Instytucja: 

MIĘDZYRZECZ

 Monitoring: 

Sesje zdalne - dogrywka

 Liczba listów: 

3

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Otwarte

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Otrzymano: 2023-03-13 15:38:04

NrPytanieOdpowiedź
11. Czy w latach 2020-2022 Rada Gminy prowadziła obrady z wykorzystaniem środków do porozumiewania się na odległość lub korespondencyjnie (zdalny tryb obradowania)?Tak.
1aa) Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w latach 2020-2022 bez możliwości udziału publiczności? (były zamknięte dla publiczności i publiczność mogła wyłącznie obejrzeć transmisję)W latach 2020 – 2022 każda sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu (w tym 14 zdalnych) gwarantowała możliwość wzięcia udziału osób z zewnątrz (publiczności).
22. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w roku 2023 do momentu otrzymania wniosku?0.
33. Czy oprogramowanie używane przez Radę Gminy do prowadzenia sesji zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie), o ile jest używane, pozwala na udział publiczności?Tak.
3aa) Jak nazywa się używane oprogramowanie?HD System.
44. Czy w latach 2020-2022 doszło do zmian statutu Rady Gminy, w związku z prowadzeniem obrad z wykorzystaniem urządzeń do porozumiewania na odległość? (o ile dotyczy)Nie.
4aa) Jeśli doszło do zmiany statutu, to wnosimy o podanie linku do stosownej uchwały.
55. Jakim łączem internetowym dysponuje Rada Gminy (chodzi o łącze wykorzystywane do realizacji transmisji i sesji zdalnych - w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie)?Łącze światłowodowe, 300 Mbps/300 Mbps.
5aa) Czy między marcem 2020 r. a dniem odpowiedzi na wniosek zmieniła się jakość łącza internetowego, którym dysponowała Rada Gminy?Nie.

Treść

  • Wniosek o informację dot. sesji zdalnych przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, niniejszym wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:

    1. Czy w latach 2020-2022 Rada Gminy prowadziła obrady z wykorzystaniem środków do porozumiewania się na odległość lub korespondencyjnie (zdalny tryb obradowania)?

    1a. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w latach 2020-2022 bez możliwości udziału publiczności? (były zamknięte dla publiczności i publiczność mogła wyłącznie obejrzeć transmisję)

    2. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w roku 2023 do momentu otrzymania wniosku?

    3. Czy oprogramowanie używane przez Radę Gminy do prowadzenia sesji zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie), o ile jest używane, pozwala na udział publiczności?
    3a. Jak nazywa się używane oprogramowanie?

    4. Czy w latach 2020-2022 doszło do zmian statutu Rady Gminy, w związku z prowadzeniem obrad z wykorzystaniem urządzeń do porozumiewania na odległość? (o ile dotyczy)
    4a. Jeśli doszło do zmiany statutu, to wnosimy o podanie linku do stosownej uchwały.

    5. Jakim łączem internetowym dysponuje Rada Gminy (chodzi o łącze wykorzystywane do realizacji transmisji i sesji zdalnych - w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie)?
    5a. Czy między marcem 2020 r. a dniem odpowiedzi na wniosek zmieniła się jakość łącza internetowego, którym dysponowała Rada Gminy?

    Prosimy o odpowiedź na adres {{EMAIL}}

    Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
    członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Wniosek o informację dot. sesji zdalnych przez MIĘDZYRZECZ
    Ocena LLM: D) email jest potwierdzeniem dostarczenia lub otwarcia maila z MIĘDZYRZECZ
    i nie zawiera odpowiedzi na pytania z wniosku o informację publiczną.

    To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres {{ email }}.
    Uwaga: To potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

    Urząd Miejski w Międzyrzeczu

  • Wniosek o informację dot. sesji zdalnych [Sprawa#WOA.1431.22.2023] przez MIĘDZYRZECZ
    Ocena LLM: A) email jest odpowiedzią z MIĘDZYRZECZ i zawiera odpowiedzi na pytania z
    wniosku o informację publiczną.

    Dokumenty: WOA.KW.00062.2023
    Znak sprawy: WOA.1431.22.2023
    Rej. koresp. wych.: RKWe-00194/23
    Wysłane przez: Marcin Rzepa
    Tel. służbowy: (095) 742 69 55
    Miejsce urzędowania: Rynek 1, pok. 301

    Urząd Miejski w Międzyrzeczu w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek.
    --
    Zgodnie z art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
    informujemy, że:

    1. Administratorem danych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Międzyrzeczu jest Burmistrz Międzyrzecza z siedzibą 66-300 Międzyrzecz, ul. Rynek 1, tel.: 95 742 69 30, adres e-mail: {{ email }} . Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email: {{ email }} lub pisemnie na adres siedziby administratora.
    2. Celem przetwarzania danych osobowych jest realizacja zadań i obowiązków ciążących na administratorze.
    3. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
    4. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do wykonania czynności administracyjnych. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe wykonanie tych czynności.
    5. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
    6. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu.
    7. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
    8. Dane osobowe będą przechowywane do czasu ustania potrzeby ich przechowywania i przetwarzania.
    Wysłano z systemu FINN 8 SQL

    Załączniki

    • WOA-1431-22-2023.docx