Instytucja: 

Sąd Apelacyjny w Warszawie

 Monitoring: 

Sędziowie w sądach powszechnych

 Liczba listów: 

5

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Dostarczony

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Wniosek o informację publiczną przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
    2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
    3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
    4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
    5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
    6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
    7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
    8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
    9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
    10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
    11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
    12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
    13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
    14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • RE: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Apelacyjny w Warszawie

    Dzień dobry.
    Biuro Obsługi Interesantów Sądu Apelacyjnego w Warszawie informuje, iż wiadomość została przesłana do Oddziału Administracyjnego Sądu Apelacyjnego w Warszawie.

    Z poważaniem,

    Katarzyna Ponikiewska
    Inspektor

    Sąd Apelacyjny w Warszawie
    Pl. Krasińskich 2/4/6
    00-207 Warszawa
    Tel. 022 530-88-85
    e-mail: {{ email }}<mailto:{{ email }}>
    http://waw.waw.sa.gov.pl<http://waw.waw.sa.gov.pl/>

    BOI udziela informacji z zakresu Wydziałów:
    II Wydział Kany,
    III Wydział Pracy i Ubezpieczeń Społecznych
    IV Wydział Wizytacji
    V Wydział Cywilny
    VI Wydział Cywilny
    oraz wszystkich Oddziałów

    ========================================

    Biuro Obsługi Interesantów
    Sądu Apelacyjnego w Warszawie

    Sąd Apelacyjny w Warszawie
    ul. Inflancka 4 C budynek D
    00-189 Warszawa
    Tel. 022 358-67-61
    e-mail: {{ email }}<mailto:{{ email }}>
    http://waw.waw.sa.gov.pl<http://waw.waw.sa.gov.pl/>

    BOI udziela informacji z zakresu Wydziałów:
    I Wydział Cywilny
    VII Wydział Gospodarczy

    Załączniki

    • image001_BHgvL9R.jpg
  • wezwanie do sprecyzowania wniosku oraz zawiadomienie o przedłużeniu terminu przez None

    Warszawa, dnia 16 września 2019 r.
    Pan Szymon Osowski i Pani Katarzyna Batko-Tołuć
    Siec Obywatelska Watchdog Polska
    Adm-032-593/19

    Stosownie do wniosku z dnia 01 września 2019 r. o udostępnienie informacji publicznej- w wykonaniu polecenia Wiceprezesa Sądu- uprzejmie informuję, że działając na podstawie art. 13 ust. 2 ustawy o dostępie do informacji publicznej, powiadamiam Państwa, iż wyznaczono dzień 15 października 2019 r. jako nowy termin na załatwienie wniosku o udostępnienie informacji.
    Jednocześnie powiadamiam, iż powodem opóźnienia w załatwieniu wniosku jest szeroki jego zakres.
    Nadto wzywam do sprecyzowanie wniosku co do pkt: 9 i 10 poprzez wskazanie jakich kategorii spraw dotyczą te punkty np. spraw z repertorium AKa, ACa, AGa (apelacje), spraw z repertorium AKz, ACz, AGz (zażalenia) itd. Na tak postawione pytania nie można w prosty sposób udzielić odpowiedzi, bowiem należy wziąć pod uwagę sędziów orzekających w pełnym wymiarze, sędziów funkcyjnych, którzy nie orzekają w pełnym wymiarze czasu, sędziów delegowanych. Sprecyzowanie wniosku w pkt 9 i 10 pozwoli również prawidło udzielić odpowiedzi na pyt.10 i 11.
    Uzupełnienie wniosku powinno nastąpić w terminie 7 dni od dnia otrzymania wezwanie pod rygorem pozostawienia wniosku w tym zakresie bez rozpoznania.

