Sędziowie w sądach powszechnych #242
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
7 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Dostarczony |
Status ostatniego wniosku: |
Dostarczony |
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Wniosek o informację publiczną przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Potwierdzeniedoręczenia wiadomości (wyświetlono) - Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Opatowie
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres {{ email }}.
Uwaga: To potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
-
wezwanie do uzupełnienia braków formalnych wniosku przez Sąd Rejonowy w Opatowie
Dzień dobry
W załączeniu uprzejmie przesyłam wezwanie do uzupełnienia braków
formalnych wniosku o udostępnienie informacji publicznej z dnia 1
września 2019 r.--
Teresa Nowocień
Kierownik
Samodzielnej Sekcji Administracyjnej
Sąd Rejonowy w Opatowie
ul. Plac Obrońców Pokoju 18
27-500 Opatów
tel. (15) 86 82 788 wew. 201 -
inf. publiczna Adm.0144.30.2019 przez Sąd Rejonowy w Opatowie
Dzień Dobry
W załączeniu przesyłam pismo Prezesa Sądu Rejonowego w Opatowie z dnia
16 września 2019 roku wydane w sprawie Adm.0144.30.2019--
W zastępstwie
Kierownika Samodzielnej Sekcji Administracyjnej
Sądu Rejonowego w Opatowie
Katarzyna Czosnek -
Re: wezwanie do uzupełnienia braków formalnych wniosku przez AgnieszkaZdanowicz
Szanowni Państwo,
w odpowiedzi na Państwa wezwanie z dnia 11.09.2019 r. (sygnatura pisma 0144.30.2019) wskazujemy, że odpowiedź na pytania 11 i 12 z naszego wniosku wymaga jedynie prostego podzielenia jednej danej przez drugą, a więc ma charakter informacji prostej.
Aby uzyskać informacje, o które nam chodzi w powyższych pytaniach, należy wziąć pod uwagę liczbę wszystkich spraw przypisanych do sędziego np. w 2016 roku oraz ile spośród tych spraw zostało zakończonych w 2016 roku. Chodzi nam o stosunek spraw zakończonych do wszystkich prowadzonych przez sędziego w danym roku. Wydaje nam się mało prawdopodobne, by Prezes sądu nie miał wiedzy na temat tego, ile spraw mają konkretni sędziowie i by nie istniał żaden system elektroniczny pozwalający na sprawdzenie takiej informacji w ciągu kilku minut. Czy jest inaczej?
Jeśli jest inaczej, interesem publicznym stojącym za naszym pytaniem, jest dostarczenie opinii publicznej informacji o tym, jak wygląda praca w sądach. Jako, że reforma sądownictwa budzi emocje społeczne, dostarczanie rzetelnej informacji dotyczącej tego, ile pracy mają sędziowie i w jakich warunkach pracują, wydaje się jak najbardziej potrzebne i na czasie. Zwłaszcza, że akurat takiej informacji nie ma w Informatorze Statystycznym Ministerstwa Sprawiedliwości.
Z poważaniem,
Agnieszka Zdanowicz - dyrektorka zarządzająca na podstawie Uchwały zarządu Sieci Obywatelskiej Watchdog Polska z 27 listopada 2018 r. nr 8/XI/2018
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru SądowegoW nawiązaniu do pisma z dnia 2019-09-11 08:35:24.127930+00:00 z adresu {{ email }}:
> Dzień dobry W załączeniu uprzejmie przesyłam wezwanie do uzupełnienia
> braków formalnych wniosku o udostępnienie informacji publicznej z dnia 1
> września 2019 r. -- Teresa Nowocień Kierownik Samodzielnej Sekcji
> Administracyjnej Sąd Rejonowy w Opatowie ul. Plac Obrońców Pokoju 18 27-500
> Opatów tel. (15) 86 82 788 wew. 201 -
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Opatowie
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres {{ email }}.
Uwaga: To potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
-
odpowiedź na wniosek o informację publiczną dot. pkt. 11 i 12 przez Sąd Rejonowy w Opatowie
Dzień dobry
W załączeniu uprzejmie przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 1.09.2019
uzupełniony dnia 23.09.2019 r. o informację publiczną dot. pkt. 11 i 12.--
Teresa Nowocień
Kierownik
Samodzielnej Sekcji Administracyjnej
Sąd Rejonowy w Opatowie
ul. Plac Obrońców Pokoju 18
27-500 Opatów
tel. (15) 86 82 788 wew. 201