Szkoła jest nasza #237
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
2 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Dostarczony |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Re: Wniosek o informację DOPAMINA LAB przez SPORTOWA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 19 IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA
Ocena LLM: A) email jest odpowiedzią z SPORTOWA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 19 IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA i zawiera odpowiedzi na pytania z wniosku o informację publiczną.
W dniu 29.07.2024 o 11:51, DopaminaLab pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i 2 Konstytucji RP oraz art. 10 ust. 1
> ustawy o dostÄpie do informacji publicznej wnosimy w imieniu
> Stowarzyszenia dO!PAmina Lab o odpowiedź na nastÄpujÄ ce pytania.
> *Prosimy o przesÅanie odpowiedzi za poÅrednictwem poczty
> elektronicznej na adres email {{ email }}*
>
> Zgodnie z przepisami, czas udzielenia odpowiedzi to 14 dni (art. 13
> ust. 1 ustawy o dostÄpie do informacji publicznej).
>
> Prosimy o odpowiedź na wszystkie pytania, *zgodnie z numeracjÄ *,
> poprzez zaznaczenie (np. pogrubienie lub podkreÅlenie) lub wpisanie
> prawidÅowej odpowiedzi, poprzez podanie/udostÄpnienie odpowiednich
> danych i informacji lub poprzez przywoÅanie odpowiedniego cytatu ze
> statutu szkolnego. Jeżeli odpowiedź na pytanie wiÄ Å¼e siÄ z zaÅÄ czeniem
> dokumentów, wnosimy o zaÅÄ czenie i przesÅanie ich w formie skanów lub
> odpowiednio linków do dokumentów. Wniosek zawiera 70 pytaŠale
> wiÄkszoÅÄ z nich wymaga tylko odpowiedzi Tak/Nie, w zwiÄ zku z czym
> *odpowiedź na wniosek nie powinna zajÄ Ä wiÄcej niż 30-40 minut*.
>
> *OCENIANIE*
>
> 1. Czy korzystajÄ PaÅstwo z dziennika elektronicznego? Tak/Nie
> 1 a. JeÅli tak, to z jakiego?
> -*Librus*
> - Vulcan
> - inne (jakie?)
>
> 2. Czy sposób oceniania wewnÄ trzszkolnego, ustalony w statucie w
> PaÅstwa placówce przewiduje stosowanie Åredniej ważonej? *Tak*/Nie
>
> 3. Czy do konkretnych ocen bieÅ¼Ä cych przypisuje siÄ wagi? *Tak*/Nie
> 3 a. JeÅli tak, to jakie kategorie wag (np. sprawdzian, odpowiedź
> ustna, praca domowa, itp.)funkcjonujÄ w PaÅstwa szkole oraz jakie
> przypisano do nich wagi? - sprawdzian - waga 3 Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â
>              - praca na lekcji - waga 1 - kartkówka - waga 1
>
   4. Czy w PaÅstwa placówce oceny Åródroczne/koÅcowe ustala siÄ na
podstawie lub z uwzglÄdnieniem Åredniej arytmetycznej z ocen bieÅ¼Ä cych?
*Tak*/Nie
>
> 5. Czy w klasach I-III (dot. szkóŠpodstawowych) w PaÅstwa placówce
> ocenami bieÅ¼Ä cymi (w codziennej praktyce dydaktyczno-diagnostycznej)
> sÄ oceny wyrażone cyfrÄ (od 1 do 6)? *Tak*/Nie/Nie dotyczy
>
> 6. Czy zgodnie z przyjÄtym wewnÄ trzszkolnym ocenianiem umocowanym w
> statucie szkoÅy przewiduje siÄ ocenÄ niedostatecznÄ :
> - za okreÅlonÄ liczbÄ tzw. "nieprzygotowaÅ" do lekcji? Tak/*Nie*
> - za brak pracy domowej? Tak/*Nie*
> - za nieobecnoÅÄ na sprawdzianie/kartkówce? Tak/*Nie*
>
> 7. Czy zgodnie z przyjÄtym wewnÄ trzszkolnym ocenianiem, umocowanym w
> statucie szkoÅy, przewiduje siÄ okreÅlony czas (w tygodniach/dniach) w
> jakim osoba uczÄ ca siÄ może poprawiÄ danÄ ocenÄ bieÅ¼Ä cÄ ? *Tak*/Nie
>
> 8. W jaki sposób statut szkolny definiuje wymagania edukacyjne na
> ocenÄ celujÄ cÄ ? ProszÄ o zacytowanie treÅci odpowiedniego
> artykuÅu/paragrafu.
