- Sędziowie w sądach powszechnych
- Sędziowie w sądach powszechnych #165
Sędziowie w sądach powszechnych #165
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
2 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Dostarczony |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Wniosek o informację publiczną przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
SR Kartuzy - odpowiedź na wniosek przez Sąd Rejonowy w Kartuzach
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 01.09.2019 r.
Karolina Bednarek
Kierownik Oddziału Administracyjnego
Sądu Rejonowego w Kartuzach
Załączniki
- A-4018-155-19.pdf
- Informacji_roczna_SR_Kartuzy.doc
- Informacja_roczna_SR_Kartuzy-zał._3.doc
B
PREZES
SĄDU REJONOWEGO W KARTUZACH
Kartuzy, dnia 13 września 2019 r.
A-4018-155/19
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 01.09.2019 r.,
uprzejmie informuję, iż:
Ad. 1
Imię i nazwisko obecnego Prezesa Sądu Rejonowego w Kartuzach — Adam Skórzewski.
Ad. 2
imię i nazwisko poprzedniego Prezesa Sądu Rejonowego w Kartuzach — Wojciech
Woszczyński.
Ad. 3
Kadencja poprzedniego Prezesa Sądu Rejonowego w Kartuzach: od 07.04.2008 r. do
06.04.2016 r.
Ad. 4
Łączna liczba sędziów i asesorów Sądu Rejonowego w Kartuzach:
2016 - 10
2017 -14
2018 - 14
Ad. 5
Łączna liczba nieobsadzonych etatów sędziowskich i asesorskich w Sądzie Rejonowym
w Kartuzach:
2016 - 4
2017 -0
2018 -1
Ad. 6
W latach 2016 - 2018 w Sądzie Rejonowym w Kartuzach pracował 1 sędzia delegowany z
innego sądu (w okresie od 04.10.2016 r. do 31.01.2017 r.).
Ad. 7
W latach 2016 - 2018 awans zawodowy uzyskał 1 sędzia (z dniem 10.10.2016 r.).
Sąd Rejonowy w Kartuzach Oddział Administracyjny
83 — 300 Kartuzy, ul. Kościuszki 26 tel. (58) 694 94 06, fax. (58) 694 94 03
www,kartuzy.sr.gov.pl, e-mail: srkartuzyQ kartuzy.sr.gov.pl administracja© kartuzy.sr.gov.pl
Ad. 8
Proszę o skonkretyzowanie zapytania. Jednocześnie informuję, iż dane statystyczne Sądu
Rejonowego "w Kartuzach znajdują się na stronie internetowej Sądu
http://www.kartuzy.sr.gov.pl/category/sprawozdania-statystyczne/
Ad. 9i 10
Proszę o skonkretyzowanie zapytania o jaką największą/najmniejszą liczbę spraw chodzi, na
jaką datę.
Ad. 11i12
W załączeniu Informacja roczna o działalności Sądu Rejonowego w Kartuzach za lata 2017 i
2018.
Ad. 13
W 2016 r. Sąd Rejonowy w Kartuzach nie zbierał statystyk dotyczących liczby tomów akt dla
każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego.
Ad. 14
W 2018 r. Sąd Rejonowy w Kartuzach nie zbierał statystyk dotyczących liczby tomów akt dla
każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego.
(
13
Z poważaniem,
I
w Kart
Prezes Sądu ejo owego
ząch
Adam Skórzewsk.
Załącznik nr 3
WZÓR
INFORMACJA ROCZNA O DZIAŁALNOŚCI
SĄDU REJONOWEGO w KARTUZACH
w ROKU 2017
Dział I. Obsada kadrowa.
