Szkoła jest nasza #415
Instytucja: |
I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. JANA III SOBIESKIEGO W WEJHEROWIE |
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
4 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Dostarczony |
Status ostatniego wniosku: |
Otwarte |
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Re: Wniosek o informację DOPAMINA LAB przez I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. JANA III SOBIESKIEGO W WEJHEROWIE
Ocena LLM: Kategoryzacja AI została pominięta dla spamu lub prawdopodobnego spamu.To jest potwierdzenie dorÄczenia wiadomoÅci, która zostaÅa wysÅana na adres {{ email }}.
Uwaga: to potwierdzenie dorÄczenia wiadomoÅci oznacza tylko, że wiadomoÅÄ zostaÅa wyÅwietlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treÅÄ tej wiadomoÅci zostaÅa przeczytana lub zrozumiana.
-
Re: Wniosek o informację DOPAMINA LAB przez I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. JANA III SOBIESKIEGO W WEJHEROWIE
Ocena LLM: Kategoryzacja AI została pominięta dla spamu lub prawdopodobnego spamu.DzieÅ dobry,
przesyÅam odpowiedzi na paÅstwa wniosek.
Z wyrazami szacunku
Katarzyna Bojke
Dyrektor szkoÅy
Powiatowy ZespóŠSzkóŠnr 1 w Wejherowie
Ul.Bukowa 2C, 84-200 Wejherowo
tel. 58 672 24 58, 58 672 42 06
www.liceum1.pl <http://www.liceum1.pl/>
Powiatowego ZespoÅu SzkóŠnr 1 w Wejherowie
Z
W dniu 23.09.2024 o 09:43, DopaminaLab pisze:
>
> DzieÅ dobry,
>
> Do dnia 23.09.2024r. nie otrzymaliÅmy od PaÅstwa odpowiedzi na wniosek
> (zaÅÄ czony poniżej) o udostÄpnienie informacji publicznej z dnia
> 29.07.2024r. Przypominamy, że sÄ PaÅstwo zobowiÄ zani do udzielenia
> odpowiedzi a udostÄpnianie informacji publicznej na wniosek nastÄpuje
> bez zbÄdnej zwÅoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia
> zÅożenia wniosku, który w PaÅstwa przypadku zostaÅ już znacznie
> przekroczony. W razie jakichkolwiek wÄ tpliwoÅci, trudnoÅci lub
> dodatkowych pytaÅ, potrzeby wyjaÅnienia i wsparcia w przygotowaniu
> odpowiedzi, pozostajemy w kontakcie i sÅużymy wsparciem.
>
> W przypadku udzielenia odpowiedzi na ww. wniosek, prosimy potraktowaÄ
> tÄ wiadomoÅÄ, jako niebyÅÄ .
>
> Prosimy o odpowiedź na adres {{ email }}
>
> --
>
> Z poważaniem i pozdrowieniami
> W imieniu ZespoÅu
> Anna DÄboÅ
> Stowarzyszenie dO!PAmina Lab
> tel. 504820333
> e-mail: _{{ email }}_ <mailto:%7B%7B%20email%20%7D%7D>
> NIP: 6292493017
> KRS: 0000773382
>
> Stowarzyszenie dO!PAmina Lab powstaÅo w lutym 2019 r. i jest wspólnÄ ,
> oddolnÄ inicjatywÄ pasjonatów edukacji, rodziców, nauczycieli i
> nauczycielek oraz osób uczÄ cych siÄ.
> Prowadzimy projekty edukacyjne, na podstawie zebranych danych
> opracowujemy rekomendacje (w tym legislacyjne) dla oÅwiatowych polityk
> lokalnych i ogólnopolskich.
>
>
> W nawiÄ zaniu do pisma z dnia 2024-07-29 z adresu
> {{ email }}:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i 2 Konstytucji RP oraz art. 10
> ust. 1 ustawy o dostÄpie do informacji publicznej wnosimy w
> imieniu Stowarzyszenia dO!PAmina Lab o odpowiedź na
> nastÄpujÄ ce pytania.