>
         § 56. Ogólne kryteria ocen z zajÄÄ edukacyjnych1.StopieÅ celujÄ cyotrzymuje uczeÅ, który:a) opanowaÅ w peÅnym zakresie
wiedzÄ i umiejÄtnoÅci zawarte w podstawie programowej,b) biegle
posÅuguje siÄ zdobytymi wiadomoÅciami w rozwiÄ zywaniu problemów
teoretycznych i praktycznych w sytuacjach typowych i nietypowych,c)
proponuje oryginalne, sposoby rozwiÄ zywania problemów, d) samodzielnie i
twórczo rozwija swoje uzdolnienia i zainteresowania,e) potrafi
przygotowaÄ i przeprowadziÄ zajÄcia pod kontrolÄ nauczyciela§ 56a. Ogólne kryteria ocen czÄ stkowych z zajÄÄ edukacji wczesnoszkolnej
1. StopieÅ celujÄ cy otrzymuje uczeÅ, który :a) opanowaÅ w peÅnym
zakresie wiedzÄ i umiejÄtnoÅci zawarte w podstawie programowej,b)
twórczo wykorzystuje wiedzÄ i umiejÄtnoÅci w sytuacjach problemowych,c)
uchylony,d) systematycznie i starannie wykonuje nie tylko obowiÄ zkowe,
lecz również nadobowiÄ zkowe zadania domowe,e) aktywnie pogÅÄbia wiedzÄ
we wÅasnym zakresie i rozwija swoje uzdolnienia,f) wyraża samodzielny,
krytyczny ( w stopniu odpowiednim do wieku ) stosunek do okreÅlonych
zagadnieÅ,g) przejawia szczególnie wysoki poziom kultury wypowiadania
siÄ i pracy na zajÄciach lekcyjnych> *ZASADY W SZKOLE I OCENIANIE ZACHOWANIA*
>
> 9. Czy ocenianie zachowania w PaÅstwa placówce oparte jest o system
> punktowej oceny? *Ta**k*/Nie
>
> 10. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ zuje zakaz farbowania wÅosów przez
> osoby uczÄ ce siÄ? *Tak*/Nie
> 10 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? *Tak*/Nie/Nie
> dotyczy
>
> 11. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ zuje zakaz malowania paznokci przez
> osoby uczÄ ce siÄ (lub istniejÄ regulacje dotyczÄ ce koloru paznokci)?
> *Tak*/Nie
> 11 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? *Tak*/Nie/Nie
> dotyczy
>
> 12. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ zuje zakaz makijażu przez osoby
> uczÄ ce siÄ? *Tak*/Nie
> 12 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? *Tak*/Nie/Nie
> dotyczy
>
> 13. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ zuje zakaz noszenia biżuterii przez
> osoby uczÄ ce siÄ? Tak/Nie
> 13 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? *Tak*/Nie/Nie
> dotyczy
>
> 14. Jakie konsekwencje przewiduje siÄ wobec osób nieprzestrzegajÄ cych
> zasad (wymienionych w punktach 10-13):
> - _punkty ujemne z zachowania_
> - upomnienie nauczyciela/nauczycielki
> - upomnienie dyrektora/dyrektorki
> - nagana
> - nie regulujemy kwestii dot. farbowania wÅosów, malowania paznokci,
> noszenia biżuterii lub/i makijażu przez osoby uczÄ ce siÄ w naszej szkole
> - inne (jakie?)
