postaci środków technicznych umożliwiających rejestrację obrazu
>> (monitoring)? Tak/Nie
>> 57a Jeżeli tak, jakie punkty/pomieszczenia objęte są monitoringiem:
>> -Korytarze (Tak/Nie)
>> -Szatnia (Tak/Nie)
>> -Teren wokół szkoły (Tak/Nie)
>> - Inne (proszę wpisać jakie)
>> -Nie dotyczy
>> 58. Proszę o informacje o prawach osób uczących się (zgodnie ze
>> statutem szkoły).
>> 59. Prosze o informację o obowiązkach osób uczących się (zgodnie
>> ze statutem szkoły).
>> 60. Proszę o informację o karach (dot. uczniów i uczennic) jakie
>> stosuje się w Państwa szkole (zgodnie ze statutem szkoły.)
>>
>> UZASADNIENIE
>> Stowarzyszenie dO!PAmina Lab powstało w lutym 2019 roku jako
>> wspólnota wartości, platforma współpracy i działań na osi
>> edukacja - kultura - zmiana - rozwój oraz wolna przestrzeń
>> (do)wolnej edukacji. Stowarzyszenie jest wspólną, oddolną
>> inicjatywą pasjonatów edukacji, rodziców, nauczycieli i
>> nauczycielek oraz osób uczących się. Współpracujemy z szerokim
>> otoczeniem akademickim i społecznym. Na podstawie wniosków z
>> prowadzonych projektów edukacyjnych i badań, opracowujemy
>> rekomendacje (w tym legislacyjne) dla oświatowych polityk lokalnych i
>> ogólnopolskich. Aktywnie angażujemy się w działania
>> następujących koalicji: Sieć Organizacji Społecznych dla Edukacji,
>> Tak dla prewencji suicydalnej w szkołach, Forum Edukacji Domowej.
>> Polska szkoła przechodziła i przechodzi w ostatnich latach
>> nieustającą przemianę. Dotyczy to
>> zarówno jej systemowej organizacji, jak i życia codziennego. W
>> związku m.in z rozwojem neurodydaktyki, wiedzy o procesach uczenia
>> się, psychologii i pedagogiki, w organizacji życia szkolnego i
>> funkcjonowaniu szkoły, jako instytucji kształcącej i wychowującej,
>> obserwujemy korzystne i warte odnotowania zmiany i trendy.
>> Jednocześnie nie możemy jednak nie zauważyć, że nadal istnieją
>> obszary życia szkolnego, w których identyfikujemy nieprawidłowości
>> i wyzwania i które wymagają wsparcia, naprawy i wspólnego
>> działania. Celem naszego monitoringu jest zdiagnozowanie i
>> dookreślenie tych obszarów oraz na tej podstawie opracowanie raportu
>> i publikacji pt. Szkolna Karta Praw - jako narzędziownika
>> zawierającego ustandaryzowaną i usystematyzowaną wiedzę (w tym
>> prawną) oraz kompendium dobrych praktyk, w tym
>> dydaktyczno-wychowawczych organizujących inkluzywną i zdrową
>> szkołę jako miejsce zorientowane na dobro dzieci i młodzieży,
>> realizujące i rozumiejące prawa dzieci i prawa człowieka, oparte na
>> wartościach demokratycznych i praworządności. Publikacja zostanie
>> rozesłana do wszystkich szkół objętych monitoringiem. Dostępna
>> będzie również w formie elektronicznej. Ponadto, celem
>> upowszechnienia Szkolnej Karty Praw planujemy także cykl wydarzeń
>> edukacyjnych (warsztaty, spotkania, konferencje). Wierzymy, że
>> pogłębione i na szeroką skalę zbadanie problemów i wyzwań
>> współczesnej szkoły (w tym w zakresie praworządności), wzmocni
>> ochronę praw osób uczących się i praw człowieka w szkołach oraz
>> przyczyni się do wzrostu świadomości oraz poprawy obowiązujących
>> w systemie edukacji standardów i jakości. Swoim projektem pragniemy
>> promować otwartość, włączenie, równość oraz prawa dzieci i
>> prawa człowieka w edukacji i szkole, wesprzeć kadry zarządzające
>> oraz pedagogiczne szkół i rodziców, a także otoczyć dzieci i
>> młodzież (w tym z grup mniejszościowych) opieką i wsparciem.
