Szkoła jest nasza #115
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
3 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Dostarczony |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Wniosek o informację DOPAMINA LAB przez SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 IM. JANA III SOBIESKIEGO
Ocena LLM: Kategoryzacja AI została pominięta dla listu z automatyczną odpowiedzią.To jest potwierdzenie dorÄczenia wiadomoÅci, która zostaÅa wysÅana na adres {{ email }}.
Uwaga: to potwierdzenie dorÄczenia wiadomoÅci oznacza tylko, że wiadomoÅÄ zostaÅa wyÅwietlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treÅÄ tej wiadomoÅci zostaÅa przeczytana lub zrozumiana.
--
Email sprawdzony przez program Arcabit
This email was scanned by Arcabit -
Re: Wniosek o informację DOPAMINA LAB przez SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 IM. JANA III SOBIESKIEGO
Ocena LLM: A) email jest odpowiedzią z SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 IM. JANA III SOBIESKIEGO i zawiera odpowiedzi na pytania z
wniosku o informację publiczną.DzieÅ dobry,
poniżej odpowiedzi na PaÅstwa pytania.
W dniu 29.07.2024 o 11:26, DopaminaLab pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i 2 Konstytucji RP oraz art. 10 ust. 1
> ustawy o dostÄpie do informacji publicznej wnosimy w imieniu
> Stowarzyszenia dO!PAmina Lab o odpowiedź na nastÄpujÄ ce pytania.
> *Prosimy o przesÅanie odpowiedzi za poÅrednictwem poczty
> elektronicznej na adres email {{ email }}*
>
> Zgodnie z przepisami, czas udzielenia odpowiedzi to 14 dni (art. 13
> ust. 1 ustawy o dostÄpie do informacji publicznej).
>
> Prosimy o odpowiedź na wszystkie pytania, *zgodnie z numeracjÄ *,
> poprzez zaznaczenie (np. pogrubienie lub podkreÅlenie) lub wpisanie
> prawidÅowej odpowiedzi, poprzez podanie/udostÄpnienie odpowiednich
> danych i informacji lub poprzez przywoÅanie odpowiedniego cytatu ze
> statutu szkolnego. Jeżeli odpowiedź na pytanie wiÄ Å¼e siÄ z zaÅÄ czeniem
> dokumentów, wnosimy o zaÅÄ czenie i przesÅanie ich w formie skanów lub
> odpowiednio linków do dokumentów. Wniosek zawiera 70 pytaŠale
> wiÄkszoÅÄ z nich wymaga tylko odpowiedzi Tak/Nie, w zwiÄ zku z czym
> *odpowiedź na wniosek nie powinna zajÄ Ä wiÄcej niż 30-40 minut*.
>
> *OCENIANIE*
>
> 1. Czy korzystajÄ PaÅstwo z dziennika elektronicznego? Tak/Nie
> 1 a. JeÅli tak, to z jakiego?
> - Librus
> - _*Vulcan* _
> - inne (jakie?)
>
> 2. Czy sposób oceniania wewnÄ trzszkolnego, ustalony w statucie w
> PaÅstwa placówce przewiduje stosowanie Åredniej ważonej? Tak*_/Nie_*
>
> 3. Czy do konkretnych ocen bieÅ¼Ä cych przypisuje siÄ wagi? *_Tak_*/Nie
> 3 a. JeÅli tak, to jakie kategorie wag (np. sprawdzian *waga 3*,
> odpowiedź ustna *waga 2* , praca domowa *waga 1*, itp.)funkcjonujÄ w
> PaÅstwa szkole oraz jakie przypisano do nich wagi?
