Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #995
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
4 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Dostarczony |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
wniosek o informację przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
f) inne osoby - jakie?
g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
c) inne czynniki - jakie?
d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
d) współpracował z organizacjami społecznymi,
e) współpracował z radnymi,
f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
g) inne - jakie?
h) nie podjęto żadnych działań.4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,
c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
f) inne - jakie?
g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) brak dostępu do danych i informacji,
b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
g) inne - jakie?
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej,
b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd,
c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd,
f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
h) nie informowano o tym mieszkańców.7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
a) tak,
b) nie,
c) inna odpowiedź - jaka?Prosimy o przesłanie odpowiedzi na adres {{EMAIL}}
Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji -
FW: Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez NADARZYN
From: Marcin Ciostek [mailto:{{ email }}]
Sent: Thursday, November 18, 2021 2:43 PM
To: '{{ email }}'
<{{ email }}
<mailto:{{ email }}> >
Subject: Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznejDzień dobry,
Nawiązując do pisma z dnia 4 listopada 2021 roku (zarejestrowanego pod
numerem 26 041), w załączeniu przesyłam odpowiedź.Z wyrazami szacunku,
Marcin Ciostek
Inspektor ds. organizacyjnych
____________________________________________________________________________
__________________Urząd Gminy Nadarzyn
ul. Mszczonowska 24
05-830 Nadarzyn
tel. 22 729 81 85
<http://www.nadarzyn.pl/> www.nadarzyn.pl;
bip.nadarzyn.pl
itv.nadarzyn.pl
--
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku informuję, że Administratorem
Państwa danych osobowych jest Gmina Nadarzyn z siedzibą w Nadarzynie przy
ul. Mszczonowskiej 24, 05-830 Nadarzyn, zwany dalej Administratorem.Administrator prowadzi operacje przetwarzania Państwa danych osobowych.
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD): <mailto:{{ email }}>
{{ email }}Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji określonej sprawy i
nie będą udostępniane podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko
instytucje upoważnione z mocy prawa.Podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1
a/b/c/d/e.Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do zrealizowania sprawy, w
przypadku niepodania danych niemożliwa jest realizacja celu.Posiadają Państwo prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich
danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania
danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania,
przenoszenia danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj.: Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych), cofnięcia zgody na przetwarzanie danych
osobowych.Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w
tym profilowaniu.Państwa dane osobowe będą przechowywane w czasie niezbędnym do realizacji
wniosku, umowy itp., przez czas określony w szczegółowych przepisach prawa.