Szkoła jest nasza #384
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
3 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Dostarczony |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Potwierdzenie otrzymania: Wniosek o informację DOPAMINA LAB przez SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2
Ocena LLM: Kategoryzacja AI została pominięta dla listu z automatyczną odpowiedzią.To jest potwierdzenie dostarczenia Twojej wiadomości
Do: {{ email }}
Temat: Wniosek o informację DOPAMINA LAB
Data: 2024-07-29 12:19Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość
została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że
odbiorca przeczytał czy też zrozumiał treść wiadomości. -
Fwd: Re: Fwd: Wniosek o informację DOPAMINA LAB Gotowe przez SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2
Ocena LLM: A) email jest odpowiedzią z SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 i zawiera odpowiedzi na pytania z
wniosku o informację publiczną.-------- WiadomoÅÄ oryginalna --------
Temat: Fwd: Re: Fwd: Wniosek o informacjÄ DOPAMINA LAB Gotowe
Data: 2024-08-19 08:57
Od: {{ email }}
Do: {{ email }}> > > -------- WiadomoÅÄ oryginalna --------
> > > Temat: Wniosek o informacjÄ DOPAMINA LAB
> > > Data: 2024-07-29 12:19
> > > Od: DopaminaLab
> > > Do: {{ email }}
> > > Odpowiedź do: {{ email }}
> > >
> > >
> > >
> > > Na podstawie art. 61 ust. 1 i 2 Konstytucji RP oraz art. 10 ust. 1
> > > ustawy o dostÄpie do informacji publicznej wnosimy w imieniu
> > > Stowarzyszenia dO!PAmina Lab o odpowiedź na nastÄpujÄ
ce
pytania.
> > > Prosimy o przesÅanie odpowiedzi za poÅrednictwem poczty
> > elektronicznej
> > > na adres email {{ email }}
> > >
> > > Zgodnie z przepisami, czas udzielenia odpowiedzi to 14 dni (art.
13
> > ust.
> > > 1 ustawy o dostÄpie do informacji publicznej).
> > >
> > > Prosimy o odpowiedź na wszystkie pytania, zgodnie z numeracjÄ
,
> > poprzez
> > > zaznaczenie (np. pogrubienie lub podkreÅlenie) lub wpisanie
> > > prawidÅowej odpowiedzi, poprzez podanie/udostÄpnienie
odpowiednich
> > > danych i informacji lub poprzez przywoÅanie odpowiedniego cytatu
ze
> > > statutu szkolnego. Jeżeli odpowiedź na pytanie wiÄ
że siÄ z
> > > zaÅÄ
czeniem dokumentów, wnosimy o zaÅÄ
czenie i przesÅanie
ich
> w
> > > formie skanów lub odpowiednio linków do dokumentów. Wniosek
> zawiera
> > > 70 pytaÅ ale wiÄkszoÅÄ z nich wymaga tylko odpowiedzi Tak/Nie,
w
> > > zwiÄ
zku z czym odpowiedź na wniosek nie powinna zajÄ
Ä wiÄcej
> niż
> > > 30-40 minut.
> > >
> > > OCENIANIE
> > >
> > > 1. Czy korzystajÄ
PaÅstwo z dziennika elektronicznego? Nie
> > > 1 a. JeÅli tak, to z jakiego?
> > > - Librus
> > > - Vulcan
> > > - inne (jakie?)
> > >
> > > 2. Czy sposób oceniania wewnÄ
trzszkolnego, ustalony w statucie w
> > > PaÅstwa placówce przewiduje stosowanie Åredniej ważonej? Nie
> > >
> > > 3. Czy do konkretnych ocen bieżÄ
cych przypisuje siÄ wagi? Nie
> > > 3 a. JeÅli tak, to jakie kategorie wag (np. sprawdzian,
odpowiedź
> > > ustna, praca domowa, itp.) funkcjonujÄ
w PaÅstwa szkole oraz
jakie
> > > przypisano do nich wagi?
> > >
> > > 4. Czy w PaÅstwa placówce oceny Åródroczne/koÅcowe ustala
siÄ
> na
> > > podstawie lub z uwzglÄdnieniem Åredniej arytmetycznej z ocen
> > > bieżÄ
cych? Nie
> > >
> > > 5. Czy w klasach I-III (dot. szkóŠpodstawowych) w PaÅstwa
> > placówce
> > > ocenami bieżÄ
cymi (w codziennej praktyce
> dydaktyczno-diagnostycznej)
> > > sÄ
oceny wyrażone cyfrÄ
(od 1 do 6)? Nie dotyczy
> > >
> > > 6. Czy zgodnie z przyjÄtym wewnÄ
trzszkolnym ocenianiem
umocowanym
> w
> > > statucie szkoÅy przewiduje siÄ ocenÄ niedostatecznÄ
:
> > > - za okreÅlonÄ
liczbÄ tzw. "nieprzygotowaÅ" do lekcji? Nie
> > > - za brak pracy domowej? Nie
> > > - za nieobecnoÅÄ na sprawdzianie/kartkówce? Nie
> > >
> > > 7. Czy zgodnie z przyjÄtym wewnÄ
trzszkolnym ocenianiem,
umocowanym
> w
> > > statucie szkoÅy, przewiduje siÄ okreÅlony czas (w
> > tygodniach/dniach)
> > > w jakim osoba uczÄ
ca siÄ może poprawiÄ danÄ
ocenÄ
bieżÄ
cÄ
?
> > > Nie
> > >
> > > 8. W jaki sposób statut szkolny definiuje wymagania edukacyjne na
> > > ocenÄ celujÄ
cÄ
? ProszÄ o zacytowanie treÅci odpowiedniego
> > > artykuÅu/paragrafu
> > § 46
> > 1. Oceny bieżÄ
ce i Åródroczne oceny klasyfikacyjne z
> obowiÄ
zkowych i dodatkowych zajÄÄ edukacyjnych a także
Åródroczna
> ocena klasyfikacyjna zachowania sÄ
ustalane w sposób okreÅlony w
> statucie szkoÅy.