>
> 4. Czy w PaÅstwa placówce oceny Åródroczne/koÅcowe ustala siÄ na
> podstawie lub z uwzglÄdnieniem Åredniej arytmetycznej z ocen
> bieÅ¼Ä cych? *_Tak_*/Nie
>
> 5. Czy w klasach I-III (dot. szkóŠpodstawowych) w PaÅstwa placówce
> ocenami bieÅ¼Ä cymi (w codziennej praktyce dydaktyczno-diagnostycznej)
> sÄ oceny wyrażone cyfrÄ (od 1 do 6)? *_Tak_*/Nie/Nie dotyczy
>
> 6. Czy zgodnie z przyjÄtym wewnÄ trzszkolnym ocenianiem umocowanym w
> statucie szkoÅy przewiduje siÄ ocenÄ niedostatecznÄ :
> - za okreÅlonÄ liczbÄ tzw. "nieprzygotowaÅ" do lekcji? Tak/*_Nie_*
> - za brak pracy domowej? Tak/_*Nie*_
> - za nieobecnoÅÄ na sprawdzianie/kartkówce? Tak/*_Nie_*
>
> 7. Czy zgodnie z przyjÄtym wewnÄ trzszkolnym ocenianiem, umocowanym w
> statucie szkoÅy, przewiduje siÄ okreÅlony czas (w tygodniach/dniach) w
> jakim osoba uczÄ ca siÄ może poprawiÄ danÄ ocenÄ bieÅ¼Ä cÄ ? *_Tak_*/Nie
>
> 8. W jaki sposób statut szkolny definiuje wymagania edukacyjne na
> ocenÄ celujÄ cÄ ? ProszÄ o zacytowanie treÅci odpowiedniego
> artykuÅu/paragrafu.
>
*w klasach 1-3 ocena celujÄ ca (6):
a) posiadane przez ucznia wiadomoÅci i umiejÄtnoÅci odpowiadajÄ
wymaganiom na danym poziomie edukacji,
**b) uczeŠsamodzielnie i twórczo rozwija uzdolnienia i zainteresowania,
rozwiÄ zuje **samodzielnie zÅożone zadania i nietypowe problemy
**w klasach 4-8 ocena celujÄ ca (6):celujÄ cy â otrzymuje uczeÅ, który
biegle posÅuguje siÄ zdobytymi i utrwalonymi wiadomoÅciami w
rozwiÄ zywaniu problemów teoretycznych lub praktycznych
zgodnych z podstawÄ programowÄ nauczanego przedmiotu, rozwiÄ zuje
trudniejsze zadania, proponuje rozwiÄ zania nietypowe i samodzielnie je
wykonuje, bierze udziaÅ
i osiÄ ga sukcesy w konkursach przedmiotowych, sportowych i innych,
twórczo rozwija wÅasne uzdolnienia i zainteresowania
*> *ZASADY W SZKOLE I OCENIANIE ZACHOWANIA*
>
> 9. Czy ocenianie zachowania w PaÅstwa placówce oparte jest o system
> punktowej oceny? *_Tak_*/Nie
>
> 10. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ zuje zakaz farbowania wÅosów przez
> osoby uczÄ ce siÄ? Tak/*_Nie_*
> 10 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie
> dotyczy
>
> 11. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ zuje zakaz malowania paznokci przez
> osoby uczÄ ce siÄ (lub istniejÄ regulacje dotyczÄ ce koloru paznokci)?
> Tak/*_Nie_*
> 11 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie
> dotyczy
>
> 12. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ zuje zakaz makijażu przez osoby
> uczÄ ce siÄ? Tak/*_Nie _*
> 12 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie
> dotyczy
>
> 13. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ zuje zakaz noszenia biżuterii przez
> osoby uczÄ ce siÄ? Tak/*_Nie_*
> 13 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie
> dotyczy
>
> 14. Jakie konsekwencje przewiduje siÄ wobec osób nieprzestrzegajÄ cych
> zasad (wymienionych w punktach 10-13): *_nie dotyczy_*
> - punkty ujemne z zachowania
> - upomnienie nauczyciela/nauczycielki
> - upomnienie dyrektora/dyrektorki
> - nagana
> - nie regulujemy kwestii dot. farbowania wÅosów, malowania paznokci,
> noszenia biżuterii lub/i makijażu przez osoby uczÄ ce siÄ w naszej szkole
> - inne (jakie?)
