Instytucja: 

BOBROWNIKI

 Monitoring: 

Sesje zdalne - dogrywka

 Liczba listów: 

3

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

NIEWYSŁANY

 Status ostatniego wniosku: 

NIEWYSŁANY

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Otrzymano: 2023-03-31 08:43:56

NrPytanieOdpowiedź
11. Czy w latach 2020-2022 Rada Gminy prowadziła obrady z wykorzystaniem środków do porozumiewania się na odległość lub korespondencyjnie (zdalny tryb obradowania)?NIE
1aa) Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w latach 2020-2022 bez możliwości udziału publiczności? (były zamknięte dla publiczności i publiczność mogła wyłącznie obejrzeć transmisję)NIE DOTYCZY
22. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w roku 2023 do momentu otrzymania wniosku?BRAK SESJI ZDALNYCH
33. Czy oprogramowanie używane przez Radę Gminy do prowadzenia sesji zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie), o ile jest używane, pozwala na udział publiczności?NIE DOTYCZY
3aa) Jak nazywa się używane oprogramowanie?NIE DOTYCZY
44. Czy w latach 2020-2022 doszło do zmian statutu Rady Gminy, w związku z prowadzeniem obrad z wykorzystaniem urządzeń do porozumiewania na odległość? (o ile dotyczy)NIE
4aa) Jeśli doszło do zmiany statutu, to wnosimy o podanie linku do stosownej uchwały.NIE DOTYCZY
55. Jakim łączem internetowym dysponuje Rada Gminy (chodzi o łącze wykorzystywane do realizacji transmisji i sesji zdalnych - w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie)?Łącze do 100 Mb/s
5aa) Czy między marcem 2020 r. a dniem odpowiedzi na wniosek zmieniła się jakość łącza internetowego, którym dysponowała Rada Gminy?NIE

Treść

  • Wniosek o informację dot. sesji zdalnych przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, niniejszym wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:

    1. Czy w latach 2020-2022 Rada Gminy prowadziła obrady z wykorzystaniem środków do porozumiewania się na odległość lub korespondencyjnie (zdalny tryb obradowania)?

    1a. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w latach 2020-2022 bez możliwości udziału publiczności? (były zamknięte dla publiczności i publiczność mogła wyłącznie obejrzeć transmisję)

    2. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w roku 2023 do momentu otrzymania wniosku?

    3. Czy oprogramowanie używane przez Radę Gminy do prowadzenia sesji zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie), o ile jest używane, pozwala na udział publiczności?
    3a. Jak nazywa się używane oprogramowanie?

    4. Czy w latach 2020-2022 doszło do zmian statutu Rady Gminy, w związku z prowadzeniem obrad z wykorzystaniem urządzeń do porozumiewania na odległość? (o ile dotyczy)
    4a. Jeśli doszło do zmiany statutu, to wnosimy o podanie linku do stosownej uchwały.

    5. Jakim łączem internetowym dysponuje Rada Gminy (chodzi o łącze wykorzystywane do realizacji transmisji i sesji zdalnych - w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie)?
    5a. Czy między marcem 2020 r. a dniem odpowiedzi na wniosek zmieniła się jakość łącza internetowego, którym dysponowała Rada Gminy?

    Prosimy o odpowiedź na adres {{EMAIL}}

    Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
    członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Re: Wniosek o informację dot. sesji zdalnych przez KatarzynaBatkoToluc

    Szanowni Państwo,

    27.02.2023 r. skierowaliśmy do Państwa drogą mailową wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący sesji zdalnych. Pomimo upływu ustawowego terminu nie otrzymaliśmy na niego odpowiedzi. Przypominamy Państwu o obowiązku niezwłocznego udzielenia odpowiedzi.

    Prosimy o odpowiedź na adres {{EMAIL}}

    Poniżej przypominamy treść wniosku przesłanego do Państwa 27.02.2023 r.

    Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, niniejszym wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:

    1. Czy w latach 2020-2022 Rada Gminy prowadziła obrady z wykorzystaniem środków do porozumiewania się na odległość lub korespondencyjnie (zdalny tryb obradowania)?

    1a. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w latach 2020-2022 bez możliwości udziału publiczności? (były zamknięte dla publiczności i publiczność mogła wyłącznie obejrzeć transmisję)

    2. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w roku 2023 do momentu otrzymania wniosku?

    3. Czy oprogramowanie używane przez Radę Gminy do prowadzenia sesji zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie), o ile jest używane, pozwala na udział publiczności?
    3a. Jak nazywa się używane oprogramowanie?