> *Prosimy o przesÅanie odpowiedzi za poÅrednictwem poczty
> elektronicznej na adres email
> {{ email }}*
>
> Zgodnie z przepisami, czas udzielenia odpowiedzi to 14 dni
> (art. 13 ust. 1 ustawy o dostÄpie do informacji publicznej).
>
> Prosimy o odpowiedź na wszystkie pytania, *zgodnie z
> numeracjÄ *, poprzez zaznaczenie (np. pogrubienie lub
> podkreÅlenie) lub wpisanie prawidÅowej odpowiedzi, poprzez
> podanie/udostÄpnienie odpowiednich danych i informacji lub
> poprzez przywoÅanie odpowiedniego cytatu ze statutu szkolnego.
> Jeżeli odpowiedź na pytanie wiÄ Å¼e siÄ z zaÅÄ czeniem
> dokumentów, wnosimy o zaÅÄ czenie i przesÅanie ich w formie
> skanów lub odpowiednio linków do dokumentów. Wniosek zawiera
> 70 pytaÅ ale wiÄkszoÅÄ z nich wymaga tylko odpowiedzi Tak/Nie,
> w zwiÄ zku z czym *odpowiedź na wniosek nie powinna zajÄ Ä
> wiÄcej niż 30-40 minut*.
>
> *OCENIANIE*
>
> 1. Czy korzystajÄ PaÅstwo z dziennika elektronicznego? _Tak_/Nie
> 1 a. JeÅli tak, to z jakiego?
> _- Librus _
> - Vulcan
> - inne (jakie?)
>
> 2. Czy sposób oceniania wewnÄ trzszkolnego, ustalony w statucie
> w PaÅstwa placówce przewiduje stosowanie Åredniej ważonej?
> Tak/_Nie_
>
> 3. Czy do konkretnych ocen bieÅ¼Ä cych przypisuje siÄ wagi?
> Tak/_Nie_
> 3 a. JeÅli tak, to jakie kategorie wag (np. sprawdzian,
> odpowiedź ustna, praca domowa, itp.)funkcjonujÄ w PaÅstwa
> szkole oraz jakie przypisano do nich wagi?
>> *Nie dotyczy
>
> 4. Czy w PaÅstwa placówce oceny Åródroczne/koÅcowe ustala siÄ
> na podstawie lub z uwzglÄdnieniem Åredniej arytmetycznej z
> ocen bieÅ¼Ä cych? Tak/_Nie_
>
> 5. Czy w klasach I-III (dot. szkóŠpodstawowych) w PaÅstwa
> placówce ocenami bieÅ¼Ä cymi (w codziennej praktyce
> dydaktyczno-diagnostycznej) sÄ oceny wyrażone cyfrÄ (od 1 do
> 6)? Tak/Nie/_Nie dotyczy_
>
> 6. Czy zgodnie z przyjÄtym wewnÄ trzszkolnym ocenianiem
> umocowanym w statucie szkoÅy przewiduje siÄ ocenÄ niedostatecznÄ :
> - za okreÅlonÄ liczbÄ tzw. "nieprzygotowaÅ" do lekcji? Tak/_Nie_
> - za brak pracy domowej? Tak/_Nie_
> - za nieobecnoÅÄ na sprawdzianie/kartkówce? Tak/_Nie_
>
> 7. Czy zgodnie z przyjÄtym wewnÄ trzszkolnym ocenianiem,
> umocowanym w statucie szkoÅy, przewiduje siÄ okreÅlony czas (w
> tygodniach/dniach) w jakim osoba uczÄ ca siÄ może poprawiÄ danÄ
> ocenÄ bieÅ¼Ä cÄ ? _Tak_/Nie
>
> 8. W jaki sposób statut szkolny definiuje wymagania edukacyjne
> na ocenÄ celujÄ cÄ ? ProszÄ o zacytowanie treÅci odpowiedniego
> artykuÅu/paragrafu.
