Szkoła jest nasza #336
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
2 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Otwarte |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Re: [ SPAM ] Wniosek o informację DOPAMINA LAB przez SZKOŁA PODSTAWOWA NR 23
Ocena LLM: A) email jest odpowiedzią z SZKOŁA PODSTAWOWA NR 23 i zawiera odpowiedzi na pytania z
wniosku o informację publiczną.DzieÅ dobry,
w nawiÄ zaniu do zapytania publicznego przesyÅam poniższe informacje.
> *OCENIANIE*
>
> 1. Czy korzystajÄ PaÅstwo z dziennika elektronicznego? Tak/Nie
> 1 a. JeÅli tak, to z jakiego?
> - *Librus *
> - Vulcan
> - inne (jakie?)
>
> 2. Czy sposób oceniania wewnÄ trzszkolnego, ustalony w statucie w
> PaÅstwa placówce przewiduje stosowanie Åredniej ważonej? *Tak*/Nie
>
> 3. Czy do konkretnych ocen bieÅ¼Ä cych przypisuje siÄ wagi? *Tak*/Nie
> 3 a. JeÅli tak, to jakie kategorie wag (np. sprawdzian, odpowiedź
> ustna, praca domowa, itp.)funkcjonujÄ w PaÅstwa szkole oraz jakie
> przypisano do nich wagi?
>
*      § 40*         8. Wagi poszczególnym kategoriom ocen bieÅ¼Ä cych przypisuje
nauczyciel, biorÄ c pod uwagÄ w szczególnoÅci specyfikÄ nauczanego
przedmiotu i możliwoÅci uczniów.         9. W przypadku przypisania wag ocenom bieÅ¼Ä cym, w klasach
IV-VIII, oceny klasyfikacyjne ustala siÄ na podstawie Åredniej ważonej
ocen bieÅ¼Ä cych z zastrzeżeniem ust 11 i § 43 ust 2.21         10. ÅredniÄ , o której mowa w ust 9. ustala siÄ wedÅug
wzoru: *TU ZE STATUTU WZÃR OBLICZENIA § 40 *gdzie: x - wyraża ÅredniÄ
ważonÄ arytmetycznÄ ; w- wyraża wagÄ przypisanÄ ocenie;         11. Ustalona na podstawie Åredniej ważonej ocena
klasyfikacyjna nie może byÄ niższa niż wynikajÄ ca z nastÄpujÄ cych
przedziaÅów tej Åredniej:               1) do 1,74 â niedostateczny
               2) 1,75 â 2,74 â dopuszczajÄ cy
               3) 2,75 â 3,74 â dostateczny
               4) 3,75 â 4,74 â dobry
               5) 4,75 â 5,49 â bardzo dobry
               6) od 5,50 â celujÄ cy
          12. Nauczyciel może ustaliÄ wyższÄ niż wynikajÄ cÄ ze
Åredniej ważonej ocenÄ klasyfikacyjnÄ biorÄ c pod uwagÄ czynniki
niemierzalne okreÅlone w § 43 ust 2.22> 4. Czy w PaÅstwa placówce oceny Åródroczne/koÅcowe ustala siÄ na
> podstawie lub z uwzglÄdnieniem Åredniej arytmetycznej z ocen
> bieÅ¼Ä cych? *Tak*/Nie
>
> 5. Czy w klasach I-III (dot. szkóŠpodstawowych) w PaÅstwa placówce
> ocenami bieÅ¼Ä cymi (w codziennej praktyce dydaktyczno-diagnostycznej)
> sÄ oceny wyrażone cyfrÄ (od 1 do 6)? Tak/*Ni*e/Nie dotyczy
>
> 6. Czy zgodnie z przyjÄtym wewnÄ trzszkolnym ocenianiem umocowanym w
> statucie szkoÅy przewiduje siÄ ocenÄ niedostatecznÄ :
> - za okreÅlonÄ liczbÄ tzw. "nieprzygotowaÅ" do lekcji? Tak/*Nie*
> - za brak pracy domowej? Tak/*Nie*
> - za nieobecnoÅÄ na sprawdzianie/kartkówce? Tak/*Nie*
>
> 7. Czy zgodnie z przyjÄtym wewnÄ trzszkolnym ocenianiem, umocowanym w
> statucie szkoÅy, przewiduje siÄ okreÅlony czas (w tygodniach/dniach) w
> jakim osoba uczÄ ca siÄ może poprawiÄ danÄ ocenÄ bieÅ¼Ä cÄ ? Tak/*Nie*
>
> 8. W jaki sposób statut szkolny definiuje wymagania edukacyjne na
> ocenÄ celujÄ cÄ ? ProszÄ o zacytowanie treÅci odpowiedniego
> artykuÅu/paragrafu.