>
> 15. Czy statut szkoÅy okreÅla zasady ubierania siÄ osób uczÄ cych siÄ
> na terenie szkoÅy? *_Tak_*/Nie
>
> 16. JeÅli tak, proszÄ o przywoÅanie/zacytowanie tego zapisu ze statutu
> szkoÅy. Jeżeli nie, proszÄ o wpisanie ânie dotyczyâ. *_Codzienny strój
> ucznia powinien byÄ czysty, estetyczny i skromny_
> *
>
> 17. Czy w szkole obowiÄ zujÄ mundurki? Tak/*_Nie_*
> 17 a. JeÅli tak czy osoby uczÄ ce siÄ kupujÄ mundurek na wÅasny koszt?
> Tak/*_Nie_*
> 17 b. Jaki jest koszt zakupu mundurka?
>
> 18. W jaki sposób uregulowano warunki korzystania z telefonów w
> szkole? ProszÄ o zacytowanie odpowiedniego fragmentu ze statutu szkoÅy.
>
*_podczas zajÄÄ edukacyjnych obowiÄ zuje caÅkowity zakaz używania
telefonów _**_komórkowych i innych urzÄ dzeÅ multimedialnych (urzÄ dzenia
powinny byÄ _**_wyÅÄ czone i schowane) z wyjÄ tkiem sytuacji stanowiÄ cych
zagrożenie zdrowia lub _**_życia oraz podczas zajÄÄ dydaktycznych na
wyraźne polecenie nauczyciela, gdzie_**_telefon lub inne urzÄ dzenie
multimedialne stanowi pomoc dydaktycznÄ ._**_2) nagrywanie dźwiÄku i
obrazu za pomocÄ telefonu i innych urzÄ dzeÅ multimedialnych _**_jest na
terenie szkoÅy zabronione_*
>
> 19. Czy statut szkoÅy przewiduje rekwirowanie telefonu
> uczniowi/uczennicy, w przypadku gdy uczeÅ/uczennica używa telefonu
> niezgodnie z przyjÄtymi warunkami? *_Tak_*/Nie
>
> 20. Jeżeli tak, to w jaki sposób (gdzie) przechowywane sÄ
> zarekwirowane telefony? *_naruszenie przez ucznia zasad używania
> telefonów komórkowych i innych urzÄ dzeÅ multimedialnych na terenie
> szkoÅy i w czasie wyjÅÄ organizowanych przez szkoÅÄ skutkuje
> przekazaniem telefonu lub urzÄ dzenia nauczycielowi. Nauczyciel
> zabezpiecza telefon lub urzÄ dzenie w sekretariacie zespoÅu do czasu
> odbioru sprzÄtu przez rodziców_*
> Jeżeli nie, proszÄ o wpisanie ânie dotyczyâ
>
> 21. Jeżeli tak, kto może odebraÄ zarekwirowany telefon?
