Szkoła jest nasza #417
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
5 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Dostarczony |
Status ostatniego wniosku: |
Otwarte |
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Re: Wniosek o informację DOPAMINA LAB przez III LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE W WEJHEROWIE
Ocena LLM: Kategoryzacja AI została pominięta dla spamu lub prawdopodobnego spamu.To jest potwierdzenie dorÄczenia wiadomoÅci, która zostaÅa wysÅana na adres {{ email }}.
Uwaga: to potwierdzenie dorÄczenia wiadomoÅci oznacza tylko, że wiadomoÅÄ zostaÅa wyÅwietlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treÅÄ tej wiadomoÅci zostaÅa przeczytana lub zrozumiana.
-
Re: Wniosek o informację DOPAMINA LAB przez III LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE W WEJHEROWIE
Ocena LLM: Kategoryzacja AI została pominięta dla spamu lub prawdopodobnego spamu.DzieÅ dobry,
niestety PaÅstwa wniosek z dnia 29 lipca 2024 r. wpadÅ do SPAMu. Jeszcze
w tym tygodniu postaramy siÄ udzieliÄ odpowiedzi na PaÅstwa pytania.W imieniu Pana Dyrektora Jacka Tomczaka
Emilia Sekida
sekretarz szkoÅy
w Powiatowym Zespole SzkóŠnr 2
w Wejherowie
W dniu 23.09.2024 o 09:43, DopaminaLab pisze:
>
> DzieÅ dobry,
>
> Do dnia 23.09.2024r. nie otrzymaliÅmy od PaÅstwa odpowiedzi na wniosek
> (zaÅÄ czony poniżej) o udostÄpnienie informacji publicznej z dnia
> 29.07.2024r. Przypominamy, że sÄ PaÅstwo zobowiÄ zani do udzielenia
> odpowiedzi a udostÄpnianie informacji publicznej na wniosek nastÄpuje
> bez zbÄdnej zwÅoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia
> zÅożenia wniosku, który w PaÅstwa przypadku zostaÅ już znacznie
> przekroczony. W razie jakichkolwiek wÄ tpliwoÅci, trudnoÅci lub
> dodatkowych pytaÅ, potrzeby wyjaÅnienia i wsparcia w przygotowaniu
> odpowiedzi, pozostajemy w kontakcie i sÅużymy wsparciem.
>
> W przypadku udzielenia odpowiedzi na ww. wniosek, prosimy potraktowaÄ
> tÄ wiadomoÅÄ, jako niebyÅÄ .
>
> Prosimy o odpowiedź na adres {{ email }}
>
> --
>
> Z poważaniem i pozdrowieniami
> W imieniu ZespoÅu
> Anna DÄboÅ
> Stowarzyszenie dO!PAmina Lab
> tel. 504820333
> e-mail: _{{ email }}_ <mailto:%7B%7B%20email%20%7D%7D>
> NIP: 6292493017
> KRS: 0000773382
>
> Stowarzyszenie dO!PAmina Lab powstaÅo w lutym 2019 r. i jest wspólnÄ ,
> oddolnÄ inicjatywÄ pasjonatów edukacji, rodziców, nauczycieli i
> nauczycielek oraz osób uczÄ cych siÄ.
> Prowadzimy projekty edukacyjne, na podstawie zebranych danych
> opracowujemy rekomendacje (w tym legislacyjne) dla oÅwiatowych polityk
> lokalnych i ogólnopolskich.
>
>
> W nawiÄ zaniu do pisma z dnia 2024-07-29 z adresu
> {{ email }}:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i 2 Konstytucji RP oraz art. 10
> ust. 1 ustawy o dostÄpie do informacji publicznej wnosimy w
> imieniu Stowarzyszenia dO!PAmina Lab o odpowiedź na
> nastÄpujÄ ce pytania.
> *Prosimy o przesÅanie odpowiedzi za poÅrednictwem poczty
> elektronicznej na adres email
> {{ email }}*
>
> Zgodnie z przepisami, czas udzielenia odpowiedzi to 14 dni
> (art. 13 ust. 1 ustawy o dostÄpie do informacji publicznej).
>
> Prosimy o odpowiedź na wszystkie pytania, *zgodnie z
> numeracjÄ *, poprzez zaznaczenie (np. pogrubienie lub
> podkreÅlenie) lub wpisanie prawidÅowej odpowiedzi, poprzez
> podanie/udostÄpnienie odpowiednich danych i informacji lub
> poprzez przywoÅanie odpowiedniego cytatu ze statutu szkolnego.