Tabela I.1
|Wyszczególnienie |Rok |Limity na ostatni dzień okresu statystycznego |
| |
|Wyszczególnienie |Rok |Obsada w wersji 1 / średniookresowa1 |
| |
Tabela I.3
|Wyszczególnienie |Rok |Obsada w wersji 1/średniookresowa do limitu na ostatni dzień okresu statystycznego |
| | |(%)1 |
| |
Tabela I.4
|Pozostali urzędnicy i inni pracownicy sądu |
|Wyszczególnienie | |Liczba według limitu |
| |Rok |etatów na ostatni |
| | |dzień okresu |
| | |statystycznego |
|kuratorzy |2016 |11 |
| |2017 |11 |
|urzędnicy poza wydziałami/sekcjami |2016 |7,50 |
|orzeczniczymi | | |
| |2017 |7,50 |
|inni pracownicy poza wydziałami/sekcjami |2016 |3 |
|orzeczniczymi | | |
| |2017 |3 |
Dział II. Dane statystyczne.
Tabela II.1
|Pion i |Rok |Stopień |Wskaźnik |
|kategoria | |opanowania |pozostałości|
|spraw | |wpływu (%) | |
| | | | |
| | | | |
|rok | | | |
|poprzedni=100| | | |
Tabela II.3
|Kateg|Załat|Rodzaje załatwień |
|orie |wieni| |
|spraw|e | |
| |ogółe| |
| |m | |
| | |Zwrot pozwu/wniosku/skargi |
| | |Zwrot w trybie art. 337 kpk (brak uzupełnienia w terminie bądź |
| | |ponowne przesłanie |
| | |nie uzupełnionego) |
| | |Zwrot w trybie art. 59 § 1 kpw |
| | |na limit na ostatni dzień okresu |na obsadę w wersji 1 |
| | |statystycznego | |
| | |wpływ |załatwienie |pozostałość |wpływ |załatwienie |pozostałość |
| | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |
|cywil|C |2016 | 962 |908 |1028 | 394,26 |372,13 |421,31 |
|ny | | | | | | | | |
| | | 2017 |766 |657 |1137 | 284,76 |244,24 |422,68 |
| | |rok | 79,63 |72,36 |110,60 | 72,23 |65,63 |100,33 |
| | |poprzedni=| | | | | | |
| | |100 | | | | | | |
| |Ns |2016 | 917 |888 |564 | 375,82 |263,93 |231,15 |
| | | 2017 | 628 |523 |669 | 233,46 |194,42 |248,70 |
| | |rok | 68,48 |58,90 |118,62 | 62,12 |73,66 |107,59 |
| | |poprzedni=| | | | | | |
| | |100 | | | | | | |
|karny|K | 2016 |976 |923 |503 | 856,59 |715,50 |389,92 |
| | |2017 |1092 |836 |759 |791,30 |605,80 |550,00 |
| | |rok | 111,89 |90.57 |150,89 | 92,38 |84,67 |141,05 |
| | |poprzedni=| | | | | | |
| | |100 | | | | | | |
| |W |2016 | 1072 |1133 |270 |831,01 |878,29 |209,30 |
| | | 2017 | 1068 |900 |438 | 773,91 |652,17 |317,39 |
| | |rok | 99,63 |79,44 |162,22 | 93,13 |74,25 |151,64 |
| | |poprzedni=| | | | | | |
| | |100 | | | | | | |
|rodzi|RC |2016 |275 |288 |195 |220,00 |230,04 |156,00 |
|nny i| | | | | | | | |
|niele| | | | | | | | |
|tnich| | | | | | | | |
| | | 2017 | 389 |309 |275 |486,25 |386,25 |343,75 |
| | |rok | 141,45 |107,29 |141,03 | 221,02 |167,91 |220,35 |
| | |poprzedni=| | | | | | |
| | |100 | | | | | | |
| |RNs |2016 |235 |219 |83 | 188,00 |175,20 |66,40 |
| | | 2017 | 215 |200 |98 |268,75 |250,00 |122,50 |
| | |rok | 91,49 |91,32 |118,07 | 142,95 |142,69 |184,49 |
| | |poprzedni=| | | | | | |
| | |100 | | | | | | |
| |Nsm |2016 |685 |632 |249 |548,00 |505,60 |199,20 |
| | |2017 |714 |643 |320 |892,50 |803,75 |400,00 |
