- Szkoła jest nasza
- Szkoła jest nasza #402
Szkoła jest nasza #402
Instytucja: |
TECHNIKUM W PUCKU W POWIATOWYM CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W PUCKU |
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
4 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Otwarte |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Przeczytano: Wniosek o informację DOPAMINA LAB przez TECHNIKUM W PUCKU W POWIATOWYM CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W PUCKU
Ocena LLM: Kategoryzacja AI została pominięta dla listu z automatyczną odpowiedzią. -
Fwd: Udostępnienie informacji publicznej przez TECHNIKUM W PUCKU W POWIATOWYM CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W PUCKU
Ocena LLM: A) email jest odpowiedzią z TECHNIKUM W PUCKU W POWIATOWYM CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W PUCKU i zawiera odpowiedzi na pytania z wniosku o informację publiczną.Załączniki
- BILANS__RR_.pdf
- Application22024-7-310002.pdf
RADA RODZICÓW PRZYCHODY I WYDATKI
przy Powiatowym Centrum Kształcenia
Zawodowego i Usta zę. = Pucku RADY RODZICÓW
ul. Kolejowa 7, prży Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
w Pucku
za okres od 01 września 2022 roku do 31 sierpnia w 2023 roku
PRZYCHODY
płaty na Radę Rodziców
LF
SrEr=
5|l3| 5
Ż|5
e
6 |%
©:
z
="
©
'G
©
2
a
=
o
0
8
2.
arowizny na RR
OGÓŁEM PRZYCHODY
Bilansotwaria |||
dwa AAA A A c oc
SUMA BILANSOWA 50298,42
ROZCHODY
atoteżzcwwiUi
ofinansowanie wyposażenia szko | nosie LAO
akup tablicy mobilnej - do ekspozycji wydarzeń szkolnyc
akup sztandaru szko
Razem wydatki - dofinansowanie wyposażenia
ofinansowanie wycieczek, opłat za udział w konkursach, zawodach Eo +
Dofinansowanie wyjazdu uczniów na konkurs
ata składki - udział w zawodach sportowych
Razem wydatki — dofinansowanie wycieczek
.
|
©
|
O
©
N
akup nagród dla uczniów
ród „statuetek dla uczniów na zakończenie roku 3539,98
ród dla uczniów — udział w konkursach, zawodach, imprezach szkolnych
| |
SIN
w
x|=
SiE
O [O
313
w | w
12 KC
—
mn
—I
oo
SO
GO
Inne wydatki | omitezkośjó
Naprawa i strojenie szkolnego pianina 700,00
Zakup druków księgowych |--45,00]
rganizacja "Dnia Edukacji Narodowej" 470,12
Zakup środków opatrunkowych i medycznych do apteczek w pracowniach szkolnych i
salach gimnastycznych 227,27
"14 listopada- Dzień Niepodległości" ł
Organizacja szkolnych "Targów Turystycznych" oraz warsztatów kulinarnych
Organizacja "Dnia otwartego szkoły”
Wykład dla uczniów "Hejt STOP"
Zakup ozdób świątecznych - przystrojenie choinek w szkole
Zakup parieru ksero dla uczniów 1347,57
Zakup kwiatów na zakończenie roku szkolnego
Razem inne wydatki
OGÓŁEM WYDATK
Stan konta na koniec roku szkolnego 2022/202 26128,39
Stan kasy na koniec roku szkolnego 2022/202
50298,42
SUMA BILANSOWA
PRZEWODNICZĄCY
(idą
NI O
=
o
pa
D
mk
©
—k
[=
OG
O
m
©
Ss
—
au
ZGODA OPIEKUNA PRAWNEGO NA PRZETWARZANIE WIZERUNKU DZIECKA
OŚWIADCZENIE
| Ja, niżej podpisany:
LI Wyrażam zgodę Nie wyrażam zgody na przetwarzanie i publikowanie zdjęć i filmów mojego dziecka na szkolnej stronie FACEBOOK.
Wyrażam zgodę Nie wyrażam zgody na przetwarzanie i publikowanie zdjęć i filmów mojego dziecka na szkolnej stronie internetowej.