>
1)ocenÄ celujÄ cÄ otrzymuje uczeÅ, który:a)biegle posÅuguje siÄ zdobytymi wiadomoÅciami w rozwiÄ zywaniu problemów
teoretycznych lub praktycznych, zgodnie z programem nauczania danej
klasy oraz proponuje rozwiÄ zania nietypowe, a także samodzielnie
i twórczo rozwiÄ zuje wÅasne uzdolnienia;b)posiada wiedzÄ i umiejÄtnoÅci z programu nauczania przedmiotu w danej
klasie na bardzo wysokim poziomie, co potwierdzajÄ oceny celujÄ ce z prac
pisemnych;c)osiÄ ga sukcesy w konkursach i olimpiadach przedmiotowych, zawodach
sportowych i innych kwalifikujÄ c siÄ do finaÅu na szczeblu wojewódzkim,
(regionalnym) albo krajowym lub posiada inne porównywalne osiÄ gniÄcia;
>
> *ZASADY W SZKOLE I OCENIANIE ZACHOWANIA*
>
> 9. Czy ocenianie zachowania w PaÅstwa placówce oparte jest o
> system punktowej oceny? Tak_/Nie_
>
> 10. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ zuje zakaz farbowania wÅosów
> przez osoby uczÄ ce siÄ? Tak/_Nie_
> 10 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie?
> Tak/Nie/_Nie dotyczy_
>
> 11. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ zuje zakaz malowania paznokci
> przez osoby uczÄ ce siÄ (lub istniejÄ regulacje dotyczÄ ce
> koloru paznokci)? Tak/_Nie_
> 11 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie?
> Tak/Nie/_Nie dotyczy_
>
> 12. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ zuje zakaz makijażu przez
> osoby uczÄ ce siÄ? Tak/_Nie _
> 12 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie?
> Tak/Nie/_Nie dotyczy_
>
> 13. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ zuje zakaz noszenia biżuterii
> przez osoby uczÄ ce siÄ? Tak/_Nie_
> 13 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie?
> Tak/Nie/_Nie dotyczy_
>
> 14. Jakie konsekwencje przewiduje siÄ wobec osób
> nieprzestrzegajÄ cych zasad (wymienionych w punktach 10-13):
> - punkty ujemne z zachowania
> - upomnienie nauczyciela/nauczycielki
> - upomnienie dyrektora/dyrektorki
> - nagana
> _- nie regulujemy kwestii dot. farbowania wÅosów, malowania
> paznokci, noszenia biżuterii lub/i makijażu przez osoby uczÄ ce
> siÄ w naszej szkole_
> - inne (jakie?)
>
> 15. Czy statut szkoÅy okreÅla zasady ubierania siÄ osób
> uczÄ cych siÄ na terenie szkoÅy? _Tak_/Nie
>
> 16. JeÅli tak, proszÄ o przywoÅanie/zacytowanie tego zapisu ze
> statutu szkoÅy. Jeżeli nie, proszÄ o wpisanie ânie dotyczyâ.
>
Zasady dotyczÄ ce wizerunku ucznia:1)strój skromny i schludny, nienaruszajÄ cy ogólnie przyjÄtych norm
obowiÄ zujÄ cych w miejscach publicznych, niewyrażajÄ cy obraźliwych
poglÄ dów oraz niezawierajÄ cy niestosownych treÅci i znaków;2)biżuteria drobna, niestwarzajÄ ca zagrożenia dla bezpieczeÅstwa ucznia
i nieutrudniajÄ ca prawidÅowego funkcjonowania w szkole; tatuaże zakryte
elementami garderoby;3)w ÅwiÄta narodowe i uroczystoÅci szkolne ogÅoszone przez Dyrektora
SzkoÅy obowiÄ zuje strój galowy:a)tradycyjna czapeczka;
b)chÅopcy â biaÅa koszula, ciemne spodnie, ciemna marynarka, niesportowe
buty;c)dziewczÄta â biaÅa bluzka, ciemna spódnica do kolan lub ciemne
spodnie, ewentualnie ciemna sukienka, buty niesportowe;d)przez kolor ciemny rozumie siÄ kolory: czarny, grafitowy, granatowy.
>
> 17. Czy w szkole obowiÄ zujÄ mundurki? Tak/_Nie_
> 17 a. JeÅli tak czy osoby uczÄ ce siÄ kupujÄ mundurek na wÅasny
> koszt? Tak/Nie_/Nie dotyczy_
> 17 b. Jaki jest koszt zakupu mundurka?_Nie dotyczy
> _
>
> 18. W jaki sposób uregulowano warunki korzystania z telefonów
> w szkole? ProszÄ o zacytowanie odpowiedniego fragmentu ze
> statutu szkoÅy.