> > 2. Roczne oceny klasyfikacyjne z zajÄÄ edukacyjnych ustala siÄ w
> stopniach wedÅug nastÄpujÄ
cej skali:
> > 1) stopieÅ celujÄ
cy - 6
> > 2) stopieÅ bardzo dobry - 5
> > 3) stopieÅ dobry - 4
> > 4) stopieÅ dostateczny - 3
> > 5) stopieÅ dopuszczajÄ
cy - 2
> > 6) stopieÅ niedostateczny â 1
> > 3. Kryteria na poszczególne stopnie szkolne:
> > 1) Na ocenÄ celujÄ
cÄ
uczeÅ powinien:
> > a) mieÄ wiadomoÅci wykraczajÄ
ce poza wymagania programowe i
> ÅciÅle ze sobÄ
je powiÄ
zaÄ,
> > b) rozumieÄ zwiÄ
zki miÄdzy zjawiskami, wyjaÅniaÄ je bez
> pomocy nauczyciela,
> > c) sprawnie posÅugiwaÄ siÄ wiedzÄ
, rozwiÄ
zywaÄ problemy,
> nietypowe, inne niż na lekcjach,
> > d) wypowiadaÄ siÄ poprawnie, posÅugiwaÄ siÄ terminologiÄ> naukowÄ
dotyczÄ
cÄ
przedmiotu,
> > e) braÄ udziaÅ w konkursach, olimpiadach, zawodach i osiÄ
gaÄ
> znaczÄ
ce wyniki.
> > >
> > > ZASADY W SZKOLE I OCENIANIE ZACHOWANIA
> > >
> > > 9. Czy ocenianie zachowania w PaÅstwa placówce oparte jest o
> system
> > > punktowej oceny? Tak
> > >
> > > 10. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ
zuje zakaz farbowania wÅosów
> > przez
> > > osoby uczÄ
ce siÄ? Nie
> > > 10 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Nie
> > > dotyczy
> > >
> > > 11. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ
zuje zakaz malowania paznokci
> > przez
> > > osoby uczÄ
ce siÄ (lub istniejÄ
regulacje dotyczÄ
ce koloru
> > paznokci)?
> > >/Nie
> > > 11 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Nie
> > > dotyczy
> > >
> > > 12. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ
zuje zakaz makijażu przez
osoby
> > > uczÄ
ce siÄ? Nie
> > > 12 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Nie
> > > dotyczy
> > >
> > > 13. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ
zuje zakaz noszenia biżuterii
> > przez
> > > osoby uczÄ
ce siÄ? Nie
> > > 13 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Nie
> > > dotyczy
> > >
> > > 14. Jakie konsekwencje przewiduje siÄ wobec osób
> > nieprzestrzegajÄ
cych
> > > zasad (wymienionych w punktach 10-13):
> > > - nie regulujemy kwestii dot. farbowania wÅosów, malowania
> paznokci,
> > > noszenia biżuterii lub/i makijażu przez osoby uczÄ
ce siÄ w
> naszej
> > > szkole
> >
> > >
> > > 15. Czy statut szkoÅy okreÅla zasady ubierania siÄ osób
> uczÄ
cych
> > > siÄ na terenie szkoÅy? Nie
> > >
> > > 16. JeÅli tak, proszÄ o przywoÅanie/zacytowanie tego zapisu ze
> > > statutu szkoÅy. ânie dotyczy".
> > >
> > > 17. Czy w szkole obowiÄ
zujÄ
mundurki? Nie
> > > 17 a. JeÅli tak czy osoby uczÄ
ce siÄ kupujÄ
mundurek na
wÅasny
> > > koszt?
> > > 17 b. Jaki jest koszt zakupu mundurka?
> > >
> > > 18. W jaki sposób uregulowano warunki korzystania z telefonów w
> > > szkole? ProszÄ o zacytowanie odpowiedniego fragmentu ze statutu
> > > szkoÅy.
> >
> > 2. Zasady korzystania na terenie szkoÅy z telefonów
> komórkowych oraz innych urzÄ
dzeÅ telekomunikacyjnych i
audio/video:
> > 1) zakazuje siÄ posiadania i używania na terenie szkoÅy
> telefonów komórkowych, innych urzÄ
dzeÅ elektronicznych, a w
> szczególnoÅci rejestrujÄ
cych,
> > 2) uczniowie naruszajÄ
cy zasady opisane w ust. 2, pkt. 1,
bÄdÄ> mieli odnotowany ten fakt w zeszycie uwag w postaci nagany, mogÄ
cej
> skutkowaÄ obniżeniem oceny
> > z zachowania.
> >
> > > 19. Czy statut szkoÅy przewiduje rekwirowanie telefonu
> > > uczniowi/uczennicy, w przypadku gdy uczeÅ/uczennica używa
telefonu
> > > niezgodnie z przyjÄtymi warunkami? Nie
> > >
> > > 20. Jeżeli tak, to w jaki sposób (gdzie) przechowywane sÄ> > > zarekwirowane telefony?-"nie dotyczy"
> > >
> > > 21. Jeżeli tak, kto może odebraÄ zarekwirowany telefon?
> >
> > > - nie dotyczy
> > >
> > > 22. Czy uczniowie peÅnoletni mogÄ
samodzielnie usprawiedliwiaÄ
> > > nieobecnoÅci lub/i zwalniaÄ siÄ z lekcji? Nie
> > >
> > > BEZPIECZEÅSTWO
> > >
> > > 23. Czy uczniowie peÅnoletni majÄ
możliwoÅÄ opuszczenia
budynku
> > > szkoÅy w trakcie zajÄÄ/przerw lekcyjnych? Tak
> > >
> > > 24. Czy PaÅstwa SzkoÅa zbiera od rodziców/opiekunów prawnych
> zgody
> > > na:
> > > - wezwanie karetki pogotowia? Tak
> > > - udzielenie dziecku pierwszej pomocy przedmedycznej? Tak
> > >
> > > 25. Czy drzwi ewakuacyjne w szkole sÄ
:
> >
> > > - otwarte
> > >
> > > 26. Czy drzwi wejÅciowe do szkoÅy sÄ
na czas lekcji:
> > > - zamykane na klucz i otwierane (w razie potrzeby) przez osobÄ
> > > dozorujÄ
cÄ
,
> >
> > >
> > > 27. Czy szkoÅa prowadzi szczególny nadzór nad pomieszczeniami
> > szkoÅy
> > > lub terenem wokóŠszkoÅy w postaci monitoringu? Tak
> > > 27 a. Jeżeli tak, jakie punkty/pomieszczenia objÄte sÄ> > monitoringiem
> > > (można wybraÄ kilka):
> >
> > > - teren wokóŠszkoÅy (Tak
> >
> > >
> > > ORGANY SZKOÅY
> > >
> > > 28. Czy w PaÅstwa Placówce powoÅano RadÄ SzkoÅy? Nie
> > >
> > > 29. Czy w PaÅstwa placówce powoÅano RadÄ Rodziców? Tak/Nie
> > >
> > > 30. Czy w PaÅstwa Placówce zbierane sÄ
skÅadki na
dziaÅalnoÅÄ
> > > Rady Rodziców?Nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ
w której
> > nie tworzy siÄ Rady Rodziców
> > >
> > > 31. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów i uczennic podpisujÄ> > > deklaracjÄ wpÅaty okreÅlonej kwoty Årodków na konto Rady
> > Rodziców?
> > Nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ
w której nie tworzy siÄ
> > > Rady Rodziców
> > >
> > > 32. Czy Rada Rodziców na poczÄ
tku danego roku szkolnego
informuje
> > > spoÅecznoÅÄ szkolnÄ
o sugerowanej wysokoÅci skÅadki na jej
> > > dziaÅalnoÅÄ? Nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ
w której
> > nie tworzy siÄ Rady Rodziców
> > >
> > > 33. Czy Rada Rodziców gromadzi zbierane Årodki na:
> >
> > > - nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ
w której nie tworzy siÄ Rady
> > > Rodziców
> > >
> > > 34. Czy Rada Rodziców publikuje/przedstawia spoÅecznoÅci
szkolnej
> > > roczne sprawozdania finansowe wydatków? Nie dotyczy,
> > jesteÅmy placówkÄ
w której nie tworzy siÄ Rady Rodziców.
> > > 34 a. Jeżeli tak, proszÄ o przesÅanie/zaÅÄ
czenie ostatniego
> > > sprawozdania finansowego Rady Rodziców PaÅstwa placówki.
> > > 34 b. Jeżeli tak, czy sprawozdanie finansowe wydatków Rady
> Rodziców
> > > jest publikowane na stronie internetowej szkoÅy lub w BIP
szkoÅy?
> > > Nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ
w której nie tworzy siÄ
> > > Rady Rodziców.
> > >
> > > 35. ProszÄ podaÄ przykÅadowe wydatki, finansowane w roku
szkolnym
> > > 2023/24 przez RadÄ Rodziców.
> > >
> > > 36. ProszÄ o podanie daty uchwalenia obowiÄ
zujÄ
cego regulaminu
> Rady
> > > Rodziców.
> > >
> > > 37. nie dotyczy" w szkole nie tworzy siÄ
> > > Rady Rodziców.
> > >
> > > 38. ProszÄ o podanie daty uchwalenia obowiÄ
zujÄ
cego regulaminu
> > > SamorzÄ
du Uczniowskiego.
> > >
> > > 39. Czy w Szkole uregulowano, jakie warunki musi speÅniÄ
> > > uczeÅ/uczennica, by móc kandydowaÄ do organów SamorzÄ
du
> > > Uczniowskiego? Nie
> > > 39 a. Jeżeli tak, to jakie to warunki?
> > >
> > > 40. Czy w gÅosowaniu w wyborach do organów SamorzÄ
du
> Uczniowskiego
> > > biorÄ
udziaÅ nauczyciele i nauczycielki? Nie
> > >
> > > 41. Czy w latach 2021-2024 SamorzÄ
d Uczniowski przedstawiaÅ
Radzie
> > > Pedagogicznej oraz Dyrekcji SzkoÅy wnioski i opinie dot. spraw
> > szkoÅy?
> > >Nie dotyczy
> > > 41 a. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpÅynÄÅo wniosków
> > > SamorzÄ
du Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie, proszÄ
o
> > > wpisanie "nie dotyczy".
> > > 41 b. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpÅynÄÅo opinii
> > > SamorzÄ
du Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie, proszÄ
o
> > > wpisanie "nie dotyczy".
> > >
> > > KADRY
> > >
> > > 42. Czy na dzieÅ wpÅywu wniosku w PaÅstwa placówce sÄobsadzone
> > > wszystkie etaty zgodnie z zapotrzebowaniem? Tak
> > >
> > > 43. JeÅli nie, jakich stanowisk dotyczÄ
wakaty w PaÅstwa
> placówce
> > i
> > > ile ich jest?
> > >
> > > 44. Czy w szkole zatrudniony jest psycholog/psycholożka? Tak
> > > 44 a. JeÅli tak w jakim wymiarze godzinowym? 2 etaty
> > > 44 b. JeÅli tak, jakie posiada kwalifikacje w rozumieniu
> > wyksztaÅcenia- zgodne z rozporzÄ
dzeniem MEN
> >
> > >
> > > ADMINISTRACYJNE
> > >
> > > 45. Czy szkoÅa prowadzi BIP? Tak
> > >
> > > 46. Czy szkoÅa posiada skrzynkÄ ePUAP? Tak
> > >
> > > 47. Ile osób realizowaÅo obowiÄ
zek szkolny w roku szkolnym
> 2023/24
> > w
> > > PaÅstwa placówce? 120
> > >
> > > 48. Ile osób uczÄszczaÅo, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje
> > religii? 45
> > >
> > >
> > > 49. Ile osób uczÄszczaÅo, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje
> etyki? 75
> > >
> > > 50. Ile osób uczÄszczaÅo, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje
> WDÅ»? 118
> > >
> > > ZRÃWNOWAÅ»ONY ROZWÃJ
> > >
> > > 51. Czy budynek PaÅstwa szkoÅy przeszedÅ w ciÄ
gu ostatnich 5
lat
> > > termomodernizacjÄ? Nie
> > >
> > > 52. Czy termomodernizacja budynku szkoÅy jest zaplanowana w
> > > najbliższych trzech latach? Nie
> > >
> > > 53. Czy budynek PaÅstwa szkoÅy jest wyposażony we wÅasne
> > odnawialne
> > > źródÅa energii? Tak
> > >
> > > 54. Czy w PaÅstwa szkole monitoruje siÄ jakoÅÄ powietrza (tj.
