Sędziowie w sądach powszechnych #225
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
7 |
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Treść
-
Wniosek o informację publiczną przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Przeczytano: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Nakle nad Notecią
Twoja wiadomość
Do: sad@naklo.sr.gov.pl
Temat: Wniosek o informację publiczną
Wysłano: 01.09.2019 22:35odczytano w dniu 02.09.2019 07:36.
-
RE: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Nakle nad Notecią
Dzień dobry
A-060-38/19
W odpowiedzi na wniosek z dnia 1.09.2019 uprzejmie informuję, iż z uwagi na czasochłonne przygotowanie odpowiedzi i okolicznościami wynikłymi w sprawach rodzinnych (nieobecność do dnia 20.09.2019) uprzejmie informuję, iż dalsza odp. na wniosek będzie udzielona w terminie do 30.09.2019r .
Ponadto zwracam się z prośbą o dokładniejsze sprecyzowanie pkt. 11 i 12 .
Odpowiedzi na;
pkt. 1- BARTOSZ ŁAPIŃSKI
pkt.2 – MAŁGORZATA ŁOSOŚ,
pkt.3 – 26.01.2008r. do 31.12.2012r.
pkt 4. – rok 2016 -7 sędziów; 2017-7 sędziów; 2018-8 sędziów,
pkt.5- rok 2016-0; 2017-0; 2018-0
pkt.6- w tutejszym Sądzie nie było przypadków delegacji z innych Sądów.
Pkt. 7 -awanse sędziów:
- rok 2016- 2
- rok 2017-1
Pkt. 13 i pkt 14 sąd nie prowadzi statystyki , o której mowa w pytaniach.
Z poważaniem
Kierownik Samodzielnej Sekcji Administracyjnej
Sądu Rejonowego w Nakle nad Notecią
Tel/Faks. (52) 386-78-21
Sąd Rejonowy w Nakle nad Notecią z siedzibą w Nakle nad Notecią, ul. Sądowa 3, 89-100 Nakło nad Notecią, reprezentowany przez Prezesa Sądu Rejonowego w Nakle nad Notecią informuje, że przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str.1). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Sądu Rejonowego w Nakle nad Notecią pod adresem: bip.naklo.sr.gov.pl w zakładce: Władze i organizacja - Ochrona Danych Osobowych
From: sprawa-14412@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-14412@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Sunday, September 1, 2019 10:35 PM
To: sad@naklo.sr.gov.pl
Subject: Wniosek o informację publicznąNa podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-14412@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego -
Re: RE: Wniosek o informację publiczną przez katarzyna.witek@siecobywatelska.pl
Szanowni Państwo,
w odpowiedzi na pismo z dnia 11.09.2019 r. (sygnatura A-060-38/19) zwracamy uwagę iż:
pytania 11 i 12 dotyczące procentowego wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą bądź najmniejszą liczbą spraw przypisanych w danym roku dotyczą całego sądu, a nie poszczególnych wydziałów. Aby uzyskać informacje, o które nam chodzi w powyższych pytaniach, należy wziąć pod uwagę liczbę wszystkich spraw przypisanych do sędziego np. w 2016 roku oraz ile spośród tych spraw zostało zakończonych w 2016 roku. Chodzi nam o stosunek spraw zakończonych do wszystkich prowadzonych przez sędziego w danym roku.
Prosimy również o odpowiedź na pytanie 8 i 9 zawarte we wniosku z dnia 01.09.2019 gdyż do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy na nie odpowiedzi.
Z poważaniem
Katarzyna Witek
(na podstawie Uchwały Zarządu SOWP z 01.10.2019 nr 1_OB_X_2019)--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru SądowegoW nawiązaniu do pisma z dnia 2019-09-11 11:25:47.839327+00:00 z adresu sad@naklo.sr.gov.pl:
> Dzień dobry A-060-38/19 W odpowiedzi na wniosek z dnia 1.09.2019
> uprzejmie informuję, iż z uwagi na czasochłonne przygotowanie odpowiedzi i
> okolicznościami wynikłymi w sprawach rodzinnych (nieobecność do dnia
> 20.09.2019) uprzejmie informuję, iż dalsza odp. na wniosek będzie udzielona w
> terminie do 30.09.2019r . Ponadto zwracam się z prośbą o dokładniejsze
> sprecyzowanie pkt. 11 i 12 . Odpowiedzi na; pkt. 1- BARTOSZ ŁAPIŃSKI
> pkt.2 – MAŁGORZATA ŁOSOŚ, pkt.3 – 26.01.2008r. do 31.12.2012r. pkt 4. –
> rok 2016 -7 sędziów; 2017-7 sędziów; 2018-8 sędziów, pkt.5- rok 2016-0;
> 2017-0; 2018-0 pkt.6- w tutejszym Sądzie nie było przypadków delegacji z
> innych Sądów. Pkt. 7 -awanse sędziów: - rok 2016- 2
> - rok 2017-1 Pkt. 13 i pkt 14 sąd nie prowadzi statystyki ,
> o której mowa w pytaniach. Z poważaniem Kierownik
> Samodzielnej Sekcji Administracyjnej Sądu Rejonowego w Nakle nad Notecią
> Tel/Faks. (52) 386-78-21 Sąd Rejonowy w Nakle nad Notecią z siedzibą w
> Nakle nad Notecią, ul. Sądowa 3, 89-100 Nakło nad Notecią, reprezentowany przez
> Prezesa Sądu Rejonowego w Nakle nad Notecią informuje, że przetwarzanie Państwa
> danych osobowych odbywa się zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu
> Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
> fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
> przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
> o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str.1). Szczegółowe
> informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są na stronie
> Biuletynu Informacji Publicznej Sądu Rejonowego w Nakle nad Notecią pod adresem:
> bip.naklo.sr.gov.pl w zakładce: Władze i organizacja - Ochrona Danych Osobowych -
Przeczytano: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Nakle nad Notecią
Twoja wiadomość
Do: sad@naklo.sr.gov.pl
Temat: Wniosek o informację publiczną
Wysłano: 27.11.2019 11:15odczytano w dniu 27.11.2019 11:47.