>
WyÅÄ czanie telefonów komórkowych i innych urzÄ dzeÅ telekomunikacyjnych
na czas zajÄÄ dydaktycznych, wychowawczych oraz innych przedsiÄwziÄÄ i
przechowywanie ich w miejscu wyznaczonym przez nauczyciela. Dopuszcza
siÄ wykorzystanie tych urzÄ dzeÅ do celów dydaktycznych po uzyskaniu
zgody prowadzÄ cego zajÄcia. Naruszenie przez ucznia zasad używania
telefonów komórkowych na terenie szkoÅy skutkuje otrzymaniem uwagi
negatywnej, a jeżeli wiÄ Å¼e siÄ ze ÅciÄ ganiem, oceny niedostatecznej bez
możliwoÅci poprawy;
>
> 19. Czy statut szkoÅy przewiduje rekwirowanie telefonu
> uczniowi/uczennicy, w przypadku gdy uczeÅ/uczennica używa
> telefonu niezgodnie z przyjÄtymi warunkami? Tak_/Nie_
>
> 20. Jeżeli tak, to w jaki sposób (gdzie) przechowywane sÄ
> zarekwirowane telefony?
> Jeżeli nie, proszÄ o wpisanie ânie dotyczyâ
>
Nie dotyczy
>
> 21. Jeżeli tak, kto może odebraÄ zarekwirowany telefon?
> - rodzic/opiekun prawny
> - uczeÅ/uczennica
> _- nie dotyczy_
>
> 22. Czy uczniowie peÅnoletni mogÄ samodzielnie usprawiedliwiaÄ
> nieobecnoÅci lub/i zwalniaÄ siÄ z lekcji? _Tak_/Nie/Nie dotyczy
>
> *BEZPIECZEÅSTWO*
>
> 23. Czy uczniowie peÅnoletni majÄ możliwoÅÄ opuszczenia
> budynku szkoÅy w trakcie zajÄÄ/przerw lekcyjnych? _Tak_/Nie
>
> 24. Czy PaÅstwa SzkoÅa zbiera od rodziców/opiekunów prawnych
> zgody na:
> - wezwanie karetki pogotowia? Tak/_Nie_
> - udzielenie dziecku pierwszej pomocy przedmedycznej? Tak/_Nie_
>
> 25. Czy drzwi ewakuacyjne w szkole sÄ :
> - zamkniÄte na klucz
> - _otwarte_
>
> 26. Czy drzwi wejÅciowe do szkoÅy sÄ na czas lekcji:
> - zamykane na klucz i otwierane (w razie potrzeby) przez osobÄ
> dozorujÄ cÄ ,
> -_otwarte _
>
> 27. Czy szkoÅa prowadzi szczególny nadzór nad pomieszczeniami
> szkoÅy lub terenem wokóŠszkoÅy w postaci monitoringu? _Ta_k/Nie
> 27 a. Jeżeli tak, jakie punkty/pomieszczenia objÄte sÄ
> monitoringiem (można wybraÄ kilka):
> - korytarze (_Tak_/Nie)
> - wnÄtrze szatni (Tak/_Nie_)
> - teren wokóŠszkoÅy (_Tak_/Nie)
> - inne (proszÄ wpisaÄ jakie):
> - nie dotyczy
>
> *ORGANY SZKOÅY*
>
> 28. Czy w PaÅstwa Placówce powoÅano RadÄ SzkoÅy? Tak/_Nie_
>
> 29. Czy w PaÅstwa placówce powoÅano RadÄ Rodziców? _Tak_/Nie
>
> 30. Czy w PaÅstwa Placówce zbierane sÄ skÅadki na dziaÅalnoÅÄ
> Rady Rodziców? _Tak_/Nie/Nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w
> której nie tworzy siÄ Rady Rodziców
>
> 31. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów i uczennic
> podpisujÄ deklaracjÄ wpÅaty okreÅlonej kwoty Årodków na konto
> Rady Rodziców? Tak/_Nie_/Nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w
> której nie tworzy siÄ Rady Rodziców
>
> 32. Czy Rada Rodziców na poczÄ tku danego roku szkolnego
> informuje spoÅecznoÅÄ szkolnÄ o r. sugerowanej wysokoÅci
> skÅadki na jej dziaÅalnoÅÄ? _Tak_/Nie//Nie dotyczy, jesteÅmy
> placówkÄ w której nie tworzy siÄ Rady Rodziców
>
> 33. Czy Rada Rodziców gromadzi zbierane Årodki na:
> - indywidualnym koncie jednego z rodziców
> _- wÅasnym koncie Rady_
> - rachunku/subkoncie utworzonym na koncie placówki
> - nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w której nie tworzy siÄ Rady
> Rodziców
>
> 34. Czy Rada Rodziców publikuje/przedstawia spoÅecznoÅci
> szkolnej roczne sprawozdania finansowe wydatków?