>
*         § 40*               1. Oceny bieÅ¼Ä ce w klasach I-VIII ustala siÄ wedÅug
nastÄpujÄ cej skali                  1) StopieÅ CELUJÄCY â (6)
                  2) StopieÅ BARDZO DOBRY PLUS â (5+)
                  3) StopieÅ BARDZO DOBRY â (5)
                 4) StopieÅ DOBRY PLUS â (4+)
                  5) StopieÅ DOBRY â (4)
                  6) StopieÅ DOSTATECZNY PLUSâ (3+)
                  7) StopieÅ DOSTATECZNY â (3)
                  8) StopieÅ DOPUSZCZAJÄCY PLUS â (2+)
                  9) StopieÅ NIEDOSTATECZNY â (1)
               2. W stosunku do prac podlegajÄ cych ocenie,
wymienionych w § 39 ust. 2 pkt 1-3, stosuje siÄ nastÄpujÄ cÄ procentowÄ
skalÄ ocen:Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â StopieÅ Procent caÅej planowanej treÅci
nauczania [%]Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Ocena 6 97-100 %
               586 â 96 %
               4 70 â 85%
               3 50 â 69%
               2 30 â 49%
               1 0 â 29%
               3. W dzienniku lekcyjnym mogÄ pojawiÄ siÄ wpisy:
"+'" i "-" oraz ânbâ â uczeÅ nieobecny> *ZASADY W SZKOLE I OCENIANIE ZACHOWANIA*
>
> 9. Czy ocenianie zachowania w PaÅstwa placówce oparte jest o system
> punktowej oceny? Tak/*Nie*
>
> 10. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ zuje zakaz farbowania wÅosów przez
> osoby uczÄ ce siÄ? Tak/*Nie*
> 10 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie
> dotyczy
>
> 11. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ zuje zakaz malowania paznokci przez
> osoby uczÄ ce siÄ (lub istniejÄ regulacje dotyczÄ ce koloru paznokci)?
> Tak/*Nie*
> 11 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie
> dotyczy
>
> 12. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ zuje zakaz makijażu przez osoby
> uczÄ ce siÄ? Tak/*Nie*
> 12 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie
> dotyczy
>
> 13. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ zuje zakaz noszenia biżuterii przez
> osoby uczÄ ce siÄ? Tak*/Nie*
> 13 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie
> dotyczy
>
> 14. Jakie konsekwencje przewiduje siÄ wobec osób nieprzestrzegajÄ cych
> zasad (wymienionych w punktach 10-13):
> - punkty ujemne z zachowania
> - upomnienie nauczyciela/nauczycielki
> - upomnienie dyrektora/dyrektorki
> - nagana
> - *nie regulujemy kwestii dot. farbowania wÅosów, malowania paznokci,
> noszenia biżuterii lub/i makijażu przez osoby uczÄ ce siÄ w naszej szkole*
> - inne (jakie?)
>
> 15. Czy statut szkoÅy okreÅla zasady ubierania siÄ osób uczÄ cych siÄ
> na terenie szkoÅy? Tak/*Nie*
>
> 16. JeÅli tak, proszÄ o przywoÅanie/zacytowanie tego zapisu ze statutu
> szkoÅy. Jeżeli nie, proszÄ o wpisanie *ânie dotyczyâ.*
>
> 17. Czy w szkole obowiÄ zujÄ mundurki? Tak/*Nie*
> 17 a. JeÅli tak czy osoby uczÄ ce siÄ kupujÄ mundurek na wÅasny koszt?
> Tak/Nie
> 17 b. Jaki jest koszt zakupu mundurka?
>
> 18. W jaki sposób uregulowano warunki korzystania z telefonów w
> szkole? ProszÄ o zacytowanie odpowiedniego fragmentu ze statutu szkoÅy.