> Jeżeli odpowiedź na pytanie wiÄ Å¼e siÄ z zaÅÄ czeniem
> dokumentów, wnosimy o zaÅÄ czenie i przesÅanie ich w formie
> skanów lub odpowiednio linków do dokumentów. Wniosek zawiera
> 70 pytaÅ ale wiÄkszoÅÄ z nich wymaga tylko odpowiedzi Tak/Nie,
> w zwiÄ zku z czym *odpowiedź na wniosek nie powinna zajÄ Ä
> wiÄcej niż 30-40 minut*.
>
> *OCENIANIE*
>
> 1. Czy korzystajÄ PaÅstwo z dziennika elektronicznego? Tak/Nie
> 1 a. JeÅli tak, to z jakiego?
> - Librus
> - Vulcan
> - inne (jakie?)
>
> 2. Czy sposób oceniania wewnÄ trzszkolnego, ustalony w statucie
> w PaÅstwa placówce przewiduje stosowanie Åredniej ważonej? Tak/Nie
>
> 3. Czy do konkretnych ocen bieÅ¼Ä cych przypisuje siÄ wagi? Tak/Nie
> 3 a. JeÅli tak, to jakie kategorie wag (np. sprawdzian,
> odpowiedź ustna, praca domowa, itp.)funkcjonujÄ w PaÅstwa
> szkole oraz jakie przypisano do nich wagi?
>
> 4. Czy w PaÅstwa placówce oceny Åródroczne/koÅcowe ustala siÄ
> na podstawie lub z uwzglÄdnieniem Åredniej arytmetycznej z
> ocen bieÅ¼Ä cych? Tak/Nie
>
> 5. Czy w klasach I-III (dot. szkóŠpodstawowych) w PaÅstwa
> placówce ocenami bieÅ¼Ä cymi (w codziennej praktyce
> dydaktyczno-diagnostycznej) sÄ oceny wyrażone cyfrÄ (od 1 do
> 6)? Tak/Nie/Nie dotyczy
>
> 6. Czy zgodnie z przyjÄtym wewnÄ trzszkolnym ocenianiem
> umocowanym w statucie szkoÅy przewiduje siÄ ocenÄ niedostatecznÄ :
> - za okreÅlonÄ liczbÄ tzw. "nieprzygotowaÅ" do lekcji? Tak/Nie
> - za brak pracy domowej? Tak/Nie
> - za nieobecnoÅÄ na sprawdzianie/kartkówce? Tak/Nie
>
> 7. Czy zgodnie z przyjÄtym wewnÄ trzszkolnym ocenianiem,
> umocowanym w statucie szkoÅy, przewiduje siÄ okreÅlony czas (w
> tygodniach/dniach) w jakim osoba uczÄ ca siÄ może poprawiÄ danÄ
> ocenÄ bieÅ¼Ä cÄ ? Tak/Nie
>
> 8. W jaki sposób statut szkolny definiuje wymagania edukacyjne
> na ocenÄ celujÄ cÄ ? ProszÄ o zacytowanie treÅci odpowiedniego
> artykuÅu/paragrafu.
>
> *ZASADY W SZKOLE I OCENIANIE ZACHOWANIA*
>
> 9. Czy ocenianie zachowania w PaÅstwa placówce oparte jest o
> system punktowej oceny? Tak/Nie
>
> 10. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ zuje zakaz farbowania wÅosów
> przez osoby uczÄ ce siÄ? Tak/Nie
> 10 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie?
> Tak/Nie/Nie dotyczy
>
> 11. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ zuje zakaz malowania paznokci
> przez osoby uczÄ ce siÄ (lub istniejÄ regulacje dotyczÄ ce
> koloru paznokci)? Tak/Nie
> 11 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie?
> Tak/Nie/Nie dotyczy
>
> 12. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ zuje zakaz makijażu przez
> osoby uczÄ ce siÄ? Tak/Nie
> 12 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie?
> Tak/Nie/Nie dotyczy
>
> 13. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ zuje zakaz noszenia biżuterii
> przez osoby uczÄ ce siÄ? Tak/Nie
> 13 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie?
> Tak/Nie/Nie dotyczy
>
> 14. Jakie konsekwencje przewiduje siÄ wobec osób
> nieprzestrzegajÄ cych zasad (wymienionych w punktach 10-13):
> - punkty ujemne z zachowania
> - upomnienie nauczyciela/nauczycielki
> - upomnienie dyrektora/dyrektorki
> - nagana
> - nie regulujemy kwestii dot. farbowania wÅosów, malowania
> paznokci, noszenia biżuterii lub/i makijażu przez osoby uczÄ ce
> siÄ w naszej szkole
> - inne (jakie?)
