Treść

  • wniosek o informację przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
    a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
    b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
    c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
    d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
    e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
    f) inne osoby - jakie?
    g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.

    2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
    a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
    b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
    c) inne czynniki - jakie?
    d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.

    3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
    a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
    b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
    c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
    d) współpracował z organizacjami społecznymi,
    e) współpracował z radnymi,
    f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
    g) inne - jakie?
    h) nie podjęto żadnych działań.

    4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
    a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
    b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,
    c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
    d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
    e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
    f) inne - jakie?
    g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,

    5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
    a) brak dostępu do danych i informacji,
    b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
    c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
    d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
    e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
    f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
    g) inne - jakie?
    h) urząd nie napotkał żadnych problemów.

    6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
    a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej,
    b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd,
    c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
    d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
    e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd,
    f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
    g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
    h) nie informowano o tym mieszkańców.

    7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
    a) tak,
    b) nie,
    c) inna odpowiedź - jaka?

    Prosimy o przesłanie odpowiedzi na adres {{EMAIL}}

    Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
    członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Potwierdzenie przeczytania przez SŁABOSZÓW

    Witaj sprawa-40994@fedrowanie.siecobywatelska.pl!

    Twój list adresowany do gminaslaboszow@wp.pl i datowany: czwartek, 4 listopada 2021 (21:44:27), został przeczytany.
    Jeśli Twój list wymaga odpowiedzi, to Gminaslaboszow odpowie w najbliższym czasie.

    The Bat! - automatyczna obsługa potwierdzeńReturn-Path: <el.27f3755ddfed6cdbd9a211aa5fc3b197.1.siecobywatelska.smtp@new
    s.emaillabs.co>
    Delivered-To: <gminaslaboszow@wp.pl>
    X-WP-SR: 091d6CedCXdii6yT1m0y51+3LVs28wWr2uqlPj5y5qh2qqMBLIBB2/YdyYZnOLzTdhM
    c
    Received: (wp-smtpd mx.wp.pl 24536 invoked from network); 4 Nov 2021 21:44:27 +0100
    Received: from smtp2-2131.emaillabs.co ([185.243.31.151])
    (envelope-sender <el.27f3755ddfed6cdbd9a211aa5fc3b197.1.siecobywatelska.smtp@news.emaillabs.co>)
    by mx.wp.pl (WP-SMTPD) with ECDHE-RSA-AES256-GCM-SHA384 encrypted SMTP
    for <gminaslaboszow@wp.pl>; 4 Nov 2021 21:44:27 +0100
    Received: from smtp2-2131 (smtp2-2131.emaillabs.co [185.243.31.151])
    by smtp2-2131.emaillabs.co (SMTP) with ESMTP id 4HlbGg4lTRz8Rw4H
    for <gminaslaboszow@wp.pl>; Thu, 4 Nov 2021 20:44:27 +0000 (UTC)
    DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=emaillabs.co;
    s=emaillabs; t=1636058667;
    bh=drRQEzKpKLYek9IYk0tnQopDE/+rz8GauMDp0+pEIT0=;
    h=Subject:From:To:Reply-To:Date;
    b=q+xYnPkDe3fBWmy1JhE424t+6yNyXomQdIhIG1Dr5yKtKbC2f4NCAzZn7Ray7q7/V
    m1Mkz5vYDHJPbQFZApFkDMT8UqHkVuv8iD0T0CzeL2U4rd82nZG5ps0ctliHm0fATD
    2AUbdEZ4rGwamglx5o1zKHvsukEreJ9Lz9cABMdo=
    Received: from app-prod.watchdog.internal (localhost [127.0.0.1])
    by app-prod.watchdog.internal (SMTP) with ESMTP id 38D661F7A1
    for <gminaslaboszow@wp.pl>; Thu, 4 Nov 2021 21:44:27 +0100 (CET)
    Content-Type: multipart/alternative;
    boundary="===============2188181703437571248=="
    MIME-Version: 1.0
    Subject: =?utf-8?q?wniosek_o_informacj=C4=99?=

  • odpowiedź na wniosek o informację przez SŁABOSZÓW

    Dzień dobry,

    Udzielam odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z
    dnia 4.11.2021 r.

    Ad.1 Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o
    stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
    b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
    c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
    d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,

    Ad.2 Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o
    stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
    b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,

    Ad. 3 Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w
    raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE
    WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
    e) współpracował z radnymi,
    f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację

    Ad.4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy
    za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
    b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w
    czasie debaty,
    e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,

    Ad.5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za
    2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
    h) urząd nie napotkał żadnych problemów.

    Ad. 6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki
    sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie
    gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH
    ODPOWIEDZI
    a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
    Informacji Publicznej,

    Ad. 7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli
    zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej
    20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
    a) tak.

    Z poważaniem

    Skarbnik Gminy Słaboszów
    Iwona Reisner