-
RE: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Nakle nad Notecią
Dzień dobry
Na wstępie przepraszam za zwłokę. W załączeniu przesyłam informacje do zapytań w meilu. W razie wątpliwości proszę o informację, to je uzupełnimy.
Z poważaniem
Dorota Świtalska
Kierownik Samodzielnej Sekcji Administracyjnej
Sądu Rejonowego w Nakle nad Notecią
Tel/Faks. (52) 386-78-21
Sąd Rejonowy w Nakle nad Notecią z siedzibą w Nakle nad Notecią, ul. Sądowa 3, 89-100 Nakło nad Notecią, reprezentowany przez Prezesa Sądu Rejonowego w Nakle nad Notecią informuje, że przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str.1). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Sądu Rejonowego w Nakle nad Notecią pod adresem: bip.naklo.sr.gov.pl w zakładce: Władze i organizacja - Ochrona Danych Osobowych
From: sprawa-14412@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-14412@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Wednesday, November 27, 2019 11:16 AM
To: sad@naklo.sr.gov.pl
Subject: Wniosek o informację publicznąSzanowni Państwo,
w odpowiedzi na pismo z dnia 11.09.2019 r. (sygnatura A-060-38/19) zwracamy uwagę iż:
pytania 11 i 12 dotyczące procentowego wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą bądź najmniejszą liczbą spraw przypisanych w danym roku dotyczą całego sądu, a nie poszczególnych wydziałów. Aby uzyskać informacje, o które nam chodzi w powyższych pytaniach, należy wziąć pod uwagę liczbę wszystkich spraw przypisanych do sędziego np. w 2016 roku oraz ile spośród tych spraw zostało zakończonych w 2016 roku. Chodzi nam o stosunek spraw zakończonych do wszystkich prowadzonych przez sędziego w danym roku.
Prosimy również o odpowiedź na pytanie 8 i 9 zawarte we wniosku z dnia 01.09.2019 gdyż do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy na nie odpowiedzi.
Z poważaniem
Katarzyna Witek
(na podstawie Uchwały Zarządu SOWP z 01.10.2019 nr 1_OB_X_2019)--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru SądowegoZałączniki:
* https://fedrowanie.siecobywatelska.pl/listy/zalacznik/27831/61352
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego> W nawiązaniu do pisma z dnia 2019-09-11 11:25:47.839327+00:00 z > adresu sad@naklo.sr.gov.pl: > Dzień dobry A-060-38/19 > W odpowiedzi na wniosek z dnia 1.09.2019 > uprzejmie informuję, iż > z uwagi na czasochłonne przygotowanie odpowiedzi i > > okolicznościami wynikłymi w sprawach rodzinnych (nieobecność do > dnia > 20.09.2019) uprzejmie informuję, iż dalsza odp. na wniosek > będzie udzielona w > terminie do 30.09.2019r . Ponadto zwracam > się z prośbą o dokładniejsze > sprecyzowanie pkt. 11 i 12 . > Odpowiedzi na; pkt. 1- BARTOSZ ŁAPIŃSKI > pkt.2 – MAŁGORZATA > ŁOSOŚ, pkt.3 – 26.01.2008r. do 31.12.2012r. pkt 4. – > rok > 2016 -7 sędziów; 2017-7 sędziów; 2018-8 sędziów, pkt.5- rok > 2016-0; > 2017-0; 2018-0 pkt.6- w tutejszym Sądzie nie było > przypadków delegacji z > innych Sądów. Pkt. 7 -awanse sędziów: > - rok 2016- 2 > - rok 2017-1 Pkt. 13 i pkt 14 > sąd nie prowadzi statystyki , > o której mowa w pytaniach. > Z poważaniem Kierownik > Samodzielnej Sekcji > Administracyjnej Sądu Rejonowego w Nakle nad Notecią > Tel/Faks. > (52) 386-78-21 Sąd Rejonowy w Nakle nad Notecią z siedzibą w > > Nakle nad Notecią, ul. Sądowa 3, 89-100 Nakło nad Notecią, > reprezentowany przez > Prezesa Sądu Rejonowego w Nakle nad Notecią > informuje, że przetwarzanie Państwa > danych osobowych odbywa się > zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu > Europejskiego i > Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób > > fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie > swobodnego > przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy > 95/46/WE (ogólne rozporządzenie > o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. > z 2016 r. Nr 119, str.1). Szczegółowe > informacje dotyczące > przetwarzania danych osobowych dostępne są na stronie > Biuletynu > Informacji Publicznej Sądu Rejonowego w Nakle nad Notecią pod > adresem: > bip.naklo.sr.gov.pl w zakładce: Władze i organizacja - > Ochrona Danych Osobowych