| | |rok | 104,23 |101,74 |128,51 | 162,86 |158,97 |200,80 |
| | |poprzedni=| | | | | | |
| | |100 | | | | | | |
| |Nkd |2016 |147 |152 |50 | 117,60 |121,60 |40,00 |
| | |2017 |153 |132 |71 |191,25 |165,00 |88,75 |
| | |rok | 104,08 |86,84 |142,00 | 162,63 |135,69 |221,88 |
| | |poprzedni=| | | | | | |
| | |100 | | | | | | |
|pracy|P |2016 |82 |84 |63 |160,78 |164,71 |123,53 |
|/prac| | | | | | | | |
|y | | | | | | | | |
|i ube| | | | | | | | |
|zpiec| | | | | | | | |
|zeń | | | | | | | | |
|społe| | | | | | | | |
|cznyc| | | | | | | | |
|h | | | | | | | | |
| | | 2017 | 105 |110 |58 |250,00 |261,90 |138,10 |
| | |rok | 128,05 |130,95 |92,06 | 155,49 |159,01 |111,79 |
| | |poprzedni=| | | | | | |
| | |100 | | | | | | |
| |U | | | | | | | |
| | | | | | | | | |
| | |rok | | | | | | |
| | |poprzedni=| | | | | | |
| | |100 | | | | | | |
|gospo|GC | | | | | | | |
|darcz| | | | | | | | |
|y | | | | | | | | |
| | | | | | | | | |
| | |rok | | | | | | |
| | |poprzedni=| | | | | | |
| | |100 | | | | | | |
| |GU | | | | | | | |
| | | | | | | | | |
| | |rok | | | | | | |
| | |poprzedni=| | | | | | |
| | |100 | | | | | | |
| |GUp | | | | | | | |
| | | | | | | | | |
| | |rok | | | | | | |
| | |poprzedni=| | | | | | |
| | |100 | | | | | | |
| |GR | | | | | | | |
| | | | | | | | | |
| | |rok | | | | | | |
| | |poprzedni=| | | | | | |
| | |100 | | | | | | |
| |GRz, | | | | | | | |
| |GRp, | | | | | | | |
| |GRu i | | | | | | | |
| |GRs | | | | | | | |
| |(łączn| | | | | | | |
| |ie) | | | | | | | |
| | | | | | | | | |
| | |rok | | | | | | |
| | |poprzedni=| | | | | | |
| | |100 | | | | | | |
Tabela II.7
| Pion i |Rok |Obciążenie sędziów, asesorów sądowych i referendarzy sądowych sprawami |
|kategorie | | |
|spraw | | |
| | |na limit na ostatni dzień okresu |na obsadę w wersji 1 sędziów i |
| | |statystycznego |asesorów sądowych oraz na obsadę |
| | | |średniookresową referendarzy |
| | |wpływ |załatwienie |pozostałość |wpływ |załatwienie |pozostałość |
| | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |
|wiecz|Dz. Kw |2016 | 23311 |22153 |4442 | 8325,36 |7911,79 |1586,43 |
|ysto-| | | | | | | | |
|księg| | | | | | | | |
|owy | | | | | | | | |
| | |2017 | 22956 |19580 |7818 | 7041,72 |6006,13 |2398,16 |
| | |rok | 98,48 |88,39 |176,00 | 84,58 |75,91 |151,17 |
| | |poprzedni=| | | | | | |
| | |100 | | | | | | |
|gospo|Ns-Rej.| | | | | | | |
|darcz|KRS | | | | | | | |
|y | | | | | | | | |
| | | | | | | | | |
| | |rok | | | | | | |
| | |poprzedni=| | | | | | |
| | |100 | | | | | | |
| |Ns-Rej.| | | | | | | |
| |Za | | | | | | | |
| | | | | | | | | |
| | |rok | | | | | | |
| | |poprzedni=| | | | | | |
| | |100 | | | | | | |
Tabela II.8
|Rok |Załatwienie spraw przez referendarzy |
| |pion cywilny |pion gospodarczy1 |
| |
|Wyszczególnienie |
| Wniesiono ogółem |35 |
| rozpatrzono |ogółem |35 |
| |po upływie |5 |
| |1 m-ca od daty | |
| |wpływu | |
|uwzględniono |11 |
|uznano za bezzasadne |24 |