    Danuta Śliwińska
    Specjalista ds. informacji publicznej
    Oddział Administracyjny

    Sąd Apelacyjny w Warszawie
    Pl. Krasińskich 2/4/6
    00-207 Warszawa
    Tel. 22 279 85 05
    e-mail: {{ email }}<mailto:{{ email }}>
    http://www.waw.sa.gov.pl <http://www.waw.sa.gov.pl/>

    ________________________________
    Wiadomość została przeskanowana przez program Bitdefender

    ________________________________

    Administratorem danych osobowych jest Sąd Apelacyjny w Warszawie z siedzibą przy Pl. Krasińskich 2/4/6, 00-207 Warszawa. Podanie danych jest dobrowolne. Każdemu przysługuje prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania.
    Retencja danych, zawartych w niniejszej wiadomości, zostanie ograniczona wyłącznie do udzielenia odpowiedzi wnioskodawcy. Dane z niniejszej wiadomości, bez wskazania wnioskodawcy, mogą nie zostać włączane do zbioru danych Administratora.
    Więcej informacji dot. zasad przetwarzania danych osobowych znajdą Państwo na stronie Sądu pod adresem: www.waw.sa.gov.pl

    Uwaga: Niniejsza wiadomość, w szczególności jej treść oraz załączniki, może być poufna. W przypadku, gdy nie jest Pan/Pani zamierzonym jej adresatem informujemy,
    że wszelkie rozpowszechnianie, dystrybucja lub powielanie powyższej wiadomości jest zabronione.
    Jednocześnie prosimy o powiadomienie nadawcy oraz niezwłoczne usunięcie powyższej wiadomości wraz z załącznikami.

    Dziękujemy.

    Sąd Apelacyjny w Warszawie

  • FW: wezwanie do sprecyzowania wniosku oraz zawiadomienie o przedłużeniu terminu przez Sąd Apelacyjny w Warszawie

    Danuta Śliwińska
    Specjalista ds. informacji publicznej
    Oddział Administracyjny

    Sąd Apelacyjny w Warszawie
    Pl. Krasińskich 2/4/6
    00-207 Warszawa
    Tel. 22 279 85 05
    e-mail: {{ email }}<mailto:{{ email }}>
    http://www.waw.sa.gov.pl <http://www.waw.sa.gov.pl/>

  • odpowiedź na wniosek z dnia 01.09.2019 r. o dostępie do informacji publicznej przez Sąd Apelacyjny w Warszawie

    Warszawa, dnia 10 października 2019 r.

    Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    Pan Szymon Osowski
    Pani Katarzyna Batko-Tołuć
    członkowie zarządu

    Adm-032- 593/19

    Stosownie do wniosku z dnia 01 września 2019 r. o udostępnienie informacji publicznej -w wykonaniu polecenia Wiceprezesa Sądu- uprzejmie informuję co następuje:

    Ad. 1
    SSA Beata Waś

    Ad.2
    SSA Krystyna Karolus-Franczyk

    Ad. 3
    Kadencja poprzedniego Prezesa Sądu Apelacyjnego w Warszawie rozpoczęła się 06 lipca 2010r., a zakończyła 05 lipca 2016 r.

    Ad. 4

    2016 r.- liczba obsadzonych etatów - sędziowie SA - 79
    2017 r. liczba obsadzonych etatów- sędziowie SA-75
    2018 r. liczba obsadzonych etatów - sędziowie SA -74

    Ad. 5

    2016 r. liczba nieobsadzonych etatów sędziów - 18
    2017 r. liczba nieobsadzonych etatów sędziów - 26
    2018 r. liczba nieobsadzonych etatów sędziów - 34

    Ad. 6
    jednorazowe delegacje w trybie art. 77 § 9 u.s.p.
    - 2018 r. 70 sędziów
    -2017 r. 82 sędziów
    -2016 r. 73 sędziów
    stałe delegacje w trybie art. 77 § 1 pkt 1 u.s.p.
    -2018 r. 28 sędziów
    -2017 r. 14 sędziów
    2016 r. 23 sędziów

    Ad. 7
    w 2018 r. 4 sędziów Sądu Apelacyjnego w Warszawie zostało powołanych do orzekania w Sądzie Najwyższym w Warszawie.