> > > zainstalowano specjalistyczne urzÄ
dzenia monitorujÄ
ce jakoÅÄ
> > > powietrza wewnÄ
trz budynku i/lub wokóŠszkoÅy)? Nie
> > >
> > > 55. Czy PaÅstwa szkoÅa posiada i korzysta z urzÄ
dzeÅ
> > > odpowiadajÄ
cych za oczyszczanie powietrza wewnÄ
trz budynku? Nie
> > >
> > > 56. Czy budynek PaÅstwa szkoÅy jest wyposażony w urzÄ
dzenia i
> > > rozwiÄ
zania chÅodzÄ
ce (w przypadku fali upaÅów)? Nie
> > >
> > > 57. Czy w infrastrukturze wokóŠPaÅstwa szkoÅy znajdujÄ
siÄ
> > > instalacje bazujÄ
ce na przyrodzie, np.: ogród warzywny, ogród
> > > deszczowy, ÅÄ
ka kwietna, park kieszonkowy, żywa altana? Tak
> > > 57 a. Jeżeli tak, to jakie? sad, ogród warzywny, mini park,
wiata
> >
> > > 58. Czy PaÅstwa szkoÅa zapewnia opcjÄ wyboru posiÅków
> roÅlinnych
> > > - tak
> > >
> > > 59. Jeżeli âtak", czy opcja diety roÅlinnej wiÄ
że siÄ z
innÄ> > > odpÅatnoÅciÄ
?
> > > - nie, wybór diety nie wpÅywa na cenÄ za posiÅek
> >
> > >
> > > 60. Czy szkoÅa zapewnia bezpÅatnie Årodki menstruacyjne (np.
> > > podpaski, tampony)? Nie dotyczy
> > >
> > > INNE
> > >
> > > 61. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów/uczennic biorÄudziaÅ
> w
> > > wycieczkach szkolnych w charakterze osób do pomocy w opiece nad
> > grupÄ
?
> > > Nie
> > >
> > > 62. Czy szkoÅa udostÄpnia uczniom i uczennicom szafki (w
których
> > > mogÄ
oni przechowywaÄ podrÄczniki i inne pomoce dydaktyczne)?
> > Tak
> > >
> > >
> > > 63. Czy za dostÄp do szafek pobierane sÄ
opÅaty? Nie
> > > JeÅli "tak" - to w jakiej kwocie?
> > >
> > > 64. Czy w PaÅstwa Szkole uregulowano kwestie dotyczÄ
ce
> przyjmowania
> > > upominków i innych korzyÅci przez DyrekcjÄ, nauczycieli,
> > nauczycielki
> > > i innych pracowników SzkoÅy (np. polityka prezentowa, rejestr
> > > korzyÅci)? Nie
> > >
> > > 65. Czy SzkoÅa prowadzi rejestr umów z podmiotami zewnÄtrznymi
> > > realizujÄ
cymi usÅugi na terenie placówki? Tak
> > >
> > > 66. Czy rejestr umów z podmiotami zewnÄtrznymi realizujÄ
cymi
> > usÅugi
> > > na terenie placówki jest udostÄpniony na stronie szkoÅy lub w
> BIP?
> > > Nie dotyczy
> > >
> > > 67. Czy szkoÅa publikuje wizerunki osób uczÄ
cych siÄ na
stronie
> > > internetowej? Tak
> > >
> > > 68. Czy szkoÅa publikuje wizerunki osób uczÄ
cych siÄ w mediach
> > > spoÅecznoÅciowych? Tak
> > >
> > > 69. ProszÄ o przesÅanie wzoru zgody rodzica/opiekuna prawnego na
> > > wykorzystanie wizerunku dziecka, który jest stosowany w PaÅstwa
> > > Szkole.
> > >
> > > 70. Czy w PaÅstwa Szkole utworzono Szkolny Budżet
> > Obywatelski/Szkolny
> > > Budżet Partycypacyjny? Nie
> > > 70 a. Jeżeli tak, jakÄ
kwotÄ w roku szkolnym 2023/2024
> przeznaczono
> > > na realizacjÄ Szkolnego Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego
Budżetu
> > > Partycypacyjnego? Jeżeli nie, prosze o wpisanie "nie dotyczy".
> > > 70 b. Jeżeli tak, jakie dziaÅania zrealizowano w ramach
Szkolnego
> > > Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego w
> PaÅstwa
> > > Szkole? Jeżeli nie, prosze o wpisanie "nie dotyczy".
> > >
> > > UZASADNIENIE
> > > W ostatnich latach polska szkoÅa przechodziÅa i przechodzi,
> > > nieustajÄ
ce przemiany. Dotyczy to zarówno jej systemowej
> > organizacji,
> > > jak i życia codziennego. Naszym celem jest zdiagnozowanie
obszarów
> > > trudnoÅci i wyzwaÅ, zwiÄ
zanych ze zmianami i rzeczywistoÅciÄ> > > szkolnÄ
oraz na tej podstawie opracowanie publikacji
zawierajÄ
cej
> > > ustandaryzowanÄ
i usystematyzowanÄ
wiedzÄ (w tym prawnÄ
) oraz
> > > kompedium dobrych praktyk celem wsparcia w dziejÄ
cych siÄ
> zmianach.
> > > Publikacja zostanie rozesÅana do wszystkich szkóŠobjÄtych
> > > monitoringiem. DostÄpna bÄdzie również w formie
elektronicznej.
> > > Swoim projektem pragniemy promowaÄ otwartoÅÄ, wÅÄ
czenie,
> > równoÅÄ
> > > oraz prawa dzieci i prawa czÅowieka w edukacji i szkole,
wesprzeÄ
> > > kadry zarzÄ
dzajÄ
ce oraz pedagogiczne szkóŠi rodziców, a
także
> > > otoczyÄ dzieci i mÅodzież opiekÄ
i wsparciem. InicjatywÄ
> wspiera
> > > SieÄ Obywatelska Watchdog Polska i Fundusz Obywatelski im.
Ludwiki
> i
> > > Henryka Wujców. SzkoÅa jest nasza.
> > >
> > > W razie dodatkowych pytaÅ, ewentualnych trudnoÅci w odpowiedzi
lub
> > > wÄ
tpliwoÅci, prosimy o kontakt: {{ email }} --
> > > Stowarzyszenie dO!PAmina Lab powstaÅo w lutym 2019 r. i jest
> > wspólnÄ
,
> > > oddolnÄ
inicjatywÄ
pasjonatów edukacji, rodziców, nauczycieli
i
> > > nauczycielek oraz osób uczÄ
cych siÄ.
