Instytucja: 

Sąd Rejonowy w Radziejowie

 Monitoring: 

Sędziowie w sądach powszechnych

 Liczba listów: 

4

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Dostarczony

 Status ostatniego wniosku: 

Otwarte

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Wniosek o informację publiczną przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
    2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
    3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
    4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
    5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
    6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
    7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
    8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
    9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
    10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
    11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
    12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
    13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
    14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Re: Wniosek o informację publiczną przez katarzyna.witek@siecobywatelska.pl

    Szanowni Państwo,

    Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska dnia 1 września 2019 r. drogą mailową wysłało do tutejszego Sądu wniosek o informację publiczną.
    Do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy odpowiedzi i w związku z tym jesteście Państwo w bezczynności.
    Wzywamy zatem do jak najszybszego rozpatrzenia wspomnianego wniosku, którego treść załączmy poniżej.
    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres wskazany we wniosku.

    Z poważaniem
    Katarzyna Witek
    (na podstawie Uchwały Zarządu SOWP z 01.10.2019 nr 1_OB_X_2019)

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
    2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
    3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
    4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
    5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
    6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
    7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
    8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
    9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
    10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
    11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
    12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
    13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
    14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{ email }}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

    --
    Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
    tel: 22 844 73 55
    www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
    www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
    www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
    www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
    NIP 526282872
    KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

    Załączniki

    • Uchwała_Zarządu_SOWP_z_01.10.2019_nr_1_OB_X_2019_-_pełnomocnictwo_K.__XbyfyyT.pdf
  • Przeczytano: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Radziejowie

    Twoja wiadomość

    Do: {{ email }}
    Temat: Wniosek o informację publiczną
    Wysłano: 2019-11-27 09:49

    odczytano w dniu 2019-11-27 10:19.

  • odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez None

    Dzień dobry,

    W załączeniu uprzejmie przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie
    informacji publicznej, który wpłynął do Sądu Rejonowego w Radziejowie w
    dniu 27 listopada 2019 roku.

    W poczcie elektronicznej tut. Sądu Nie odnotowano wpływu Państwa wniosku
    w dniu 01 września 2019 roku.

    Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami
    (plikami lub linkami):
    Informacja publiczna
    Z polecenia Prezesa Sądu Rejonowego w Radziejowie

    --
    Z poważaniem

    Halina Budzińska-Siwczak
    Główny Specjalista ds. Administracyjnych
    Samodzielna Sekcja Administracyjna

    tel. 54 2853621 w. 132, faks 54 2853623
    {{ email }}

    Sąd Rejonowy w Radziejowie
    ul. Brzeska 20, 88-200 Radziejów
    www.radziejow.sr.gov.pl

    Ten e-mail może zawierać informacje poufne i/lub chronione prawem. Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość przypadkowo lub przez pomyłkę, proszę o niezwłocznie zawiadomienie nadawcy i usunięcie wiadomości. Kopiowanie i/lub przesyłanie dalej informacji zawartych w tym e-mail'u przez osoby do tego nieuprawnione jest zabronione.
    Sąd Rejonowy w Radziejowie reprezentowany przez Prezesa Sądu Rejonowego w Radziejowie informuje, że przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. W sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są na stronie BIP Sądu Rejonowego w Radziejowie pod adresem: www.radziejow.sr.gov.pl w zakładce : Ochrona Danych Osobowych.

    Załączniki

    • Informacja_publiczna.pdf