>
> 15. Czy statut szkoÅy okreÅla zasady ubierania siÄ osób
> uczÄ cych siÄ na terenie szkoÅy? Tak/Nie
>
> 16. JeÅli tak, proszÄ o przywoÅanie/zacytowanie tego zapisu ze
> statutu szkoÅy. Jeżeli nie, proszÄ o wpisanie ânie dotyczyâ.
>
> 17. Czy w szkole obowiÄ zujÄ mundurki? Tak/Nie
> 17 a. JeÅli tak czy osoby uczÄ ce siÄ kupujÄ mundurek na wÅasny
> koszt? Tak/Nie
> 17 b. Jaki jest koszt zakupu mundurka?
>
> 18. W jaki sposób uregulowano warunki korzystania z telefonów
> w szkole? ProszÄ o zacytowanie odpowiedniego fragmentu ze
> statutu szkoÅy.
>
> 19. Czy statut szkoÅy przewiduje rekwirowanie telefonu
> uczniowi/uczennicy, w przypadku gdy uczeÅ/uczennica używa
> telefonu niezgodnie z przyjÄtymi warunkami? Tak/Nie
>
> 20. Jeżeli tak, to w jaki sposób (gdzie) przechowywane sÄ
> zarekwirowane telefony?
> Jeżeli nie, proszÄ o wpisanie ânie dotyczyâ
>
> 21. Jeżeli tak, kto może odebraÄ zarekwirowany telefon?
> - rodzic/opiekun prawny
> - uczeÅ/uczennica
> - nie dotyczy
>
> 22. Czy uczniowie peÅnoletni mogÄ samodzielnie usprawiedliwiaÄ
> nieobecnoÅci lub/i zwalniaÄ siÄ z lekcji? Tak/Nie/Nie dotyczy
>
> *BEZPIECZEÅSTWO*
>
> 23. Czy uczniowie peÅnoletni majÄ możliwoÅÄ opuszczenia
> budynku szkoÅy w trakcie zajÄÄ/przerw lekcyjnych? Tak/Nie
>
> 24. Czy PaÅstwa SzkoÅa zbiera od rodziców/opiekunów prawnych
> zgody na:
> - wezwanie karetki pogotowia? Tak/Nie
> - udzielenie dziecku pierwszej pomocy przedmedycznej? Tak/Nie
>
> 25. Czy drzwi ewakuacyjne w szkole sÄ :
> - zamkniÄte na klucz
> - otwarte
>
> 26. Czy drzwi wejÅciowe do szkoÅy sÄ na czas lekcji:
> - zamykane na klucz i otwierane (w razie potrzeby) przez osobÄ
> dozorujÄ cÄ ,
> - otwarte
>
> 27. Czy szkoÅa prowadzi szczególny nadzór nad pomieszczeniami
> szkoÅy lub terenem wokóŠszkoÅy w postaci monitoringu? Tak/Nie
> 27 a. Jeżeli tak, jakie punkty/pomieszczenia objÄte sÄ
> monitoringiem (można wybraÄ kilka):
> - korytarze (Tak/Nie)
> - wnÄtrze szatni (Tak/Nie)
> - teren wokóŠszkoÅy (Tak/Nie)
> - inne (proszÄ wpisaÄ jakie):
> - nie dotyczy
>
> *ORGANY SZKOÅY*
>
> 28. Czy w PaÅstwa Placówce powoÅano RadÄ SzkoÅy? Tak/Nie
>
> 29. Czy w PaÅstwa placówce powoÅano RadÄ Rodziców? Tak/Nie
>
> 30. Czy w PaÅstwa Placówce zbierane sÄ skÅadki na dziaÅalnoÅÄ
> Rady Rodziców? Tak/Nie/Nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w której
> nie tworzy siÄ Rady Rodziców
>
> 31. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów i uczennic
> podpisujÄ deklaracjÄ wpÅaty okreÅlonej kwoty Årodków na konto
> Rady Rodziców? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w
> której nie tworzy siÄ Rady Rodziców
>
> 32. Czy Rada Rodziców na poczÄ tku danego roku szkolnego
> informuje spoÅecznoÅÄ szkolnÄ o sugerowanej wysokoÅci skÅadki
> na jej dziaÅalnoÅÄ? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w
> której nie tworzy siÄ Rady Rodziców
>
> 33. Czy Rada Rodziców gromadzi zbierane Årodki na:
> - indywidualnym koncie jednego z rodziców
> - wÅasnym koncie Rady
> - rachunku/subkoncie utworzonym na koncie placówki
> - nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w której nie tworzy siÄ Rady
> Rodziców
>
> 34. Czy Rada Rodziców publikuje/przedstawia spoÅecznoÅci
> szkolnej roczne sprawozdania finansowe wydatków? Tak/Nie//Nie
> dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w której nie tworzy siÄ Rady Rodziców.