> - *_rodzic/opiekun prawny_*
> - uczeÅ/uczennica
> - nie dotyczy
>
> 22. Czy uczniowie peÅnoletni mogÄ samodzielnie usprawiedliwiaÄ
> nieobecnoÅci lub/i zwalniaÄ siÄ z lekcji? Tak/Nie/*_Nie dotyczy_*
>
> *BEZPIECZEÅSTWO*
>
> 23. Czy uczniowie peÅnoletni majÄ możliwoÅÄ opuszczenia budynku szkoÅy
> w trakcie zajÄÄ/przerw lekcyjnych? Tak/*_Nie dotyczy
> _*
>
> 24. Czy PaÅstwa SzkoÅa zbiera od rodziców/opiekunów prawnych zgody na:
> - wezwanie karetki pogotowia? Tak/*_Nie_*
> - udzielenie dziecku pierwszej pomocy przedmedycznej? Tak/*_Nie_*
>
> 25. Czy drzwi ewakuacyjne w szkole sÄ :
> - *_zamkniÄte na klucz_*
> - otwarte
>
> 26. Czy drzwi wejÅciowe do szkoÅy sÄ na czas lekcji:
> - zamykane na klucz i otwierane (w razie potrzeby) przez osobÄ dozorujÄ cÄ ,
> - *_otwarte _*
>
> 27. Czy szkoÅa prowadzi szczególny nadzór nad pomieszczeniami szkoÅy
> lub terenem wokóŠszkoÅy w postaci monitoringu? *_Tak_*/Nie
> 27 a. Jeżeli tak, jakie punkty/pomieszczenia objÄte sÄ monitoringiem
> (można wybraÄ kilka):
> - korytarze (*_Tak_*/Nie)
> - wnÄtrze szatni (*_Tak/_*Nie)
> - teren wokóŠszkoÅy (*_Tak_*/Nie)
> - inne (proszÄ wpisaÄ jakie):
> - nie dotyczy
>
> *ORGANY SZKOÅY*
>
> 28. Czy w PaÅstwa Placówce powoÅano RadÄ SzkoÅy? *_Tak_*/Nie
>
> 29. Czy w PaÅstwa placówce powoÅano RadÄ Rodziców? *_Tak_*/Nie
>
> 30. Czy w PaÅstwa Placówce zbierane sÄ skÅadki na dziaÅalnoÅÄ Rady
> Rodziców? *Tak*/Nie/Nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w której nie tworzy
> siÄ Rady Rodziców
>
> 31. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów i uczennic podpisujÄ
> deklaracjÄ wpÅaty okreÅlonej kwoty Årodków na konto Rady Rodziców?
> *_Tak_*/Nie//Nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w której nie tworzy siÄ
> Rady Rodziców
>
> 32. Czy Rada Rodziców na poczÄ tku danego roku szkolnego informuje
> spoÅecznoÅÄ szkolnÄ o sugerowanej wysokoÅci skÅadki na jej
> dziaÅalnoÅÄ? Tak/*_Nie_*//Nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w której nie
> tworzy siÄ Rady Rodziców
>
> 33. Czy Rada Rodziców gromadzi zbierane Årodki na:
> - indywidualnym koncie jednego z rodziców
> - *_wÅasnym koncie Rady_*
> - rachunku/subkoncie utworzonym na koncie placówki
> - nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w której nie tworzy siÄ Rady Rodziców
>
> 34. Czy Rada Rodziców publikuje/przedstawia spoÅecznoÅci szkolnej
> roczne sprawozdania finansowe wydatków? *_Tak_*/Nie//Nie dotyczy,
> jesteÅmy placówkÄ w której nie tworzy siÄ Rady Rodziców.
> 34 a. Jeżeli tak, proszÄ o przesÅanie/zaÅÄ czenie ostatniego
> sprawozdania finansowego Rady Rodziców PaÅstwa placówki. *_Dyrektor
> nie dysponuje sprawozdaniem finansowym_*
> 34 b. Jeżeli tak, czy sprawozdanie finansowe wydatków Rady Rodziców
> jest publikowane na stronie internetowej szkoÅy lub w BIP szkoÅy?
> Tak/*_Nie_* /Nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w której nie tworzy siÄ
> Rady Rodziców.
>
> 35. ProszÄ podaÄ przykÅadowe wydatki, finansowane w roku szkolnym
> 2023/24 przez RadÄ Rodziców. *nagrody dla uczniów za udziaÅ w
> konkursach, doposażenie sal lekcyjnych
> *
>
> 36. ProszÄ o podanie daty uchwalenia obowiÄ zujÄ cego regulaminu Rady
> Rodziców. *_15.09.2018_
> *
>
> 37. ProszÄ o wpisanie ânie dotyczyâ jeżeli w szkole nie tworzy siÄ
> Rady Rodziców.