Nie wyrażam zgody na przetwarzanie i publikowanie zdjęć mojego dziecka na plakatach szkolnych.
Wyrażam zgodę
[B
M
Wyrażam zgodę LD) Nie wyrażam zgody na przetwarzanie i publikowanie zdjęć mojego dziecka na szkolnych tablicach ogłoszeń.
LI
©) Nie wyrażam zgody na przetwarzanie i publikowanie zdjęć mojego dziecka na szkolnych ulotkach i broszurach.
LI
Wyrażam zgodę Nie wyrażam zgody na przetwarzanie i publikowanie zdjęć mojego dziecka na szkolnej tablicy absolwentów.
0
2
L] Wyrażam zgodę
[M
2
[M
Wyrażam zgodę [2] Nie wyrażam zgody na przetwarzanie i publikowanie zdjęć mojego dziecka w kronice szkolnej
NASA APA AGE A CA przez Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku
(imię i nazwisko dziecka)
* Zgoda dotyczy zdjęć i filmów, na których zarejestrowany jest wizerunek mniej niż 4 osób (zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, zgody
nie wymaga rozpowszechnianie wizerunku osoby stanowiącej jedynie szczegół całości, takiej jak zgromadzenie, publiczna impreza, itp.)
Administrator danych
Administratorem, czyli podmiotem decydującym 0 tym, które dane osobowe będą przetwarzane oraz w jakim celu, i jakim sposobem, jest
Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku.
Mogą się Państwo z nami kontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: ul. Kolejowa 7, 84-100 Puck
- poprzez e-mail: _ kancelariaQpckziu-puck.pl
- telefonicznie: 58673 2051
Inspektor ochrony danych
We wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych, macie Państwo prawo kontaktować się z naszym Inspektorem ochrony danych na adres mailowy:
iod©pckziu-puck.pl
(el przetwarzania
Celem przetwarzania danych osobowych jest promocja szkoły.
Podstawa przetwarzania danych
Podstawą przetwarzania danych jest Zgoda osoby, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO”). Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Że zgody można
wycofać się w każdej chwili poprzez wysłanie żądania na nasz adres e-mail lub adres pocztowy. Wycofanie się ze zgody wiąże się z brakiem możliwości przetwarzania
wizerunku Państwa dziecka przez administratora od dnia złożenia wycofania oraz usunięciem wizerunku z materiałów wewnętrznych, FACEBOOK, strony internetowej,
tablic ogłoszeń, tablicy absolwentów, kroniki. Nie będzie możliwe zebranie plakatów oraz ulotek, które zostały upublicznione.
Okres przechowywania danych
Państwa dane osobowe będą przechowywane do dnia wycofania się ze zgody.
Odbiorcy danych
Odbiorcami danych osobowych Państwa dzieci są Wszyscy, ponieważ wizerunek będzie podany do publicznej wiadomości. Wizerunek upubliczniony może być
przekazywany do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Prawa osób
Macie Państwo prawo do: ochrony swoich danych osobowych, informacji, dostępu do nich, uzyskania ich kopii, sprostowania, ograniczenia ich przetwarzania,
powiadomienia o ich sprostowaniu, usunięciu lub ograniczeniu przetwarzania, przenoszenia danych, niepodleganiu zautomatyzowanemu przetwarzaniu danych,
kontaktu zIOD, odszkodowania za szkodę majątkową lub niemajątkową oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa, e-mail: kancelariaQuodo.gov.pl). Ponadto, macie Państwo prawo do udzielenia i cofnięcia udzielonej zgody w dowolnym momencie oraz
do usunięcia danych lub bycia zapomnianym.
* Skrót RODO odnosi się do Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 zdnia 27 kwietnia 2016 r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
2 przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych).