> 34 a. Jeżeli tak, proszÄ o przesÅanie/zaÅÄ czenie ostatniego
> sprawozdania finansowego Rady Rodziców PaÅstwa placówki.
> 34 b. Jeżeli tak, czy sprawozdanie finansowe wydatków Rady
> Rodziców jest publikowane na stronie internetowej szkoÅy lub w
> BIP szkoÅy? Tak/Nie /Nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w której
> nie tworzy siÄ Rady Rodziców.
>
> 35. ProszÄ podaÄ przykÅadowe wydatki, finansowane w roku
> szkolnym 2023/24 przez RadÄ Rodziców.
>
> 36. ProszÄ o podanie daty uchwalenia obowiÄ zujÄ cego regulaminu
> Rady Rodziców.
>
> 37. ProszÄ o wpisanie ânie dotyczyâ jeżeli w szkole nie tworzy
> siÄ Rady Rodziców.
>
> 38. ProszÄ o podanie daty uchwalenia obowiÄ zujÄ cego regulaminu
> SamorzÄ du Uczniowskiego.
>
> 39. Czy w Szkole uregulowano, jakie warunki musi speÅniÄ
> uczeÅ/uczennica, by móc kandydowaÄ do organów SamorzÄ du
> Uczniowskiego? Tak/Nie
> 39 a. Jeżeli tak, to jakie to warunki?
>
> 40. Czy w gÅosowaniu w wyborach do organów SamorzÄ du
> Uczniowskiego biorÄ udziaÅ nauczyciele i nauczycielki? Tak/Nie
>
> 41. Czy w latach 2021-2024 SamorzÄ d Uczniowski przedstawiaÅ
> Radzie Pedagogicznej oraz Dyrekcji SzkoÅy wnioski i opinie
> dot. spraw szkoÅy? Tak/Nie
> 41 a. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpÅynÄÅo wniosków
> SamorzÄ du Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie,
> proszÄ o wpisanie ânie dotyczyâ.
> 41 b. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpÅynÄÅo opinii
> SamorzÄ du Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie,
> proszÄ o wpisanie ânie dotyczyâ.
>
> *KADRY*
>
> 42. Czy na dzieÅ wpÅywu wniosku w PaÅstwa placówce sÄ
> obsadzone wszystkie etaty zgodnie z zapotrzebowaniem? Tak/Nie
>
> 43. JeÅli nie, jakich stanowisk dotyczÄ wakaty w PaÅstwa
> placówce i ile ich jest?
>
> 44. Czy w szkole zatrudniony jest psycholog/psycholożka? Tak/Nie
> 44 a. JeÅli tak w jakim wymiarze godzinowym?
> 44 b. JeÅli tak, jakie posiada kwalifikacje w rozumieniu
> wyksztaÅcenia kierunkowego i ukoÅczonych kursów.
>
> *ADMINISTRACYJNE*
>
> 45. Czy szkoÅa prowadzi BIP? Tak/Nie
>
> 46. Czy szkoÅa posiada skrzynkÄ ePUAP? Tak/Nie
>
> 47. Ile osób realizowaÅo obowiÄ zek szkolny w roku szkolnym
> 2023/24 w PaÅstwa placówce?
>
> 48. Ile osób uczÄszczaÅo, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje
> religii?
>
> 49. Ile osób uczÄszczaÅo, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje
> etyki?
>
> 50. Ile osób uczÄszczaÅo, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje WDÅ»?
>
> *ZRÃWNOWAÅ»ONY ROZWÃJ*
>
> 51. Czy budynek PaÅstwa szkoÅy przeszedÅ w ciÄ gu ostatnich 5
> lat termomodernizacjÄ? Tak/Nie
>
> 52. Czy termomodernizacja budynku szkoÅy jest zaplanowana w
> najbliższych trzech latach? Tak/Nie
>
> 53. Czy budynek PaÅstwa szkoÅy jest wyposażony we wÅasne
> odnawialne źródÅa energii? Tak/Nie
>
> 54. Czy w PaÅstwa szkole monitoruje siÄ jakoÅÄ powietrza (tj.
> zainstalowano specjalistyczne urzÄ dzenia monitorujÄ ce jakoÅÄ
> powietrza wewnÄ trz budynku i/lub wokóŠszkoÅy)? Tak/Nie
>
> 55. Czy PaÅstwa szkoÅa posiada i korzysta z urzÄ dzeÅ
> odpowiadajÄ cych za oczyszczanie powietrza wewnÄ trz budynku?
