Instytucja: 

SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2

 Monitoring: 

Szkoła jest nasza

 Liczba listów: 

3

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Dostarczony

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Potwierdzenie otrzymania: Wniosek o informację DOPAMINA LAB przez SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2
    Ocena LLM: Kategoryzacja AI została pominięta dla listu z automatyczną odpowiedzią.

    To jest potwierdzenie dostarczenia Twojej wiadomości

    Do: {{ email }}
    Temat: Wniosek o informację DOPAMINA LAB
    Data: 2024-07-29 12:19

    Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość
    została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że
    odbiorca przeczytał czy też zrozumiał treść wiadomości.

  • Fwd: Re: Fwd: Wniosek o informację DOPAMINA LAB Gotowe przez SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2
    Ocena LLM: A) email jest odpowiedzią z SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 i zawiera odpowiedzi na pytania z
    wniosku o informację publiczną.

    -------- Wiadomość oryginalna --------
    Temat: Fwd: Re: Fwd: Wniosek o informację DOPAMINA LAB Gotowe
    Data: 2024-08-19 08:57
    Od: {{ email }}
    Do: {{ email }}

    > > > -------- Wiadomość oryginalna --------
    > > > Temat: Wniosek o informację DOPAMINA LAB
    > > > Data: 2024-07-29 12:19
    > > > Od: DopaminaLab
    > > > Do: {{ email }}
    > > > Odpowiedź do: {{ email }}
    > > >
    > > >
    > > >
    > > > Na podstawie art. 61 ust. 1 i 2 Konstytucji RP oraz art. 10 ust. 1
    > > > ustawy o dostępie do informacji publicznej wnosimy w imieniu
    > > > Stowarzyszenia dO!PAmina Lab o odpowiedź na następujÄ
    ce
    pytania.
    > > > Prosimy o przesłanie odpowiedzi za pośrednictwem poczty
    > > elektronicznej
    > > > na adres email {{ email }}
    > > >
    > > > Zgodnie z przepisami, czas udzielenia odpowiedzi to 14 dni (art.
    13
    > > ust.
    > > > 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej).
    > > >
    > > > Prosimy o odpowiedź na wszystkie pytania, zgodnie z numeracjÄ
    ,
    > > poprzez
    > > > zaznaczenie (np. pogrubienie lub podkreślenie) lub wpisanie
    > > > prawidłowej odpowiedzi, poprzez podanie/udostępnienie
    odpowiednich
    > > > danych i informacji lub poprzez przywołanie odpowiedniego cytatu
    ze
    > > > statutu szkolnego. Jeżeli odpowiedź na pytanie wiÄ
    że się z
    > > > załÄ
    czeniem dokumentów, wnosimy o załÄ
    czenie i przesłanie
    ich
    > w
    > > > formie skanów lub odpowiednio linków do dokumentów. Wniosek
    > zawiera
    > > > 70 pytań ale większość z nich wymaga tylko odpowiedzi Tak/Nie,
    w
    > > > zwiÄ
    zku z czym odpowiedź na wniosek nie powinna zajÄ
    ć więcej
    > niż
    > > > 30-40 minut.
    > > >
    > > > OCENIANIE
    > > >
    > > > 1. Czy korzystajÄ
    Państwo z dziennika elektronicznego? Nie
    > > > 1 a. Jeśli tak, to z jakiego?
    > > > - Librus
    > > > - Vulcan
    > > > - inne (jakie?)
    > > >
    > > > 2. Czy sposób oceniania wewnÄ
    trzszkolnego, ustalony w statucie w
    > > > Państwa placówce przewiduje stosowanie średniej ważonej? Nie
    > > >
    > > > 3. Czy do konkretnych ocen bieżÄ
    cych przypisuje się wagi? Nie
    > > > 3 a. Jeśli tak, to jakie kategorie wag (np. sprawdzian,
    odpowiedź
    > > > ustna, praca domowa, itp.) funkcjonujÄ
    w Państwa szkole oraz
    jakie
    > > > przypisano do nich wagi?
    > > >
    > > > 4. Czy w Państwa placówce oceny śródroczne/końcowe ustala
    się
    > na
    > > > podstawie lub z uwzględnieniem średniej arytmetycznej z ocen
    > > > bieżÄ
    cych? Nie
    > > >
    > > > 5. Czy w klasach I-III (dot. szkół podstawowych) w Państwa
    > > placówce
    > > > ocenami bieżÄ
    cymi (w codziennej praktyce
    > dydaktyczno-diagnostycznej)
    > > > sÄ
    oceny wyrażone cyfrÄ
    (od 1 do 6)? Nie dotyczy
    > > >
    > > > 6. Czy zgodnie z przyjętym wewnÄ
    trzszkolnym ocenianiem
    umocowanym
    > w
    > > > statucie szkoły przewiduje się ocenę niedostatecznÄ
    :
    > > > - za określonÄ
    liczbę tzw. "nieprzygotowań" do lekcji? Nie
    > > > - za brak pracy domowej? Nie
    > > > - za nieobecność na sprawdzianie/kartkówce? Nie
    > > >
    > > > 7. Czy zgodnie z przyjętym wewnÄ
    trzszkolnym ocenianiem,
    umocowanym
    > w
    > > > statucie szkoły, przewiduje się określony czas (w
    > > tygodniach/dniach)
    > > > w jakim osoba uczÄ
    ca się może poprawić danÄ
    ocenę
    bieżÄ