>
> 38. ProszÄ o podanie daty uchwalenia obowiÄ zujÄ cego regulaminu
> SamorzÄ du Uczniowskiego.*_11.09.2018_*
>
> 39. Czy w Szkole uregulowano, jakie warunki musi speÅniÄ
> uczeÅ/uczennica, by móc kandydowaÄ do organów SamorzÄ du Uczniowskiego?
> *_Tak_*/Nie
> 39 a. Jeżeli tak, to jakie to warunki? *_do rady SU kandydujÄ
> uczniowei wytypowani wczeÅniej przez klasy. kandydata powinna
> cechowaÄ: ÅmiaÅoÅÄ, otwartoÅÄ, poczucie humoru, kreatywnoÅÄ,
> umiejÄtnoÅÄ podejmowania decyzji i negocjowania, chÄÄ pomagania innym,
> pomysÅowoÅÄ, umiejÄtnoÅÄ wspóÅpracy w grupie, co najmniej dobra ocena
> z zachowania, dobre oceny w nauce, bezinteresownoÅÄ, życzliwoÅÄ,
> optymizm _*
>
> 40. Czy w gÅosowaniu w wyborach do organów SamorzÄ du Uczniowskiego
> biorÄ udziaÅ nauczyciele i nauczycielki? *_Tak_*/Nie
>
> 41. Czy w latach 2021-2024 SamorzÄ d Uczniowski przedstawiaÅ Radzie
> Pedagogicznej oraz Dyrekcji SzkoÅy wnioski i opinie dot. spraw szkoÅy?
> Tak/*_Nie_*
> 41 a. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpÅynÄÅo wniosków SamorzÄ du
> Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie, proszÄ o wpisanie
> â*_nie dotyczyâ_*.
> 41 b. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpÅynÄÅo opinii SamorzÄ du
> Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie, proszÄ o wpisanie
> â*_nie dotyczy_*â.
>
> *KADRY*
>
> 42. Czy na dzieÅ wpÅywu wniosku w PaÅstwa placówce sÄ obsadzone
> wszystkie etaty zgodnie z zapotrzebowaniem? *_Tak_*/Nie
>
> 43. JeÅli nie, jakich stanowisk dotyczÄ wakaty w PaÅstwa placówce i
> ile ich jest?
>
> 44. Czy w szkole zatrudniony jest psycholog/psycholożka? *_Tak_*/Nie
> 44 a. JeÅli tak w jakim wymiarze godzinowym?*_6/22_*
> 44 b. JeÅli tak, jakie posiada kwalifikacje w rozumieniu wyksztaÅcenia
> kierunkowego i ukoÅczonych kursów. *_mgr psychologii spec. psychologia
> kliniczna i osobowoÅci_*
>> *ADMINISTRACYJNE*
>
> 45. Czy szkoÅa prowadzi BIP? *_Tak_*/Nie
>
> 46. Czy szkoÅa posiada skrzynkÄ ePUAP? *_Tak/_*Nie
>
> 47. Ile osób realizowaÅo obowiÄ zek szkolny w roku szkolnym 2023/24 w
> PaÅstwa placówce?*_273_*
>
> 48. Ile osób uczÄszczaÅo, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje religii?
> *_196_*
>
> 49. Ile osób uczÄszczaÅo, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje etyki?*_77_
> *
>
> 50. Ile osób uczÄszczaÅo, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje WDÅ»? *_131_
> *
>
> *ZRÃWNOWAÅ»ONY ROZWÃJ*
>
> 51. Czy budynek PaÅstwa szkoÅy przeszedÅ w ciÄ gu ostatnich 5 lat
> termomodernizacjÄ? Tak/*_Nie_*
>
> 52. Czy termomodernizacja budynku szkoÅy jest zaplanowana w
> najbliższych trzech latach? *_Tak_*/Nie
>
> 53. Czy budynek PaÅstwa szkoÅy jest wyposażony we wÅasne odnawialne
> źródÅa energii? Tak/*_Nie_*
>
> 54. Czy w PaÅstwa szkole monitoruje siÄ jakoÅÄ powietrza (tj.