> > > Prowadzimy projekty edukacyjne, na podstawie zebranych danych
> > > opracowujemy rekomendacje (w tym legislacyjne) dla oÅwiatowych
> > polityk
> > > lokalnych i ogólnopolskich.
> > >
> > > >
> > >
> >
> >
> >
>
>
>-------- WiadomoÅÄ oryginalna --------
Temat: Fwd: Re: Fwd: Wniosek o informacjÄ DOPAMINA LAB Gotowe
Data: 2024-08-19 08:57
Od: {{ email }}
Do: {{ email }}> > > -------- WiadomoÅÄ oryginalna --------
> > > Temat: Wniosek o informacjÄ DOPAMINA LAB
> > > Data: 2024-07-29 12:19
> > > Od: DopaminaLab
> > > Do: {{ email }}
> > > Odpowiedź do: {{ email }}
> > >
> > >
> > >
> > > Na podstawie art. 61 ust. 1 i 2 Konstytucji RP oraz art. 10 ust. 1
> > > ustawy o dostÄpie do informacji publicznej wnosimy w imieniu
> > > Stowarzyszenia dO!PAmina Lab o odpowiedź na nastÄpujÄ ce
pytania.
> > > Prosimy o przesÅanie odpowiedzi za poÅrednictwem poczty
> > elektronicznej
> > > na adres email {{ email }}
> > >
> > > Zgodnie z przepisami, czas udzielenia odpowiedzi to 14 dni (art.
13
> > ust.
> > > 1 ustawy o dostÄpie do informacji publicznej).
> > >
> > > Prosimy o odpowiedź na wszystkie pytania, zgodnie z numeracjÄ ,
> > poprzez
> > > zaznaczenie (np. pogrubienie lub podkreÅlenie) lub wpisanie
> > > prawidÅowej odpowiedzi, poprzez podanie/udostÄpnienie
odpowiednich
> > > danych i informacji lub poprzez przywoÅanie odpowiedniego cytatu
ze
> > > statutu szkolnego. Jeżeli odpowiedź na pytanie wiÄ Å¼e siÄ z
> > > zaÅÄ czeniem dokumentów, wnosimy o zaÅÄ czenie i przesÅanie
ich
> w
> > > formie skanów lub odpowiednio linków do dokumentów. Wniosek
> zawiera
> > > 70 pytaÅ ale wiÄkszoÅÄ z nich wymaga tylko odpowiedzi Tak/Nie,
w
> > > zwiÄ zku z czym odpowiedź na wniosek nie powinna zajÄ Ä wiÄcej
> niż
> > > 30-40 minut.
> > >
> > > OCENIANIE
> > >
> > > 1. Czy korzystajÄ PaÅstwo z dziennika elektronicznego? Nie
> > > 1 a. JeÅli tak, to z jakiego?
> > > - Librus
> > > - Vulcan
> > > - inne (jakie?)
> > >
> > > 2. Czy sposób oceniania wewnÄ trzszkolnego, ustalony w statucie w
> > > PaÅstwa placówce przewiduje stosowanie Åredniej ważonej? Nie
> > >
> > > 3. Czy do konkretnych ocen bieÅ¼Ä cych przypisuje siÄ wagi? Nie
> > > 3 a. JeÅli tak, to jakie kategorie wag (np. sprawdzian,
odpowiedź
> > > ustna, praca domowa, itp.) funkcjonujÄ w PaÅstwa szkole oraz
jakie
> > > przypisano do nich wagi?
> > >
> > > 4. Czy w PaÅstwa placówce oceny Åródroczne/koÅcowe ustala
siÄ
> na
> > > podstawie lub z uwzglÄdnieniem Åredniej arytmetycznej z ocen
> > > bieÅ¼Ä cych? Nie
> > >
> > > 5. Czy w klasach I-III (dot. szkóŠpodstawowych) w PaÅstwa
> > placówce
> > > ocenami bieÅ¼Ä cymi (w codziennej praktyce
> dydaktyczno-diagnostycznej)
> > > sÄ oceny wyrażone cyfrÄ (od 1 do 6)? Nie dotyczy
> > >
> > > 6. Czy zgodnie z przyjÄtym wewnÄ trzszkolnym ocenianiem
umocowanym
> w
> > > statucie szkoÅy przewiduje siÄ ocenÄ niedostatecznÄ :
> > > - za okreÅlonÄ liczbÄ tzw. "nieprzygotowaÅ" do lekcji? Nie
> > > - za brak pracy domowej? Nie
> > > - za nieobecnoÅÄ na sprawdzianie/kartkówce? Nie
> > >
> > > 7. Czy zgodnie z przyjÄtym wewnÄ trzszkolnym ocenianiem,
umocowanym
> w
> > > statucie szkoÅy, przewiduje siÄ okreÅlony czas (w
> > tygodniach/dniach)
> > > w jakim osoba uczÄ ca siÄ może poprawiÄ danÄ ocenÄ
bieÅ¼Ä cÄ ?
> > > Nie
> > >
> > > 8. W jaki sposób statut szkolny definiuje wymagania edukacyjne na
> > > ocenÄ celujÄ cÄ ? ProszÄ o zacytowanie treÅci odpowiedniego
> > > artykuÅu/paragrafu
> > § 46
> > 1. Oceny bieÅ¼Ä ce i Åródroczne oceny klasyfikacyjne z
> obowiÄ zkowych i dodatkowych zajÄÄ edukacyjnych a także
Åródroczna
> ocena klasyfikacyjna zachowania sÄ ustalane w sposób okreÅlony w
> statucie szkoÅy.