>
*      § 50**         1*. Uczniowie i wychowankowie sÄ zobowiÄ zani do Åwiadomego
i odpowiedzialnego używania urzÄ dzeÅ elektronicznych na terenie SzkoÅy,
tj. telefonów komórkowych, smartfonów, cyfrowych aparatów
fotograficznych itp.            2. Przez Åwiadome i odpowiedzialne używanie rozumie siÄ:
                  1) Korzystanie z telefonów komórkowych lub
innych urzÄ dzeÅ nagrywajÄ cych lub transmitujÄ cych dźwiÄk i obraz:
podczas zajÄÄ edukacyjnych, dodatkowych oraz w czasie pobytu w stoÅówce,
bibliotece i Åwietlicy szkolnej, Åazienkach wyÅÄ cznie po uzyskaniu zgody
nauczyciela                         lub na jego wyraźne
polecenie, jako pomocy dydaktycznej lub w stanie wyższej koniecznoÅci;                  2) Zakaz:
                        a) fotografowania i nagrywania
nauczyciela w czasie zajÄÄ szkolnych oraz poza nimi;Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â b) fotografowania i nagrywania innych
pracowników SzkoÅy;                        c) fotografowania i nagrywania innych
uczniów bez ich wyraźnej zgody;                        d) fotografowania i nagrywania
koncertów, audycji, przesÅuchaÅ i innych form szkolnej aktywnoÅci
artystycznej, a w szczególnoÅci publikowania i udostÄpniania pozyskanych
w ten sposób zdjÄÄ/nagraÅ.                        e) fotografowania i nagrywanie innych
osób w sytuacjach i w sposób naruszajÄ cy ich dobra osobiste lub
wizerunek, z naruszeniem przyjÄtych norm etycznych i spoÅecznych;Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â f) przesyÅania i publikowanie zdjÄÄ i
nagraŠbez zgody osoby sfotografowanej lub nagranej, szczególnie wtedy,
gdy może to jÄ obraziÄ, skrzywdziÄ lub naraziÄ na szwank jej wizerunek;                        g) nÄkania telefonami lub
sms/mms/wpisami w mediach spoÅecznoÅciowych o treÅci agresywnej lub
powodujÄ cymi krzywdÄ innych osób;                         h) posiadania, udostÄpnianie i
przesyÅanie za pomocÄ telefonu/urzÄ dzeÅ treÅci zawierajÄ cych elementy
przemocy, pornografii oraz inne treÅci nielegalne.              31 UchwaÅa 9/2017/2018 ws. zmian w Statucie SzkoÅy
(zmiana brzmienia) Strona 34 z 37          2a. W czasie wchodzenia do pomieszczenia, w którym
odbywajÄ siÄ zajÄcia edukacyjne uczniowie majÄ obowiÄ zek zdeponowania
posiadanych telefonów komórkowych w miejscu wskazanym przez nauczyciela               1) Zdeponowane telefony komórkowe muszÄ zostaÄ
wyÅÄ czone i zabezpieczone w sposób uniemożliwiajÄ cych ich użycie przez
osobÄ inna niż wÅaÅciciel;                        a) W przypadku odmowy wyÅÄ czenia
telefonu, wyÅÄ cza go w obecnoÅci ucznia nauczyciel               2) Uczniowi, który nie przekazaÅ do depozytu
telefonu komórkowego, a w trakcie zajÄÄ używa go bez pozwolenia
nauczyciela wpisuje siÄ uwagÄ oraz odbiera telefon komórkowy i deponuje
w miejscu, o którym mowa w ust 2a.               3) Odmowa wydania telefonu komórkowego w sytuacji,
o której mowa w pkt 2. skutkuje wpisaniem uwagi uczniowi i obniżeniem
oceny zachowania.         3. SzkoÅa nie ponosi odpowiedzialnoÅci za utracone lub
zniszczone urzÄ dzenia elektroniczne naleÅ¼Ä ce do uczniów         4. W przypadku stwierdzenia naruszenia zasad okreÅlonych w
ust 2 pkt 2 nauczyciel lub inny pracownik szkoÅy ma obowiÄ zek:                1) OdebraÄ uczniowi telefon komórkowy â wyÅÄ czajÄ c
go w obecnoÅci ucznia, i przekazaÄ do depozytu w Sekretariacie szkoÅy za
pisemnym pokwitowaniem                        a) UczeÅ ma prawo do usuniÄcia z
odebranego telefonu karty SIM oraz, w zależnoÅci od sytuacji, karty pamiÄci;                2) PoinformowaÄ o zdarzeniu wychowawcÄ klasy
ucznia oraz pedagoga szkolnego                        a) Wychowawca lub pedagog niezwÅocznie
informuje o zdarzeniu rodziców ucznia oraz, o ile zachodzi taka
koniecznoÅÄ, PolicjÄÂ Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â b) Rodzice ucznia odbierajÄ telefon z
depozytu za pisemnym pokwitowaniem, o ile telefon nie podlega
zabezpieczeniu przez PolicjÄ.         5. Zasady użytkowania telefonów na wycieczkach i wyjazdach
organizowanych przez szkoÅÄ każdorazowo ustala kierownik wycieczki         6. Za nieprzestrzeganie zasad użycia telefonów komórkowych
uczeÅ podlega karom okreÅlonym w § 51 ust 4.> 19. Czy statut szkoÅy przewiduje rekwirowanie telefonu
> uczniowi/uczennicy, w przypadku gdy uczeÅ/uczennica używa telefonu
> niezgodnie z przyjÄtymi warunkami? *Tak*/Nie
>
> 20. Jeżeli tak, to w jaki sposób (gdzie) przechowywane sÄ
> zarekwirowane telefony?