    ?
    > > > Nie
    > > >
    > > > 8. W jaki sposób statut szkolny definiuje wymagania edukacyjne na
    > > > ocenę celujÄ

    ? Proszę o zacytowanie treści odpowiedniego
    > > > artykułu/paragrafu
    > > § 46
    > > 1. Oceny bieżÄ
    ce i śródroczne oceny klasyfikacyjne z
    > obowiÄ
    zkowych i dodatkowych zajęć edukacyjnych a także
    śródroczna
    > ocena klasyfikacyjna zachowania sÄ
    ustalane w sposób określony w
    > statucie szkoły.
    > > 2. Roczne oceny klasyfikacyjne z zajęć edukacyjnych ustala się w
    > stopniach według następujÄ
    cej skali:
    > > 1) stopień celujÄ
    cy - 6
    > > 2) stopień bardzo dobry - 5
    > > 3) stopień dobry - 4
    > > 4) stopień dostateczny - 3
    > > 5) stopień dopuszczajÄ
    cy - 2
    > > 6) stopień niedostateczny – 1
    > > 3. Kryteria na poszczególne stopnie szkolne:
    > > 1) Na ocenę celujÄ

    uczeń powinien:
    > > a) mieć wiadomości wykraczajÄ
    ce poza wymagania programowe i
    > ściśle ze sobÄ
    je powiÄ
    zać,
    > > b) rozumieć zwiÄ
    zki między zjawiskami, wyjaśniać je bez
    > pomocy nauczyciela,
    > > c) sprawnie posługiwać się wiedzÄ
    , rozwiÄ
    zywać problemy,
    > nietypowe, inne niż na lekcjach,
    > > d) wypowiadać się poprawnie, posługiwać się terminologiÄ