> Tak/Nie
>
> 56. Czy budynek PaÅstwa szkoÅy jest wyposażony w urzÄ dzenia i
> rozwiÄ zania chÅodzÄ ce (w przypadku fali upaÅów)? Tak/Nie
>
> 57. Czy w infrastrukturze wokóŠPaÅstwa szkoÅy znajdujÄ siÄ
> instalacje bazujÄ ce na przyrodzie, np.: ogród warzywny, ogród
> deszczowy, ÅÄ ka kwietna, park kieszonkowy, żywa altana? Tak/Nie
> 57 a. Jeżeli tak, to jakie?
>
> 58. Czy PaÅstwa szkoÅa zapewnia opcjÄ wyboru posiÅków
> roÅlinnych w każdy dzieÅ (stoÅówka szkolna)?
> - nie dotyczy (nasza szkoÅa nie zapewnia posiÅków)
> - tak, wegetariaÅskie
> - tak, wegaÅskie
> - tak, wegetariaÅskie i wegaÅskie
> - nie
>
> 59. Jeżeli âtakâ, czy opcja diety roÅlinnej wiÄ Å¼e siÄ z innÄ
> odpÅatnoÅciÄ ?
> - tak, wybór diety roÅlinnej wiÄ Å¼e siÄ z dodatkowÄ opÅatÄ
> (cena jest wyższa)
> - tak, za posiÅki roÅlinne pÅaci siÄ mniej
> - nie, wybór diety nie wpÅywa na cenÄ za posiÅek
> - nie dotyczy (nasza szkoÅa nie zapewnia posiÅków)
>
> 60. Czy szkoÅa zapewnia bezpÅatnie Årodki menstruacyjne (np.
> podpaski, tampony)? Tak/Nie
>
> *INNE*
>
> 61. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów/uczennic biorÄ
> udziaŠw wycieczkach szkolnych w charakterze osób do pomocy w
> opiece nad grupÄ ? Tak/Nie
>
> 62. Czy szkoÅa udostÄpnia uczniom i uczennicom szafki (w
> których mogÄ oni przechowywaÄ podrÄczniki i inne pomoce
> dydaktyczne)? Tak/Nie
>
> 63. Czy za dostÄp do szafek pobierane sÄ opÅaty? Tak/Nie
> JeÅli "tak" - to w jakiej kwocie?
>
> 64. Czy w PaÅstwa Szkole uregulowano kwestie dotyczÄ ce
> przyjmowania upominków i innych korzyÅci przez DyrekcjÄ,
> nauczycieli, nauczycielki i innych pracowników SzkoÅy (np.
> polityka prezentowa, rejestr korzyÅci)? Tak/Nie
>
> 65. Czy SzkoÅa prowadzi rejestr umów z podmiotami zewnÄtrznymi
> realizujÄ cymi usÅugi na terenie placówki? Tak/Nie
>
> 66. Czy rejestr umów z podmiotami zewnÄtrznymi realizujÄ cymi
> usÅugi na terenie placówki jest udostÄpniony na stronie szkoÅy
> lub w BIP? Tak/Nie/Nie dotyczy
>
> 67. Czy szkoÅa publikuje wizerunki osób uczÄ cych siÄ na
> stronie internetowej? Tak/Nie
>
> 68. Czy szkoÅa publikuje wizerunki osób uczÄ cych siÄ w mediach
> spoÅecznoÅciowych? Tak/Nie
>
> 69. ProszÄ o przesÅanie wzoru zgody rodzica/opiekuna prawnego
> na wykorzystanie wizerunku dziecka, który jest stosowany w
> PaÅstwa Szkole.
>
> 70. Czy w PaÅstwa Szkole utworzono Szkolny Budżet
> Obywatelski/Szkolny Budżet Partycypacyjny? Tak/Nie
> 70 a. Jeżeli tak, jakÄ kwotÄ w roku szkolnym 2023/2024
> przeznaczono na realizacjÄ Szkolnego Budżetu
> Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego? Jeżeli nie,
> prosze o wpisanie ânie dotyczyâ.
> 70 b. Jeżeli tak, jakie dziaÅania zrealizowano w ramach
> Szkolnego Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu
> Partycypacyjnego w PaÅstwa Szkole? Jeżeli nie, prosze o
> wpisanie ânie dotyczyâ.