Imię opiekuna prawnego Nazwisko opiekuna prawnego Data Podpis opiekuna prawnego
Strona 37 4 -
Fwd: Udostępnienie informacji publicznej przez TECHNIKUM W PUCKU W POWIATOWYM CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W PUCKU
Ocena LLM: A) email jest odpowiedzią z TECHNIKUM W PUCKU W POWIATOWYM CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W PUCKU i zawiera odpowiedzi na pytania z wniosku o informację publiczną.Załączniki
- BILANS__RR__bbWXntC.pdf
- Application22024-7-310002_BtvchnM.pdf
- Udzielenie_informacji_publicznej_PCKZiU_2024.pdf
RADA RODZICÓW PRZYCHODY I WYDATKI
przy Powiatowym Centrum Kształcenia
Zawodowego i Usta zę. = Pucku RADY RODZICÓW
ul. Kolejowa 7, prży Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
w Pucku
za okres od 01 września 2022 roku do 31 sierpnia w 2023 roku
PRZYCHODY
płaty na Radę Rodziców
LF
SrEr=
5|l3| 5
Ż|5
e
6 |%
©:
z
="
©
'G
©
2
a
=
o
0
8
2.
arowizny na RR
OGÓŁEM PRZYCHODY
Bilansotwaria |||
dwa AAA A A c oc
SUMA BILANSOWA 50298,42
ROZCHODY
atoteżzcwwiUi
ofinansowanie wyposażenia szko | nosie LAO
akup tablicy mobilnej - do ekspozycji wydarzeń szkolnyc
akup sztandaru szko
Razem wydatki - dofinansowanie wyposażenia
ofinansowanie wycieczek, opłat za udział w konkursach, zawodach Eo +
Dofinansowanie wyjazdu uczniów na konkurs
ata składki - udział w zawodach sportowych
Razem wydatki — dofinansowanie wycieczek
.
|
©
|
O
©
N
akup nagród dla uczniów
ród „statuetek dla uczniów na zakończenie roku 3539,98
ród dla uczniów — udział w konkursach, zawodach, imprezach szkolnych
| |
SIN
w
x|=
SiE
O [O
313
w | w
12 KC
—
mn
—I
oo
SO
GO
Inne wydatki | omitezkośjó
Naprawa i strojenie szkolnego pianina 700,00
Zakup druków księgowych |--45,00]
rganizacja "Dnia Edukacji Narodowej" 470,12
Zakup środków opatrunkowych i medycznych do apteczek w pracowniach szkolnych i
salach gimnastycznych 227,27
"14 listopada- Dzień Niepodległości" ł
Organizacja szkolnych "Targów Turystycznych" oraz warsztatów kulinarnych
Organizacja "Dnia otwartego szkoły”
Wykład dla uczniów "Hejt STOP"
Zakup ozdób świątecznych - przystrojenie choinek w szkole
Zakup parieru ksero dla uczniów 1347,57
Zakup kwiatów na zakończenie roku szkolnego
Razem inne wydatki
OGÓŁEM WYDATK
Stan konta na koniec roku szkolnego 2022/202 26128,39
Stan kasy na koniec roku szkolnego 2022/202
50298,42
SUMA BILANSOWA
PRZEWODNICZĄCY
(idą
NI O
=
o
pa
D
mk
©
—k
[=
OG
O
m
©
Ss
—
au
ZGODA OPIEKUNA PRAWNEGO NA PRZETWARZANIE WIZERUNKU DZIECKA
OŚWIADCZENIE
| Ja, niżej podpisany:
LI Wyrażam zgodę Nie wyrażam zgody na przetwarzanie i publikowanie zdjęć i filmów mojego dziecka na szkolnej stronie FACEBOOK.
Wyrażam zgodę Nie wyrażam zgody na przetwarzanie i publikowanie zdjęć i filmów mojego dziecka na szkolnej stronie internetowej.
Nie wyrażam zgody na przetwarzanie i publikowanie zdjęć mojego dziecka na plakatach szkolnych.
Wyrażam zgodę
[B
M
Wyrażam zgodę LD) Nie wyrażam zgody na przetwarzanie i publikowanie zdjęć mojego dziecka na szkolnych tablicach ogłoszeń.
LI
©) Nie wyrażam zgody na przetwarzanie i publikowanie zdjęć mojego dziecka na szkolnych ulotkach i broszurach.
LI
Wyrażam zgodę Nie wyrażam zgody na przetwarzanie i publikowanie zdjęć mojego dziecka na szkolnej tablicy absolwentów.