>
> 15. Czy statut szkoÅy okreÅla zasady ubierania siÄ osób uczÄ cych siÄ
> na terenie szkoÅy? *Tak*/Nie
>
> 16. JeÅli tak, proszÄ o przywoÅanie/zacytowanie tego zapisu ze statutu
> szkoÅy. Jeżeli nie, proszÄ o wpisanie ânie dotyczyâ.
>
Strój niezgodny z opisanym w Regulaminie Stroju Uczniowskiego punkty
ujemne 2 â 10          24) posiadania stroju galowego (dziewczÄta â ciemna spódnica
lub spodnie i biaÅa bluzka, chÅopcy â ciemne spodnie i biaÅa koszula ) i
noszenia go podczas uroczystoÅci szkolnych wynikajÄ cych z ceremoniaÅu
szkolnego, reprezentowania szkoÅy na zewnÄ trz, imprez okolicznoÅciowych
â szkolnych i Årodowiskowych; Â Â Â Â Â Â 25) przestrzegania zasad higieny i
estetyki wyglÄ du â zabrania siÄ noszenia ubioru nieestetycznego lub
uwÅaczajÄ cego godnoÅci ucznia lub innych osób, farbowania wÅosów,
przychodzenia do szkoÅy w makijażu, malowania paznokci, noszenia na
zajÄciach wychowania fizycznego biżuterii (zarówno przez chÅopców, jak i
dziewczÄta) stwarzajÄ cych zagrożenie zdrowia ucznia i innych osób; 26)
noszenia skromnego i schludnego ubioru, zgodnie ze szczegóÅowymi
wytycznymi dotyczÄ cymi stroju uczniowskiego zawartymi w "Regulaminie
stroju uczniowskiegoâ> 17. Czy w szkole obowiÄ zujÄ mundurki? Tak/*Nie*
> 17 a. JeÅli tak czy osoby uczÄ ce siÄ kupujÄ mundurek na wÅasny koszt?
> Tak/Nie
> 17 b. Jaki jest koszt zakupu mundurka?
>
> 18. W jaki sposób uregulowano warunki korzystania z telefonów w
> szkole? ProszÄ o zacytowanie odpowiedniego fragmentu ze statutu szkoÅy.
>
           29) w szkole obowiÄ zuje caÅkowity zakaz korzystania z
telefonu komórkowego i innych urzÄ dzeÅ nagrywajÄ co â odtwarzajÄ cych. W
wyjÄ tkowych sytuacjach uczeÅ ma prawo skorzystania z telefonu
znajdujÄ cego siÄ w sekretariacie szkoÅy.W sytuacjach nieuregulowanych w
niniejszym statucie decyzjÄ podejmuje Dyrekcja szkoÅy w porozumieniu z
wychowawcÄ i za wiedzÄ pozostaÅych nauczycieli;30) zabrania siÄ
korzystania w szkole z jakiegokolwiek sprzÄtu grajÄ cego (np. MP3);31)
każdego ucznia podczas pobytu w szkole obowiÄ zuje bezwzglÄdny zakaz
fotografowania, filmowania oraz nagrywania obrazu i dźwiÄku â w tym
telefonem komórkowym â innych osób â bez ich wiedzy i zgody; zakaz ten
dotyczy wszelkich zajÄÄ lekcyjnych, pozalekcyjnych i pozaszkolnych,
wyjazdów i innych form wypoczynku organizowanych przez szkoÅÄ;> 19. Czy statut szkoÅy przewiduje rekwirowanie telefonu
> uczniowi/uczennicy, w przypadku gdy uczeÅ/uczennica używa telefonu
> niezgodnie z przyjÄtymi warunkami? Tak/*Nie*
>
> 20. Jeżeli tak, to w jaki sposób (gdzie) przechowywane sÄ
> zarekwirowane telefony?
> Jeżeli nie, proszÄ o wpisanie *ânie dotyczyâ*
>
> 21. Jeżeli tak, kto może odebraÄ zarekwirowany telefon?