>
> *UZASADNIENIE*
> W ostatnich latach polska szkoÅa przechodziÅa i przechodzi,
> nieustajÄ ce przemiany. Dotyczy to zarówno jej systemowej
> organizacji, jak i życia codziennego. Naszym celem jest
> zdiagnozowanie obszarów trudnoÅci i wyzwaÅ, zwiÄ zanych ze
> zmianami i rzeczywistoÅciÄ szkolnÄ oraz na tej podstawie
> opracowanie publikacji zawierajÄ cej ustandaryzowanÄ i
> usystematyzowanÄ wiedzÄ (w tym prawnÄ ) oraz kompedium dobrych
> praktyk celem wsparcia w dziejÄ cych siÄ zmianach.Publikacja
> zostanie rozesÅana do wszystkich szkóŠobjÄtych monitoringiem.
> DostÄpna bÄdzie również w formie elektronicznej. Swoim
> projektem pragniemy promowaÄ otwartoÅÄ, wÅÄ czenie, równoÅÄ
> oraz prawa dzieci i prawa czÅowieka w edukacji i szkole,
> wesprzeÄ kadry zarzÄ dzajÄ ce oraz pedagogiczne szkóŠi
> rodziców, a także otoczyÄ dzieci i mÅodzież opiekÄ i
> wsparciem. InicjatywÄ wspiera SieÄ Obywatelska Watchdog Polska
> i Fundusz Obywatelski im. Ludwiki i Henryka Wujców. SzkoÅa
> jest nasza.
>
> W razie dodatkowych pytaÅ, ewentualnych trudnoÅci w odpowiedzi
> lub wÄ tpliwoÅci, prosimy o kontakt: _dopaminalaab@gmail.com_
> <mailto:{{ email }}>
>
> --
>
> Stowarzyszenie dO!PAmina Lab powstaÅo w lutym 2019 r. i jest
> wspólnÄ , oddolnÄ inicjatywÄ pasjonatów edukacji, rodziców,
> nauczycieli i nauczycielek oraz osób uczÄ cych siÄ.
> Prowadzimy projekty edukacyjne, na podstawie zebranych danych
> opracowujemy rekomendacje (w tym legislacyjne) dla oÅwiatowych
> polityk lokalnych i ogólnopolskich.
>
--
Administratorem danych osobowych pozyskanych w zwiÄ zku z prowadzeniem niniejszej
korespondencji mailowej jest Powiatowy ZespóŠSzkóŠNr 2 w Wejherowie z siedzibÄ
przy ul. Strzelecka 9, 84-200 Wejherowo. TreÅci zawarte w wiadomoÅciach poczty
elektronicznej, których nadawcÄ jest Powiatowy ZespóŠSzkóŠNr 2 w Wejherowie nie stanowiÄ
oferty, ani też oÅwiadczenia o przyjÄciu oferty â w rozumieniu Kodeksu cywilnego.Informacje o zasadach przetwarzania przez nas danych osobowych dostÄpne sÄ na stroniewww.wejherowo-elektryk.pl
-
Re: Wniosek o informację DOPAMINA LAB przez III LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE W WEJHEROWIE
Ocena LLM: Kategoryzacja AI została pominięta dla spamu lub prawdopodobnego spamu.DzieÅ dobry,
w zaÅÄ czniku przesyÅam odpowiedź na informacjÄ publicznÄ .
Z poważaniem
Jacek Tomczak
dyrektor
Powiatowego ZespoÅu SzkóŠnr 2
w Wejherowie
W dniu 23.09.2024 o 09:43, DopaminaLab pisze:
>
> DzieÅ dobry,
>
> Do dnia 23.09.2024r. nie otrzymaliÅmy od PaÅstwa odpowiedzi na wniosek
> (zaÅÄ czony poniżej) o udostÄpnienie informacji publicznej z dnia
> 29.07.2024r. Przypominamy, że sÄ PaÅstwo zobowiÄ zani do udzielenia
> odpowiedzi a udostÄpnianie informacji publicznej na wniosek nastÄpuje
> bez zbÄdnej zwÅoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia
> zÅożenia wniosku, który w PaÅstwa przypadku zostaÅ już znacznie
> przekroczony. W razie jakichkolwiek wÄ tpliwoÅci, trudnoÅci lub
> dodatkowych pytaÅ, potrzeby wyjaÅnienia i wsparcia w przygotowaniu
> odpowiedzi, pozostajemy w kontakcie i sÅużymy wsparciem.
>
> W przypadku udzielenia odpowiedzi na ww. wniosek, prosimy potraktowaÄ
> tÄ wiadomoÅÄ, jako niebyÅÄ .
