'

Zadania

Brak wierszy.

Treść

  • Wniosek o informację publiczną przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
    2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
    3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
    4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
    5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
    6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
    7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
    8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
    9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
    10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
    11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
    12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
    13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
    14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Read: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Zawierciu

    Twoja wiadomość

    Do: 4090-Biuro Obsługi Interesantów
    Temat: Wniosek o informację publiczną
    Wysłano: 1 września 2019 22:35:20 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb

    została przeczytana: 2 września 2019 11:53:47 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.

  • Odp.: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Zawierciu

    Szanowni Państwo,

    zapytanie skierowałam do Oddziału Administracyjnego tut. Sądu.

    z poważaniem

    Katarzyna Zagórska

    ________________________________
    Od: sprawa-14541@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-14541@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
    Wysłane: 1 września 2019 22:35
    Do: 4090-Biuro Obsługi Interesantów
    Temat: Wniosek o informację publiczną

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
    2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
    3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
    4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
    5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
    6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
    7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
    8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
    9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
    10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
    11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
    12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
    13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
    14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-14541@fedrowanie.siecobywatelska.pl

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

    --

    Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
    tel: 22 844 73 55
    www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
    www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
    www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
    www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
    NIP 526282872
    KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

  • Re: Odp.: Wniosek o informację publiczną przez AgnieszkaZdanowicz

    Szanowni Państwo,

    w odpowiedzi na Państwa wezwanie do wykazania szczególnie istotnego interesu publicznego z dnia 11 września (sygnatura pisma Prez. Adm.0006- 75/2019) przesyłam poniżej naszą odpowiedź.

    Nie można zgodzić się ze stanowiskiem sądu, jakoby nasz wniosek dotyczył informacji przetworzonej. Trudno tu podnieść konkretne argumenty, kiedy nie wskazali Państwo, na czym miałoby polegać przetworzenie informacji.

    Dlatego ogólnie pragniemy wskazać, że judykatura podnosi, że do wytworzenia informacji przetworzonej konieczne jest intelektualne zaangażowanie podmiotu zobowiązanego, celem którego jest wytworzenie informacji objętej wnioskiem (wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego z dnia 5 kwietnia 2013 r., sygn. akt I OSK 89/13). Czynność materialno-techniczna, polegająca na udostępnieniu informacji publicznej, zawsze wiąże się z koniecznością wyszukania danej informacji. Ciężko wyobrazić sobie sytuację, w której podmiot w taki sposób (i w takiej formie) posiada informacje publiczne, aby móc je udostępniać bez konieczności wyszukiwania ich wśród innych informacji, nieobjętych przedmiotem wniosku.

    Wydaje nam się mało prawdopodobne, by Prezes sądu nie miała wiedzy na przykład na temat tego, ile spraw mają konkretni sędziowie i by nie istniał żaden system elektroniczny pozwalający na sprawdzenie takiej informacji w ciągu kilku minut. Czy jest inaczej?

    Jeśli jest inaczej, interesem publicznym stojącym za naszym pytaniem, jest dostarczenie opinii publicznej informacji o tym jak wygląda praca w sądach. Jako, że reforma sądownictwa budzi emocje społeczne, dostarczanie rzetelnej informacji dotyczącej tego ile pracy mają sędziowie i w jakim warunkach pracują, wydaje się jak najbardziej potrzebne i na czasie. Zwłaszcza, że akurat takiej informacji nie ma w Informatorze Statystycznym Ministerstwa Sprawiedliwości.

    Z poważaniem,

    Agnieszka Zdanowicz - dyrektorka zarządzająca na podstawie Uchwały zarządu Sieci Obywatelskiej Watchdog Polska z 27 listopada 2018 r. nr 8/XI/2018

    --
    Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
    tel: 22 844 73 55
    www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
    www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
    www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
    www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
    NIP 526282872
    KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

  • Odp.: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Zawierciu

    Witam,

    Wiadomość została przekazana do Oddziału Administracyjnego tut. Sądu.

    z poważaniem

    Katarzyna Zagórska

    ________________________________
    Od: sprawa-14541@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-14541@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
    Wysłane: 23 września 2019 14:28
    Do: 4090-Biuro Obsługi Interesantów
    Temat: Wniosek o informację publiczną

    Szanowni Państwo,

    w odpowiedzi na Państwa wezwanie do wykazania szczególnie istotnego interesu publicznego z dnia 11 września (sygnatura pisma Prez. Adm.0006- 75/2019) przesyłam poniżej naszą odpowiedź.