    Ad.8

    Średnia liczba spraw na sędziego w 2016,2017 i 2018 roku (średnio we wszystkich wydziałach)- podano średnią liczbę spraw załatwionych przez sędziów Sadu Apelacyjnego w Warszawie oraz sędziów delegowanych na podstawie77 § 1 u.s.p. i art. 77 § 9 u.s.p. według obsady średniookresowej:
    2016 r. -250,1
    2017 r. -219,1
    2018r. - 268,4

    *2017-liczba spraw załatwionych z wyłączeniem spraw zakreślonych w związku ze zmianami organizacyjnymi w Sądzie oraz spraw zakreślonych w związku ze zmianami przepisów zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 12 grudnia 2003 r. w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz. Urz.MS 5 z 2013 r.,poz. 22 ze zm.).

    Ad.9

    Liczbę spraw podano według liczby spraw załatwionych przez sędziów Sadu Apelacyjnego w Warszawie orzekających w pełnym wymiarze, z wyłączeniem sędziów funkcyjnych oraz sędziów delegowanych ( art. 77§ 1 u.s.p i art. 77§ 9 u.s.p)
    2016 r.- 336
    2017 r.-250
    2018 r.-351

    Ad.10

    Liczbę spraw podano według liczby spraw załatwionych przez sędziów Sądu Apelacyjnego w Warszawie orzekających w pełnym wymiarze, z wyłączeniem sędziów funkcyjnych oraz sędziów delegowanych ( art. 77§ 1 u.s.p i art. 77§ 9 u.s.p)
    2016 r.-15
    2017 r.-30
    2018r.-35

    Ad.11
    podano% liczby spraw załatwionych w stosunku do liczby spraw wyznaczonych na termin rozprawy:

    2016 r.- 82,92%
    2017 r.- 91,91%
    2018 r.- 80,38%

    Ad.12

    podano% liczby spraw załatwionych w stosunku do liczby spraw wyznaczonych na termin rozprawy:

    2016 r.- 93,75%
    2017 r.- 90,91%
    2018 r.- 64,81%

    Ad.13

    W 2016 r. na potrzeby sporządzania sprawozdań statystycznych, w systemie informatycznym zbierano dane dotyczące tomów akt dla spraw rozpoznawanych przez danego sędziego powyżej 5 tomów, nie zbierano danych dla każdej sprawy.

    Ad.14

    W 2018 r. na potrzeby sporządzania sprawozdań statystycznych zbierano dane dotyczące liczby tomów akt dla spraw wielotomowych powyżej 5 tomów, nie zbierano danych dla każdej sprawy.

    Danuta Śliwińska
    Specjalista ds. informacji publicznej
    Oddział Administracyjny

    Sąd Apelacyjny w Warszawie
    Pl. Krasińskich 2/4/6
    00-207 Warszawa
    Tel. 22 279 85 05
    e-mail: {{ email }}<mailto:{{ email }}>
    http://www.waw.sa.gov.pl <http://www.waw.sa.gov.pl/>

    ________________________________
    Wiadomość została przeskanowana przez program Bitdefender

    ________________________________

    Administratorem danych osobowych jest Sąd Apelacyjny w Warszawie z siedzibą przy Pl. Krasińskich 2/4/6, 00-207 Warszawa. Podanie danych jest dobrowolne. Każdemu przysługuje prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania.
    Retencja danych, zawartych w niniejszej wiadomości, zostanie ograniczona wyłącznie do udzielenia odpowiedzi wnioskodawcy. Dane z niniejszej wiadomości, bez wskazania wnioskodawcy, mogą nie zostać włączane do zbioru danych Administratora.
    Więcej informacji dot. zasad przetwarzania danych osobowych znajdą Państwo na stronie Sądu pod adresem: www.waw.sa.gov.pl

    Uwaga: Niniejsza wiadomość, w szczególności jej treść oraz załączniki, może być poufna. W przypadku, gdy nie jest Pan/Pani zamierzonym jej adresatem informujemy,
    że wszelkie rozpowszechnianie, dystrybucja lub powielanie powyższej wiadomości jest zabronione.
    Jednocześnie prosimy o powiadomienie nadawcy oraz niezwłoczne usunięcie powyższej wiadomości wraz z załącznikami.

    Dziękujemy.

    Sąd Apelacyjny w Warszawie