0
2
L] Wyrażam zgodę
[M
2
[M
Wyrażam zgodę [2] Nie wyrażam zgody na przetwarzanie i publikowanie zdjęć mojego dziecka w kronice szkolnej
NASA APA AGE A CA przez Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku
(imię i nazwisko dziecka)
* Zgoda dotyczy zdjęć i filmów, na których zarejestrowany jest wizerunek mniej niż 4 osób (zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, zgody
nie wymaga rozpowszechnianie wizerunku osoby stanowiącej jedynie szczegół całości, takiej jak zgromadzenie, publiczna impreza, itp.)
Administrator danych
Administratorem, czyli podmiotem decydującym 0 tym, które dane osobowe będą przetwarzane oraz w jakim celu, i jakim sposobem, jest
Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku.
Mogą się Państwo z nami kontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: ul. Kolejowa 7, 84-100 Puck
- poprzez e-mail: _ kancelariaQpckziu-puck.pl
- telefonicznie: 58673 2051
Inspektor ochrony danych
We wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych, macie Państwo prawo kontaktować się z naszym Inspektorem ochrony danych na adres mailowy:
iod©pckziu-puck.pl
(el przetwarzania
Celem przetwarzania danych osobowych jest promocja szkoły.
Podstawa przetwarzania danych
Podstawą przetwarzania danych jest Zgoda osoby, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO”). Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Że zgody można
wycofać się w każdej chwili poprzez wysłanie żądania na nasz adres e-mail lub adres pocztowy. Wycofanie się ze zgody wiąże się z brakiem możliwości przetwarzania
wizerunku Państwa dziecka przez administratora od dnia złożenia wycofania oraz usunięciem wizerunku z materiałów wewnętrznych, FACEBOOK, strony internetowej,
tablic ogłoszeń, tablicy absolwentów, kroniki. Nie będzie możliwe zebranie plakatów oraz ulotek, które zostały upublicznione.
Okres przechowywania danych
Państwa dane osobowe będą przechowywane do dnia wycofania się ze zgody.
Odbiorcy danych
Odbiorcami danych osobowych Państwa dzieci są Wszyscy, ponieważ wizerunek będzie podany do publicznej wiadomości. Wizerunek upubliczniony może być
przekazywany do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Prawa osób
Macie Państwo prawo do: ochrony swoich danych osobowych, informacji, dostępu do nich, uzyskania ich kopii, sprostowania, ograniczenia ich przetwarzania,
powiadomienia o ich sprostowaniu, usunięciu lub ograniczeniu przetwarzania, przenoszenia danych, niepodleganiu zautomatyzowanemu przetwarzaniu danych,
kontaktu zIOD, odszkodowania za szkodę majątkową lub niemajątkową oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa, e-mail: kancelariaQuodo.gov.pl). Ponadto, macie Państwo prawo do udzielenia i cofnięcia udzielonej zgody w dowolnym momencie oraz
do usunięcia danych lub bycia zapomnianym.
* Skrót RODO odnosi się do Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 zdnia 27 kwietnia 2016 r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
2 przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych).
Imię opiekuna prawnego Nazwisko opiekuna prawnego Data Podpis opiekuna prawnego
Strona 37 4Puck, dnia 31 lipca 2024 r.
PCKZiU/696/07/2024
Stowarzyszenie dO!Pamina Lab
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia: 29 lipca 2024 r.
Wnioskujący: Stowarzyszenie dO!Pamina Lab
Udzielam informacji publicznej odpowiadając na poniższe pytania zgodnie z wyliczeniem oraz
w załączeniu przedkładam załączniki w postaci skanów dokumentów wskazanych odpowiadając
na pytanie nr 34a, 69.
OCENIANIE
1. Czy korzystają Państwo z dziennika elektronicznego? Tak/Nie
1 a. Jeśli tak, to z jakiego?
- Librus
- Vulcan
- inne (jakie?)
2. Czy sposób oceniania wewnątrzszkolnego, ustalony w statucie w Państwa placówce przewiduje
stosowanie średniej ważonej? Tak/Nie
3. Czy do konkretnych ocen bieżących przypisuje się wagi? Tak/Nie
3 a. Jeśli tak, to jakie kategorie wag (np. sprawdzian, odpowiedź ustna, praca domowa, itp.)
funkcjonują w Państwa szkole oraz jakie przypisano do nich wagi? Zespoły przedmiotowe mogą
przypisać wagi, ale są one niewidoczne dla ucznia.