> _Tak_/Nie//Nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w której nie tworzy
> siÄ Rady Rodziców.
> 34 a. Jeżeli tak, proszÄ o przesÅanie/zaÅÄ czenie ostatniego
> sprawozdania finansowego Rady Rodziców PaÅstwa placówki.
> 34 b. Jeżeli tak, czy sprawozdanie finansowe wydatków Rady
> Rodziców jest publikowane na stronie internetowej szkoÅy lub w
> BIP szkoÅy? Tak/_Nie_ /Nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w której
> nie tworzy siÄ Rady Rodziców.
>
> 35. ProszÄ podaÄ przykÅadowe wydatki, finansowane w roku
> szkolnym 2023/24 przez RadÄ Rodziców.
>
-Zakup nagród, ufundowanie Nagrody Sobieskiego, zakup sof dla uczniów,
stoÅów do szkolnego ogrodu.
>
> 36. ProszÄ o podanie daty uchwalenia obowiÄ zujÄ cego regulaminu
> Rady Rodziców. 24.04.2019 r.
>
> 37. ProszÄ o wpisanie ânie dotyczyâ jeżeli w szkole nie tworzy
> siÄ Rady Rodziców.
>
> 38. ProszÄ o podanie daty uchwalenia obowiÄ zujÄ cego regulaminu
> SamorzÄ du czniowskiego. styczeÅ 2018 r.
>
> 39. Czy w Szkole uregulowano, jakie warunki musi speÅniÄ
> uczeÅ/uczennica, by móc kandydowaÄ do organów SamorzÄ du
> Uczniowskiego? _Tak_/Nie
> 39 a. Jeżeli tak, to jakie to warunki?
>
- Kandydaci sÄ wybierani w wyborach klasowych
>
> 40. Czy w gÅosowaniu w wyborach do organów SamorzÄ du
> Uczniowskiego biorÄ udziaÅ nauczyciele i nauczycielki? Tak/_Nie_
>
> 41. Czy w latach 2021-2024 SamorzÄ d Uczniowski przedstawiaÅ
> Radzie Pedagogicznej oraz Dyrekcji SzkoÅy wnioski i opinie
> dot. spraw szkoÅy? _Tak_/Nie
> 41 a. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpÅynÄÅo wniosków
> SamorzÄ du Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie,
> proszÄ o wpisanie ânie dotyczyâ.
>
- 2
>
> 41 b. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpÅynÄÅo opinii
> SamorzÄ du Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie,
> proszÄ o wpisanie ânie dotyczyâ.