    > naukowÄ
    dotyczÄ

    przedmiotu,
    > > e) brać udział w konkursach, olimpiadach, zawodach i osiÄ
    gać
    > znaczÄ
    ce wyniki.
    > > >
    > > > ZASADY W SZKOLE I OCENIANIE ZACHOWANIA
    > > >
    > > > 9. Czy ocenianie zachowania w Państwa placówce oparte jest o
    > system
    > > > punktowej oceny? Tak
    > > >
    > > > 10. Czy w Państwa placówce obowiÄ
    zuje zakaz farbowania włosów
    > > przez
    > > > osoby uczÄ
    ce się? Nie
    > > > 10 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Nie
    > > > dotyczy
    > > >
    > > > 11. Czy w Państwa placówce obowiÄ
    zuje zakaz malowania paznokci
    > > przez
    > > > osoby uczÄ
    ce się (lub istniejÄ
    regulacje dotyczÄ
    ce koloru
    > > paznokci)?
    > > >/Nie
    > > > 11 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Nie
    > > > dotyczy
    > > >
    > > > 12. Czy w Państwa placówce obowiÄ
    zuje zakaz makijażu przez
    osoby
    > > > uczÄ
    ce się? Nie
    > > > 12 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Nie
    > > > dotyczy
    > > >
    > > > 13. Czy w Państwa placówce obowiÄ
    zuje zakaz noszenia biżuterii
    > > przez
    > > > osoby uczÄ
    ce się? Nie
    > > > 13 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Nie
    > > > dotyczy
    > > >
    > > > 14. Jakie konsekwencje przewiduje się wobec osób
    > > nieprzestrzegajÄ
    cych
    > > > zasad (wymienionych w punktach 10-13):
    > > > - nie regulujemy kwestii dot. farbowania włosów, malowania
    > paznokci,
    > > > noszenia biżuterii lub/i makijażu przez osoby uczÄ
    ce się w
    > naszej
    > > > szkole
    > >
    > > >
    > > > 15. Czy statut szkoły określa zasady ubierania się osób
    > uczÄ
    cych
    > > > się na terenie szkoły? Nie
    > > >
    > > > 16. Jeśli tak, proszę o przywołanie/zacytowanie tego zapisu ze
    > > > statutu szkoły. „nie dotyczy".
    > > >
    > > > 17. Czy w szkole obowiÄ
    zujÄ
    mundurki? Nie
    > > > 17 a. Jeśli tak czy osoby uczÄ
    ce się kupujÄ
    mundurek na
    własny
    > > > koszt?
    > > > 17 b. Jaki jest koszt zakupu mundurka?
    > > >
    > > > 18. W jaki sposób uregulowano warunki korzystania z telefonów w
    > > > szkole? Proszę o zacytowanie odpowiedniego fragmentu ze statutu
    > > > szkoły.
    > >
    > > 2. Zasady korzystania na terenie szkoły z telefonów
    > komórkowych oraz innych urzÄ
    dzeń telekomunikacyjnych i
    audio/video:
    > > 1) zakazuje się posiadania i używania na terenie szkoły
    > telefonów komórkowych, innych urzÄ
    dzeń elektronicznych, a w
    > szczególności rejestrujÄ
    cych,
    > > 2) uczniowie naruszajÄ
    cy zasady opisane w ust. 2, pkt. 1,
    będÄ

    > mieli odnotowany ten fakt w zeszycie uwag w postaci nagany, mogÄ
    cej
    > skutkować obniżeniem oceny
    > > z zachowania.
    > >
    > > > 19. Czy statut szkoły przewiduje rekwirowanie telefonu
    > > > uczniowi/uczennicy, w przypadku gdy uczeń/uczennica używa
    telefonu
    > > > niezgodnie z przyjętymi warunkami? Nie
    > > >
    > > > 20. Jeżeli tak, to w jaki sposób (gdzie) przechowywane sÄ

    > > > zarekwirowane telefony?-"nie dotyczy"
    > > >
    > > > 21. Jeżeli tak, kto może odebrać zarekwirowany telefon?
    > >
    > > > - nie dotyczy
    > > >
    > > > 22. Czy uczniowie pełnoletni mogÄ
    samodzielnie usprawiedliwiać
    > > > nieobecności lub/i zwalniać się z lekcji? Nie
    > > >
    > > > BEZPIECZEŃSTWO
    > > >
    > > > 23. Czy uczniowie pełnoletni majÄ
    możliwość opuszczenia
    budynku
    > > > szkoły w trakcie zajęć/przerw lekcyjnych? Tak
    > > >
    > > > 24. Czy Państwa Szkoła zbiera od rodziców/opiekunów prawnych
    > zgody
    > > > na:
    > > > - wezwanie karetki pogotowia? Tak
    > > > - udzielenie dziecku pierwszej pomocy przedmedycznej? Tak
    > > >
    > > > 25. Czy drzwi ewakuacyjne w szkole sÄ
    :
    > >
    > > > - otwarte
    > > >
    > > > 26. Czy drzwi wejściowe do szkoły sÄ
    na czas lekcji:
    > > > - zamykane na klucz i otwierane (w razie potrzeby) przez osobę
    > > > dozorujÄ

    ,
    > >
    > > >
    > > > 27. Czy szkoła prowadzi szczególny nadzór nad pomieszczeniami
    > > szkoły
    > > > lub terenem wokół szkoły w postaci monitoringu? Tak
    > > > 27 a. Jeżeli tak, jakie punkty/pomieszczenia objęte sÄ

