Instytucja: WOJCIESZKÓW

Monitoring: Raport o stanie gminy

Treść

  • Wniosek o informację przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
    2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?
    3) Ile stron liczy raport o stanie gminy?
    4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji Publicznej
    5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)
    6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt wykonania usługi?
    7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy było to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie, przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)?
    8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości.
    9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany raport o stanie gminy.
    10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy?
    11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie gminy?
    12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?
    13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?
    14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np. czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy)
    15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie ograniczenie wprowadzono – ile było czasu na wypowiedź mieszkańca?
    16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie?
    17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie czasu?
    18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też wprowadzono inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie dla ograniczenia?
    19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy też wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Przeczytano: Wniosek o informację przez WOJCIESZKÓW

    Twoja wiadomość

    Do: urzad_gminy@wojcieszkow.pl
    Temat: Wniosek o informację
    Wysłano: 2019-07-16 06:35

    odczytano w dniu 2019-07-16 07:48.

  • Odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji publicznej przez WOJCIESZKÓW

    Szymon Osowski

    Katarzyna Batko-Tołuć

    Bartosz Wilk

    Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa

    Działając na podstawie art. 13 i 14 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o
    dostępie do informacji publicznej, poniżej przedstawiam odpowiedź na pytania
    zawarte we wniosku:

    1. Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
    dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
    samorządzie gminnym?

    Odpowiedź - NIE

    2. Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego
    miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?

    Odpowiedź - NIE DOTYCZY

    3. Ile stron liczy raport o stanie gminy?

    Odpowiedź - 84 strony

    4. Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji
    Publicznej

    Odpowiedź - https://ugwojcieszkow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=188
    <https://ugwojcieszkow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=188&p1=szczegoly&p2=139
    9295> &p1=szczegoly&p2=1399295

    5. Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)

    Odpowiedź - Raport przygotowywali pracownicy Urzędu Gminy Wojcieszków.

    6. Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt
    wykonania usługi?

    Odpowiedź - NIE DOTYCZY

    7. Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy było
    to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie,
    przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)?

    Odpowiedź - Raport pierwszy raz do publicznej wiadomości został podany
    poprzez zamieszczenie go na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy i
    wywieszenie na tablicy ogłoszeń.

    8. Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości.

    Odpowiedź - tablica ogłoszeń - 3 czerwca 2019r., BIP - 18 czerwca 2019r.

    9. Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany
    raport o stanie gminy.

    Odpowiedź - 28 czerwca 2019r.

    10. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy?

    Odpowiedź - 1 radny;

    11. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie
    gminy?

    Odpowiedź - Nie zgłosił się żaden mieszkaniec.

    12. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?

    Odpowiedź - Nie wypowiedział się żaden mieszkaniec.

    13. Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?

    Odpowiedź - NIE.

    14. Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np.
    czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy)

    Odpowiedź - NIE DOTYCZY.

    15. Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie ograniczenie
    wprowadzono - ile było czasu na wypowiedź mieszkańca?

    Odpowiedź - NIE DOTYCZY.

    16. Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też
    wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie?

    Odpowiedź - NIE DOTYCZY.

    17. Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też
    wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie czasu?

    Odpowiedź - NIE DOTYCZY.

    18. Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też wprowadzono
    inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie dla ograniczenia?

    Odpowiedź - NIE DOTYCZY.

    19. Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy też
    wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały?

    Odpowiedź - NIE DOTYCZY.

    Z poważaniem,

    Piotr Goławski

    Urząd Gminy Wojcieszków

    Ul. Kościelna 46, 21-411 Wojcieszków

    Tel. /25/ 755 41 01

    Ta wiadomość oraz jej załączniki skierowane są do osoby lub jednostki, do
    której jest adresowana i może zwierać informacje zastrzeżone lub poufne oraz
    prawnie chronione, przeznaczone do wyłącznej wiadomości adresata. Jeśli nie
    jest Pan/Pani właściwym adresatem niniejszej wiadomości, jakiekolwiek jej
    rozpowszechnianie, przeglądanie, powielanie lub inne wykorzystanie jest
    ściśle zabronione. Jeżeli otrzymanie niniejszej wiadomości jest efektem
    pomyłki lub błędu, proszę o niezwłoczne powiadomienie nadawcy i usuniecie
    wiadomości wraz z załącznikami.