> Jeżeli nie, proszÄ o wpisanie ânie dotyczyâ
>
         Telefony sÄ deponowane w sekretariacie szkoÅy § 50.4.2.b
statutu
>
> 21. Jeżeli tak, kto może odebraÄ zarekwirowany telefon?
> - *rodzic/opiekun prawny*
> - uczeÅ/uczennica
> - nie dotyczy
>
> 22. Czy uczniowie peÅnoletni mogÄ samodzielnie usprawiedliwiaÄ
> nieobecnoÅci lub/i zwalniaÄ siÄ z lekcji? Tak/Nie*/Nie dotyczy*
>
> *BEZPIECZEÅSTWO*
>
> 23. Czy uczniowie peÅnoletni majÄ możliwoÅÄ opuszczenia budynku szkoÅy
> w trakcie zajÄÄ/przerw lekcyjnych? Tak/*Nie*
>
> 24. Czy PaÅstwa SzkoÅa zbiera od rodziców/opiekunów prawnych zgody na:
> - wezwanie karetki pogotowia? Tak/*Nie*
> - udzielenie dziecku pierwszej pomocy przedmedycznej? Tak/*Nie*
>
> 25. Czy drzwi ewakuacyjne w szkole sÄ :
> - zamkniÄte na klucz
> - *otwarte*
>
> 26. Czy drzwi wejÅciowe do szkoÅy sÄ na czas lekcji:
> - *zamykane na klucz i otwierane (w razie potrzeby) przez osobÄ
> dozorujÄ cÄ ,*
> - otwarte
>
> 27. Czy szkoÅa prowadzi szczególny nadzór nad pomieszczeniami szkoÅy
> lub terenem wokóŠszkoÅy w postaci monitoringu? *Tak*/Nie
> 27 a. Jeżeli tak, jakie punkty/pomieszczenia objÄte sÄ monitoringiem
> (można wybraÄ kilka):
> - korytarze *(Tak*/Nie)
> - wnÄtrze szatni (Tak/*Nie*)
> - teren wokóŠszkoÅy (*Tak*/Nie)
> - inne (proszÄ wpisaÄ jakie):
> - nie dotyczy
>
> *ORGANY SZKOÅY*
>
> 28. Czy w PaÅstwa Placówce powoÅano RadÄ SzkoÅy? Tak/*Nie*
>
> 29. Czy w PaÅstwa placówce powoÅano RadÄ Rodziców? *Tak*/Nie
>
> 30. Czy w PaÅstwa Placówce zbierane sÄ skÅadki na dziaÅalnoÅÄ Rady
> Rodziców? *Tak*/Nie/Nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w której nie tworzy
> siÄ Rady Rodziców
>
> 31. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów i uczennic podpisujÄ
> deklaracjÄ wpÅaty okreÅlonej kwoty Årodków na konto Rady Rodziców?