    > > monitoringiem
    > > > (można wybrać kilka):
    > >
    > > > - teren wokół szkoły (Tak
    > >
    > > >
    > > > ORGANY SZKOŁY
    > > >
    > > > 28. Czy w Państwa Placówce powołano Radę Szkoły? Nie
    > > >
    > > > 29. Czy w Państwa placówce powołano Radę Rodziców? Tak/Nie
    > > >
    > > > 30. Czy w Państwa Placówce zbierane sÄ
    składki na
    działalność
    > > > Rady Rodziców?Nie dotyczy, jesteśmy placówkÄ
    w której
    > > nie tworzy się Rady Rodziców
    > > >
    > > > 31. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów i uczennic podpisujÄ

    > > > deklarację wpłaty określonej kwoty środków na konto Rady
    > > Rodziców?
    > > Nie dotyczy, jesteśmy placówkÄ
    w której nie tworzy się
    > > > Rady Rodziców
    > > >
    > > > 32. Czy Rada Rodziców na poczÄ
    tku danego roku szkolnego
    informuje
    > > > społeczność szkolnÄ
    o sugerowanej wysokości składki na jej
    > > > działalność? Nie dotyczy, jesteśmy placówkÄ
    w której
    > > nie tworzy się Rady Rodziców
    > > >
    > > > 33. Czy Rada Rodziców gromadzi zbierane środki na:
    > >
    > > > - nie dotyczy, jesteśmy placówkÄ
    w której nie tworzy się Rady
    > > > Rodziców
    > > >
    > > > 34. Czy Rada Rodziców publikuje/przedstawia społeczności
    szkolnej
    > > > roczne sprawozdania finansowe wydatków? Nie dotyczy,
    > > jesteśmy placówkÄ
    w której nie tworzy się Rady Rodziców.
    > > > 34 a. Jeżeli tak, proszę o przesłanie/załÄ
    czenie ostatniego
    > > > sprawozdania finansowego Rady Rodziców Państwa placówki.
    > > > 34 b. Jeżeli tak, czy sprawozdanie finansowe wydatków Rady
    > Rodziców
    > > > jest publikowane na stronie internetowej szkoły lub w BIP
    szkoły?
    > > > Nie dotyczy, jesteśmy placówkÄ
    w której nie tworzy się
    > > > Rady Rodziców.
    > > >
    > > > 35. Proszę podać przykładowe wydatki, finansowane w roku
    szkolnym
    > > > 2023/24 przez Radę Rodziców.
    > > >
    > > > 36. Proszę o podanie daty uchwalenia obowiÄ
    zujÄ
    cego regulaminu
    > Rady
    > > > Rodziców.
    > > >
    > > > 37. nie dotyczy" w szkole nie tworzy się
    > > > Rady Rodziców.
    > > >
    > > > 38. Proszę o podanie daty uchwalenia obowiÄ
    zujÄ
    cego regulaminu
    > > > SamorzÄ
    du Uczniowskiego.
    > > >
    > > > 39. Czy w Szkole uregulowano, jakie warunki musi spełnić
    > > > uczeń/uczennica, by móc kandydować do organów SamorzÄ
    du
    > > > Uczniowskiego? Nie
    > > > 39 a. Jeżeli tak, to jakie to warunki?
    > > >
    > > > 40. Czy w głosowaniu w wyborach do organów SamorzÄ
    du
    > Uczniowskiego
    > > > biorÄ
    udział nauczyciele i nauczycielki? Nie
    > > >
    > > > 41. Czy w latach 2021-2024 SamorzÄ
    d Uczniowski przedstawiał
    Radzie
    > > > Pedagogicznej oraz Dyrekcji Szkoły wnioski i opinie dot. spraw
    > > szkoły?
    > > >Nie dotyczy
    > > > 41 a. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpłynęło wniosków
    > > > SamorzÄ
    du Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie, proszę
    o
    > > > wpisanie "nie dotyczy".
    > > > 41 b. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpłynęło opinii
    > > > SamorzÄ
    du Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie, proszę
    o
    > > > wpisanie "nie dotyczy".
    > > >
    > > > KADRY
    > > >
    > > > 42. Czy na dzień wpływu wniosku w Państwa placówce sÄ