> zainstalowano specjalistyczne urzÄ dzenia monitorujÄ ce jakoÅÄ powietrza
> wewnÄ trz budynku i/lub wokóŠszkoÅy)? Tak/*_Nie_*
>
> 55. Czy PaÅstwa szkoÅa posiada i korzysta z urzÄ dzeÅ odpowiadajÄ cych
> za oczyszczanie powietrza wewnÄ trz budynku? Tak/*_Nie_*
>
> 56. Czy budynek PaÅstwa szkoÅy jest wyposażony w urzÄ dzenia i
> rozwiÄ zania chÅodzÄ ce (w przypadku fali upaÅów)? Tak/*_Nie_*
>
> 57. Czy w infrastrukturze wokóŠPaÅstwa szkoÅy znajdujÄ siÄ instalacje
> bazujÄ ce na przyrodzie, np.: ogród warzywny, ogród deszczowy, ÅÄ ka
> kwietna, park kieszonkowy, żywa altana? Tak/*_Nie_*
> 57 a. Jeżeli tak, to jakie?
>
> 58. Czy PaÅstwa szkoÅa zapewnia opcjÄ wyboru posiÅków roÅlinnych w
> każdy dzieÅ (stoÅówka szkolna)?
> - nie dotyczy (nasza szkoÅa nie zapewnia posiÅków)
> - tak, wegetariaÅskie
> - tak, wegaÅskie
> - tak, wegetariaÅskie i wegaÅskie
> - *_nie_*
>
> 59. Jeżeli âtakâ, czy opcja diety roÅlinnej wiÄ Å¼e siÄ z innÄ
> odpÅatnoÅciÄ ?
> - tak, wybór diety roÅlinnej wiÄ Å¼e siÄ z dodatkowÄ opÅatÄ (cena jest
> wyższa)
> - tak, za posiÅki roÅlinne pÅaci siÄ mniej
> - nie, wybór diety nie wpÅywa na cenÄ za posiÅek
> - nie dotyczy (nasza szkoÅa nie zapewnia posiÅków)
>
> 60. Czy szkoÅa zapewnia bezpÅatnie Årodki menstruacyjne (np. podpaski,
> tampony)? *_Tak_*/Nie
>
> *INNE*
>
> 61. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów/uczennic biorÄ udziaÅ w
> wycieczkach szkolnych w charakterze osób do pomocy w opiece nad grupÄ ?
> *_Tak_*/Nie
>
> 62. Czy szkoÅa udostÄpnia uczniom i uczennicom szafki (w których mogÄ
> oni przechowywaÄ podrÄczniki i inne pomoce dydaktyczne)? *_Tak_*/Nie
>
> 63. Czy za dostÄp do szafek pobierane sÄ opÅaty? Tak/*_Nie_*
> JeÅli "tak" - to w jakiej kwocie?
>
> 64. Czy w PaÅstwa Szkole uregulowano kwestie dotyczÄ ce przyjmowania
> upominków i innych korzyÅci przez DyrekcjÄ, nauczycieli, nauczycielki
> i innych pracowników SzkoÅy (np. polityka prezentowa, rejestr
> korzyÅci)? Tak/*_Nie_*
>
> 65. Czy SzkoÅa prowadzi rejestr umów z podmiotami zewnÄtrznymi
> realizujÄ cymi usÅugi na terenie placówki? *_Tak_*/Nie
>
> 66. Czy rejestr umów z podmiotami zewnÄtrznymi realizujÄ cymi usÅugi na
> terenie placówki jest udostÄpniony na stronie szkoÅy lub w BIP?