>
> Prosimy o odpowiedź na adres {{ email }}
>
> --
>
> Z poważaniem i pozdrowieniami
> W imieniu ZespoÅu
> Anna DÄboÅ
> Stowarzyszenie dO!PAmina Lab
> tel. 504820333
> e-mail: _{{ email }}_ <mailto:%7B%7B%20email%20%7D%7D>
> NIP: 6292493017
> KRS: 0000773382
>
> Stowarzyszenie dO!PAmina Lab powstaÅo w lutym 2019 r. i jest wspólnÄ ,
> oddolnÄ inicjatywÄ pasjonatów edukacji, rodziców, nauczycieli i
> nauczycielek oraz osób uczÄ cych siÄ.
> Prowadzimy projekty edukacyjne, na podstawie zebranych danych
> opracowujemy rekomendacje (w tym legislacyjne) dla oÅwiatowych polityk
> lokalnych i ogólnopolskich.
>
>
> W nawiÄ zaniu do pisma z dnia 2024-07-29 z adresu
> {{ email }}:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i 2 Konstytucji RP oraz art. 10
> ust. 1 ustawy o dostÄpie do informacji publicznej wnosimy w
> imieniu Stowarzyszenia dO!PAmina Lab o odpowiedź na
> nastÄpujÄ ce pytania.
> *Prosimy o przesÅanie odpowiedzi za poÅrednictwem poczty
> elektronicznej na adres email
> {{ email }}*
>
> Zgodnie z przepisami, czas udzielenia odpowiedzi to 14 dni
> (art. 13 ust. 1 ustawy o dostÄpie do informacji publicznej).
>
> Prosimy o odpowiedź na wszystkie pytania, *zgodnie z
> numeracjÄ *, poprzez zaznaczenie (np. pogrubienie lub
> podkreÅlenie) lub wpisanie prawidÅowej odpowiedzi, poprzez
> podanie/udostÄpnienie odpowiednich danych i informacji lub
> poprzez przywoÅanie odpowiedniego cytatu ze statutu szkolnego.
> Jeżeli odpowiedź na pytanie wiÄ Å¼e siÄ z zaÅÄ czeniem
> dokumentów, wnosimy o zaÅÄ czenie i przesÅanie ich w formie
> skanów lub odpowiednio linków do dokumentów. Wniosek zawiera
> 70 pytaÅ ale wiÄkszoÅÄ z nich wymaga tylko odpowiedzi Tak/Nie,
> w zwiÄ zku z czym *odpowiedź na wniosek nie powinna zajÄ Ä
> wiÄcej niż 30-40 minut*.
>
> *OCENIANIE*
>
> 1. Czy korzystajÄ PaÅstwo z dziennika elektronicznego? Tak/Nie
> 1 a. JeÅli tak, to z jakiego?
> - Librus
> - Vulcan
> - inne (jakie?)
>
> 2. Czy sposób oceniania wewnÄ trzszkolnego, ustalony w statucie
> w PaÅstwa placówce przewiduje stosowanie Åredniej ważonej? Tak/Nie
>
> 3. Czy do konkretnych ocen bieÅ¼Ä cych przypisuje siÄ wagi? Tak/Nie
> 3 a. JeÅli tak, to jakie kategorie wag (np. sprawdzian,
> odpowiedź ustna, praca domowa, itp.)funkcjonujÄ w PaÅstwa
> szkole oraz jakie przypisano do nich wagi?
>
> 4. Czy w PaÅstwa placówce oceny Åródroczne/koÅcowe ustala siÄ
> na podstawie lub z uwzglÄdnieniem Åredniej arytmetycznej z
> ocen bieÅ¼Ä cych? Tak/Nie
>
> 5. Czy w klasach I-III (dot. szkóŠpodstawowych) w PaÅstwa
> placówce ocenami bieÅ¼Ä cymi (w codziennej praktyce
> dydaktyczno-diagnostycznej) sÄ oceny wyrażone cyfrÄ (od 1 do
> 6)? Tak/Nie/Nie dotyczy
>
> 6. Czy zgodnie z przyjÄtym wewnÄ trzszkolnym ocenianiem
> umocowanym w statucie szkoÅy przewiduje siÄ ocenÄ niedostatecznÄ :
> - za okreÅlonÄ liczbÄ tzw. "nieprzygotowaÅ" do lekcji? Tak/Nie
> - za brak pracy domowej? Tak/Nie
> - za nieobecnoÅÄ na sprawdzianie/kartkówce? Tak/Nie
>
> 7. Czy zgodnie z przyjÄtym wewnÄ trzszkolnym ocenianiem,
> umocowanym w statucie szkoÅy, przewiduje siÄ okreÅlony czas (w
> tygodniach/dniach) w jakim osoba uczÄ ca siÄ może poprawiÄ danÄ
> ocenÄ bieÅ¼Ä cÄ ? Tak/Nie
>
> 8. W jaki sposób statut szkolny definiuje wymagania edukacyjne
> na ocenÄ celujÄ cÄ ? ProszÄ o zacytowanie treÅci odpowiedniego
> artykuÅu/paragrafu.
