Sędziowie w sądach powszechnych #309
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
4 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Dostarczony |
Status ostatniego wniosku: |
Otwarte |
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Wniosek o informację publiczną przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Re: Wniosek o informację publiczną przez katarzyna.witek@siecobywatelska.pl
Szanowni Państwo,
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska dnia 1 września 2019 r. drogą mailową wysłało do tutejszego Sądu wniosek o informację publiczną.
Do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy odpowiedzi i w związku z tym jesteście Państwo w bezczynności.
Wzywamy zatem do jak najszybszego rozpatrzenia wspomnianego wniosku, którego treść załączmy poniżej.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres wskazany we wniosku.Z poważaniem
Katarzyna Witek
(na podstawie Uchwały Zarządu SOWP z 01.10.2019 nr 1_OB_X_2019)Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{ email }}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru SądowegoW nawiązaniu do pisma z dnia 2019-09-01 20:35:18.150233+00:00 z adresu {{ email }}:
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie
> do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi
> o udostępnienie następujących informacji publicznych: 1. Imię i nazwisko
> obecnego Prezesa tutejszego sądu. 2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa
> tutejszego sądu. 3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja
> poprzedniego Prezesa tutejszego sądu? 4. Ilu było sędziów w tutejszym
> sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
> 5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we
> wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku? 6. Ilu sędziów
> delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu
> 2016, 2017 i 2018 roku? 7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu
> odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku? 8. Średnia liczba spraw na sędziego
> w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach) 9. Ile spraw
> miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od
> wydziału) 10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku
> 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału) 11. Procentowe wykonanie spraw
> przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy
> o dane na koniec roku). 12. Procentowe wykonanie spraw przez
> sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o
> dane na koniec roku). 13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki
> dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego
> sędziego/sędzię? 14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki
> dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego
> sędziego/sędzię? Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie
> elektronicznej na adres: {{EMAIL}} Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć -
> członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji -
Read: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Strzyżowie
Twoja wiadomość
Do: Marczak Elżbieta
Temat: Wniosek o informację publiczną
Wysłano: 27 listopada 2019 10:02:59 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzebzostała przeczytana: 27 listopada 2019 10:24:51 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.
-
Odp.: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Strzyżowie
Dzień dobry
W odpowiedzi na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej, z polecenia Prezesa Sądu Rejonowego w Strzyżowie uprzejmie informuję:
1. Prezesem Sądu od 1.I.2016 roku jest SSR Jolanta Mac-Śnieżek
2.W okresie 2013-2015 Sąd był wydziałem zamiejscowym SR w Rzeszowie, zaś w latach wcześniejszych Prezesem była SSR Anna Piskozub
3.Kadencja trwała od 1 lipca 2008r. do 31 grudnia 2012 roku
4. W 2016 roku było 7 sędziów, 2017 - 6 sędziów i w 2018 - 6 sędziów ( stan spoczynku)
5.Nie było takiej sytuacji
6. Nie było takiej sytuacji
7.Żaden z sędziów nie awansował
8. 9. 10. 11. 12.
I Wydział Cywilny:
8/ Średnia liczba spraw na sędziego:
2016r. - 802,
2017r. - 590,
2018r. - 561,
9/ Liczba spraw sędziego z największą liczbą spraw:
2016r. - 951,
2017r. - 699,
2018r. - 647,
10/ Liczba spraw sędziego z najmniejszą liczbą spraw:
2016r. - 503,
2017r. - 403,
2018r. - 427,
11/ procentowe wykonanie spraw przez sędziego z największą liczbą spraw:
2016r. - 71,2%2017r. - 95%
2018r. - 107%
12/ procentowe wykonanie spraw przez sędziego z najmniejszą liczbą spraw:
2016r. - 74%
2017r. - 98,5%
2018r. - 102%
II Wydział Karny:
Średnia liczba spraw na sędziego :2016 r. - 1178
2017r. - 896
2018 r. - 869
2/ Sprawy sędziego z największą liczbą spraw:
2016 r. - 1217
2017 r. - 853
2018 r. - 818
3/ Sprawy sędziego z najmniejszą liczbą spraw:
2016 r. - 988
2017 r. - 850
2018 r. - 814
4/ Procentowe wykonanie spraw przez sędziego z największą liczbą spraw:
2016 r. - 94,08%
2017 r. - 105,04%
2018 r. - 96,94% 5/ Procentowe wykonanie spraw przez sędziego z najmniejszą liczbą spraw:
5/2016 r. - 93,12%
2017 r. - 105,53%
2018 r. - 101,35%
III Wydział Rodzinny i Nieletnich:
- w wydziale orzeka 1 sędzia i załatwia 100% wpływu spraw
średnia liczba spraw na sędziego
w roku 2016 to:
główne repertoria - 890, w postępowaniu wykonawczym - 558,
w roku 2017 to:
główne repertoria - 615, w postępowaniu wykonawczym - 519,
w roku 2018 to:
główne repertoria - 619, w postępowaniu wykonawczym - 490,
13. i 14. W 2016 i 2017 roku Sąd nie zbierał statystyk dot. tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego.