4. Czy w Państwa placówce oceny śródroczne/końcowe ustala się na podstawie lub z uwzględnieniem
średniej arytmetycznej z ocen bieżących? Tak/Nie
5. Czy w klasach I-III (dot. szkół podstawowych) w Państwa placówce ocenami bieżącymi (w
codziennej praktyce dydaktyczno-diagnostycznej) są oceny wyrażone cyfrą (od 1 do 6)? Tak/Nie/Nie
dotyczy
6. Czy zgodnie z przyjętym wewnątrzszkolnym ocenianiem umocowanym w statucie szkoły
przewiduje się ocenę niedostateczną:
- za określoną liczbę tzw. "nieprzygotowań" do lekcji? Tak/Nie
- za brak pracy domowej? Tak/Nie
- za nieobecność na sprawdzianie/kartkówce? Tak/Nie
Ocenę niedostateczny otrzymuje uczeń, który:
l) nie opanował niezbędnego minimum podstawowych wiadomości i umiejętności, a braki
w wiadomościach uniemożliwiają dalsze zdobywanie wiedzy z tych zajęć edukacyjnych;
2) nie jest w stanie nawet przy pomocy nauczyciela rozwiązać zadań o niewielkim stopniu
trudności;
3) prace klasowe, sprawdziany i testy wykonuje poniżej 40%.
1. Czy zgodnie z przyjętym wewnątrzszkolnym ocenianiem, umocowanym w statucie szkoły,
przewiduje się określony czas (w tygodniach/dniach) w jakim osoba ucząca się może poprawić daną
ocenę bieżącą? Tak/Nie ( w uzgodnionym z nauczycielem terminie )
8. W jaki sposób statut szkolny definiuje wymagania edukacyjne na ocenę celującą? Proszę o
zacytowanie treści odpowiedniego artykułu/paragrafu.
Ocenę celujący otrzymuje uczeń, który spełnia przynajmniej jeden z n/w warunków:
1) opanował pełny zakres wiedzy i umiejętności określony programem nauczania danych zajęć
edukacyjnych w danej klasie; z prac klasowych, sprawdzianów i testów uzyskał powyżej
95,0% punktów;
2) jest laureatem lub finalistą olimpiady przedmiotowej.
ZASADY W SZKOLE I OCENIANIE ZACHOWANIA
9. Czy ocenianie zachowania w Państwa placówce oparte jest o system punktowej oceny? Tak/Nie
10. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz farbowania włosów przez osoby uczące się? Tak/Nie
10a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
11. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz malowania paznokci przez osoby uczące się (lub
istnieją regulacje dotyczące koloru paznokci)? Tak/Nie
ll a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
12. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz makijażu przez osoby uczące się? Tak/Nie
12 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
13. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz noszenia biżuterii przez osoby uczące się? Tak/Nie
13 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
( reguluje regulamin pracowni np. gastronomicznej )
14. Jakie konsekwencje przewiduje się wobec osób nieprzestrzegających zasad (wymienionych w
punktach 10-13):
- punkty ujemne z zachowania
- upomnienie nauczyciela/nauczycielki
- upomnienie dyrektora/dyrektorki
- nagana
- nie regulujemy kwestii dot. farbowania włosów, malowania paznokci, noszenia biżuterii lub/i
makijażu przez osoby uczące się w naszej szkole
- inne (jakie?)
15. Czy statut szkoły określa zasady ubierania się osób uczących się na terenie szkoły? Tak/Nie
16. Jeśli tak, proszę o przywołanie/zacytowanie tego zapisu ze statutu szkoły. Jeżeli nie, proszę o
wpisanie „nie dotyczy”.