    Nie można zgodzić się ze stanowiskiem sądu, jakoby nasz wniosek dotyczył informacji przetworzonej. Trudno tu podnieść konkretne argumenty, kiedy nie wskazali Państwo, na czym miałoby polegać przetworzenie informacji.

    Dlatego ogólnie pragniemy wskazać, że judykatura podnosi, że do wytworzenia informacji przetworzonej konieczne jest intelektualne zaangażowanie podmiotu zobowiązanego, celem którego jest wytworzenie informacji objętej wnioskiem (wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego z dnia 5 kwietnia 2013 r., sygn. akt I OSK 89/13). Czynność materialno-techniczna, polegająca na udostępnieniu informacji publicznej, zawsze wiąże się z koniecznością wyszukania danej informacji. Ciężko wyobrazić sobie sytuację, w której podmiot w taki sposób (i w takiej formie) posiada informacje publiczne, aby móc je udostępniać bez konieczności wyszukiwania ich wśród innych informacji, nieobjętych przedmiotem wniosku.

    Wydaje nam się mało prawdopodobne, by Prezes sądu nie miała wiedzy na przykład na temat tego, ile spraw mają konkretni sędziowie i by nie istniał żaden system elektroniczny pozwalający na sprawdzenie takiej informacji w ciągu kilku minut. Czy jest inaczej?

    Jeśli jest inaczej, interesem publicznym stojącym za naszym pytaniem, jest dostarczenie opinii publicznej informacji o tym jak wygląda praca w sądach. Jako, że reforma sądownictwa budzi emocje społeczne, dostarczanie rzetelnej informacji dotyczącej tego ile pracy mają sędziowie i w jakim warunkach pracują, wydaje się jak najbardziej potrzebne i na czasie. Zwłaszcza, że akurat takiej informacji nie ma w Informatorze Statystycznym Ministerstwa Sprawiedliwości.

    Z poważaniem,

    Agnieszka Zdanowicz - dyrektorka zarządzająca na podstawie Uchwały zarządu Sieci Obywatelskiej Watchdog Polska z 27 listopada 2018 r. nr 8/XI/2018

    --
    Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
    tel: 22 844 73 55
    www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
    www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
    www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
    www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
    NIP 526282872
    KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

    Załączniki:

    * https://fedrowanie.siecobywatelska.pl/listy/zalacznik/24929/52258

    --

    Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
    tel: 22 844 73 55
    www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
    www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
    www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
    www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
    NIP 526282872
    KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

    > W nawiązaniu do pisma z dnia 2019-09-09 20:41:32.087228+00:00 z > adresu boi@zawiercie.sr.gov.pl: > Szanowni Państwo, zapytanie > skierowałam do Oddziału Administracyjnego tut. > Sądu. z > poważaniem Katarzyna Zagórska > ________________________________ > Od: sprawa-14541@fedrowanie.siecobywatelska.pl > > <sprawa-14541@fedrowanie.siecobywatelska.pl> Wysłane: 1 września > 2019 22:35 > Do: 4090-Biuro Obsługi Interesantów Temat: Wniosek o > informację publiczną > Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP > i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie > do informacji publicznej, > stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi > o > udostępnienie następujących informacji publicznych: 1. Imię i > nazwisko > obecnego Prezesa tutejszego sądu. 2. Imię i nazwisko > poprzedniego Prezesa > tutejszego sądu. 3. Kiedy rozpoczęła się i > kiedy zakończyła kadencja > poprzedniego Prezesa tutejszego sądu? > 4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie > (sumarycznie we wszystkich > wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku? 5. Ile > było > nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich > > wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku? 6. Ilu sędziów > delegowanych z > innego sądu pracowało w tutejszym sądzie > odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 > roku? 7. Ilu sędziów > tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, > 2017 i > 2018 roku? 8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 > roku? > (średnio we wszystkich wydziałach) 9. Ile spraw miał/a > sędzia z największą > liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? > (niezależnie od wydziału) 10. Ile spraw > miał/a sędzia z > najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie > od > wydziału) 11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z > największą > liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane > na koniec roku). 12. > Procentowe wykonanie spraw przez > sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w > roku 2016, 2017, > 2018 (prosimy o dane na koniec roku). 13. Czy tutejszy sąd w > > 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej > sprawy > rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię? 14. Czy > tutejszy sąd w 2018 roku > zbierał statystyki dotyczące liczby > tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej > przez danego > sędziego/sędzię? Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w > > formie elektronicznej na adres: > sprawa-14541@fedrowanie.siecobywatelska.pl > Szymon Osowski i > Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami > > reprezentacji -- Sieć Obywatelska Watchdog Polska ul. > Ursynowska 22/2 | > 02-605 Warszawa tel: 22 844 73 55 > www.siecobywatelska.pl > <http://www.siecobywatelska.pl> > www.watchdogportal.pl > <http://www.watchdogportal.pl> > www.funduszesoleckie.pl > <http://www.funduszesoleckie.pl> > www.informacjapubliczna.org > <http://www.informacjapubliczna.org> > NIP 526282872 KRS 0000181348 Sąd Rejonowy > dla m. st. Warszawy w > Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru > Sądowego