Jednocześnie w imieniu Prezesa tut. Sądu informuję, iż nie otrzymaliśmy od Państwa wniosku w dniu 1 września 2019 roku.
Z poważaniem
Elżbieta Marczak
Kierownik Samodzielnej Sekcji Administracyjnej
Sądu Rejonowego w Strzyżowie
tel. (17) 2768115e-mail: {{ email }}
Administratorem danych osobowych jest Prezes Sądu Rejonowego w Strzyżowie, ul. 3 Maja 14.
Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji zadań administracyjnych. Ma Pani/Pan prawo do dostępu, sprostowania, ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Więcej informacji znajduje się na stronie www.strzyzow.sr.gov.pl<http://www.rzeszow.so.gov.pl/> - zakładka "Ochrona danych osobowych".
________________________________
Od: {{ email }} <{{ email }}>
Wysłane: 27 listopada 2019 10:02
Do: DG-5088_Sekretariat
Temat: Wniosek o informację publicznąSzanowni Państwo,
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska dnia 1 września 2019 r. drogą mailową wysłało do tutejszego Sądu wniosek o informację publiczną.
Do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy odpowiedzi i w związku z tym jesteście Państwo w bezczynności.
Wzywamy zatem do jak najszybszego rozpatrzenia wspomnianego wniosku, którego treść załączmy poniżej.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres wskazany we wniosku.Z poważaniem
Katarzyna Witek
(na podstawie Uchwały Zarządu SOWP z 01.10.2019 nr 1_OB_X_2019)Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{ email }}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru SądowegoZałączniki:
* https://fedrowanie.siecobywatelska.pl/listy/zalacznik/27811/61311
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego> W nawiązaniu do pisma z dnia 2019-09-01 20:35:18.150233+00:00 z > adresu {{ email }}: > Na podstawie art. 61 ust. > 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie > do > informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog > Polska wnosi > o udostępnienie następujących informacji > publicznych: 1. Imię i nazwisko > obecnego Prezesa > tutejszego sądu. 2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa > > tutejszego sądu. 3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła > kadencja > poprzedniego Prezesa tutejszego sądu? 4. Ilu było > sędziów w tutejszym > sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) > na koniec 2016, 2017 i 2018 roku? > 5. Ile było nieobsadzonych > etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we > wszystkich wydziałach) > na koniec 2016, 2017 i 2018 roku? 6. Ilu sędziów > > delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio > w ciągu > 2016, 2017 i 2018 roku? 7. Ilu sędziów tutejszego > sądu awansowało w ciągu > odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku? 8. > Średnia liczba spraw na sędziego > w 2016, 2017, 2018 roku? > (średnio we wszystkich wydziałach) 9. Ile spraw > miał/a > sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? > (niezależnie od > wydziału) 10. Ile spraw miał/a sędzia z > najmniejszą liczbą spraw w roku > 2016, 2017, 2018? (niezależnie od > wydziału) 11. Procentowe wykonanie spraw > przez > sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 > (prosimy > o dane na koniec roku). 12. Procentowe wykonanie > spraw przez > sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku > 2016, 2017, 2018 (prosimy o > dane na koniec roku). 13. Czy > tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki > dotyczące liczby > tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego > > sędziego/sędzię? 14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał > statystyki > dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy > rozpatrywanej przez danego > sędziego/sędzię? Wnosimy o > udostępnienie wskazanych informacji w formie > elektronicznej na > adres: {{EMAIL}} Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - > > członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji