Raport o stanie gminy #27
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
3 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Dostarczony |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Wniosek o informację przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?
3) Ile stron liczy raport o stanie gminy?
4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji Publicznej
5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)
6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt wykonania usługi?
7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy było to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie, przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)?
8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości.
9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany raport o stanie gminy.
10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy?
11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie gminy?
12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?
13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?
14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np. czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy)
15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie ograniczenie wprowadzono – ile było czasu na wypowiedź mieszkańca?
16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie?
17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie czasu?
18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też wprowadzono inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie dla ograniczenia?
19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy też wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały?Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Przeczytano: Wniosek o informację przez DOŁHOBYCZÓW
Twoja wiadomość
Do: {{ email }}
Temat: Wniosek o informację
Wysłano: 2019-07-16 06:35odczytano w dniu 2019-07-16 07:37.
-
Odpowiedź na wniosek o informację przez DOŁHOBYCZÓW
Gmina Dołhobyczów
Dołhobyczów, dnia 19 lipca 2019r.ul. Spółdzielcza 2a
22-540 Dołhobyczów
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 WarszawaW odpowiedzi na e-mail z dnia 16 lipca 2019 roku w sprawie udostępnienia
następujących informacji publicznych :1. Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którymmowa w art. 28aa ustawy o samorządzie gminnym?
Nie
2. Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego
miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?Nie dotyczy.
3. Ile stron liczy raport o stanie gminy?
Raport liczy 28 stron.
4. Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji
Publicznej.https://ugdolhobyczow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=210
<https://ugdolhobyczow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=210&akcja=szczegoly&p2=
1411389> &akcja=szczegoly&p2=14113895. Kto przygotował raport (pracownik urzędu czy podmiot zewnętrzny)?
Raport został przygotowany przez pracownika gminy.
6. Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt
wykonania usługi?Nie dotyczy.
7. Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy było
to umieszczenie go w Biuletynie InformacjiPublicznej, wyłożenie, przedstawienie na sesji rady gminy, czy też
jakikolwiek inny sposób)?Przedstawienie na sesji rady gminy.
8. Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości.
31.05.2019r.
9. Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany
raport o stanie gminy?31.05.2019r.
10. Ilu Radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy?
Nikt z Radnych nie zabrał głosu.
11. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie
gminy?Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie.
12. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?
Nikt z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie o stanie gminy.
13. Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?
Nikt z mieszkańców nie zabrał głosu w debacie.
14. Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np.
czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacjiitp.? (jeżeli dotyczy)
Nie dotyczy
15. Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie ograniczenia
wprowadzono - ile było czasu na wypowiedźmieszkańca?
Nie dotyczy
16. Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też
wprowadzono inne ograniczenia, ktownioskował o ich wprowadzenie?
Nie dotyczy.
17. Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też
wprowadzono inne ograniczeniaw jakim trybie przyjęto ograniczenie czasu?
Nie dotyczy.
18. Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też wprowadzono
inne ograniczenia, jakie byłomerytoryczne uzasadnienie dla ograniczenia?
Nie dotyczy.
19. Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy też
wypowiedzi mieszkańcówi radnych się przeplatały?
Nie dotyczy.
Kamila Lizak