|inne załatwienia | |
|pozostało do rozpatrzenia | |
Tabela III.3
|Uwagi zwrócone w trybie art. 37 § 4 u.s.p. (bez danych osobowych) |
|Lp. |Pion orzeczniczy |Przedmiot uwagi |
| | | |
Tabela III.4
|Uwagi zwrócone w trybie art. 37e § 4 u.s.p. (bez danych osobowych) |
|Lp. |Podmiot, którego |Przedmiot uwagi |
| |działalności dotyczy | |
| |uwaga | |
| | | |
Tabela III.5
|Stwierdzone przypadki niejednolitości orzecznictwa (art. 22 § 1 pkt 2 u.s.p.) |
|Lp. |Pion |Opis niejednolitości |Wskazanie, czy informowano |
| |orzeczniczy | |Pierwszego Prezesa Sądu |
| | | |Najwyższego |
| | | | |
Dział IV Podsumowanie
1. Diagnoza sytuacji i problemów sądu, w tym poszczególnych pionów
orzeczniczych, także w aspekcie równomiernego obciążenia pracą.
2. Działania podjęte i planowane w ramach wewnętrznego nadzoru
administracyjnego w celu zapewnienia właściwego toku urzędowania
sądu, w tym w odniesieniu do poszczególnych pionów
orzeczniczych.
3. Propozycje działań, których realizacja wykracza poza kompetencje
prezesa sądu.
4. Wnioski wynikające z opinii zebrania sędziów, data wyrażenia
opinii.
Data i podpis prezesa sądu rejonowego
Objaśnienia
1. Przedstawiając w poszczególnych tabelach dane porównawcze za kolejne
lata w pierwszym wierszu wskazuje się rok poprzedni, do którego
porównuje się dane, a następnie rok, którego dotyczy informacja
roczna. Zmianę wskaźnikową odnosimy do okresu, z którym porównujemy
(poprzedniego), nie zaś do tego, który jest porównywany (bieżącego).
Przykład I: jeżeli pozostałość na koniec roku, którego dotyczy
informacja roczna wyniosła 60, a w roku poprzednim 120, to wskaźnik
wyniesie 50 (60x100/120=50). Przykład II: jeżeli pozostałość na koniec
roku, którego dotyczy informacja roczna wyniosła 90, a w roku
poprzednim 60, to wskaźnik wyniesie 150 (90x100/60=150).
2. Data pierwszego wpływu sprawy do sądu: dzień pierwszej rejestracji
sprawy w sądzie, do którego sprawa została wniesiona lub w którym
została wszczęta z urzędu; jeżeli sprawa była przekazywana jeden lub
więcej razy między sądami lub wydziałami, należy brać pod uwagę dzień
wpływu sprawy do pierwszej jednostki.
3. Wskaźnik pozostałości należy podać: dla spraw C, Ns, K, P, U, RC, RNs,
Nsm, Nkd, GC w stosunku do 3 miesięcznego wpływu, dla spraw W, GU i GR
w stosunku do 2 miesięcznego wpływu, dla spraw
GUp w stosunku do 6 miesięcznego wpływu, a dla spraw Ns-Rej. KRS, Ns-
Rej. Za i Dz.Kw w stosunku do 1 miesięcznego
wpływu.
4. W tabelach I.1 do I.3 wykazuje się urzędników (ewentualnie innych
pracowników), wykonujących pracę na rzecz wydziałów. Nie wykazuje się
zatem urzędników (ewentualnie innych pracowników) wykonujących prace w
oddziałach i ekspozyturach Centralnej Informacji KRS, RZ, KW, a także
w biurze obsługi Monitora Sądowego i Gospodarczego, w biurze podawczym
wydziałów KRS czy KW, w czytelni akt KW, RZ i KRS, archiwum KRS, RZ,
KW. Tych urzędników i pracowników wykazuje się w tabeli I.4.