Uczeń przestrzega następujących zasad ubierania się na terenie szkoły:
a) w szkole nie ma obowiązku noszenia przez uczniów jednolitego stroju,
b) strój ucznia powinien być:
- czysty,
- schludny,
- niewyzywający,
c) biżuteria powinna być bezpieczna (krótkie kolczyki, łańcuszki),
d) podczas uroczystości szkolnych obowiązuje strój galowy,
e) uczeń powinien mieć strój sportowy określony Regulaminem Sali Gimnastycznej oraz strój
roboczy określony przepisami BHP obowiązującymi podczas zajęć kształcenia praktycznego
17. Czy w szkole obowiązują mundurki? Tak/Nie
17a. Jeśli tak czy osoby uczące się kupują mundurek na własny koszt? Tak/Nie
17 b. Jaki jest koszt zakupu mundurka? Nie dotyczy
18. W jaki sposób uregulowano warunki korzystania z telefonów w szkole? Proszę o zacytowanie
odpowiedniego fragmentu ze statutu szkoły.
Podczas zajęć edukacyjnych obowiązuje całkowity zakaz używania telefonów komórkowych
(aparaty powinny być wyłączone i schowane). Poza zajęciami edukacyjnymi (przerwy, czas
przed i po zajęciach) telefon może być używany.
2. Nagrywanie dźwięku i obrazu za pomocą telefonu lub innych urządzeń elektronicznych jest
możliwe wyłącznie za uprzednią zgodą osoby nagrywanej lub fotografowanej.
19. Czy statut szkoły przewiduje rekwirowanie telefonu uczniowi/uczennicy, w przypadku gdy
uczeń/uczennica używa telefonu niezgodnie z przyjętymi warunkami? Tak/Nie
20. Jeżeli tak, to w jaki sposób (gdzie) przechowywane są zarekwirowane telefony?
Jeżeli nie, proszę o wpisanie "nie dotyczy” Nie dotyczy
21. Jeżeli tak, kto może odebrać zarekwirowany telefon?
- rodzic/opiekun prawny
- uczeń/uczennica
- nie dotyczy
22. Czy uczniowie pełnoletni mogą samodzielnie usprawiedliwiać nieobecności lub/i zwalniać się z
lekcji? Tak/Nie/Nie dotyczy
BEZPIECZEŃSTWO
23. Czy uczniowie pełnoletni mają możliwość opuszczenia budynku szkoły w trakcie zajęć/przerw
lekcyjnych? Tak/Nie
24. Czy Państwa Szkoła zbiera od rodziców/opiekunów prawnych zgody na:
- wezwanie karetki pogotowia? Tak/Nie
- udzielenie dziecku pierwszej pomocy przedmedycznej? Tak/Nie
25. Czy drzwi ewakuacyjne w szkole są:
- zamknięte na klucz
- otwarte
26. Czy drzwi wejściowe do szkoły są na czas lekcji:
- zamykane na klucz i otwierane (w razie potrzeby) przez osobę dozorującą,
- otwarte ( monitorowane )
27. Czy szkoła prowadzi szczególny nadzór nad pomieszczeniami szkoły lub terenem wokół szkoły w
postaci monitoringu? Tak/Nie
27 a. Jeżeli tak, jakie punkty/pomieszczenia objęte są monitoringiem (można wybrać kilka):
- korytarze (Tak/Nie)
- wnętrze szatni (Tak/Nie) nie dotyczy szatni W-F
- teren wokół szkoły (Tak/Nie)
- inne (proszę wpisać jakie): boiska szkolne
- nie dotyczy
ORGANY SZKOŁY
28. Czy w Państwa Placówce powołano Radę Szkoły? Tak/Nie
29. Czy w Państwa placówce powołano Radę Rodziców? Tak/Nie
30. Czy w Państwa Placówce zbierane są składki na działalność Rady Rodziców? Tak/Nie/Nie
dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
31. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów i uczennic podpisują deklarację wpłaty określonej
kwoty środków na konto Rady Rodziców? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie
tworzy się Rady Rodziców
32. Czy Rada Rodziców na początku danego roku szkolnego informuje społeczność szkolną o
sugerowanej wysokości składki na jej działalność? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której
nie tworzy się Rady Rodziców
33. Czy Rada Rodziców gromadzi zbierane środki na:
- indywidualnym koncie jednego z rodziców
- własnym koncie Rady
- rachunku/subkoncie utworzonym na koncie placówki
- nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
34. Czy Rada Rodziców publikuje/przedstawia społeczności szkolnej roczne sprawozdania finansowe
wydatków? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców.