> - rodzic/opiekun prawny
> - uczeÅ/uczennica
> -*nie dotyczy*
>
> 22. Czy uczniowie peÅnoletni mogÄ samodzielnie usprawiedliwiaÄ
> nieobecnoÅci lub/i zwalniaÄ siÄ z lekcji? Tak/Nie/*Nie dotyczy*
>
> *BEZPIECZEÅSTWO*
>
> 23. Czy uczniowie peÅnoletni majÄ możliwoÅÄ opuszczenia budynku szkoÅy
> w trakcie zajÄÄ/przerw lekcyjnych? Tak/Nie *Nie dotyczy
> *
>
> 24. Czy PaÅstwa SzkoÅa zbiera od rodziców/opiekunów prawnych zgody na:
> - wezwanie karetki pogotowia? Tak/*Nie*
> - udzielenie dziecku pierwszej pomocy przedmedycznej? Tak/*Nie*
>
> 25. Czy drzwi ewakuacyjne w szkole sÄ :
> - zamkniÄte na klucz
> - *otwarte*
>
> 26. Czy drzwi wejÅciowe do szkoÅy sÄ na czas lekcji:
> - zamykane na klucz i otwierane (w razie potrzeby) przez osobÄ dozorujÄ cÄ ,
> - *otwarte *
>
> 27. Czy szkoÅa prowadzi szczególny nadzór nad pomieszczeniami szkoÅy
> lub terenem wokóŠszkoÅy w postaci monitoringu? *Tak*/Nie
> 27 a. Jeżeli tak, jakie punkty/pomieszczenia objÄte sÄ monitoringiem
> (można wybraÄ kilka):
> - korytarze (*Tak*/Nie)
> - wnÄtrze szatni (Tak/*Nie)*
> - teren wokóŠszkoÅy (*Tak*/Nie)
> - inne (proszÄ wpisaÄ jakie):
> - nie dotyczy
>
> *ORGANY SZKOÅY*
>
> 28. Czy w PaÅstwa Placówce powoÅano RadÄ SzkoÅy? Tak/*Nie*
>
> 29. Czy w PaÅstwa placówce powoÅano RadÄ Rodziców? *Ta*k/Nie
>
> 30. Czy w PaÅstwa Placówce zbierane sÄ skÅadki na dziaÅalnoÅÄ Rady
> Rodziców? *Tak*/Nie/Nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w której nie tworzy
> siÄ Rady Rodziców
>
> 31. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów i uczennic podpisujÄ
> deklaracjÄ wpÅaty okreÅlonej kwoty Årodków na konto Rady Rodziców?
> Tak/*Nie*//Nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w której nie tworzy siÄ Rady
> Rodziców
>
> 32. Czy Rada Rodziców na poczÄ tku danego roku szkolnego informuje
> spoÅecznoÅÄ szkolnÄ o sugerowanej wysokoÅci skÅadki na jej
> dziaÅalnoÅÄ? *Tak*/Nie//Nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w której nie
> tworzy siÄ Rady Rodziców
>
> 33. Czy Rada Rodziców gromadzi zbierane Årodki na:
> - indywidualnym koncie jednego z rodziców
> -*wÅasnym koncie Rady*
> - rachunku/subkoncie utworzonym na koncie placówki
> - nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w której nie tworzy siÄ Rady Rodziców
>
> 34. Czy Rada Rodziców publikuje/przedstawia spoÅecznoÅci szkolnej
> roczne sprawozdania finansowe wydatków? *Tak*/Nie//Nie dotyczy,
> jesteÅmy placówkÄ w której nie tworzy siÄ Rady Rodziców.
> 34 a. Jeżeli tak, proszÄ o przesÅanie/zaÅÄ czenie ostatniego
> sprawozdania finansowego Rady Rodziców PaÅstwa placówki.
> 34 b. Jeżeli tak, czy sprawozdanie finansowe wydatków Rady Rodziców
> jest publikowane na stronie internetowej szkoÅy lub w BIP szkoÅy?
> Tak/*Nie* /Nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w której nie tworzy siÄ Rady
> Rodziców.