>>
>> Prosimy o przesłanie odpowiedzi za pośrednictwem poczty
>> elektronicznej na adres email {{ email }} --
>> Anna Dęboń
>> Stowarzyszenie dO!PAmina Lab
>> tel. 504820333 / e-mail: {{ email }}
>> NIP: 6292493017
>> KRS: 0000773382
>>
>> _Administratorem Państwa danych osobowych jest Sieć Obywatelska
>> Watchdog Polska z siedzibą w Warszawie, ul. Ursynowska 22/2, 02-605
>> Warszawa. Mogą Państwo skontaktować się z nami listownie pod ww.
>> adresem lub elektronicznie pod adresem e-mail:
>> {{ email }}. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z
>> którym mogą Państwo skontaktować się pod adresem e-mail:
>> {{ email }}. _
>> _ _
>> _Państwa dane osobowe pozyskujemy od Państwa podmiotu
>> zatrudniającego - podmiotu zobowiązanego, który udziela odpowiedzi
>> na nasz wniosek o udostępnienie informacji publicznej i wraz z
>> odpowiedzią przekazuje nam Państwa dane osobowe. Wśród tych danych
>> znaleźć mogą się przede wszystkim: imię i nazwisko, stanowisko
>> pracy, nazwa podmiotu zobowiązanego, adres e-mail lub numer telefonu,
>> podpis. _
>> _ _
>> _Przetwarzamy Państwa dane osobowe w celu realizacji przez nas celów
>> statutowych, w tym pozyskiwania informacji publicznej i zapewnienia
>> dostępu do niej w niezmienionej formie, poprzez publikowanie
>> uzyskanych odpowiedzi na naszej stronie internetowej:
>> fedrowanie.siecobywatelska.pl [1]. Ponadto możemy przetwarzać
>> Państwa dane w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
>> Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest nasz prawnie
>> uzasadniony interes, czyli art. 6 ust. 1 lit. f RODO._
>> _ _
>> _Twoje dane osobowe planujemy przechowywać przez okres nie dłuższy
>> niż 16 lat od momentu ich pozyskania. Odbiorcami Państwa danych
>> będą nasi współpracownicy i podmioty przetwarzające, którym
>> powierzamy przetwarzanie danych osobowych. Ponadto, Państwa dane
>> osobowe, które podmiot zobowiązany przekaże do nas wraz z
>> odpowiedzią na nasz wniosek o udostępnienie informacji publicznej,
>> mogą zostać opublikowane na naszej stronie:
>> fedrowanie.siecobywatelska.pl [1] - w takim przypadku odbiorcami
>> Państwa danych będą użytkownicy ww. strony. Korzystamy z
>> oprogramowania biurowego dostarczonego przez Google LLC z siedzibą w
>> Stanach Zjednoczonych, co powoduje, że Państwa dane mogą być
>> przekazywane poza obszar EOG. Wskazany dostawca jest uczestnikiem
>> programu Data Privacy Framework, co potwierdza, że zapewnia on
>> odpowiedni poziom ochrony danych osobowych. _
>> _ _
>> _Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych, a także prawo
>> żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
>> Mogą też Państwo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania przez nas
>> Państwa danych osobowych. Przysługuje też Państwu prawo skargi do
>> Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych._
>>
>>>
>>
>>
>>
>> Links:
>> ------
>> [1] http://fedrowanie.siecobywatelska.pl/ -
Potwierdzenie otrzymania: Re: Wniosek o informację DOPAMINA LAB przez SZKOŁA PODSTAWOWA W RUDNIKACH
Ocena LLM: Kategoryzacja AI została pominięta dla listu z automatyczną odpowiedzią.To jest potwierdzenie dostarczenia Twojej wiadomości
Do: {{ email }}
Temat: Re: Wniosek o informację DOPAMINA LAB
Data: 2024-03-29 10:35Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość
została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że
odbiorca przeczytał czy też zrozumiał treść wiadomości.