'

Zadania

Brak wierszy.

Treść

  • Wniosek o informację publiczną przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
    2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
    3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
    4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
    5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
    6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
    7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
    8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
    9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
    10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
    11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
    12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
    13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
    14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Re: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Apelacyjny w Poznaniu

    Dzień dobry,
    wniosek przesłałam do Prezesa Sądu Apelacyjnego

    Funkcję tę sprawuje Sędzia Sądu Apelacyjnego Andrzej Daczyński

    Sekretariat:

    tel. (61) 827-45-80
    faks (61) 822-64-20
    e-mail: sekretariat@poznan.sa.gov.pl
    sekretariat jest czynny od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30

    Specjalista ds.administracyjnych
    Magdalena Michałek

  • odpowiedź na udostepnienie informacji publicznej przez Sąd Apelacyjny w Poznaniu

    W odpowiedzi na pytania w trybie dostępu do informacji publicznej uprzejmie
    przekazuje poniższe informacje:

    1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.

    SSA Andrzej Daczyński

    2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.

    SSA Krzysztof Józefowicz

    3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego
    Prezesa tutejszego sądu?

    4.05.2011-3.05.2017

    4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich
    wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?

    2016 r. - 42 sędziów,

    2017 r. - 42 sędziów,

    2018 r. - 41 sędziów.

    5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we
    wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?

    2016 r. - 4 sędziów,

    2017 r. - 4 sędziów,

    2018 r. - 4 sędziów.

    6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie
    odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?

    2016 r. - 6 sędziów art. 77 par 1, 23 sędziów art. 77 par. 9,

    2017 r. - 7 sędziów art. 77 par 1, 19 sędziów art. 77 par. 9,

    2018 r. - 3 sędziów art. 77 par 1, 22 sędziów art. 77 par. 9.

    7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016,
    2017 i 2018 roku?

    2016 r. - 0 sędziów,

    2017 r. - 0 sędziów,

    2018 r. - 0 sędziów.

    8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio
    we wszystkich wydziałach)

    I Wydział Cywilny

    II Wydział Karny

    III Wydział Pracy i Ubezpieczeń Społecznych

    średnio

    na sędziego

    2016

    227,0

    199,2

    304,7

    237,5

    2017

    198,7

    223,8

    176,0

    200,5

    2018

    188,4

    250,0

    214,6

    210,7

    9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017,
    2018? (niezależnie od wydziału)

    2016 r. - 490 spraw,

    2017 r. - 408 spraw,

    2018 r. - 413 spraw.

    10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017,
    2018? (niezależnie od wydziału)

    2016 r. - 30 spraw,

    2017 r. - 28 spraw,

    2018 r. - 27 spraw.

    11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą
    spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).

    2016 r. - 97,1%

    2017 r. - 94,6%

    2018 r. - 96,4%

    12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą
    spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).

    2016 r. - 83,3%

    2017 r. - 85,7%

    2018 r. - 63,0%

    13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów
    akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?

    Filtry w programie Sędzia 2 pozwalają na ustalenie ilości tomów akt dla
    każdej sprawy.

    14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów
    akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?

    Filtry w programie Sędzia 2 pozwalają na ustalenie ilości tomów akt dla
    każdej sprawy.

    Beata Becker

    Z-ca Kierownika Sekretariatu IV Wydziału Wizytacji

    Kierownik Zespołu ds. analiz i organizacji pracy

    Sąd Apelacyjny w Poznaniu

    Tel. 61 827 45 72

    email: statystyka@poznan.sa.gov.pl