Sesje zdalne - dogrywka #15
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
3 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
NIEWYSŁANY |
Status ostatniego wniosku: |
NIEWYSŁANY |
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Otrzymano: 2023-03-31 08:43:56
Nr | Pytanie | Odpowiedź |
---|---|---|
1 | 1. Czy w latach 2020-2022 Rada Gminy prowadziła obrady z wykorzystaniem środków do porozumiewania się na odległość lub korespondencyjnie (zdalny tryb obradowania)? | NIE |
1a | a) Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w latach 2020-2022 bez możliwości udziału publiczności? (były zamknięte dla publiczności i publiczność mogła wyłącznie obejrzeć transmisję) | NIE DOTYCZY |
2 | 2. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w roku 2023 do momentu otrzymania wniosku? | BRAK SESJI ZDALNYCH |
3 | 3. Czy oprogramowanie używane przez Radę Gminy do prowadzenia sesji zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie), o ile jest używane, pozwala na udział publiczności? | NIE DOTYCZY |
3a | a) Jak nazywa się używane oprogramowanie? | NIE DOTYCZY |
4 | 4. Czy w latach 2020-2022 doszło do zmian statutu Rady Gminy, w związku z prowadzeniem obrad z wykorzystaniem urządzeń do porozumiewania na odległość? (o ile dotyczy) | NIE |
4a | a) Jeśli doszło do zmiany statutu, to wnosimy o podanie linku do stosownej uchwały. | NIE DOTYCZY |
5 | 5. Jakim łączem internetowym dysponuje Rada Gminy (chodzi o łącze wykorzystywane do realizacji transmisji i sesji zdalnych - w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie)? | Łącze do 100 Mb/s |
5a | a) Czy między marcem 2020 r. a dniem odpowiedzi na wniosek zmieniła się jakość łącza internetowego, którym dysponowała Rada Gminy? | NIE |
Treść
-
Wniosek o informację dot. sesji zdalnych przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, niniejszym wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:
1. Czy w latach 2020-2022 Rada Gminy prowadziła obrady z wykorzystaniem środków do porozumiewania się na odległość lub korespondencyjnie (zdalny tryb obradowania)?
1a. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w latach 2020-2022 bez możliwości udziału publiczności? (były zamknięte dla publiczności i publiczność mogła wyłącznie obejrzeć transmisję)
2. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w roku 2023 do momentu otrzymania wniosku?
3. Czy oprogramowanie używane przez Radę Gminy do prowadzenia sesji zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie), o ile jest używane, pozwala na udział publiczności?
3a. Jak nazywa się używane oprogramowanie?4. Czy w latach 2020-2022 doszło do zmian statutu Rady Gminy, w związku z prowadzeniem obrad z wykorzystaniem urządzeń do porozumiewania na odległość? (o ile dotyczy)
4a. Jeśli doszło do zmiany statutu, to wnosimy o podanie linku do stosownej uchwały.5. Jakim łączem internetowym dysponuje Rada Gminy (chodzi o łącze wykorzystywane do realizacji transmisji i sesji zdalnych - w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie)?
5a. Czy między marcem 2020 r. a dniem odpowiedzi na wniosek zmieniła się jakość łącza internetowego, którym dysponowała Rada Gminy?Prosimy o odpowiedź na adres {{EMAIL}}
Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji -
Re: Wniosek o informację dot. sesji zdalnych przez KatarzynaBatkoToluc
Szanowni Państwo,
27.02.2023 r. skierowaliśmy do Państwa drogą mailową wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący sesji zdalnych. Pomimo upływu ustawowego terminu nie otrzymaliśmy na niego odpowiedzi. Przypominamy Państwu o obowiązku niezwłocznego udzielenia odpowiedzi.
Prosimy o odpowiedź na adres {{EMAIL}}
Poniżej przypominamy treść wniosku przesłanego do Państwa 27.02.2023 r.
Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, niniejszym wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:
1. Czy w latach 2020-2022 Rada Gminy prowadziła obrady z wykorzystaniem środków do porozumiewania się na odległość lub korespondencyjnie (zdalny tryb obradowania)?
1a. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w latach 2020-2022 bez możliwości udziału publiczności? (były zamknięte dla publiczności i publiczność mogła wyłącznie obejrzeć transmisję)
2. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w roku 2023 do momentu otrzymania wniosku?
3. Czy oprogramowanie używane przez Radę Gminy do prowadzenia sesji zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie), o ile jest używane, pozwala na udział publiczności?
3a. Jak nazywa się używane oprogramowanie?4. Czy w latach 2020-2022 doszło do zmian statutu Rady Gminy, w związku z prowadzeniem obrad z wykorzystaniem urządzeń do porozumiewania na odległość? (o ile dotyczy)
4a. Jeśli doszło do zmiany statutu, to wnosimy o podanie linku do stosownej uchwały.5. Jakim łączem internetowym dysponuje Rada Gminy (chodzi o łącze wykorzystywane do realizacji transmisji i sesji zdalnych - w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie)?
5a. Czy między marcem 2020 r. a dniem odpowiedzi na wniosek zmieniła się jakość łącza internetowego, którym dysponowała Rada Gminy?Prosimy o odpowiedź na adres {{EMAIL}}
Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru SądowegoW nawiązaniu do pisma z dnia 2023-02-25 13:32:13 z adresu {{ email }}:
> Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6
> września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, niniejszym wnosimy o
> udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie: 1. Czy w latach
> 2020-2022 Rada Gminy prowadziła obrady z wykorzystaniem środków do
> porozumiewania się na odległość lub korespondencyjnie (zdalny tryb obradowania)?
