Sędziowie w sądach powszechnych #7
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
3 |
Liczba spamu: |
0 |
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Treść
-
Wniosek o informację publiczną przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Re: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Apelacyjny w Poznaniu
Dzień dobry,
wniosek przesłałam do Prezesa Sądu ApelacyjnegoFunkcję tę sprawuje Sędzia Sądu Apelacyjnego Andrzej Daczyński
Sekretariat:
tel. (61) 827-45-80
faks (61) 822-64-20
e-mail: sekretariat@poznan.sa.gov.pl
sekretariat jest czynny od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30Specjalista ds.administracyjnych
Magdalena Michałek> Dnia 1 września 2019 o 22:35 sprawa-14194@fedrowanie.siecobywatelska.pl napisał(a):
>
>
>
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
>
> 1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
> 2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
> 3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
> 4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
> 5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
> 6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
> 7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
> 8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
> 9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
> 10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
> 11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
> 12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
> 13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
> 14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-14194@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
> www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
> www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
> www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
>
> -
odpowiedź na udostepnienie informacji publicznej przez Sąd Apelacyjny w Poznaniu
W odpowiedzi na pytania w trybie dostępu do informacji publicznej uprzejmie
przekazuje poniższe informacje:1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
SSA Andrzej Daczyński
2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
SSA Krzysztof Józefowicz
3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego
Prezesa tutejszego sądu?4.05.2011-3.05.2017
4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich
wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?2016 r. - 42 sędziów,
2017 r. - 42 sędziów,
2018 r. - 41 sędziów.
5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we
wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?2016 r. - 4 sędziów,
2017 r. - 4 sędziów,
2018 r. - 4 sędziów.
6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie
odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?2016 r. - 6 sędziów art. 77 par 1, 23 sędziów art. 77 par. 9,
2017 r. - 7 sędziów art. 77 par 1, 19 sędziów art. 77 par. 9,
2018 r. - 3 sędziów art. 77 par 1, 22 sędziów art. 77 par. 9.
7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016,
2017 i 2018 roku?2016 r. - 0 sędziów,
2017 r. - 0 sędziów,
2018 r. - 0 sędziów.
8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio
we wszystkich wydziałach)I Wydział Cywilny
II Wydział Karny
III Wydział Pracy i Ubezpieczeń Społecznych
średnio
na sędziego
2016
227,0
199,2
304,7
237,5
2017
198,7
223,8
176,0
200,5
2018
188,4
250,0
214,6
210,7
9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017,
2018? (niezależnie od wydziału)2016 r. - 490 spraw,
2017 r. - 408 spraw,
2018 r. - 413 spraw.
10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017,
2018? (niezależnie od wydziału)2016 r. - 30 spraw,
2017 r. - 28 spraw,
2018 r. - 27 spraw.
11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą
spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).2016 r. - 97,1%
2017 r. - 94,6%
2018 r. - 96,4%
12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą
spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).2016 r. - 83,3%
2017 r. - 85,7%
2018 r. - 63,0%
13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów
akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?Filtry w programie Sędzia 2 pozwalają na ustalenie ilości tomów akt dla
każdej sprawy.14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów
akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?Filtry w programie Sędzia 2 pozwalają na ustalenie ilości tomów akt dla
każdej sprawy.Beata Becker
Z-ca Kierownika Sekretariatu IV Wydziału Wizytacji
Kierownik Zespołu ds. analiz i organizacji pracy
Sąd Apelacyjny w Poznaniu
Tel. 61 827 45 72
email: statystyka@poznan.sa.gov.pl