> Tak/*Nie*//Nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w której nie tworzy siÄ Rady
> Rodziców
>
> 32. Czy Rada Rodziców na poczÄ tku danego roku szkolnego informuje
> spoÅecznoÅÄ szkolnÄ o sugerowanej wysokoÅci skÅadki na jej
> dziaÅalnoÅÄ? *Tak*/Nie//Nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w której nie
> tworzy siÄ Rady Rodziców
>
> 33. Czy Rada Rodziców gromadzi zbierane Årodki na:
> - indywidualnym koncie jednego z rodziców
> - *wÅasnym koncie Rady*
> - rachunku/subkoncie utworzonym na koncie placówki
> - nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w której nie tworzy siÄ Rady Rodziców
>
> 34. Czy Rada Rodziców publikuje/przedstawia spoÅecznoÅci szkolnej
> roczne sprawozdania finansowe wydatków? Tak*/Nie*//Nie dotyczy,
> jesteÅmy placówkÄ w której nie tworzy siÄ Rady Rodziców. /Tworzy
> czÄ stkowy bilans/
> 34 a. Jeżeli tak, proszÄ o przesÅanie/zaÅÄ czenie ostatniego
> sprawozdania finansowego Rady Rodziców PaÅstwa placówki.
> 34 b. Jeżeli tak, czy sprawozdanie finansowe wydatków Rady Rodziców
> jest publikowane na stronie internetowej szkoÅy lub w BIP szkoÅy?
> Tak/Nie /Nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w której nie tworzy siÄ Rady
> Rodziców.
>
> 35. ProszÄ podaÄ przykÅadowe wydatki, finansowane w roku szkolnym
> 2023/24 przez RadÄ Rodziców.
>
/Â Â Â Â Â Â DzieÅ Dyni, Warsztaty robienia Åwiec, Warsztaty ÅwiÄ teczne,
Stacja Piernikowo, festyn rodzinny, nagrody w konkursach szkolnych,
DzieÅ Talentów, Gofrowisko, Andrzejki, MikoÅajki, Bal KarnawaÅowy./
>
> 36. ProszÄ o podanie daty uchwalenia obowiÄ zujÄ cego regulaminu Rady
> Rodziców. /2015
> /
>
> 37. ProszÄ o wpisanie ânie dotyczyâ jeżeli w szkole nie tworzy siÄ
> Rady Rodziców.
>
> 38. ProszÄ o podanie daty uchwalenia obowiÄ zujÄ cego regulaminu
> SamorzÄ du Uczniowskiego. /2000 (trwajÄ prace nad nowelizacjÄ )
> /
>
> 39. Czy w Szkole uregulowano, jakie warunki musi speÅniÄ
> uczeÅ/uczennica, by móc kandydowaÄ do organów SamorzÄ du Uczniowskiego?
> Tak/*Nie*
> 39 a. Jeżeli tak, to jakie to warunki?
>
> 40. Czy w gÅosowaniu w wyborach do organów SamorzÄ du Uczniowskiego
> biorÄ udziaÅ nauczyciele i nauczycielki? Tak/*Nie*
>
> 41. Czy w latach 2021-2024 SamorzÄ d Uczniowski przedstawiaÅ Radzie
> Pedagogicznej oraz Dyrekcji SzkoÅy wnioski i opinie dot. spraw szkoÅy?
> *Tak/*Nie
> 41 a. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpÅynÄÅo wniosków SamorzÄ du
> Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie, proszÄ o wpisanie ânie
> dotyczyâ. /1/
> 41 b. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpÅynÄÅo opinii SamorzÄ du
> Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie, proszÄ o wpisanie *ânie
> dotyczyâ.*
>
> *KADRY*
>
> 42. Czy na dzieÅ wpÅywu wniosku w PaÅstwa placówce sÄ obsadzone
> wszystkie etaty zgodnie z zapotrzebowaniem? Tak/*Nie*
>
> 43. JeÅli nie, jakich stanowisk dotyczÄ wakaty w PaÅstwa placówce i
> ile ich jest?/2 wakaty n-l wspóÅorganizujÄ cy ksztaÅecenie, 1 wakat
> (0,04 etatu) doradcy zawodowego
> /
>
> 44. Czy w szkole zatrudniony jest psycholog/psycholożka? *Tak*/Nie
> 44 a. JeÅli tak w jakim wymiarze godzinowym? /1 etat 22 godz./
> 44 b. JeÅli tak, jakie posiada kwalifikacje w rozumieniu wyksztaÅcenia
> kierunkowego i ukoÅczonych kursów. /mgr psychologii
> /
>
> *ADMINISTRACYJNE*
>
> 45. Czy szkoÅa prowadzi BIP? *Tak*/Nie
>
> 46. Czy szkoÅa posiada skrzynkÄ ePUAP? *Tak*/Nie
>
> 47. Ile osób realizowaÅo obowiÄ zek szkolny w roku szkolnym 2023/24 w
> PaÅstwa placówce? /234
> /
>
> 48. Ile osób uczÄszczaÅo, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje religii?