> > 2. Roczne oceny klasyfikacyjne z zajÄÄ edukacyjnych ustala siÄ w
> stopniach wedÅug nastÄpujÄ cej skali:
> > 1) stopieÅ celujÄ cy - 6
> > 2) stopieÅ bardzo dobry - 5
> > 3) stopieÅ dobry - 4
> > 4) stopieÅ dostateczny - 3
> > 5) stopieÅ dopuszczajÄ cy - 2
> > 6) stopieÅ niedostateczny â 1
> > 3. Kryteria na poszczególne stopnie szkolne:
> > 1) Na ocenÄ celujÄ cÄ uczeÅ powinien:
> > a) mieÄ wiadomoÅci wykraczajÄ ce poza wymagania programowe i
> ÅciÅle ze sobÄ je powiÄ zaÄ,
> > b) rozumieÄ zwiÄ zki miÄdzy zjawiskami, wyjaÅniaÄ je bez
> pomocy nauczyciela,
> > c) sprawnie posÅugiwaÄ siÄ wiedzÄ , rozwiÄ zywaÄ problemy,
> nietypowe, inne niż na lekcjach,
> > d) wypowiadaÄ siÄ poprawnie, posÅugiwaÄ siÄ terminologiÄ
> naukowÄ dotyczÄ cÄ przedmiotu,
> > e) braÄ udziaÅ w konkursach, olimpiadach, zawodach i osiÄ gaÄ
> znaczÄ ce wyniki.
> > >
> > > ZASADY W SZKOLE I OCENIANIE ZACHOWANIA
> > >
> > > 9. Czy ocenianie zachowania w PaÅstwa placówce oparte jest o
> system
> > > punktowej oceny? Tak
> > >
> > > 10. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ zuje zakaz farbowania wÅosów
> > przez
> > > osoby uczÄ ce siÄ? Nie
> > > 10 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Nie
> > > dotyczy
> > >
> > > 11. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ zuje zakaz malowania paznokci
> > przez
> > > osoby uczÄ ce siÄ (lub istniejÄ regulacje dotyczÄ ce koloru
> > paznokci)?
> > >/Nie
> > > 11 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Nie
> > > dotyczy
> > >
> > > 12. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ zuje zakaz makijażu przez
osoby
> > > uczÄ ce siÄ? Nie
> > > 12 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Nie
> > > dotyczy
> > >
> > > 13. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ zuje zakaz noszenia biżuterii
> > przez
> > > osoby uczÄ ce siÄ? Nie
> > > 13 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Nie
> > > dotyczy
> > >
> > > 14. Jakie konsekwencje przewiduje siÄ wobec osób
> > nieprzestrzegajÄ cych
> > > zasad (wymienionych w punktach 10-13):
> > > - nie regulujemy kwestii dot. farbowania wÅosów, malowania
> paznokci,
> > > noszenia biżuterii lub/i makijażu przez osoby uczÄ ce siÄ w
> naszej
> > > szkole
> >
> > >
> > > 15. Czy statut szkoÅy okreÅla zasady ubierania siÄ osób
> uczÄ cych
> > > siÄ na terenie szkoÅy? Nie
> > >
> > > 16. JeÅli tak, proszÄ o przywoÅanie/zacytowanie tego zapisu ze
> > > statutu szkoÅy. ânie dotyczy".
> > >
> > > 17. Czy w szkole obowiÄ zujÄ mundurki? Nie
> > > 17 a. JeÅli tak czy osoby uczÄ ce siÄ kupujÄ mundurek na
wÅasny
> > > koszt?
> > > 17 b. Jaki jest koszt zakupu mundurka?
> > >
> > > 18. W jaki sposób uregulowano warunki korzystania z telefonów w
> > > szkole? ProszÄ o zacytowanie odpowiedniego fragmentu ze statutu
> > > szkoÅy.
> >
> > 2. Zasady korzystania na terenie szkoÅy z telefonów
> komórkowych oraz innych urzÄ dzeÅ telekomunikacyjnych i
audio/video:
> > 1) zakazuje siÄ posiadania i używania na terenie szkoÅy
> telefonów komórkowych, innych urzÄ dzeÅ elektronicznych, a w
> szczególnoÅci rejestrujÄ cych,
> > 2) uczniowie naruszajÄ cy zasady opisane w ust. 2, pkt. 1,
bÄdÄ
> mieli odnotowany ten fakt w zeszycie uwag w postaci nagany, mogÄ cej
> skutkowaÄ obniżeniem oceny
> > z zachowania.
> >
> > > 19. Czy statut szkoÅy przewiduje rekwirowanie telefonu
> > > uczniowi/uczennicy, w przypadku gdy uczeÅ/uczennica używa
telefonu
> > > niezgodnie z przyjÄtymi warunkami? Nie
> > >
> > > 20. Jeżeli tak, to w jaki sposób (gdzie) przechowywane sÄ
> > > zarekwirowane telefony?-"nie dotyczy"
> > >
> > > 21. Jeżeli tak, kto może odebraÄ zarekwirowany telefon?
> >
> > > - nie dotyczy
> > >
> > > 22. Czy uczniowie peÅnoletni mogÄ samodzielnie usprawiedliwiaÄ
> > > nieobecnoÅci lub/i zwalniaÄ siÄ z lekcji? Nie
> > >
> > > BEZPIECZEÅSTWO
> > >
> > > 23. Czy uczniowie peÅnoletni majÄ możliwoÅÄ opuszczenia
budynku
> > > szkoÅy w trakcie zajÄÄ/przerw lekcyjnych? Tak
> > >
> > > 24. Czy PaÅstwa SzkoÅa zbiera od rodziców/opiekunów prawnych
> zgody
> > > na:
> > > - wezwanie karetki pogotowia? Tak
> > > - udzielenie dziecku pierwszej pomocy przedmedycznej? Tak
> > >
> > > 25. Czy drzwi ewakuacyjne w szkole sÄ :
> >
> > > - otwarte
> > >
> > > 26. Czy drzwi wejÅciowe do szkoÅy sÄ na czas lekcji:
> > > - zamykane na klucz i otwierane (w razie potrzeby) przez osobÄ
> > > dozorujÄ cÄ ,
> >
> > >
> > > 27. Czy szkoÅa prowadzi szczególny nadzór nad pomieszczeniami
> > szkoÅy
> > > lub terenem wokóŠszkoÅy w postaci monitoringu? Tak
> > > 27 a. Jeżeli tak, jakie punkty/pomieszczenia objÄte sÄ
> > monitoringiem
> > > (można wybraÄ kilka):
> >
> > > - teren wokóŠszkoÅy (Tak
> >
> > >
> > > ORGANY SZKOÅY
> > >
> > > 28. Czy w PaÅstwa Placówce powoÅano RadÄ SzkoÅy? Nie
> > >
> > > 29. Czy w PaÅstwa placówce powoÅano RadÄ Rodziców? Tak/Nie
> > >
> > > 30. Czy w PaÅstwa Placówce zbierane sÄ skÅadki na
dziaÅalnoÅÄ
> > > Rady Rodziców?Nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w której
> > nie tworzy siÄ Rady Rodziców
> > >
> > > 31. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów i uczennic podpisujÄ
> > > deklaracjÄ wpÅaty okreÅlonej kwoty Årodków na konto Rady
> > Rodziców?
> > Nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w której nie tworzy siÄ
> > > Rady Rodziców
> > >
> > > 32. Czy Rada Rodziców na poczÄ tku danego roku szkolnego
informuje
> > > spoÅecznoÅÄ szkolnÄ o sugerowanej wysokoÅci skÅadki na jej
> > > dziaÅalnoÅÄ? Nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w której
> > nie tworzy siÄ Rady Rodziców
> > >
> > > 33. Czy Rada Rodziców gromadzi zbierane Årodki na:
> >
> > > - nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w której nie tworzy siÄ Rady
> > > Rodziców
> > >
> > > 34. Czy Rada Rodziców publikuje/przedstawia spoÅecznoÅci
szkolnej
> > > roczne sprawozdania finansowe wydatków? Nie dotyczy,
> > jesteÅmy placówkÄ w której nie tworzy siÄ Rady Rodziców.
> > > 34 a. Jeżeli tak, proszÄ o przesÅanie/zaÅÄ czenie ostatniego
> > > sprawozdania finansowego Rady Rodziców PaÅstwa placówki.
> > > 34 b. Jeżeli tak, czy sprawozdanie finansowe wydatków Rady
> Rodziców
> > > jest publikowane na stronie internetowej szkoÅy lub w BIP
szkoÅy?
> > > Nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w której nie tworzy siÄ
> > > Rady Rodziców.
> > >
> > > 35. ProszÄ podaÄ przykÅadowe wydatki, finansowane w roku
szkolnym
> > > 2023/24 przez RadÄ Rodziców.
> > >
> > > 36. ProszÄ o podanie daty uchwalenia obowiÄ zujÄ cego regulaminu
> Rady
> > > Rodziców.
> > >
> > > 37. nie dotyczy" w szkole nie tworzy siÄ
> > > Rady Rodziców.
> > >
> > > 38. ProszÄ o podanie daty uchwalenia obowiÄ zujÄ cego regulaminu
> > > SamorzÄ du Uczniowskiego.
> > >
> > > 39. Czy w Szkole uregulowano, jakie warunki musi speÅniÄ
> > > uczeÅ/uczennica, by móc kandydowaÄ do organów SamorzÄ du
> > > Uczniowskiego? Nie
> > > 39 a. Jeżeli tak, to jakie to warunki?
> > >
> > > 40. Czy w gÅosowaniu w wyborach do organów SamorzÄ du
> Uczniowskiego
> > > biorÄ udziaÅ nauczyciele i nauczycielki? Nie
> > >
> > > 41. Czy w latach 2021-2024 SamorzÄ d Uczniowski przedstawiaÅ
Radzie
> > > Pedagogicznej oraz Dyrekcji SzkoÅy wnioski i opinie dot. spraw
> > szkoÅy?
> > >Nie dotyczy
> > > 41 a. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpÅynÄÅo wniosków
> > > SamorzÄ du Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie, proszÄ
o
> > > wpisanie "nie dotyczy".
> > > 41 b. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpÅynÄÅo opinii
> > > SamorzÄ du Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie, proszÄ
o
> > > wpisanie "nie dotyczy".
> > >
> > > KADRY
> > >
> > > 42. Czy na dzieÅ wpÅywu wniosku w PaÅstwa placówce sÄ
obsadzone
> > > wszystkie etaty zgodnie z zapotrzebowaniem? Tak
> > >
> > > 43. JeÅli nie, jakich stanowisk dotyczÄ wakaty w PaÅstwa
> placówce
> > i
> > > ile ich jest?
> > >
> > > 44. Czy w szkole zatrudniony jest psycholog/psycholożka? Tak
> > > 44 a. JeÅli tak w jakim wymiarze godzinowym? 2 etaty
> > > 44 b. JeÅli tak, jakie posiada kwalifikacje w rozumieniu
> > wyksztaÅcenia- zgodne z rozporzÄ dzeniem MEN
> >
> > >
> > > ADMINISTRACYJNE
> > >
> > > 45. Czy szkoÅa prowadzi BIP? Tak
> > >
> > > 46. Czy szkoÅa posiada skrzynkÄ ePUAP? Tak
> > >
> > > 47. Ile osób realizowaÅo obowiÄ zek szkolny w roku szkolnym
> 2023/24
> > w
> > > PaÅstwa placówce? 120
> > >
> > > 48. Ile osób uczÄszczaÅo, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje
> > religii? 45
> > >
> > >
> > > 49. Ile osób uczÄszczaÅo, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje
> etyki? 75
> > >
> > > 50. Ile osób uczÄszczaÅo, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje
> WDÅ»? 118
> > >
> > > ZRÃWNOWAÅ»ONY ROZWÃJ
> > >
> > > 51. Czy budynek PaÅstwa szkoÅy przeszedÅ w ciÄ gu ostatnich 5
lat
> > > termomodernizacjÄ? Nie
> > >
> > > 52. Czy termomodernizacja budynku szkoÅy jest zaplanowana w
> > > najbliższych trzech latach? Nie
> > >
> > > 53. Czy budynek PaÅstwa szkoÅy jest wyposażony we wÅasne
> > odnawialne
> > > źródÅa energii? Tak
> > >
> > > 54. Czy w PaÅstwa szkole monitoruje siÄ jakoÅÄ powietrza (tj.