  • Prez. Adm. 0006-75/19; FW: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Zawierciu

    Prez. Adm. 0006-75/19

    Dzień dobry,

    Wykonując zarządzenie Pani Prezes w załączeniu przesyłam skan pisma Prezesa tut. Sądu w związku ze złożonym wnioskiem Prez. Adm. 0006-75/19 z dnia 02.09.2019 r. uzupełnionym w dniu 24.09.2019r.
    Proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.

    Z poważaniem
    Marta Otręba, St. sekretarz sądowy
    Oddział Administracyjny
    Sądu Rejonowego w Zawierciu
    Tel. 32 64 97 950

  • Odp.: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Zawierciu

    Witam,

    Wiadomość została przekazana do Oddziału Administracyjnego tut. Sądu.

    z poważaniem

    Katarzyna Zagórska

    ________________________________
    Od: sprawa-14541@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-14541@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
    Wysłane: 23 września 2019 14:28
    Do: 4090-Biuro Obsługi Interesantów
    Temat: Wniosek o informację publiczną

    Szanowni Państwo,

    w odpowiedzi na Państwa wezwanie do wykazania szczególnie istotnego interesu publicznego z dnia 11 września (sygnatura pisma Prez. Adm.0006- 75/2019) przesyłam poniżej naszą odpowiedź.

    Nie można zgodzić się ze stanowiskiem sądu, jakoby nasz wniosek dotyczył informacji przetworzonej. Trudno tu podnieść konkretne argumenty, kiedy nie wskazali Państwo, na czym miałoby polegać przetworzenie informacji.

    Dlatego ogólnie pragniemy wskazać, że judykatura podnosi, że do wytworzenia informacji przetworzonej konieczne jest intelektualne zaangażowanie podmiotu zobowiązanego, celem którego jest wytworzenie informacji objętej wnioskiem (wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego z dnia 5 kwietnia 2013 r., sygn. akt I OSK 89/13). Czynność materialno-techniczna, polegająca na udostępnieniu informacji publicznej, zawsze wiąże się z koniecznością wyszukania danej informacji. Ciężko wyobrazić sobie sytuację, w której podmiot w taki sposób (i w takiej formie) posiada informacje publiczne, aby móc je udostępniać bez konieczności wyszukiwania ich wśród innych informacji, nieobjętych przedmiotem wniosku.

    Wydaje nam się mało prawdopodobne, by Prezes sądu nie miała wiedzy na przykład na temat tego, ile spraw mają konkretni sędziowie i by nie istniał żaden system elektroniczny pozwalający na sprawdzenie takiej informacji w ciągu kilku minut. Czy jest inaczej?

    Jeśli jest inaczej, interesem publicznym stojącym za naszym pytaniem, jest dostarczenie opinii publicznej informacji o tym jak wygląda praca w sądach. Jako, że reforma sądownictwa budzi emocje społeczne, dostarczanie rzetelnej informacji dotyczącej tego ile pracy mają sędziowie i w jakim warunkach pracują, wydaje się jak najbardziej potrzebne i na czasie. Zwłaszcza, że akurat takiej informacji nie ma w Informatorze Statystycznym Ministerstwa Sprawiedliwości.