> /113/
>
> 49. Ile osób uczÄszczaÅo, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje etyki? /29
> /
>
> 50. Ile osób uczÄszczaÅo, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje WDÅ»? /39
> /
>
> *ZRÃWNOWAÅ»ONY ROZWÃJ*
>
> 51. Czy budynek PaÅstwa szkoÅy przeszedÅ w ciÄ gu ostatnich 5 lat
> termomodernizacjÄ? Tak/*Nie*
>
> 52. Czy termomodernizacja budynku szkoÅy jest zaplanowana w
> najbliższych trzech latach? *Tak*/Nie
>
> 53. Czy budynek PaÅstwa szkoÅy jest wyposażony we wÅasne odnawialne
> źródÅa energii? Tak/*Nie*
>
> 54. Czy w PaÅstwa szkole monitoruje siÄ jakoÅÄ powietrza (tj.
> zainstalowano specjalistyczne urzÄ dzenia monitorujÄ ce jakoÅÄ powietrza
> wewnÄ trz budynku i/lub wokóŠszkoÅy)? Tak/*Nie*
>
> 55. Czy PaÅstwa szkoÅa posiada i korzysta z urzÄ dzeÅ odpowiadajÄ cych
> za oczyszczanie powietrza wewnÄ trz budynku? Tak/*Nie*
>
> 56. Czy budynek PaÅstwa szkoÅy jest wyposażony w urzÄ dzenia i
> rozwiÄ zania chÅodzÄ ce (w przypadku fali upaÅów)? Tak/*Nie*
>
> 57. Czy w infrastrukturze wokóŠPaÅstwa szkoÅy znajdujÄ siÄ instalacje
> bazujÄ ce na przyrodzie, np.: ogród warzywny, ogród deszczowy, ÅÄ ka
> kwietna, park kieszonkowy, żywa altana?*Tak*/Nie
> 57 a. Jeżeli tak, to jakie? /Otwarty Ogród SpoÅeczny
> /
>
> 58. Czy PaÅstwa szkoÅa zapewnia opcjÄ wyboru posiÅków roÅlinnych w
> każdy dzieÅ (stoÅówka szkolna)?
> - nie dotyczy (nasza szkoÅa nie zapewnia posiÅków)
> - tak, wegetariaÅskie
> - tak, wegaÅskie
> - tak, wegetariaÅskie i wegaÅskie
> - *nie */Plan posiÅków sporzÄ dzony jest zgodnie z normami żywieniowymi/*/
> /*
>
> 59. Jeżeli âtakâ, czy opcja diety roÅlinnej wiÄ Å¼e siÄ z innÄ
> odpÅatnoÅciÄ ?
> - tak, wybór diety roÅlinnej wiÄ Å¼e siÄ z dodatkowÄ opÅatÄ (cena jest
> wyższa)
> - tak, za posiÅki roÅlinne pÅaci siÄ mniej
> - nie, wybór diety nie wpÅywa na cenÄ za posiÅek
> - *nie dotyczy (nasza szkoÅa nie zapewnia posiÅków)*
>
> 60. Czy szkoÅa zapewnia bezpÅatnie Årodki menstruacyjne (np. podpaski,
> tampony)? *Tak*/Nie
>
> *INNE*
>
> 61. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów/uczennic biorÄ udziaÅ w
> wycieczkach szkolnych w charakterze osób do pomocy w opiece nad grupÄ ?
> Tak/*Nie*
>
> 62. Czy szkoÅa udostÄpnia uczniom i uczennicom szafki (w których mogÄ
> oni przechowywaÄ podrÄczniki i inne pomoce dydaktyczne)? *Tak*/Nie
>
> 63. Czy za dostÄp do szafek pobierane sÄ opÅaty? Tak/*Nie*
> JeÅli "tak" - to w jakiej kwocie?