    obsadzone
    > > > wszystkie etaty zgodnie z zapotrzebowaniem? Tak
    > > >
    > > > 43. Jeśli nie, jakich stanowisk dotyczÄ
    wakaty w Państwa
    > placówce
    > > i
    > > > ile ich jest?
    > > >
    > > > 44. Czy w szkole zatrudniony jest psycholog/psycholożka? Tak
    > > > 44 a. Jeśli tak w jakim wymiarze godzinowym? 2 etaty
    > > > 44 b. Jeśli tak, jakie posiada kwalifikacje w rozumieniu
    > > wykształcenia- zgodne z rozporzÄ
    dzeniem MEN
    > >
    > > >
    > > > ADMINISTRACYJNE
    > > >
    > > > 45. Czy szkoła prowadzi BIP? Tak
    > > >
    > > > 46. Czy szkoła posiada skrzynkę ePUAP? Tak
    > > >
    > > > 47. Ile osób realizowało obowiÄ
    zek szkolny w roku szkolnym
    > 2023/24
    > > w
    > > > Państwa placówce? 120
    > > >
    > > > 48. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje
    > > religii? 45
    > > >
    > > >
    > > > 49. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje
    > etyki? 75
    > > >
    > > > 50. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje
    > WDÅ»? 118
    > > >
    > > > ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ
    > > >
    > > > 51. Czy budynek Państwa szkoły przeszedł w ciÄ
    gu ostatnich 5
    lat
    > > > termomodernizację? Nie
    > > >
    > > > 52. Czy termomodernizacja budynku szkoły jest zaplanowana w
    > > > najbliższych trzech latach? Nie
    > > >
    > > > 53. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony we własne
    > > odnawialne
    > > > źródła energii? Tak
    > > >
    > > > 54. Czy w Państwa szkole monitoruje się jakość powietrza (tj.
    > > > zainstalowano specjalistyczne urzÄ
    dzenia monitorujÄ
    ce jakość
    > > > powietrza wewnÄ
    trz budynku i/lub wokół szkoły)? Nie
    > > >
    > > > 55. Czy Państwa szkoła posiada i korzysta z urzÄ
    dzeń
    > > > odpowiadajÄ
    cych za oczyszczanie powietrza wewnÄ
    trz budynku? Nie
    > > >
    > > > 56. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony w urzÄ
    dzenia i
    > > > rozwiÄ
    zania chłodzÄ
    ce (w przypadku fali upałów)? Nie
    > > >
    > > > 57. Czy w infrastrukturze wokół Państwa szkoły znajdujÄ
    się
    > > > instalacje bazujÄ
    ce na przyrodzie, np.: ogród warzywny, ogród
    > > > deszczowy, łÄ
    ka kwietna, park kieszonkowy, żywa altana? Tak
    > > > 57 a. Jeżeli tak, to jakie? sad, ogród warzywny, mini park,
    wiata
    > >
    > > > 58. Czy Państwa szkoła zapewnia opcję wyboru posiłków
    > roślinnych
    > > > - tak
    > > >
    > > > 59. Jeżeli „tak", czy opcja diety roślinnej wiÄ
    że się z
    innÄ

    > > > odpłatnościÄ
    ?
    > > > - nie, wybór diety nie wpływa na cenę za posiłek
    > >
    > > >
    > > > 60. Czy szkoła zapewnia bezpłatnie środki menstruacyjne (np.
    > > > podpaski, tampony)? Nie dotyczy
    > > >
    > > > INNE
    > > >
    > > > 61. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów/uczennic biorÄ