> 1a. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się
> zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w latach 2020-2022 bez możliwości udziału
> publiczności? (były zamknięte dla publiczności i publiczność mogła wyłącznie
> obejrzeć transmisję) 2. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej
> część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w roku 2023 do
> momentu otrzymania wniosku? 3. Czy oprogramowanie używane przez Radę Gminy do
> prowadzenia sesji zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych
> łączyła się zdalnie), o ile jest używane, pozwala na udział publiczności? 3a.
> Jak nazywa się używane oprogramowanie? 4. Czy w latach 2020-2022 doszło do
> zmian statutu Rady Gminy, w związku z prowadzeniem obrad z wykorzystaniem
> urządzeń do porozumiewania na odległość? (o ile dotyczy) 4a. Jeśli doszło do
> zmiany statutu, to wnosimy o podanie linku do stosownej uchwały. 5. Jakim
> łączem internetowym dysponuje Rada Gminy (chodzi o łącze wykorzystywane do
> realizacji transmisji i sesji zdalnych - w tym takich, w których co najmniej
> część radnych łączyła się zdalnie)? 5a. Czy między marcem 2020 r. a dniem
> odpowiedzi na wniosek zmieniła się jakość łącza internetowego, którym
> dysponowała Rada Gminy? Prosimy o odpowiedź na adres {{EMAIL}} Katarzyna
> Batko-Tołuć, Szymon Osowski członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami
> reprezentacji -
Wniosek o informację w sprawie sesji zdalnych - odpowiedź. przez BOBROWNIKI
Ocena LLM: A) email jest odpowiedzią z BOBROWNIKI i zawiera odpowiedzi na pytania z
wniosku o informację publiczną.W treści maila przesyłamy Państwu odpowiedź na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej dotyczący sesji zdalnych:1. Czy w latach 2020-2022 Rada Gminy prowadziła obrady z wykorzystaniem
środków do porozumiewania
się na odległość lub korespondencyjnie (zdalny tryb obradowania)?NIE
1a. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych
łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w latach 2020-2022 bez
możliwości udziału publiczności? (były zamknięte dla publiczności i
publiczność mogła wyłącznie obejrzeć transmisję)NIE DOTYCZY
2. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych
łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w roku 2023 do momentu
otrzymania wniosku?BRAK SESJI ZDALNYCH
3. Czy oprogramowanie używane przez Radę Gminy do prowadzenia sesji
zdalnych (w tym takich, w
których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie), o ile jest
używane, pozwala na udział publiczności?NIE DOTYCZY
3a. Jak nazywa się używane oprogramowanie?
NIE DOTYCZY
4. Czy w latach 2020-2022 doszło do zmian statutu Rady Gminy, w związku
z prowadzeniem obrad z
wykorzystaniem urządzeń do porozumiewania na odległość? (o ile dotyczy)NIE
4a. Jeśli doszło do zmiany statutu, to wnosimy o podanie linku do
stosownej uchwały.NIE DOTYCZY
5. Jakim łączem internetowym dysponuje Rada Gminy (chodzi o łącze
wykorzystywane do realizacji
transmisji i sesji zdalnych - w tym takich, w których co najmniej część
radnych łączyła się zdalnie)?Łącze do 100 Mb/s
5a. Czy między marcem 2020 r. a dniem odpowiedzi na wniosek zmieniła się
jakość łącza internetowego,
którym dysponowała Rada Gminy?NIE
--
Z poważaniem
Dawid Prykowski
(54)230-51-44
...................................................
Urząd Gminy Bobrowniki
ul. Nieszawska 10, 87-617 Bobrowniki
tel. 054 230-51-32 lub ( wew.30); fax. 054 230-51-50
Web:http://www.ugbobrowniki.pl;
BIP: http://bip.ugbobrowniki.pl
....................................................
Ta wiadomość i jakiekolwiek pliki przesłane wraz z nią, są poufne i
przeznaczone do użytku osób i jednostek, do których wiadomość została
adresowana.Jeśli wiadomość została otrzymana pomyłkowo, prosimy o
powiadomienie o tym nadawcy i usunięcie wiadomości.
.....................................................
Klauzula informacyjna
1. Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Gmina Bobrowniki(
Nieszawska 10, 87-617 Bobrowniki) dalej ADO.
2. ADO przetwarza Pani/ Pana adres e- mail wyłącznie w celu wymiany
informacji drogą elektroniczną.
3. Jeśli kontaktujemy się z Panią/ Panem za pomocą poczty
elektronicznej, oznacza to że otrzymaliśmy adres konta mailowego
bezpośredni od Pani/ Pana w celu kontaktu, bądź pozyskaliśmy adres
poczty z legalnego źródła uprawniającego do kontaktu z Panią/ Panem.
4. Nie będziemy udostępniać innym podmiotom Pani/ Pana adresu e- mail,
chyba że będzie to wynikać z przepisu prawa.
5. Ma Pani/ Pan prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania,
usunięcia, cofnięcia zgody, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia
sprzeciwu.
6. Pani/ Pana adres poczty elektronicznej będzie figurował w naszej
bazie do momentu cofnięcia zgody na jego przetwarzanie.
..................................................