Treść

  • wniosek o informację przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
    a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
    b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
    c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
    d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
    e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
    f) inne osoby - jakie?
    g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.

    2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
    a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
    b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
    c) inne czynniki - jakie?
    d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.

    3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
    a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
    b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
    c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
    d) współpracował z organizacjami społecznymi,
    e) współpracował z radnymi,
    f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
    g) inne - jakie?
    h) nie podjęto żadnych działań.

    4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
    a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
    b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,
    c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
    d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
    e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
    f) inne - jakie?
    g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,

    5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
    a) brak dostępu do danych i informacji,
    b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
    c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
    d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
    e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
    f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
    g) inne - jakie?
    h) urząd nie napotkał żadnych problemów.

    6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
    a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej,
    b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd,
    c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
    d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
    e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd,
    f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
    g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
    h) nie informowano o tym mieszkańców.

    7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
    a) tak,
    b) nie,
    c) inna odpowiedź - jaka?

    Prosimy o przesłanie odpowiedzi na adres {{EMAIL}}

    Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
    członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Potwierdzenie otrzymania: wniosek o informację przez WŁODAWA

    To jest potwierdzenie dostarczenia Twojej wiadomości

    Do: kancelaria@gmina-wlodawa.pl
    Temat: wniosek o informację
    Data: 2021-11-04 21:38

    Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość
    została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że
    odbiorca przeczytał czy też zrozumiał treść wiadomości.

  • Odpowiedź na wniosek o informację - Gmina Włodawa przez WŁODAWA

    Dzień dobry
    Przesyłam informacje w poszczególnych zagadnieniach, zawartych we
    wniosku z dnia 04.11.2021r.

    1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
    gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
    a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
    dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
    o samorządzie gminnym,
    b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
    c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
    d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
    e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie
    raportu,
    f) inne osoby - jakie?
    g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.

    AD 1. Odpowiedź: A, B i C

    2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o
    stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
    a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
    b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
    c) inne czynniki - jakie?
    d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.

    AD 2. Odpowiedź: A

    3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w
    raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH
    PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
    a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
    b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
    c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
    d) współpracował z organizacjami społecznymi,
    e) współpracował z radnymi,
    f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację
    publiczną,
    g) inne - jakie?
    h) nie podjęto żadnych działań.

    AD 3. Odpowiedź: E

    4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za
    2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
    a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
    dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
    o samorządzie gminnym,
    b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie
    debaty,
    c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
    d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
    e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
    f) inne - jakie?
    g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym
    etapie,

    AD 4. Odpowiedź: A,B

    5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za
    2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
    a) brak dostępu do danych i informacji,
    b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
    c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
    d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu
    służy raport,
    e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
    f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści
    zrezygnować,
    g) inne - jakie?
    h) urząd nie napotkał żadnych problemów.

    AD 5. Odpowiedź: B

    6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
    będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za
    2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
    a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
    Publicznej,
    b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
    samorząd,
    c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
    d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
    lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
    e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
    nieprowadzonych przez samorząd,
    f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
    g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
    h) nie informowano o tym mieszkańców.

    AD 6. Odpowiedź: A

    7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli
    zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej
    20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
    a) tak,
    b) nie,
    c) inna odpowiedź - jaka?

    AD 7. Odpowiedź: C - mimo informowania mieszkańców, od początku
    realizacji obowiązku przyjmowania Raportu o Stanie Gminy Włodawa do
    dyskusji nie zgłaszali się żadni mieszkańcy.

    Pozdrawiam
    Marta Wawryszuk
    Sekretarz Gminy Włodawa

    Gmina Włodawa
    Al. Jana Pawła II 22
    tel. 082 5721 234
    NIP: 565-14-45-740
    Regon: 000550203
    e-mail: kancelaria@gmina-wlodawa.pl

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Włodawa z
    siedzibą we Włodawie
    Al. Jana Pawła II 22, 22-200 Włodawa,
    adres e-mail: kancelaria@gmina-wlodawa.pl
    Kontakt z Inspektorem ochrony danych: rodo@gmina-wlodawa.pl.
    Dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenia z Panią/Panem
    korespondencji oraz w celu,
    dla którego zostały nam udostępnione.
    Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych i ich sprostowania oraz
    wniesienia skargi
    do organu nadzorczego.
    Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych dostępne
    są w siedzibie Urzędu Gminy
    we Włodawie oraz na stronie: www.gmina-wlodawa.pl w zakładce klauzula
    informacyjna dla interesantów
    Urzędu Gminy Włodawa.

    Uwaga! Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby
    lub podmiotu, do którego
    jest zaadresowana i może zawierać treści chronione przepisami prawa.
    Wgląd w treść wiadomości
    otrzymanej omyłkowo, dalsze jej przekazywanie, rozpowszechnianie lub
    innego rodzaju wykorzystanie,
    bądź podjęcie jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w niej
    informacje przez osobę lub podmiot
    nie będący adresatem, jest niedozwolone. Odbiorca korespondencji, który
    otrzymał ją omyłkowo,
    proszony jest o zawiadomienie nadawcy poprzez wysłanie odpowiedzi i
    usunięcie tego materiału
    z komputera.