>
- 2
>
> *KADRY*
>
> 42. Czy na dzieÅ wpÅywu wniosku w PaÅstwa placówce sÄ
> obsadzone wszystkie etaty zgodnie z zapotrzebowaniem? Tak/_Nie_
>
> 43. JeÅli nie, jakich stanowisk dotyczÄ wakaty w PaÅstwa
> placówce i ile ich jest? - 3
>
> 44. Czy w szkole zatrudniony jest psycholog/psycholożka? _Tak_/Nie
> 44 a. JeÅli tak w jakim wymiarze godzinowym? - peÅny etat
> 44 b. JeÅli tak, jakie posiada kwalifikacje w rozumieniu
> wyksztaÅcenia kierunkowego i ukoÅczonych kursów. - tak
>
> *ADMINISTRACYJNE*
>
> 45. Czy szkoÅa prowadzi BIP? _Tak_/Nie
>
> 46. Czy szkoÅa posiada skrzynkÄ ePUAP?_Tak_/Nie
>
> 47. Ile osób realizowaÅo obowiÄ zek szkolny w roku szkolnym
> 2023/24 w PaÅstwa placówce? 897
>
> 48. Ile osób uczÄszczaÅo, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje
> religii? 614
>
> 49. Ile osób uczÄszczaÅo, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje
> etyki? 0
>
> 50. Ile osób uczÄszczaÅo, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje
> WDÅ»? 0
>
> *ZRÃWNOWAÅ»ONY ROZWÃJ*
>
> 51. Czy budynek PaÅstwa szkoÅy przeszedÅ w ciÄ gu ostatnich 5
> lat termomodernizacjÄ? _Tak_/Nie
>
> 52. Czy termomodernizacja budynku szkoÅy jest zaplanowana w
> najbliższych trzech latach? _Tak_/Nie
>
> 53. Czy budynek PaÅstwa szkoÅy jest wyposażony we wÅasne
> odnawialne źródÅa energii? Tak/_Nie_
>
> 54. Czy w PaÅstwa szkole monitoruje siÄ jakoÅÄ powietrza (tj.
> zainstalowano specjalistyczne urzÄ dzenia monitorujÄ ce jakoÅÄ
> powietrza wewnÄ trz budynku i/lub wokóŠszkoÅy)? Tak/_Nie_
>
> 55. Czy PaÅstwa szkoÅa posiada i korzysta z urzÄ dzeÅ
> odpowiadajÄ cych za oczyszczanie powietrza wewnÄ trz budynku?
> Tak/_Nie_
>
> 56. Czy budynek PaÅstwa szkoÅy jest wyposażony w urzÄ dzenia i
> rozwiÄ zania chÅodzÄ ce (w przypadku fali upaÅów)? _Tak_/Nie
>
> 57. Czy w infrastrukturze wokóŠPaÅstwa szkoÅy znajdujÄ siÄ
> instalacje bazujÄ ce na przyrodzie, np.: ogród warzywny, ogród
> deszczowy, ÅÄ ka kwietna, park kieszonkowy, żywa altana? Tak/_Nie_
> 57 a. Jeżeli tak, to jakie?
>
> 58. Czy PaÅstwa szkoÅa zapewnia opcjÄ wyboru posiÅków
> roÅlinnych w każdy dzieÅ (stoÅówka szkolna)?
> -_nie dotyczy _(nasza szkoÅa nie zapewnia posiÅków)
> - tak, wegetariaÅskie
> - tak, wegaÅskie
> - tak, wegetariaÅskie i wegaÅskie
> - nie
>
> 59. Jeżeli âtakâ, czy opcja diety roÅlinnej wiÄ Å¼e siÄ z innÄ
> odpÅatnoÅciÄ ?
> - tak, wybór diety roÅlinnej wiÄ Å¼e siÄ z dodatkowÄ opÅatÄ
> (cena jest wyższa)
> - tak, za posiÅki roÅlinne pÅaci siÄ mniej
> - nie, wybór diety nie wpÅywa na cenÄ za posiÅek
> _- nie dotyczy_ (nasza szkoÅa nie zapewnia posiÅków)
>
> 60. Czy szkoÅa zapewnia bezpÅatnie Årodki menstruacyjne (np.
> podpaski, tampony)? _Tak_/Nie
>
> *INNE*
>
> 61. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów/uczennic biorÄ
> udziaŠw wycieczkach szkolnych w charakterze osób do pomocy w
> opiece nad grupÄ ? _Tak_/Nie
>
> 62. Czy szkoÅa udostÄpnia uczniom i uczennicom szafki (w
> których mogÄ oni przechowywaÄ podrÄczniki i inne pomoce
> dydaktyczne)? _Tak_/Nie
>
> 63. Czy za dostÄp do szafek pobierane sÄ opÅaty? Tak/_Nie_
> JeÅli "tak" - to w jakiej kwocie?
>
> 64. Czy w PaÅstwa Szkole uregulowano kwestie dotyczÄ ce
> przyjmowania upominków i innych korzyÅci przez DyrekcjÄ,
> nauczycieli, nauczycielki i innych pracowników SzkoÅy (np.