wu
34 a. Jeżeli tak, proszę o przesłanie/załączenie ostatniego sprawozdania finansowego Rady Rodziców
Państwa placówki. (załącznik w formie BILANSU)
34 b. Jeżeli tak, czy sprawozdanie finansowe wydatków Rady Rodziców jest publikowane na stronie
internetowej szkoły lub w BIP szkoły? Tak/Nie /Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy
się Rady Rodziców.
35. Proszę podać przykładowe wydatki, finansowane w roku szkolnym 2023/24 przez Radę
Rodziców.
Zakup nagród dla uczniów szkoły/ dofinansowanie zakupu materiałów na uroczystości szkolne/
konkursy wewnątrzszkolne wnioskowane z inicjatywy uczniów/rodziców/nauczycieli .
36. Proszę o podanie daty uchwalenia obowiązującego regulaminu Rady Rodziców.
12.09.2019 r.
37. Proszę o wpisanie "nie dotyczy” jeżeli w szkole nie tworzy się Rady Rodziców.
38. Proszę o podanie daty uchwalenia obowiązującego regulaminu Samorządu Uczniowskiego.
01.09.2022 r.
39. Czy w Szkole uregulowano, jakie warunki musi spełnić uczeń/uczennica, by móc kandydować do
organów Samorządu Uczniowskiego? Tak/Nie
39a. Jeżeli tak, to jakie to warunki?
40. Czy w głosowaniu w wyborach do organów Samorządu Uczniowskiego biorą udział nauczyciele i
nauczycielki? Tak/Nie
41. Czy w latach 2021-2024 Samorząd Uczniowski przedstawiał Radzie Pedagogicznej oraz Dyrekcji
Szkoły wnioski i opinie dot. spraw szkoły? Tak/Nie
41 a. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpłynęło wniosków Samorządu Uczniowskiego i w jakich
sprawach. Jeżeli nie, proszę o wpisanie "nie dotyczy”. Kilka np. Organizacja w naszej szkole
spotkania integracyjnego Młodzieżowej Rady Powiatu.
41 b. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpłynęło opinii Samorządu Uczniowskiego i w jakich
sprawach. Jeżeli nie, proszę o wpisanie "nie dotyczy”. Kilka, opinie SU dotyczące uczniów.
KADRY,
42. Czy na dzień wpływu wniosku w Państwa placówce są obsadzone wszystkie etaty zgodnie z
zapotrzebowaniem? Tak/Nie
43. Jeśli nie, jakich stanowisk dotyczą wakaty w Państwa placówce i ile ich jest?
VAKATY na dzień sporządzenia odpowiedzi na ankietę nieobsadzone:
- nauczyciel języka polskiego 1,5 etatu
- nauczyciel informatyki 1 etat
- nauczyciel przedmiotów zawodowych logistycznych 0,5 etatu
- nauczyciel współorganizujący kształcenie — 1 etat
- nauczyciel przedmiotów zawodowych mechanicznych 0,75 etatu
44. Czy w szkole zatrudniony jest psycholog/psycholożka? Tak/Nie
44 a. Jeśli tak w jakim wymiarze godzinowym?
20/20 godziny tygodniowo
44 b. Jeśli tak, jakie posiada kwalifikacje w rozumieniu wykształcenia kierunkowego i ukończonych
