'

Zadania

Brak wierszy.

Treść

  • Wniosek o informację publiczną przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
    2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
    3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
    4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
    5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
    6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
    7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
    8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
    9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
    10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
    11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
    12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
    13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
    14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Re: Wniosek o informację publiczną przez katarzyna.witek@siecobywatelska.pl

    Szanowni Państwo,

    Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska dnia 1 września 2019 r. drogą mailową wysłało do tutejszego Sądu wniosek o informację publiczną.
    Do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy odpowiedzi i w związku z tym jesteście Państwo w bezczynności.
    Wzywamy zatem do jak najszybszego rozpatrzenia wspomnianego wniosku, którego treść załączmy poniżej.
    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres wskazany we wniosku.

    Z poważaniem
    Katarzyna Witek
    (na podstawie Uchwały Zarządu SOWP z 01.10.2019 nr 1_OB_X_2019)

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
    2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
    3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
    4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
    5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
    6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
    7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
    8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
    9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
    10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
    11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
    12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
    13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
    14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-14349@fedrowanie.siecobywatelska.pl

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

    --
    Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
    tel: 22 844 73 55
    www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
    www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
    www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
    www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
    NIP 526282872
    KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

    Załączniki

    • Uchwała_Zarządu_SOWP_z_01.10.2019_nr_1_OB_X_2019_-_pełnomocnictwo_K.__SOE8Hb4.pdf ( Nie wykryte ) Pobierz
  • Odp.: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Kaliszu

    Dzień dobry.

    Uprzejmie informuję, że korespondencja została przesłana do Oddziału Administracyjnego Sądu Rejonowego w Kaliszu ​

    Z poważaniem

    Biuro Obsługi Interesanta
    Starszy Inspektor

    Sąd Rejonowy w Kaliszu
    Al. Wolności 13, 62-800 Kalisz
    tel. +48 (62) 76 57 926, 76 57 861
    www.kalisz.sr.gov.pl<http://www.kalisz.sr.gov.pl>
    e-mail: boi@kalisz.sr.gov.pl
    ________________________________
    Od: sprawa-14349@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-14349@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
    Wysłane: 27 listopada 2019 09:01
    Do: Biuro Obsługi Interesanta - SR Kalisz
    Temat: Wniosek o informację publiczną

    Szanowni Państwo,

    Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska dnia 1 września 2019 r. drogą mailową wysłało do tutejszego Sądu wniosek o informację publiczną.
    Do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy odpowiedzi i w związku z tym jesteście Państwo w bezczynności.
    Wzywamy zatem do jak najszybszego rozpatrzenia wspomnianego wniosku, którego treść załączmy poniżej.
    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres wskazany we wniosku.

    Z poważaniem
    Katarzyna Witek
    (na podstawie Uchwały Zarządu SOWP z 01.10.2019 nr 1_OB_X_2019)

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
    2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
    3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
    4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
    5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
    6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
    7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
    8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
    9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
    10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
    11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
    12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
    13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
    14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-14349@fedrowanie.siecobywatelska.pl

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

    --
    Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
    tel: 22 844 73 55
    www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
    www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
    www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
    www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
    NIP 526282872
    KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

    Załączniki:

    * https://fedrowanie.siecobywatelska.pl/listy/zalacznik/27764/61254

    --

    Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
    tel: 22 844 73 55
    www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
    www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
    www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
    www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
    NIP 526282872
    KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

    > W nawiązaniu do pisma z dnia 2019-09-01 20:35:10.714345+00:00 z > adresu boi@kalisz.sr.gov.pl: > Na podstawie art. 61 ust. 1 i > Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie > do informacji > publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi > > o udostępnienie następujących informacji publicznych: 1. > Imię i nazwisko > obecnego Prezesa tutejszego sądu. 2. Imię i > nazwisko poprzedniego Prezesa > tutejszego sądu. 3. Kiedy > rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja > poprzedniego Prezesa > tutejszego sądu? 4. Ilu było sędziów w tutejszym > sądzie > (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 > roku? > 5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie > (sumarycznie we > wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i > 2018 roku? 6. Ilu sędziów > delegowanych z innego sądu > pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu > 2016, 2017 i > 2018 roku? 7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu > > odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku? 8. Średnia liczba > spraw na sędziego > w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich > wydziałach) 9. Ile spraw > miał/a sędzia z największą liczbą > spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od > wydziału) 10. > Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku > 2016, > 2017, 2018? (niezależnie od wydziału) 11. Procentowe wykonanie > spraw > przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku > 2016, 2017, 2018 (prosimy > o dane na koniec roku). 12. > Procentowe wykonanie spraw przez > sędziego/sędzię z najmniejszą > liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o > dane na koniec > roku). 13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki > > dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez > danego > sędziego/sędzię? 14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku > zbierał statystyki > dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy > rozpatrywanej przez danego > sędziego/sędzię? Wnosimy o > udostępnienie wskazanych informacji w formie > elektronicznej na > adres: {{EMAIL}} Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - > > członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Odp.: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Kaliszu

