Sesje zdalne - dogrywka #186
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
3 |
Liczba spamu: |
0 |
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Treść
-
Wniosek o informację dot. sesji zdalnych przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, niniejszym wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:
1. Czy w latach 2020-2022 Rada Gminy prowadziła obrady z wykorzystaniem środków do porozumiewania się na odległość lub korespondencyjnie (zdalny tryb obradowania)?
1a. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w latach 2020-2022 bez możliwości udziału publiczności? (były zamknięte dla publiczności i publiczność mogła wyłącznie obejrzeć transmisję)
2. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w roku 2023 do momentu otrzymania wniosku?
3. Czy oprogramowanie używane przez Radę Gminy do prowadzenia sesji zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie), o ile jest używane, pozwala na udział publiczności?
3a. Jak nazywa się używane oprogramowanie?4. Czy w latach 2020-2022 doszło do zmian statutu Rady Gminy, w związku z prowadzeniem obrad z wykorzystaniem urządzeń do porozumiewania na odległość? (o ile dotyczy)
4a. Jeśli doszło do zmiany statutu, to wnosimy o podanie linku do stosownej uchwały.5. Jakim łączem internetowym dysponuje Rada Gminy (chodzi o łącze wykorzystywane do realizacji transmisji i sesji zdalnych - w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie)?
5a. Czy między marcem 2020 r. a dniem odpowiedzi na wniosek zmieniła się jakość łącza internetowego, którym dysponowała Rada Gminy?Prosimy o odpowiedź na adres {{EMAIL}}
Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji -
Re: Wniosek o informację dot. sesji zdalnych przez KatarzynaBatkoToluc
Szanowni Państwo,
27.02.2023 r. skierowaliśmy do Państwa drogą mailową wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący sesji zdalnych. Pomimo upływu ustawowego terminu nie otrzymaliśmy na niego odpowiedzi. Przypominamy Państwu o obowiązku niezwłocznego udzielenia odpowiedzi.
Prosimy o odpowiedź na adres {{EMAIL}}
Poniżej przypominamy treść wniosku przesłanego do Państwa 27.02.2023 r.
Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, niniejszym wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:
1. Czy w latach 2020-2022 Rada Gminy prowadziła obrady z wykorzystaniem środków do porozumiewania się na odległość lub korespondencyjnie (zdalny tryb obradowania)?
1a. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w latach 2020-2022 bez możliwości udziału publiczności? (były zamknięte dla publiczności i publiczność mogła wyłącznie obejrzeć transmisję)
2. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w roku 2023 do momentu otrzymania wniosku?
3. Czy oprogramowanie używane przez Radę Gminy do prowadzenia sesji zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie), o ile jest używane, pozwala na udział publiczności?
3a. Jak nazywa się używane oprogramowanie?4. Czy w latach 2020-2022 doszło do zmian statutu Rady Gminy, w związku z prowadzeniem obrad z wykorzystaniem urządzeń do porozumiewania na odległość? (o ile dotyczy)
4a. Jeśli doszło do zmiany statutu, to wnosimy o podanie linku do stosownej uchwały.5. Jakim łączem internetowym dysponuje Rada Gminy (chodzi o łącze wykorzystywane do realizacji transmisji i sesji zdalnych - w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie)?
5a. Czy między marcem 2020 r. a dniem odpowiedzi na wniosek zmieniła się jakość łącza internetowego, którym dysponowała Rada Gminy?Prosimy o odpowiedź na adres {{EMAIL}}
Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru SądowegoW nawiązaniu do pisma z dnia 2023-02-25 13:32:13 z adresu um@pilawagorna.pl:
> Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6
> września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, niniejszym wnosimy o
> udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie: 1. Czy w latach
> 2020-2022 Rada Gminy prowadziła obrady z wykorzystaniem środków do
> porozumiewania się na odległość lub korespondencyjnie (zdalny tryb obradowania)?
> 1a. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się
> zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w latach 2020-2022 bez możliwości udziału
> publiczności? (były zamknięte dla publiczności i publiczność mogła wyłącznie
> obejrzeć transmisję) 2. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej
> część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w roku 2023 do
> momentu otrzymania wniosku? 3. Czy oprogramowanie używane przez Radę Gminy do
> prowadzenia sesji zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych
> łączyła się zdalnie), o ile jest używane, pozwala na udział publiczności? 3a.
> Jak nazywa się używane oprogramowanie? 4. Czy w latach 2020-2022 doszło do
> zmian statutu Rady Gminy, w związku z prowadzeniem obrad z wykorzystaniem
> urządzeń do porozumiewania na odległość? (o ile dotyczy) 4a. Jeśli doszło do
> zmiany statutu, to wnosimy o podanie linku do stosownej uchwały. 5. Jakim
> łączem internetowym dysponuje Rada Gminy (chodzi o łącze wykorzystywane do
> realizacji transmisji i sesji zdalnych - w tym takich, w których co najmniej
> część radnych łączyła się zdalnie)? 5a. Czy między marcem 2020 r. a dniem
> odpowiedzi na wniosek zmieniła się jakość łącza internetowego, którym
> dysponowała Rada Gminy? Prosimy o odpowiedź na adres {{EMAIL}} Katarzyna
> Batko-Tołuć, Szymon Osowski członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami
> reprezentacji -
udostępnienie informacji publicznej przez WIERZBNO
OR.1431.13.2023
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 27 marca 2023 r.--
Pozdrawiam
Ewa Jaworowska
Podinspektor ds. obsługi sekretariatu, Rady Gminy i jej organów
tel. 25 793 44 95 w.31
e.jaworowska@gminawierzbno.plAdministratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wierzbno reprezentowana przez Wójta Gminy Wierzbno.
Więcej informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych dostępnych jest na stronie www.gminawierzbno.plWiadomość ta może zawierać informacje poufne, przeznaczone do wyłącznej wiadomości adresata.
Przeglądanie, przesyłanie, powielanie lub jakiekolwiek inne wykorzystanie informacji przez osoby inne niż te, dla których wiadomość była przeznaczona jest zabronione.
W przypadku otrzymania tej wiadomości w wyniku błędu proszę poinformować nadawcę i wykasować wiadomość.