>
> 35. ProszÄ podaÄ przykÅadowe wydatki, finansowane w roku szkolnym
> 2023/24 przez RadÄ Rodziców.                 -*nagrody
> dla uczniów na koniec roku szkolnego (dla wszystkich uczniów klas 1-3,
> w klasach 4-8 dla uczniów do Åwiadectwa **wyróżnieniem), **-
> dofinansowanie do wycieczek dla uczniów, których rodzice sÄ w trudnej
> sytuacjimaterialnej, Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â
>    - dofinansowanie nagród na konkursy i zawody sportowe
> *
>
> 36. ProszÄ o podanie daty uchwalenia obowiÄ zujÄ cego regulaminu Rady
> Rodziców. *03.11.2016r.
> *
>
> 37. ProszÄ o wpisanie ânie dotyczyâ jeżeli w szkole nie tworzy siÄ
> Rady Rodziców.
>
> 38. ProszÄ o podanie daty uchwalenia obowiÄ zujÄ cego regulaminu
> SamorzÄ du Uczniowskiego.
>
> 39. Czy w Szkole uregulowano, jakie warunki musi speÅniÄ
> uczeÅ/uczennica, by móc kandydowaÄ do organów SamorzÄ du Uczniowskiego?
> *Tak*/Nie
> 39 a. Jeżeli tak, to jakie to warunki?*UczeÅ, który jest
> przewodniczÄ cym klasy bierze udziaÅ w wyborach na przewodniczÄ cego szkoÅy
> *
>
> 40. Czy w gÅosowaniu w wyborach do organów SamorzÄ du Uczniowskiego
> biorÄ udziaÅ nauczyciele i nauczycielki? T*ak*/Nie
>
> 41. Czy w latach 2021-2024 SamorzÄ d Uczniowski przedstawiaÅ Radzie
> Pedagogicznej oraz Dyrekcji SzkoÅy wnioski i opinie dot. spraw szkoÅy?
> *Tak*/Nie
>
- opiniuje np. kryteria na przyznanie stypendium motywacyjnego za
osiÄ gniÄcia naukowego i sportowego, - dÅugoÅÄ przerw miÄdzylekcyjnych, -
godziny rozpoczÄcia i zakoÅczenia lekcji
>
> 41 a. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpÅynÄÅo wniosków SamorzÄ du
> Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie, proszÄ o wpisanie ânie
> dotyczyâ.
> 41 b. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpÅynÄÅo opinii SamorzÄ du
> Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie, proszÄ o wpisanie ânie
> dotyczyâ. *10
> *
>
> *KADRY*
>
> 42. Czy na dzieÅ wpÅywu wniosku w PaÅstwa placówce sÄ obsadzone
> wszystkie etaty zgodnie z zapotrzebowaniem? *Tak*/Nie
>
> 43. JeÅli nie, jakich stanowisk dotyczÄ wakaty w PaÅstwa placówce i
> ile ich jest?
>
> 44. Czy w szkole zatrudniony jest psycholog/psycholożka? *Tak*/Nie
> 44 a. JeÅli tak w jakim wymiarze godzinowym?*peÅny etat 20 godzin*
> 44 b. JeÅli tak, jakie posiada kwalifikacje w rozumieniu wyksztaÅcenia
> kierunkowego i ukoÅczonych kursów. *WydziaÅ Pedagogiki i Psychologii
> kierunekPsychologia
> *
>
> *ADMINISTRACYJNE*
>
> 45. Czy szkoÅa prowadzi BIP? *Tak*/Nie
>
> 46. Czy szkoÅa posiada skrzynkÄ ePUAP? *Tak*/Nie
>
> 47. Ile osób realizowaÅo obowiÄ zek szkolny w roku szkolnym 2023/24 w
> PaÅstwa placówce? *548
> *
>
> 48. Ile osób uczÄszczaÅo, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje religii? *515
> *
>
> 49. Ile osób uczÄszczaÅo, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje etyki? *0
> *
>
> 50. Ile osób uczÄszczaÅo, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje WDÅ»? *290
> *
>
> *ZRÃWNOWAÅ»ONY ROZWÃJ*
>
> 51. Czy budynek PaÅstwa szkoÅy przeszedÅ w ciÄ gu ostatnich 5 lat
> termomodernizacjÄ? Tak/*Nie*
>
> 52. Czy termomodernizacja budynku szkoÅy jest zaplanowana w
> najbliższych trzech latach? Tak/*Nie*
>
> 53. Czy budynek PaÅstwa szkoÅy jest wyposażony we wÅasne odnawialne
> źródÅa energii? Tak/*Nie*
>
> 54. Czy w PaÅstwa szkole monitoruje siÄ jakoÅÄ powietrza (tj.