>
> 64. Czy w PaÅstwa Szkole uregulowano kwestie dotyczÄ ce przyjmowania
> upominków i innych korzyÅci przez DyrekcjÄ, nauczycieli, nauczycielki
> i innych pracowników SzkoÅy (np. polityka prezentowa, rejestr
> korzyÅci)? Tak/*Nie*
>
> 65. Czy SzkoÅa prowadzi rejestr umów z podmiotami zewnÄtrznymi
> realizujÄ cymi usÅugi na terenie placówki? *Tak*/Nie
>
> 66. Czy rejestr umów z podmiotami zewnÄtrznymi realizujÄ cymi usÅugi na
> terenie placówki jest udostÄpniony na stronie szkoÅy lub w BIP?
> Tak/*Nie*/Nie dotyczy
>
> 67. Czy szkoÅa publikuje wizerunki osób uczÄ cych siÄ na stronie
> internetowej? *Tak*/Nie
>
> 68. Czy szkoÅa publikuje wizerunki osób uczÄ cych siÄ w mediach
> spoÅecznoÅciowych?*Tak*/Nie
>
> 69. ProszÄ o przesÅanie wzoru zgody rodzica/opiekuna prawnego na
> wykorzystanie wizerunku dziecka, który jest stosowany w PaÅstwa Szkole.
>
> 70. Czy w PaÅstwa Szkole utworzono Szkolny Budżet Obywatelski/Szkolny
> Budżet Partycypacyjny? *Tak*/Nie
> 70 a. Jeżeli tak, jakÄ kwotÄ w roku szkolnym 2023/2024 przeznaczono na
> realizacjÄ Szkolnego Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu
> Partycypacyjnego? Jeżeli nie, prosze o wpisanie ânie dotyczyâ. /3000,00zÅ/
> 70 b. Jeżeli tak, jakie dziaÅania zrealizowano w ramach Szkolnego
> Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego w PaÅstwa
> Szkole? Jeżeli nie, prosze o wpisanie ânie dotyczyâ. /Utworzenie
> pokoju ciszy dla uczniów szkoÅy.
> /
>
> *UZASADNIENIE*
> W ostatnich latach polska szkoÅa przechodziÅa i przechodzi,
> nieustajÄ ce przemiany. Dotyczy to zarówno jej systemowej organizacji,
> jak i życia codziennego. Naszym celem jest zdiagnozowanie obszarów
> trudnoÅci i wyzwaÅ, zwiÄ zanych ze zmianami i rzeczywistoÅciÄ szkolnÄ
> oraz na tej podstawie opracowanie publikacji zawierajÄ cej
> ustandaryzowanÄ i usystematyzowanÄ wiedzÄ (w tym prawnÄ ) oraz
> kompedium dobrych praktyk celem wsparcia w dziejÄ cych siÄ
> zmianach.Publikacja zostanie rozesÅana do wszystkich szkóŠobjÄtych
> monitoringiem. DostÄpna bÄdzie również w formie elektronicznej. Swoim
> projektem pragniemy promowaÄ otwartoÅÄ, wÅÄ czenie, równoÅÄ oraz prawa
> dzieci i prawa czÅowieka w edukacji i szkole, wesprzeÄ kadry
> zarzÄ dzajÄ ce oraz pedagogiczne szkóŠi rodziców, a także otoczyÄ
> dzieci i mÅodzież opiekÄ i wsparciem. InicjatywÄ wspiera SieÄ
> Obywatelska Watchdog Polska i Fundusz Obywatelski im. Ludwiki i
> Henryka Wujców. SzkoÅa jest nasza.
>
> W razie dodatkowych pytaÅ, ewentualnych trudnoÅci w odpowiedzi lub
> wÄ tpliwoÅci, prosimy o kontakt: _dopaminalaab@gmail.com_
> <mailto:{{ email }}>
>
> --
>
> Stowarzyszenie dO!PAmina Lab powstaÅo w lutym 2019 r. i jest wspólnÄ ,
> oddolnÄ inicjatywÄ pasjonatów edukacji, rodziców, nauczycieli i
> nauczycielek oraz osób uczÄ cych siÄ.
> Prowadzimy projekty edukacyjne, na podstawie zebranych danych
> opracowujemy rekomendacje (w tym legislacyjne) dla oÅwiatowych polityk
> lokalnych i ogólnopolskich.
>
--
Z poważaniem
Sekretariat
SzkoÅa Podstawowa nr 23
ul. Grottgera 19
81-438 Gdynia
NIP 586-10-70-536
http://{{ email }}/
tel.:058-622-07-33
fax.:058-622-01-77