kursów. Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym
ADMINISTRACYJNE
45. Czy szkoła prowadzi BIP? Tak/Nie
46. Czy szkoła posiada skrzynkę ePUAP? Tak/Nie
47. Ile osób realizowało obowiązek szkełay nauki w roku szkolnym 2023/24 w Państwa placówce?
649 uczniów
48. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje religii? 373 uczniów
49. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje etyki? 0 uczniów
50. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje WDŹ? 0 uczniów
ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ
51. Czy budynek Państwa szkoły przeszedł w ciągu ostatnich 5 lat termomodernizację? Tak/Nie
52. Czy termomodernizacja budynku szkoły jest zaplanowana w najbliższych trzech latach? Tak/Nie
53. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony we własne odnawialne źródła energii? Tak/Nie
1 z 3 budynków posiada panele fotowoltaiczne
54. Czy w Państwa szkole monitoruje się jakość powietrza (tj. zainstalowano specjalistyczne
urządzenia monitorujące jakość powietrza wewnątrz budynku i/lub wokół szkoły)? Tak/Nie
55. Czy Państwa szkoła posiada i korzysta z urządzeń odpowiadających za oczyszczanie powietrza
wewnątrz budynku? Tak/Nie
56. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony w urządzenia i rozwiązania chłodzące (w
przypadku fali upałów)? Tak/Nie
57. Czy w infrastrukturze wokół Państwa szkoły znajdują się instalacje bazujące na przyrodzie, np.:
ogród warzywny, ogród deszczowy, łąka kwietna, park kieszonkowy, żywa altana? Tak/Nie
57 a. Jeżeli tak, to jakie? Ogród deszczowy
58. Czy Państwa szkoła zapewnia opcję wyboru posiłków roślinnych w każdy dzień (stołówka
szkolna)?
- nie dotyczy (nasza szkoła nie zapewnia posiłków)
- tak, wegetariańskie
- tak, wegańskie
- tak, wegetariańskie i wegańskie
- nie
59. Jeżeli „tak”, czy opcja diety roślinnej wiąże się z inną odpłatnością?
- tak, wybór diety roślinnej wiąże się z dodatkową opłatą (cena jest wyższa)
- tak, za posiłki roślinne płaci się mniej
- nie, wybór diety nie wpływa na cenę za posiłek
- nie dotyczy (nasza szkoła nie zapewnia posiłków)
60. Czy szkoła zapewnia bezpłatnie środki menstruacyjne (np. podpaski, tampony)? Tak/Nie
INNE
61. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów/uczennic biorą udział w wycieczkach szkolnych w
charakterze osób do pomocy w opiece nad grupą? Tak/Nie
62. Czy szkoła udostępnia uczniom i uczennicom szafki (w których mogą oni przechowywać
podręczniki i inne pomoce dydaktyczne)? Tak/Nie
63. Czy za dostęp do szafek pobierane są opłaty? Tak/Nie
Jeśli "tak" - to w jakiej kwocie?
64. Czy w Państwa Szkole uregulowano kwestie dotyczące przyjmowania upominków i innych
korzyści przez Dyrekcję, nauczycieli, nauczycielki i innych pracowników Szkoły (np. polityka
prezentowa, rejestr korzyści)? Tak/Nie
65. Czy Szkoła prowadzi rejestr umów z podmiotami zewnętrznymi realizującymi usługi na terenie
placówki? Tak/Nie
66. Czy rejestr umów z podmiotami zewnętrznymi realizującymi usługi na terenie placówki jest
udostępniony na stronie szkoły lub w BIP? Tak/Nie/Nie dotyczy
67. Czy szkoła publikuje wizerunki osób uczących się na stronie internetowej? Tak/Nie
68. Czy szkoła publikuje wizerunki osób uczących się w mediach społecznościowych? Tak/Nie
69. Proszę o przesłanie wzoru zgody rodzica/opiekuna prawnego na wykorzystanie wizerunku
dziecka, który jest stosowany w Państwa Szkole. (w załączeniu)
70. Czy w Państwa Szkole utworzono Szkolny Budżet Obywatelski/Szkolny Budżet
Partycypacyjny? Tak/Nie
70 a. Jeżeli tak, jaką kwotę w roku szkolnym 2023/2024 przeznaczono na realizację Szkolnego
Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego? Jeżeli nie, proszę o wpisanie "nie
dotyczy”. 2.850,00 zł
70 b. Jeżeli tak, jakie działania zrealizowano w ramach Szkolnego Budżetu
Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego w Państwa Szkole? Jeżeli nie, proszę o
wpisanie *nie dotyczy”. Zakup tablicy wyników na salę gimnastyczną — elektroniczna tablica
wyników 2024, instalacja uzdatniania wody pitnej (,, poidełko”) 2023.