> zainstalowano specjalistyczne urzÄ dzenia monitorujÄ ce jakoÅÄ powietrza
> wewnÄ trz budynku i/lub wokóŠszkoÅy)? Tak/*Nie*
>
> 55. Czy PaÅstwa szkoÅa posiada i korzysta z urzÄ dzeÅ odpowiadajÄ cych
> za oczyszczanie powietrza wewnÄ trz budynku? Tak/*Nie*
>
> 56. Czy budynek PaÅstwa szkoÅy jest wyposażony w urzÄ dzenia i
> rozwiÄ zania chÅodzÄ ce (w przypadku fali upaÅów)? Tak/*Nie*
>
> 57. Czy w infrastrukturze wokóŠPaÅstwa szkoÅy znajdujÄ siÄ instalacje
> bazujÄ ce na przyrodzie, np.: ogród warzywny, ogród deszczowy, ÅÄ ka
> kwietna, park kieszonkowy, żywa altana? Tak/*Nie*
> 57 a. Jeżeli tak, to jakie?
>
> 58. Czy PaÅstwa szkoÅa zapewnia opcjÄ wyboru posiÅków roÅlinnych w
> każdy dzieÅ (stoÅówka szkolna)?
> - nie dotyczy (nasza szkoÅa nie zapewnia posiÅków)
> - *tak, wegetariaÅskie*
> - tak, wegaÅskie
> - tak, wegetariaÅskie i wegaÅskie
> - nie
>
> 59. Jeżeli âtakâ, czy opcja diety roÅlinnej wiÄ Å¼e siÄ z innÄ
> odpÅatnoÅciÄ ?
> - tak, wybór diety roÅlinnej wiÄ Å¼e siÄ z dodatkowÄ opÅatÄ (cena jest
> wyższa)
> - tak, za posiÅki roÅlinne pÅaci siÄ mniej
> - *nie, wybór diety nie wpÅywa na cenÄ za posiÅek*
> - nie dotyczy (nasza szkoÅa nie zapewnia posiÅków)
>
> 60. Czy szkoÅa zapewnia bezpÅatnie Årodki menstruacyjne (np. podpaski,
> tampony)? *Tak*/Nie
>
> *INNE*
>
> 61. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów/uczennic biorÄ udziaÅ w
> wycieczkach szkolnych w charakterze osób do pomocy w opiece nad grupÄ ?
> Tak/*Nie*
>
> 62. Czy szkoÅa udostÄpnia uczniom i uczennicom szafki (w których mogÄ
> oni przechowywaÄ podrÄczniki i inne pomoce dydaktyczne)? *Tak*/Nie
>
> 63. Czy za dostÄp do szafek pobierane sÄ opÅaty? Tak/*Nie*
> JeÅli "tak" - to w jakiej kwocie?
>
> 64. Czy w PaÅstwa Szkole uregulowano kwestie dotyczÄ ce przyjmowania
> upominków i innych korzyÅci przez DyrekcjÄ, nauczycieli, nauczycielki
> i innych pracowników SzkoÅy (np. polityka prezentowa, rejestr
> korzyÅci)? Tak/*Nie*
>
> 65. Czy SzkoÅa prowadzi rejestr umów z podmiotami zewnÄtrznymi
> realizujÄ cymi usÅugi na terenie placówki? *Tak*/Nie
>
> 66. Czy rejestr umów z podmiotami zewnÄtrznymi realizujÄ cymi usÅugi na
> terenie placówki jest udostÄpniony na stronie szkoÅy lub w BIP?