> Tak/*_Nie_*/Nie dotyczy
>
> 67. Czy szkoÅa publikuje wizerunki osób uczÄ cych siÄ na stronie
> internetowej? *_Tak_*/Nie
>
> 68. Czy szkoÅa publikuje wizerunki osób uczÄ cych siÄ w mediach
> spoÅecznoÅciowych? Tak/*_Nie_*
>
> 69. ProszÄ o przesÅanie wzoru zgody rodzica/opiekuna prawnego na
> wykorzystanie wizerunku dziecka, który jest stosowany w PaÅstwa
> Szkole. (w zaÄ Åczniku)
>
> 70. Czy w PaÅstwa Szkole utworzono Szkolny Budżet Obywatelski/Szkolny
> Budżet Partycypacyjny? Tak/*_Nie_*
> 70 a. Jeżeli tak, jakÄ kwotÄ w roku szkolnym 2023/2024 przeznaczono na
> realizacjÄ Szkolnego Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu
> Partycypacyjnego? Jeżeli nie, prosze o wpisanie ânie dotyczyâ.
> 70 b. Jeżeli tak, jakie dziaÅania zrealizowano w ramach Szkolnego
> Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego w PaÅstwa
> Szkole? Jeżeli nie, prosze o wpisanie ânie dotyczyâ.
>
> *UZASADNIENIE*
> W ostatnich latach polska szkoÅa przechodziÅa i przechodzi,
> nieustajÄ ce przemiany. Dotyczy to zarówno jej systemowej organizacji,
> jak i życia codziennego. Naszym celem jest zdiagnozowanie obszarów
> trudnoÅci i wyzwaÅ, zwiÄ zanych ze zmianami i rzeczywistoÅciÄ szkolnÄ
> oraz na tej podstawie opracowanie publikacji zawierajÄ cej
> ustandaryzowanÄ i usystematyzowanÄ wiedzÄ (w tym prawnÄ ) oraz
> kompedium dobrych praktyk celem wsparcia w dziejÄ cych siÄ
> zmianach.Publikacja zostanie rozesÅana do wszystkich szkóŠobjÄtych
> monitoringiem. DostÄpna bÄdzie również w formie elektronicznej. Swoim
> projektem pragniemy promowaÄ otwartoÅÄ, wÅÄ czenie, równoÅÄ oraz prawa
> dzieci i prawa czÅowieka w edukacji i szkole, wesprzeÄ kadry
> zarzÄ dzajÄ ce oraz pedagogiczne szkóŠi rodziców, a także otoczyÄ
> dzieci i mÅodzież opiekÄ i wsparciem. InicjatywÄ wspiera SieÄ
> Obywatelska Watchdog Polska i Fundusz Obywatelski im. Ludwiki i
> Henryka Wujców. SzkoÅa jest nasza.
>
> W razie dodatkowych pytaÅ, ewentualnych trudnoÅci w odpowiedzi lub
> wÄ tpliwoÅci, prosimy o kontakt: _dopaminalaab@gmail.com_
> <mailto:{{ email }}>
>
> --
>
> Stowarzyszenie dO!PAmina Lab powstaÅo w lutym 2019 r. i jest wspólnÄ ,
> oddolnÄ inicjatywÄ pasjonatów edukacji, rodziców, nauczycieli i
> nauczycielek oraz osób uczÄ cych siÄ.
> Prowadzimy projekty edukacyjne, na podstawie zebranych danych
> opracowujemy rekomendacje (w tym legislacyjne) dla oÅwiatowych polityk
> lokalnych i ogólnopolskich.
>
--
Pozdrawiam,
Anita Michalska - sekretarz szkoÅy
ZespóŠSzkolno-Przedszkolny Nr 5
40-203 Katowice, al. W. RoździeÅskiego 82
tel. 32/2586502 wew.101