Instytucja: 

LIDZBARK WARMIŃSKI

 Monitoring: 

Raport o stanie gminy - jak jest tworzony?

 Liczba listów: 

3

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Dostarczony

 Status ostatniego wniosku: 

Dostarczony

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • wniosek o informację przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
    a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
    b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
    c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
    d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
    e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
    f) inne osoby - jakie?
    g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.

    2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
    a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
    b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
    c) inne czynniki - jakie?
    d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.

    3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
    a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
    b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
    c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
    d) współpracował z organizacjami społecznymi,
    e) współpracował z radnymi,
    f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
    g) inne - jakie?
    h) nie podjęto żadnych działań.

    4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
    a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
    b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,
    c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
    d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
    e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
    f) inne - jakie?
    g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,

    5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
    a) brak dostępu do danych i informacji,
    b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
    c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
    d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
    e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
    f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
    g) inne - jakie?
    h) urząd nie napotkał żadnych problemów.

    6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
    a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej,
    b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd,
    c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
    d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
    e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd,
    f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
    g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
    h) nie informowano o tym mieszkańców.

    7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
    a) tak,
    b) nie,
    c) inna odpowiedź - jaka?

    Prosimy o przesłanie odpowiedzi na adres {{EMAIL}}

    Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
    członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Przypomnienie: wniosek o informację z 04.11.2021 r. przez joanna.gucman@siecobywatelska.pl

    Szanowni Państwo,

    04.11.2021 r. skierowaliśmy do Państwa drogą mailową wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący raportu o stanie gminy. Do dziś nie otrzymaliśmy na niego odpowiedzi. Przypominamy Państwu o obowiązku niezwłocznego udzielenia na niego odpowiedzi.

    Prosimy o odpowiedź na adres {{EMAIL}}

    Poniżej treść wniosku przesłanego do Państwa 04.11.2021 r.

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
    a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
    b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
    c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
    d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
    e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
    f) inne osoby - jakie?
    g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.

    2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
    a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
    b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
    c) inne czynniki - jakie?
    d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.

    3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
    a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
    b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
    c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
    d) współpracował z organizacjami społecznymi,
    e) współpracował z radnymi,
    f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
    g) inne - jakie?
    h) nie podjęto żadnych działań.

    4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
    a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
    b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,
    c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
    d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
    e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
    f) inne - jakie?
    g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,

    5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
    a) brak dostępu do danych i informacji,
    b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
    c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
    d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
    e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
    f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
    g) inne - jakie?
    h) urząd nie napotkał żadnych problemów.

    6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
    a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej,
    b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd,
    c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
    d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
    e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd,
    f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
    g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
    h) nie informowano o tym mieszkańców.

    7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
    a) tak,
    b) nie,
    c) inna odpowiedź - jaka?

    Prosimy o przesłanie odpowiedzi na adres {{EMAIL}}

    --
    Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
    tel: 22 844 73 55
    adres email: {{ email }}
    skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
    www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
    NIP 5262842872
    KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

  • Odpowiedź na wniosek o Udostępnienie informacji Publicznej przez LIDZBARK WARMIŃSKI

    Dzień dobry,
    W załączeniu odpowiedź na wniosek o Udostępnienie Informacji Publicznej

    Klauzula informacyjna
    dla osób składających wnioski o udostępnienie informacji publicznej i
    ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego
     
    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
    Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
    fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
    swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
    (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwane dalej RODO informuję,
    iż:
    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Lidzbark
    Warmiński, reprezentowana przez Wójta Gminy Lidzbark Warmiński z
    siedzibą przy ul. Krasickiego 1, 11-100 Lidzbark Warmiński.
    2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można
    kontaktować się pod adresem e-mail: {{ email }} Z IOD można
    kontaktować się we wszystkich sprawach oraz dylematach związanych z
    ochroną danych osobowych.
    3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji złożonego
    wniosku o udostępnienie informacji publicznej lub wniosku o ponowne
    wykorzystanie informacji sektora publicznego na podstawie: ustawy z dnia
    6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, przepisów ustawy
    z dnia 25 lutego 2016 r. o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora
    publicznego oraz ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania
    administracyjnego – zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
    W pozostałych przypadkach Pani/Pana dane przetwarzane będą na podstawie
    zgody – art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
    4. Odbiorcami, którym mogą być ujawnione Pani/Pana dane są podmioty
    uprawnione do obsługi doręczeń oraz podmioty, z którymi administrator
    zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla użytkowanych
    w Urzędzie systemów informatycznych. Pani/Pana dane osobowe mogą być
    udostępnione wyłącznie organom lub podmiotom upoważnionym na podstawie
    odrębnych przepisów lub podmiotom przetwarzającym dane w imieniu
    administratora danych.
    5. Będziemy przechowywać Pani/Pana dane osobowe do chwili załatwienia
    sprawy, w której zostały one zebrane, a następnie przez okres wskazany w
    Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w
    sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt
    oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów
    zakładowych.
    W przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody, będą one
    przechowywane do momentu wycofania zgody.
    6. Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do Pani/Pana
    danych, prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia po zakończeniu
    postępowania z zachowaniem wymaganego okresu archiwizacji lub
    ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
    danych, wycofania zgody w dowolnym terminie oraz wniesienia skargi do
    organu nadzorczego, tj. Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych
    Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) gdy uzna Pani/Pan, że
    przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
    RODO.
    7. Na etapie składania wniosku o udostępnienie informacji publicznej
    podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, natomiast
    podanie ich będzie niezbędne w sytuacji, gdy koniecznym stanie się
    wydanie decyzji administracyjnej. Podanie danych w sytuacji wystąpienia
    z wnioskiem o ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego jest
    obowiązkowe. W sytuacji, gdy dane przetwarzane są na podstawie zgody,
    podanie danych jest dobrowolne.
    9. Administrator danych nie zamierza przekazywać danych osobowych do
    państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
    10. Pani/Pana dane nie będą uczestniczyć w zautomatyzowanym podejmowaniu
    decyzji i nie będą profilowane.

    --
    Z poważaniem,
    Referent
    mgr Radosław Krajewski
    tel. 89 767 32 74 wew. 24

    Załączniki

    • ORG.1431.48.2021.SI_UIP_w_sprawie_raportu_o_stanie_gminy_za_2020_r..pdf