Instytucja: 

ZALESIE

 Monitoring: 

Raport o stanie gminy

 Liczba listów: 

3

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Otwarte

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Wniosek o informację przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
    2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?
    3) Ile stron liczy raport o stanie gminy?
    4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji Publicznej
    5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)
    6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt wykonania usługi?
    7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy było to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie, przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)?
    8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości.
    9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany raport o stanie gminy.
    10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy?
    11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie gminy?
    12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?
    13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?
    14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np. czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy)
    15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie ograniczenie wprowadzono – ile było czasu na wypowiedź mieszkańca?
    16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie?
    17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie czasu?
    18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też wprowadzono inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie dla ograniczenia?
    19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy też wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Przeczytane: Wniosek o informację przez ZALESIE

    To jest potwierdzenie dla wiadomości e-mail wysłanej przez Ciebie do
    <{{ email }}> o 2019-07-16 06:35

    To potwierdzenie mówi, że wiadomość została wyświetlona na komputerze
    adresata o2019-07-18 14:48

  • Re: Wniosek o informację - odpowiedź przez ZALESIE

    Dzień dobry,
    W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji poniżej przesyłamy wnioskowane informacje:
    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

    Odp.: NIE

    2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?

    Odp.: Brak

    3) Ile stron liczy raport o stanie gminy?

    Odp.: 29

    4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji Publicznej

    Odp.: http://www.zalesie.biuletyn.net/?bip=2&cid=103&id=823

    5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)

    Odp.: Pracownicy urzędu

    6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt wykonania usługi?

    Odp.: Brak

    7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy było to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie, przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)?

    Odp.: Przekazanie Radnym Gminy, zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej

    8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości.

    Odp.: 16 maja 2019 r.

    9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany raport o stanie gminy.

    Odp.: 30 maja 2019 r.

    10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy?

    Odp.: 1

    11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie gminy?

    Odp.: 0

    12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?

    Odp.: 0

    13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?

    Odp.: nie ograniczono

    14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np. czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy)

    Odp.: nie dotyczy

    15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie ograniczenie wprowadzono – ile było czasu na wypowiedź mieszkańca?

    Odp.: nie dotyczy

    16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie?

    Odp.: nie dotyczy

    17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie czasu?

    Odp.: nie dotyczy

    18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też wprowadzono inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie dla ograniczenia?

    Odp.: nie dotyczy

    19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy też wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały?

    Odp.: nie dotyczy

    Z poważaniem

    Urząd Gminy Zalesie

    ul. Warszawska 354

    21-512 Zalesie

    tel. 833757586

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{ email }}

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

    --

    Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
    tel: 22 844 73 55
    www.siecobywatelska.pl
    www.watchdogportal.pl
    www.funduszesoleckie.pl
    www.informacjapubliczna.org
    NIP 526282872
    KRS 0000181348