    Z poważaniem,

    Agnieszka Zdanowicz - dyrektorka zarządzająca na podstawie Uchwały zarządu Sieci Obywatelskiej Watchdog Polska z 27 listopada 2018 r. nr 8/XI/2018

    --
    Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
    tel: 22 844 73 55
    www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
    www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
    www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
    www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
    NIP 526282872
    KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

    Załączniki:

    * https://fedrowanie.siecobywatelska.pl/listy/zalacznik/24929/52258

    --

    Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
    tel: 22 844 73 55
    www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
    www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
    www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
    www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
    NIP 526282872
    KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

    > W nawiązaniu do pisma z dnia 2019-09-09 20:41:32.087228+00:00 z > adresu boi@zawiercie.sr.gov.pl: > Szanowni Państwo, zapytanie > skierowałam do Oddziału Administracyjnego tut. > Sądu. z > poważaniem Katarzyna Zagórska > ________________________________ > Od: sprawa-14541@fedrowanie.siecobywatelska.pl > > <sprawa-14541@fedrowanie.siecobywatelska.pl> Wysłane: 1 września > 2019 22:35 > Do: 4090-Biuro Obsługi Interesantów Temat: Wniosek o > informację publiczną > Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP > i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie > do informacji publicznej, > stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi > o > udostępnienie następujących informacji publicznych: 1. Imię i > nazwisko > obecnego Prezesa tutejszego sądu. 2. Imię i nazwisko > poprzedniego Prezesa > tutejszego sądu. 3. Kiedy rozpoczęła się i > kiedy zakończyła kadencja > poprzedniego Prezesa tutejszego sądu? > 4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie > (sumarycznie we wszystkich > wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku? 5. Ile > było > nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich > > wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku? 6. Ilu sędziów > delegowanych z > innego sądu pracowało w tutejszym sądzie > odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 > roku? 7. Ilu sędziów > tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, > 2017 i > 2018 roku? 8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 > roku? > (średnio we wszystkich wydziałach) 9. Ile spraw miał/a > sędzia z największą > liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? > (niezależnie od wydziału) 10. Ile spraw > miał/a sędzia z > najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie > od > wydziału) 11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z > największą > liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane > na koniec roku). 12. > Procentowe wykonanie spraw przez > sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w > roku 2016, 2017, > 2018 (prosimy o dane na koniec roku). 13. Czy tutejszy sąd w > > 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej > sprawy > rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię? 14. Czy > tutejszy sąd w 2018 roku > zbierał statystyki dotyczące liczby > tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej > przez danego > sędziego/sędzię? Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w > > formie elektronicznej na adres: > sprawa-14541@fedrowanie.siecobywatelska.pl > Szymon Osowski i > Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami > > reprezentacji -- Sieć Obywatelska Watchdog Polska ul. > Ursynowska 22/2 | > 02-605 Warszawa tel: 22 844 73 55 > www.siecobywatelska.pl > <http://www.siecobywatelska.pl> > www.watchdogportal.pl > <http://www.watchdogportal.pl> > www.funduszesoleckie.pl > <http://www.funduszesoleckie.pl> > www.informacjapubliczna.org > <http://www.informacjapubliczna.org> > NIP 526282872 KRS 0000181348 Sąd Rejonowy > dla m. st. Warszawy w > Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru > Sądowego

  • Prez. Adm. 0006-75/19; FW: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Zawierciu

    Prez. Adm. 0006-75/19

    Dzień dobry,

    Wykonując zarządzenie Pani Prezes w załączeniu przesyłam skan pisma Prezesa tut. Sądu w związku ze złożonym wnioskiem Prez. Adm. 0006-75/19 z dnia 02.09.2019 r. uzupełnionym w dniu 24.09.2019r.
    Proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.

    Z poważaniem
    Marta Otręba, St. sekretarz sądowy
    Oddział Administracyjny
    Sądu Rejonowego w Zawierciu
    Tel. 32 64 97 950