    ​Szanowni Państwo,

    W związku z Państwa wnioskiem z dnia 27 listopada 2019r. w załączeniu uprzejmie przesyłam informacje statystyczne przedstawione przez kierowników sekretariatów Wydziałów: I Cywilnego, II Karnego, III Rodzinnego i Nieletnich, IV Wydziału Pracy i Ubezpieczeń Społecznych, V Gospodarczego, VI Ksiąg Wieczystych i VIII Wykonywania Orzeczeń dot. pkt. 9 i 10, Kierownika Oddziału Administracyjnego dot. pkt. 8, 11,12, 13 i 14 oraz kierownika Oddziału Kadr odnośnie pkt 1-7.

    Na zarządzenie

    Wiceprezesa Sądu

    Kierownik Oddziału Administracyjnego

    Danuta Staciwo

    Oddział Administracyjny

    Sądu Rejonowego w Kaliszu

    Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ) - Ustawa z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000 )Administratorem danych osobowych jest Sąd Rejonowy w Kaliszu, obowiązki administratora danych osobowych wykonuje Prezes Sądu Rejonowego w Kaliszu, Al. Wolności 13, 62-800 Kalisz.Przetwarzanie danych osobowych odbywa się celem wymiany korespondencji, osobie przysługuje prawo dostępu do swoich danych, prawo do żądania sprostowania, usunięcia, ograniczenia, wniesienia sprzeciwu, przenoszenia danych.

    ________________________________
    Od: Strzyż Karina w imieniu użytkownika Biuro Obsługi Interesanta - SR Kalisz
    Wysłane: 27 listopada 2019 10:14
    Do: Oddział Administracyjny SR Kalisz
    Temat: PD: Wniosek o informację publiczną

    ________________________________
    Od: sprawa-14349@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-14349@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
    Wysłane: 27 listopada 2019 09:01
    Do: Biuro Obsługi Interesanta - SR Kalisz
    Temat: Wniosek o informację publiczną

    Szanowni Państwo,

    Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska dnia 1 września 2019 r. drogą mailową wysłało do tutejszego Sądu wniosek o informację publiczną.
    Do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy odpowiedzi i w związku z tym jesteście Państwo w bezczynności.
    Wzywamy zatem do jak najszybszego rozpatrzenia wspomnianego wniosku, którego treść załączmy poniżej.
    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres wskazany we wniosku.

    Z poważaniem
    Katarzyna Witek
    (na podstawie Uchwały Zarządu SOWP z 01.10.2019 nr 1_OB_X_2019)

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
    2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
    3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
    4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
    5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
    6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
    7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
    8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
    9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
    10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
    11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
    12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
    13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
    14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-14349@fedrowanie.siecobywatelska.pl

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

    --
    Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
    tel: 22 844 73 55
    www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
    www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
    www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
    www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
    NIP 526282872
    KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

    Załączniki:

    * https://fedrowanie.siecobywatelska.pl/listy/zalacznik/27764/61254

    --

    Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
    tel: 22 844 73 55
    www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
    www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
    www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
    www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
    NIP 526282872
    KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

    > W nawiązaniu do pisma z dnia 2019-09-01 20:35:10.714345+00:00 z > adresu boi@kalisz.sr.gov.pl: > Na podstawie art. 61 ust. 1 i > Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie > do informacji > publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi > > o udostępnienie następujących informacji publicznych: 1. > Imię i nazwisko > obecnego Prezesa tutejszego sądu. 2. Imię i > nazwisko poprzedniego Prezesa > tutejszego sądu. 3. Kiedy > rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja > poprzedniego Prezesa > tutejszego sądu? 4. Ilu było sędziów w tutejszym > sądzie > (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 > roku? > 5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie > (sumarycznie we > wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i > 2018 roku? 6. Ilu sędziów > delegowanych z innego sądu > pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu > 2016, 2017 i > 2018 roku? 7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu > > odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku? 8. Średnia liczba > spraw na sędziego > w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich > wydziałach) 9. Ile spraw > miał/a sędzia z największą liczbą > spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od > wydziału) 10. > Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku > 2016, > 2017, 2018? (niezależnie od wydziału) 11. Procentowe wykonanie > spraw > przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku > 2016, 2017, 2018 (prosimy > o dane na koniec roku). 12. > Procentowe wykonanie spraw przez > sędziego/sędzię z najmniejszą > liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o > dane na koniec > roku). 13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki > > dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez > danego > sędziego/sędzię? 14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku > zbierał statystyki > dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy > rozpatrywanej przez danego > sędziego/sędzię? Wnosimy o > udostępnienie wskazanych informacji w formie > elektronicznej na > adres: {{EMAIL}} Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - > > członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

    Załączniki