> > > zainstalowano specjalistyczne urzÄ dzenia monitorujÄ ce jakoÅÄ
> > > powietrza wewnÄ trz budynku i/lub wokóŠszkoÅy)? Nie
> > >
> > > 55. Czy PaÅstwa szkoÅa posiada i korzysta z urzÄ dzeÅ
> > > odpowiadajÄ cych za oczyszczanie powietrza wewnÄ trz budynku? Nie
> > >
> > > 56. Czy budynek PaÅstwa szkoÅy jest wyposażony w urzÄ dzenia i
> > > rozwiÄ zania chÅodzÄ ce (w przypadku fali upaÅów)? Nie
> > >
> > > 57. Czy w infrastrukturze wokóŠPaÅstwa szkoÅy znajdujÄ siÄ
> > > instalacje bazujÄ ce na przyrodzie, np.: ogród warzywny, ogród
> > > deszczowy, ÅÄ ka kwietna, park kieszonkowy, żywa altana? Tak
> > > 57 a. Jeżeli tak, to jakie? sad, ogród warzywny, mini park,
wiata
> >
> > > 58. Czy PaÅstwa szkoÅa zapewnia opcjÄ wyboru posiÅków
> roÅlinnych
> > > - tak
> > >
> > > 59. Jeżeli âtak", czy opcja diety roÅlinnej wiÄ Å¼e siÄ z
innÄ
> > > odpÅatnoÅciÄ ?
> > > - nie, wybór diety nie wpÅywa na cenÄ za posiÅek
> >
> > >
> > > 60. Czy szkoÅa zapewnia bezpÅatnie Årodki menstruacyjne (np.
> > > podpaski, tampony)? Nie dotyczy
> > >
> > > INNE
> > >
> > > 61. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów/uczennic biorÄ
udziaÅ
> w
> > > wycieczkach szkolnych w charakterze osób do pomocy w opiece nad
> > grupÄ ?
> > > Nie
> > >
> > > 62. Czy szkoÅa udostÄpnia uczniom i uczennicom szafki (w
których
> > > mogÄ oni przechowywaÄ podrÄczniki i inne pomoce dydaktyczne)?
> > Tak
> > >
> > >
> > > 63. Czy za dostÄp do szafek pobierane sÄ opÅaty? Nie
> > > JeÅli "tak" - to w jakiej kwocie?
> > >
> > > 64. Czy w PaÅstwa Szkole uregulowano kwestie dotyczÄ ce
> przyjmowania
> > > upominków i innych korzyÅci przez DyrekcjÄ, nauczycieli,
> > nauczycielki
> > > i innych pracowników SzkoÅy (np. polityka prezentowa, rejestr
> > > korzyÅci)? Nie
> > >
> > > 65. Czy SzkoÅa prowadzi rejestr umów z podmiotami zewnÄtrznymi
> > > realizujÄ cymi usÅugi na terenie placówki? Tak
> > >
> > > 66. Czy rejestr umów z podmiotami zewnÄtrznymi realizujÄ cymi
> > usÅugi
> > > na terenie placówki jest udostÄpniony na stronie szkoÅy lub w
> BIP?
> > > Nie dotyczy
> > >
> > > 67. Czy szkoÅa publikuje wizerunki osób uczÄ cych siÄ na
stronie
> > > internetowej? Tak
> > >
> > > 68. Czy szkoÅa publikuje wizerunki osób uczÄ cych siÄ w mediach
> > > spoÅecznoÅciowych? Tak
> > >
> > > 69. ProszÄ o przesÅanie wzoru zgody rodzica/opiekuna prawnego na
> > > wykorzystanie wizerunku dziecka, który jest stosowany w PaÅstwa
> > > Szkole.
> > >
> > > 70. Czy w PaÅstwa Szkole utworzono Szkolny Budżet
> > Obywatelski/Szkolny
> > > Budżet Partycypacyjny? Nie
> > > 70 a. Jeżeli tak, jakÄ kwotÄ w roku szkolnym 2023/2024
> przeznaczono
> > > na realizacjÄ Szkolnego Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego
Budżetu
> > > Partycypacyjnego? Jeżeli nie, prosze o wpisanie "nie dotyczy".
> > > 70 b. Jeżeli tak, jakie dziaÅania zrealizowano w ramach
Szkolnego
> > > Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego w
> PaÅstwa
> > > Szkole? Jeżeli nie, prosze o wpisanie "nie dotyczy".
> > >
> > > UZASADNIENIE
> > > W ostatnich latach polska szkoÅa przechodziÅa i przechodzi,
> > > nieustajÄ ce przemiany. Dotyczy to zarówno jej systemowej
> > organizacji,
> > > jak i życia codziennego. Naszym celem jest zdiagnozowanie
obszarów
> > > trudnoÅci i wyzwaÅ, zwiÄ zanych ze zmianami i rzeczywistoÅciÄ
> > > szkolnÄ oraz na tej podstawie opracowanie publikacji
zawierajÄ cej
> > > ustandaryzowanÄ i usystematyzowanÄ wiedzÄ (w tym prawnÄ ) oraz
> > > kompedium dobrych praktyk celem wsparcia w dziejÄ cych siÄ
> zmianach.
> > > Publikacja zostanie rozesÅana do wszystkich szkóŠobjÄtych
> > > monitoringiem. DostÄpna bÄdzie również w formie
elektronicznej.
> > > Swoim projektem pragniemy promowaÄ otwartoÅÄ, wÅÄ czenie,
> > równoÅÄ
> > > oraz prawa dzieci i prawa czÅowieka w edukacji i szkole,
wesprzeÄ
> > > kadry zarzÄ dzajÄ ce oraz pedagogiczne szkóŠi rodziców, a
także
> > > otoczyÄ dzieci i mÅodzież opiekÄ i wsparciem. InicjatywÄ
> wspiera
> > > SieÄ Obywatelska Watchdog Polska i Fundusz Obywatelski im.
Ludwiki
> i
> > > Henryka Wujców. SzkoÅa jest nasza.
> > >
> > > W razie dodatkowych pytaÅ, ewentualnych trudnoÅci w odpowiedzi
lub
> > > wÄ tpliwoÅci, prosimy o kontakt: {{ email }} --
> > > Stowarzyszenie dO!PAmina Lab powstaÅo w lutym 2019 r. i jest
> > wspólnÄ ,
> > > oddolnÄ inicjatywÄ pasjonatów edukacji, rodziców, nauczycieli
i
> > > nauczycielek oraz osób uczÄ cych siÄ.
> > > Prowadzimy projekty edukacyjne, na podstawie zebranych danych
> > > opracowujemy rekomendacje (w tym legislacyjne) dla oÅwiatowych
> > polityk
> > > lokalnych i ogólnopolskich.
> > >
> > > >
> > >
> >
> >
> >
>
>
>