5. W tabeli II.6 w sądach, w których funkcjonuje odrębny wydział do spraw
upadłościowych i restrukturyzacyjnych, do obliczenia obciążeń w
sprawach GC uwzględnia się wyłącznie limity i obsady
z wydziałów gospodarczych procesowych, a w sprawach GU, GUp, GR, GRz,
GRp, GRu i GRs wyłącznie limity i obsady z wydziałów do spraw
upadłościowych i restrukturyzacyjnych.
Załącznik nr 3
INFORMACJA ROCZNA O DZIAŁALNOŚCI
SĄDU REJONOWEGO w KARTUZACH
w ROKU 2018
Dział I. Obsada kadrowa.
Tabela I.1
|Wyszczególnienie |Rok|Limity na ostatni dzień okresu statystycznego |
Tabela I.3
|Wyszczególnien|Rok|Obsada w wersji 1/średniookresowa do limitu na ostatni dzień okresu statystycznego (%)1 |
|ie | | |
| |
Tabela I.4
|Pozostali urzędnicy i inni pracownicy sądu |
|Wyszczególnienie |Rok |Liczba według limitu |
| | |etatów na ostatni |
| | |dzień okresu |
| | |statystycznego |
| | | |
|kuratorzy |2017 |11,0 |
| |2018 |12,0 |
|urzędnicy poza wydziałami/sekcjami |2017 |8,50 |
|orzeczniczymi | | |
| |2018 |8,50 |
|inni pracownicy poza wydziałami/sekcjami |2017 | |
|orzeczniczymi | |4,0 |
| |2018 | |
| | |4,0 |
Dział II. Dane statystyczne.
Tabela II.1
|Pion i |Rok |Stopień |Wskaźnik |
|kategoria | |opanowania |pozostałości|
|spraw | |wpływu (%) | |
| 2017 |0 |0 |0 |
|2018 |0 |0 |0 |
|rok |X |X |X |
|poprzedni=100| | | |
Tabela II.3
|Kategori|Załatwieni|Rodzaje załatwień |
|e spraw |e ogółem | |
| | |Zwrot pozwu/wniosku/skargi |
| | |Zwrot w trybie art. 337 kpk (brak uzupełnienia w terminie bądź |
| | |ponowne przesłanie nie uzupełnionego) |
| | |Zwrot w trybie art. 59 § 1 kpw |
| | |na limit na ostatni dzień |na obsadę w wersji |
| | |okresu statystycznego |1 |
| | |wpływ |
| | |na limit na ostatni dzień okresu |na obsadę w wersji 1 sędziów i asesorów sądowych|
| | |statystycznego |oraz na obsadę średniookresową referendarzy |
| | |
| |pion cywilny |pion gospodarczy1 |
| |
|Wyszczegól|Rok |Ogółem |Pion |Pion |Pion rodzinny |Pion pracy/pracy |Pion |Pion |
|nienie | |(kol. |cywilny|karny |i nieletnich |i ubezpieczeń |gospodarcz|wieczystoksięg|
| | |[1]=[2] do| | | |społecznych |y |owy |
| | |[7]) | | | | | | |
| |
| Wniesiono ogółem | |
| rozpatrzono |ogółem | |
| |po upływie | |
| |1 m-ca od daty | |
| |wpływu | |
|uwzględniono | |
|uznano za bezzasadne | |
|inne załatwienia | |
|pozostało do rozpatrzenia | |
Tabela III.3
|Uwagi zwrócone w trybie art. 37 § 4 u.s.p. (bez danych osobowych) |
|Lp. |Pion orzeczniczy |Przedmiot uwagi |
| | | |
Tabela III.4
|Uwagi zwrócone w trybie art. 37e § 4 u.s.p. (bez danych osobowych) |
|Lp. |Podmiot, którego |Przedmiot uwagi |
| |działalności dotyczy | |
| |uwaga | |
| | | |
Tabela III.5
|Stwierdzone przypadki niejednolitości orzecznictwa (art. 22 § 1 pkt 2 u.s.p.) |
|Lp. |Pion |Opis niejednolitości |Wskazanie, czy informowano |
| |orzeczniczy | |Pierwszego Prezesa Sądu |
| | | |Najwyższego |
| | | | |
Dział IV Podsumowanie
1. Diagnoza sytuacji i problemów sądu, w tym poszczególnych pionów
orzeczniczych, także w aspekcie równomiernego obciążenia pracą.