    udział
    > w
    > > > wycieczkach szkolnych w charakterze osób do pomocy w opiece nad
    > > grupÄ
    ?
    > > > Nie
    > > >
    > > > 62. Czy szkoła udostępnia uczniom i uczennicom szafki (w
    których
    > > > mogÄ
    oni przechowywać podręczniki i inne pomoce dydaktyczne)?
    > > Tak
    > > >
    > > >
    > > > 63. Czy za dostęp do szafek pobierane sÄ
    opłaty? Nie
    > > > Jeśli "tak" - to w jakiej kwocie?
    > > >
    > > > 64. Czy w Państwa Szkole uregulowano kwestie dotyczÄ
    ce
    > przyjmowania
    > > > upominków i innych korzyści przez Dyrekcję, nauczycieli,
    > > nauczycielki
    > > > i innych pracowników Szkoły (np. polityka prezentowa, rejestr
    > > > korzyści)? Nie
    > > >
    > > > 65. Czy Szkoła prowadzi rejestr umów z podmiotami zewnętrznymi
    > > > realizujÄ
    cymi usługi na terenie placówki? Tak
    > > >
    > > > 66. Czy rejestr umów z podmiotami zewnętrznymi realizujÄ
    cymi
    > > usługi
    > > > na terenie placówki jest udostępniony na stronie szkoły lub w
    > BIP?
    > > > Nie dotyczy
    > > >
    > > > 67. Czy szkoła publikuje wizerunki osób uczÄ
    cych się na
    stronie
    > > > internetowej? Tak
    > > >
    > > > 68. Czy szkoła publikuje wizerunki osób uczÄ
    cych się w mediach
    > > > społecznościowych? Tak
    > > >
    > > > 69. Proszę o przesłanie wzoru zgody rodzica/opiekuna prawnego na
    > > > wykorzystanie wizerunku dziecka, który jest stosowany w Państwa
    > > > Szkole.
    > > >
    > > > 70. Czy w Państwa Szkole utworzono Szkolny Budżet
    > > Obywatelski/Szkolny
    > > > Budżet Partycypacyjny? Nie
    > > > 70 a. Jeżeli tak, jakÄ
    kwotę w roku szkolnym 2023/2024
    > przeznaczono
    > > > na realizację Szkolnego Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego
    Budżetu
    > > > Partycypacyjnego? Jeżeli nie, prosze o wpisanie "nie dotyczy".
    > > > 70 b. Jeżeli tak, jakie działania zrealizowano w ramach
    Szkolnego
    > > > Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego w
    > Państwa
    > > > Szkole? Jeżeli nie, prosze o wpisanie "nie dotyczy".
    > > >
    > > > UZASADNIENIE
    > > > W ostatnich latach polska szkoła przechodziła i przechodzi,
    > > > nieustajÄ
    ce przemiany. Dotyczy to zarówno jej systemowej
    > > organizacji,
    > > > jak i życia codziennego. Naszym celem jest zdiagnozowanie
    obszarów
    > > > trudności i wyzwań, zwiÄ
    zanych ze zmianami i rzeczywistościÄ

    > > > szkolnÄ
    oraz na tej podstawie opracowanie publikacji
    zawierajÄ
    cej
    > > > ustandaryzowanÄ
    i usystematyzowanÄ
    wiedzę (w tym prawnÄ
    ) oraz
    > > > kompedium dobrych praktyk celem wsparcia w dziejÄ
    cych się
    > zmianach.
    > > > Publikacja zostanie rozesłana do wszystkich szkół objętych
    > > > monitoringiem. Dostępna będzie również w formie
    elektronicznej.
    > > > Swoim projektem pragniemy promować otwartość, włÄ
    czenie,
    > > równość
    > > > oraz prawa dzieci i prawa człowieka w edukacji i szkole,
    wesprzeć
    > > > kadry zarzÄ
    dzajÄ
    ce oraz pedagogiczne szkół i rodziców, a
    także
    > > > otoczyć dzieci i młodzież opiekÄ
    i wsparciem. Inicjatywę
    > wspiera
    > > > Sieć Obywatelska Watchdog Polska i Fundusz Obywatelski im.
    Ludwiki
    > i
    > > > Henryka Wujców. Szkoła jest nasza.
    > > >
    > > > W razie dodatkowych pytań, ewentualnych trudności w odpowiedzi
    lub
    > > > wÄ
    tpliwości, prosimy o kontakt: {{ email }} --
    > > > Stowarzyszenie dO!PAmina Lab powstało w lutym 2019 r. i jest
    > > wspólnÄ
    ,
    > > > oddolnÄ
    inicjatywÄ
    pasjonatów edukacji, rodziców, nauczycieli
    i
    > > > nauczycielek oraz osób uczÄ
    cych się.
    > > > Prowadzimy projekty edukacyjne, na podstawie zebranych danych
    > > > opracowujemy rekomendacje (w tym legislacyjne) dla oświatowych
    > > polityk
    > > > lokalnych i ogólnopolskich.
    > > >
    > > > >
    > > >
    > >
    > >
    > >
    >
    >
    >

    Załączniki

    • 19082400.PDF