> Tak/*Nie*/Nie dotyczy
>
> 67. Czy szkoÅa publikuje wizerunki osób uczÄ cych siÄ na stronie
> internetowej? *Tak*/Nie
>
> 68. Czy szkoÅa publikuje wizerunki osób uczÄ cych siÄ w mediach
> spoÅecznoÅciowych? *Tak*/Nie
>
> 69. ProszÄ o przesÅanie wzoru zgody rodzica/opiekuna prawnego na
> wykorzystanie wizerunku dziecka, który jest stosowany w PaÅstwa
> Szkole. *Na poczÄ tku roku szkolnego rodzice, którzy nie chcÄ , aby
> wizerunek ich dziecka byÅy publikowany piszÄ stosowne oÅwiadczenie.
> *
>
> 70. Czy w PaÅstwa Szkole utworzono Szkolny Budżet Obywatelski/Szkolny
> Budżet Partycypacyjny? Tak/*Nie*
> 70 a. Jeżeli tak, jakÄ kwotÄ w roku szkolnym 2023/2024 przeznaczono na
> realizacjÄ Szkolnego Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu
> Partycypacyjnego? Jeżeli nie, prosze o wpisanie â*nie dotyczy*â.
> 70 b. Jeżeli tak, jakie dziaÅania zrealizowano w ramach Szkolnego
> Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego w PaÅstwa
> Szkole? Jeżeli nie, prosze o wpisanie *ânie* *dotyczyâ.*
>
> *UZASADNIENIE*
> W ostatnich latach polska szkoÅa przechodziÅa i przechodzi,
> nieustajÄ ce przemiany. Dotyczy to zarówno jej systemowej organizacji,
> jak i życia codziennego. Naszym celem jest zdiagnozowanie obszarów
> trudnoÅci i wyzwaÅ, zwiÄ zanych ze zmianami i rzeczywistoÅciÄ szkolnÄ
> oraz na tej podstawie opracowanie publikacji zawierajÄ cej
> ustandaryzowanÄ i usystematyzowanÄ wiedzÄ (w tym prawnÄ ) oraz
> kompedium dobrych praktyk celem wsparcia w dziejÄ cych siÄ
> zmianach.Publikacja zostanie rozesÅana do wszystkich szkóŠobjÄtych
> monitoringiem. DostÄpna bÄdzie również w formie elektronicznej. Swoim
> projektem pragniemy promowaÄ otwartoÅÄ, wÅÄ czenie, równoÅÄ oraz prawa
> dzieci i prawa czÅowieka w edukacji i szkole, wesprzeÄ kadry
> zarzÄ dzajÄ ce oraz pedagogiczne szkóŠi rodziców, a także otoczyÄ
> dzieci i mÅodzież opiekÄ i wsparciem. InicjatywÄ wspiera SieÄ
> Obywatelska Watchdog Polska i Fundusz Obywatelski im. Ludwiki i
> Henryka Wujców. SzkoÅa jest nasza.
>
> W razie dodatkowych pytaÅ, ewentualnych trudnoÅci w odpowiedzi lub
> wÄ tpliwoÅci, prosimy o kontakt: _dopaminalaab@gmail.com_
> <mailto:{{ email }}>
>
> --
>
> Stowarzyszenie dO!PAmina Lab powstaÅo w lutym 2019 r. i jest wspólnÄ ,
> oddolnÄ inicjatywÄ pasjonatów edukacji, rodziców, nauczycieli i
> nauczycielek oraz osób uczÄ cych siÄ.
> Prowadzimy projekty edukacyjne, na podstawie zebranych danych
> opracowujemy rekomendacje (w tym legislacyjne) dla oÅwiatowych polityk
> lokalnych i ogólnopolskich.
>
--
Jolanta Górecka
wicedyrektor
Sportowej SzkoÅy Podstawowej nr 19
im. MikoÅaja Kopernika
al. NiepodlegÅoÅci 190
43-100 Tychy
tel.: 32/227 68 25--
Email sprawdzony przez Arcabit Internet Security
This email was scanned by Arcabit Internet Security