Sesje zdalne - dogrywka #381
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
3 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Otwarte |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Otrzymano: 2023-03-09 15:07:52
Nr | Pytanie | Odpowiedź |
---|---|---|
1 | 1. Czy w latach 2020-2022 Rada Gminy prowadziła obrady z wykorzystaniem środków do porozumiewania się na odległość lub korespondencyjnie (zdalny tryb obradowania)? | Tak, w latach 2020-2022 odbywały się obrady Rady Miejskiej w Obornikach z wykorzystaniem środków do porozumiewania się na odległość. |
1a | a) Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w latach 2020-2022 bez możliwości udziału publiczności? (były zamknięte dla publiczności i publiczność mogła wyłącznie obejrzeć transmisję) | |
2 | 2. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w roku 2023 do momentu otrzymania wniosku? | W roku 2023 nie było sesji w trybie zdalnym. |
3 | 3. Czy oprogramowanie używane przez Radę Gminy do prowadzenia sesji zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie), o ile jest używane, pozwala na udział publiczności? | Tak, oprogramowanie, które było wykorzystywane do posiedzeń w trybie zdalnym, pozwalało na udział w sesji zainteresowanym mieszkańcom. |
3a | a) Jak nazywa się używane oprogramowanie? | Nazwa używanego oprogramowania to: ZOOM, eSesja, tozwiązanie własne. |
4 | 4. Czy w latach 2020-2022 doszło do zmian statutu Rady Gminy, w związku z prowadzeniem obrad z wykorzystaniem urządzeń do porozumiewania na odległość? (o ile dotyczy) | Nie, Statut Gminy nie był zmieniany w związku z prowadzeniem obrad z wykorzystaniem urządzeń do porozumiewania się na odległość. |
4a | a) Jeśli doszło do zmiany statutu, to wnosimy o podanie linku do stosownej uchwały. | |
5 | 5. Jakim łączem internetowym dysponuje Rada Gminy (chodzi o łącze wykorzystywane do realizacji transmisji i sesji zdalnych - w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie)? | Dorealizacji transmisji używane jest łącze stałe 500/500 Mbps. W przypadku podłączenia zdalnego Radni korzystają z tabletu z kartą SIM(LTE), dostarczonego przez Urząd lub zapewniają sobie łącze we własnym zakresie. |
5a | a) Czy między marcem 2020 r. a dniem odpowiedzi na wniosek zmieniła się jakość łącza internetowego, którym dysponowała Rada Gminy? | Między marcem 2020 r., a dniem odpowiedzi nie zmieniła się jakość łącza. |
Treść
-
Wniosek o informację dot. sesji zdalnych przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, niniejszym wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:
1. Czy w latach 2020-2022 Rada Gminy prowadziła obrady z wykorzystaniem środków do porozumiewania się na odległość lub korespondencyjnie (zdalny tryb obradowania)?
1a. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w latach 2020-2022 bez możliwości udziału publiczności? (były zamknięte dla publiczności i publiczność mogła wyłącznie obejrzeć transmisję)
2. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w roku 2023 do momentu otrzymania wniosku?
3. Czy oprogramowanie używane przez Radę Gminy do prowadzenia sesji zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie), o ile jest używane, pozwala na udział publiczności?
3a. Jak nazywa się używane oprogramowanie?4. Czy w latach 2020-2022 doszło do zmian statutu Rady Gminy, w związku z prowadzeniem obrad z wykorzystaniem urządzeń do porozumiewania na odległość? (o ile dotyczy)
4a. Jeśli doszło do zmiany statutu, to wnosimy o podanie linku do stosownej uchwały.5. Jakim łączem internetowym dysponuje Rada Gminy (chodzi o łącze wykorzystywane do realizacji transmisji i sesji zdalnych - w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie)?
5a. Czy między marcem 2020 r. a dniem odpowiedzi na wniosek zmieniła się jakość łącza internetowego, którym dysponowała Rada Gminy?Prosimy o odpowiedź na adres {{EMAIL}}
Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji -
Przeczytane: Wniosek o informację dot. sesji zdalnych przez OBORNIKI
Ocena LLM: D) email jest potwierdzeniem dostarczenia lub otwarcia maila z OBORNIKI
i nie zawiera odpowiedzi na pytania z wniosku o informację publiczną. -
wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez OBORNIKI
Ocena LLM: A) email jest odpowiedzią z OBORNIKI i zawiera odpowiedzi na pytania z wniosku o informację publiczną.Dzień dobry,
w załączniku przekazuję odpowiedź na złożony wniosek o udostępnianie informacji publicznej (data wpływu wniosku: 27 lutego br.), rozpatrywany w trybie ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2022 r. poz. 902).
Z poważaniem,
Anna Polehojko
Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Urząd Miejski w Obornikach
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 76
64-600 Oborniki
tel. (61) 65 59 114
fax (61) 65 59 101
www.oborniki.pl
Ta wiadomość zawiera informacje, które mogą być w całości lub części poufne i/lub objęte ochroną prawną i/lub tajemnicą służbową. Jeżeli wiadomość niniejsza została otrzymana przez pomyłkę, proszę zawiadomić nadawcę wysyłając odpowiedź na tę wiadomość. Jeśli nie są Państwo zamierzonym i/lub właściwym odbiorcą niniejszej wiadomości to nie mogą jej Państwo używać, ujawniać, rozpowszechniać, kopiować, drukować ani korzystać z niej.
Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Obornik, ul. marsz. J. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki, tel. 61 65 59 100, e-mail: {{ email }}. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych: e-mail: {{ email }}, tel. +48 792 304 042.
Pani/Pana dane osobowe (w szczególności: imię, nazwisko, e-mail, nr telefonu i dane podane w korespondencji) są przetwarzane m.in. w celu załatwiania sprawy i prowadzenia korespondencji i/lub w innych celach. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji celów, oraz czas wynikający z przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane do innych podmiotów.
Prosimy o zapoznanie się z przysługującymi Pani/Panu uprawnieniami oraz pełną treścią obowiązku informacyjnego dostępnego pod adresem: https://www.oborniki.pl/rodo/