> polityka prezentowa, rejestr korzyÅci)? Tak/_Nie_
>
> 65. Czy SzkoÅa prowadzi rejestr umów z podmiotami zewnÄtrznymi
> realizujÄ cymi usÅugi na terenie placówki? _Tak_/Nie
>
> 66. Czy rejestr umów z podmiotami zewnÄtrznymi realizujÄ cymi
> usÅugi na terenie placówki jest udostÄpniony na stronie szkoÅy
> lub w BIP? Tak/_Nie_/Nie dotyczy
>
> 67. Czy szkoÅa publikuje wizerunki osób uczÄ cych siÄ na
> stronie internetowej?_Tak_/Nie
>
> 68. Czy szkoÅa publikuje wizerunki osób uczÄ cych siÄ w mediach
> spoÅecznoÅciowych? _Tak_/Nie
>
> 69. ProszÄ o przesÅanie wzoru zgody rodzica/opiekuna prawnego
> na wykorzystanie wizerunku dziecka, który jest stosowany w
> PaÅstwa Szkole.
>> - w zaÅaczniku
>
> 70. Czy w PaÅstwa Szkole utworzono Szkolny Budżet
> Obywatelski/Szkolny Budżet Partycypacyjny? Tak/_Nie_
> 70 a. Jeżeli tak, jakÄ kwotÄ w roku szkolnym 2023/2024
> przeznaczono na realizacjÄ Szkolnego Budżetu
> Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego? Jeżeli nie,
> prosze o wpisanie ânie dotyczyâ.
>
- Nie dotyczy
>
> 70 b. Jeżeli tak, jakie dziaÅania zrealizowano w ramach
> Szkolnego Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu
> Partycypacyjnego w PaÅstwa Szkole? Jeżeli nie, prosze o
> wpisanie ânie dotyczyâ.
>
- Nie dotyczy
>
> *UZASADNIENIE*
> W ostatnich latach polska szkoÅa przechodziÅa i przechodzi,
> nieustajÄ ce przemiany. Dotyczy to zarówno jej systemowej
> organizacji, jak i życia codziennego. Naszym celem jest
> zdiagnozowanie obszarów trudnoÅci i wyzwaÅ, zwiÄ zanych ze
> zmianami i rzeczywistoÅciÄ szkolnÄ oraz na tej podstawie
> opracowanie publikacji zawierajÄ cej ustandaryzowanÄ i
> usystematyzowanÄ wiedzÄ (w tym prawnÄ ) oraz kompedium dobrych
> praktyk celem wsparcia w dziejÄ cych siÄ zmianach.Publikacja
> zostanie rozesÅana do wszystkich szkóŠobjÄtych monitoringiem.
> DostÄpna bÄdzie również w formie elektronicznej. Swoim
> projektem pragniemy promowaÄ otwartoÅÄ, wÅÄ czenie, równoÅÄ
> oraz prawa dzieci i prawa czÅowieka w edukacji i szkole,
> wesprzeÄ kadry zarzÄ dzajÄ ce oraz pedagogiczne szkóŠi
> rodziców, a także otoczyÄ dzieci i mÅodzież opiekÄ i
> wsparciem. InicjatywÄ wspiera SieÄ Obywatelska Watchdog Polska
> i Fundusz Obywatelski im. Ludwiki i Henryka Wujców. SzkoÅa
> jest nasza.
>
> W razie dodatkowych pytaÅ, ewentualnych trudnoÅci w odpowiedzi
> lub wÄ tpliwoÅci, prosimy o kontakt: _dopaminalaab@gmail.com_
> <mailto:{{ email }}>
>
> --
>
> Stowarzyszenie dO!PAmina Lab powstaÅo w lutym 2019 r. i jest
> wspólnÄ , oddolnÄ inicjatywÄ pasjonatów edukacji, rodziców,
> nauczycieli i nauczycielek oraz osób uczÄ cych siÄ.
> Prowadzimy projekty edukacyjne, na podstawie zebranych danych
> opracowujemy rekomendacje (w tym legislacyjne) dla oÅwiatowych
> polityk lokalnych i ogólnopolskich.
>