Instytucja: 

Sąd Rejonowy w Kędzierzynie-Koźlu

 Monitoring: 

Sędziowie w sądach powszechnych

 Liczba listów: 

5

 Liczba spamu: 

59

 Status pierwszego wniosku: 

Otwarte

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Wniosek o informację publiczną przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
    2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
    3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
    4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
    5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
    6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
    7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
    8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
    9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
    10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
    11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
    12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
    13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
    14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • dot. Wniosku o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Kędzierzynie-Koźlu

    Dzień dobry,

    w załączeniu przesyłam odpowiedź Pani Prezes Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu z dnia 3 września 2019 r. sygn. A-061-25.

    Dorota Jaskulska
    zastępca kierownika
    Oddziału Administracyjnego
    Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu
    tel 77 40 53 167
    {{ email }}<mailto:{{ email }}>

    Załączniki

    • 201909050742.pdf
  • Odp.: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Kędzierzynie-Koźlu

    Odpowiadając na poniższą wiadomość w załączniku przesyłam skan decyzji o umorzeniu częściowym postępowania.

    Anna Hunczak
    KIEROWNIK
    Oddziału Administracyjnego
    Sądu Rejonowego
    w Kędzierzynie-Koźlu

    ________________________________
    Od: {{ email }} <{{ email }}>
    Wysłane: 1 września 2019 22:35
    Do: DU-4004_Podawcze
    Temat: Wniosek o informację publiczną

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
    2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
    3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
    4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
    5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
    6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
    7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
    8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
    9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
    10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
    11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
    12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
    13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
    14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{ email }}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

    --

    Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
    tel: 22 844 73 55
    www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
    www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
    www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
    www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
    NIP 526282872
    KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

    Załączniki

    • 38ADC8_2vt001.pdf
  • W sprawie samochodu przez Sąd Rejonowy w Kędzierzynie-Koźlu

    Dzień dobry,

    chcielibyśmy zapewnić Państwu kompleksowe rozwiązania, jeśli chodzi o system monitoringu GPS.

    Precyzyjne monitorowanie pojazdów na mapach cyfrowych, śledzenie ich parametrów eksploatacyjnych w czasie rzeczywistym oraz kontrola paliwa to kluczowe funkcjonalności naszego systemu.

    Organizowanie pracy pracowników jest dzięki temu prostsze i bardziej efektywne, a oszczędności i optymalizacja w zakresie ponoszonych kosztów, mają dla każdego przedsiębiorcy ogromne znaczenie.

    Dopasujemy naszą ofertę do Państwa oczekiwań i potrzeb organizacji. Czy moglibyśmy porozmawiać o naszej propozycji?

    Pozdrawiam
    Jacek Szurgot