    4. Czy w latach 2020-2022 doszło do zmian statutu Rady Gminy, w związku z prowadzeniem obrad z wykorzystaniem urządzeń do porozumiewania na odległość? (o ile dotyczy)
    4a. Jeśli doszło do zmiany statutu, to wnosimy o podanie linku do stosownej uchwały.

    5. Jakim łączem internetowym dysponuje Rada Gminy (chodzi o łącze wykorzystywane do realizacji transmisji i sesji zdalnych - w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie)?
    5a. Czy między marcem 2020 r. a dniem odpowiedzi na wniosek zmieniła się jakość łącza internetowego, którym dysponowała Rada Gminy?

    Prosimy o odpowiedź na adres {{EMAIL}}

    Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
    członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

    --
    Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
    tel: 22 844 73 55
    www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
    NIP 5262842872
    KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

  • Wniosek o informację w sprawie sesji zdalnych - odpowiedź. przez BOBROWNIKI
    Ocena LLM: A) email jest odpowiedzią z BOBROWNIKI i zawiera odpowiedzi na pytania z
    wniosku o informację publiczną.

    W treści maila przesyłamy Państwu odpowiedź na wniosek o udostępnienie
    informacji publicznej dotyczący sesji zdalnych:

    1. Czy w latach 2020-2022 Rada Gminy prowadziła obrady z wykorzystaniem
    środków do porozumiewania
    się na odległość lub korespondencyjnie (zdalny tryb obradowania)?

    NIE

    1a. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych
    łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w latach 2020-2022 bez
    możliwości udziału publiczności? (były zamknięte dla publiczności i
    publiczność mogła wyłącznie obejrzeć transmisję)

    NIE DOTYCZY

    2. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych
    łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w roku 2023 do momentu
    otrzymania wniosku?

    BRAK SESJI ZDALNYCH

    3. Czy oprogramowanie używane przez Radę Gminy do prowadzenia sesji
    zdalnych (w tym takich, w
    których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie), o ile jest
    używane, pozwala na udział publiczności?

    NIE DOTYCZY

    3a. Jak nazywa się używane oprogramowanie?

    NIE DOTYCZY

    4. Czy w latach 2020-2022 doszło do zmian statutu Rady Gminy, w związku
    z prowadzeniem obrad z
    wykorzystaniem urządzeń do porozumiewania na odległość? (o ile dotyczy)

    NIE

    4a. Jeśli doszło do zmiany statutu, to wnosimy o podanie linku do
    stosownej uchwały.

    NIE DOTYCZY

    5. Jakim łączem internetowym dysponuje Rada Gminy (chodzi o łącze
    wykorzystywane do realizacji
    transmisji i sesji zdalnych - w tym takich, w których co najmniej część
    radnych łączyła się zdalnie)?

    Łącze do 100 Mb/s

    5a. Czy między marcem 2020 r. a dniem odpowiedzi na wniosek zmieniła się
    jakość łącza internetowego,
    którym dysponowała Rada Gminy?

    NIE

    --
    Z poważaniem
    Dawid Prykowski
    (54)230-51-44
    ...................................................
    Urząd Gminy Bobrowniki
    ul. Nieszawska 10, 87-617 Bobrowniki
    tel. 054 230-51-32 lub ( wew.30); fax. 054 230-51-50
    Web:http://www.ugbobrowniki.pl;
    BIP: http://bip.ugbobrowniki.pl
    ....................................................
    Ta wiadomość i jakiekolwiek pliki przesłane wraz z nią, są poufne i
    przeznaczone do użytku osób i jednostek, do których wiadomość została
    adresowana.Jeśli wiadomość została otrzymana pomyłkowo, prosimy o
    powiadomienie o tym nadawcy i usunięcie wiadomości.
    .....................................................
    Klauzula informacyjna
    1. Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Gmina Bobrowniki(
    Nieszawska 10, 87-617 Bobrowniki) dalej ADO.
    2. ADO przetwarza Pani/ Pana adres e- mail wyłącznie w celu wymiany
    informacji drogą elektroniczną.
    3. Jeśli kontaktujemy się z Panią/ Panem za pomocą poczty
    elektronicznej, oznacza to że otrzymaliśmy adres konta mailowego
    bezpośredni od Pani/ Pana w celu kontaktu, bądź pozyskaliśmy adres
    poczty z legalnego źródła uprawniającego do kontaktu z Panią/ Panem.
    4. Nie będziemy udostępniać innym podmiotom Pani/ Pana adresu e- mail,
    chyba że będzie to wynikać z przepisu prawa.
    5. Ma Pani/ Pan prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania,
    usunięcia, cofnięcia zgody, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia
    sprzeciwu.
    6. Pani/ Pana adres poczty elektronicznej będzie figurował w naszej
    bazie do momentu cofnięcia zgody na jego przetwarzanie.
    ..................................................