2. Działania podjęte i planowane w ramach wewnętrznego nadzoru
administracyjnego w celu zapewnienia właściwego toku urzędowania
sądu, w tym w odniesieniu do poszczególnych pionów
orzeczniczych.
3. Propozycje działań, których realizacja wykracza poza kompetencje
prezesa sądu.
4. Wnioski wynikające z opinii zebrania sędziów, data wyrażenia
opinii.
Data i podpis prezesa sądu rejonowego
Objaśnienia
1. Przedstawiając w poszczególnych tabelach dane porównawcze za kolejne
lata w pierwszym wierszu wskazuje się rok poprzedni, do którego
porównuje się dane, a następnie rok, którego dotyczy informacja
roczna. Zmianę wskaźnikową odnosimy do okresu, z którym porównujemy
(poprzedniego), nie zaś do tego, który jest porównywany (bieżącego).
Przykład I: jeżeli pozostałość na koniec roku, którego dotyczy
informacja roczna wyniosła 60, a w roku poprzednim 120, to wskaźnik
wyniesie 50 (60x100/120=50). Przykład II: jeżeli pozostałość na koniec
roku, którego dotyczy informacja roczna wyniosła 90, a w roku
poprzednim 60, to wskaźnik wyniesie 150 (90x100/60=150).
2. Data pierwszego wpływu sprawy do sądu: dzień pierwszej rejestracji
sprawy w sądzie, do którego sprawa została wniesiona lub w którym
została wszczęta z urzędu; jeżeli sprawa była przekazywana jeden lub
więcej razy między sądami lub wydziałami, należy brać pod uwagę dzień
wpływu sprawy do pierwszej jednostki.
3. Wskaźnik pozostałości należy podać: dla spraw C, Ns, K, P, U, RC, RNs,
Nsm, Nkd, GC w stosunku do 3 miesięcznego wpływu, dla spraw W, GU i GR
w stosunku do 2 miesięcznego wpływu, dla spraw
GUp w stosunku do 6 miesięcznego wpływu, a dla spraw Ns-Rej. KRS, Ns-
Rej. Za i Dz.Kw w stosunku do 1 miesięcznego
wpływu.
4. W tabelach I.1 do I.3 wykazuje się urzędników (ewentualnie innych
pracowników), wykonujących pracę na rzecz wydziałów. Nie wykazuje się
zatem urzędników (ewentualnie innych pracowników) wykonujących prace w
oddziałach i ekspozyturach Centralnej Informacji KRS, RZ, KW, a także
w biurze obsługi Monitora Sądowego i Gospodarczego, w biurze podawczym
wydziałów KRS czy KW, w czytelni akt KW, RZ i KRS, archiwum KRS, RZ,
KW. Tych urzędników i pracowników wykazuje się w tabeli I.4.
5. W tabeli II.6 w sądach, w których funkcjonuje odrębny wydział do spraw
upadłościowych i restrukturyzacyjnych, do obliczenia obciążeń w
sprawach GC uwzględnia się wyłącznie limity i obsady
z wydziałów gospodarczych procesowych, a w sprawach GU, GUp, GR, GRz,
GRp, GRu i GRs wyłącznie limity i obsady z wydziałów do spraw
upadłościowych i restrukturyzacyjnych.