>
> *ZASADY W SZKOLE I OCENIANIE ZACHOWANIA*
>
> 9. Czy ocenianie zachowania w PaÅstwa placówce oparte jest o
> system punktowej oceny? Tak/Nie
>
> 10. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ zuje zakaz farbowania wÅosów
> przez osoby uczÄ ce siÄ? Tak/Nie
> 10 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie?
> Tak/Nie/Nie dotyczy
>
> 11. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ zuje zakaz malowania paznokci
> przez osoby uczÄ ce siÄ (lub istniejÄ regulacje dotyczÄ ce
> koloru paznokci)? Tak/Nie
> 11 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie?
> Tak/Nie/Nie dotyczy
>
> 12. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ zuje zakaz makijażu przez
> osoby uczÄ ce siÄ? Tak/Nie
> 12 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie?
> Tak/Nie/Nie dotyczy
>
> 13. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ zuje zakaz noszenia biżuterii
> przez osoby uczÄ ce siÄ? Tak/Nie
> 13 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie?
> Tak/Nie/Nie dotyczy
>
> 14. Jakie konsekwencje przewiduje siÄ wobec osób
> nieprzestrzegajÄ cych zasad (wymienionych w punktach 10-13):
> - punkty ujemne z zachowania
> - upomnienie nauczyciela/nauczycielki
> - upomnienie dyrektora/dyrektorki
> - nagana
> - nie regulujemy kwestii dot. farbowania wÅosów, malowania
> paznokci, noszenia biżuterii lub/i makijażu przez osoby uczÄ ce
> siÄ w naszej szkole
> - inne (jakie?)
>
> 15. Czy statut szkoÅy okreÅla zasady ubierania siÄ osób
> uczÄ cych siÄ na terenie szkoÅy? Tak/Nie
>
> 16. JeÅli tak, proszÄ o przywoÅanie/zacytowanie tego zapisu ze
> statutu szkoÅy. Jeżeli nie, proszÄ o wpisanie ânie dotyczyâ.
>
> 17. Czy w szkole obowiÄ zujÄ mundurki? Tak/Nie
> 17 a. JeÅli tak czy osoby uczÄ ce siÄ kupujÄ mundurek na wÅasny
> koszt? Tak/Nie
> 17 b. Jaki jest koszt zakupu mundurka?
>
> 18. W jaki sposób uregulowano warunki korzystania z telefonów
> w szkole? ProszÄ o zacytowanie odpowiedniego fragmentu ze
> statutu szkoÅy.
>
> 19. Czy statut szkoÅy przewiduje rekwirowanie telefonu
> uczniowi/uczennicy, w przypadku gdy uczeÅ/uczennica używa
> telefonu niezgodnie z przyjÄtymi warunkami? Tak/Nie
>
> 20. Jeżeli tak, to w jaki sposób (gdzie) przechowywane sÄ
> zarekwirowane telefony?
> Jeżeli nie, proszÄ o wpisanie ânie dotyczyâ
>
> 21. Jeżeli tak, kto może odebraÄ zarekwirowany telefon?
> - rodzic/opiekun prawny
> - uczeÅ/uczennica
> - nie dotyczy
>
> 22. Czy uczniowie peÅnoletni mogÄ samodzielnie usprawiedliwiaÄ
> nieobecnoÅci lub/i zwalniaÄ siÄ z lekcji? Tak/Nie/Nie dotyczy
>
> *BEZPIECZEÅSTWO*
>
> 23. Czy uczniowie peÅnoletni majÄ możliwoÅÄ opuszczenia
> budynku szkoÅy w trakcie zajÄÄ/przerw lekcyjnych? Tak/Nie
>
> 24. Czy PaÅstwa SzkoÅa zbiera od rodziców/opiekunów prawnych
> zgody na:
> - wezwanie karetki pogotowia? Tak/Nie
> - udzielenie dziecku pierwszej pomocy przedmedycznej? Tak/Nie
>
> 25. Czy drzwi ewakuacyjne w szkole sÄ :
> - zamkniÄte na klucz
> - otwarte
>
> 26. Czy drzwi wejÅciowe do szkoÅy sÄ na czas lekcji:
> - zamykane na klucz i otwierane (w razie potrzeby) przez osobÄ
> dozorujÄ cÄ ,
> - otwarte
>
> 27. Czy szkoÅa prowadzi szczególny nadzór nad pomieszczeniami
> szkoÅy lub terenem wokóŠszkoÅy w postaci monitoringu? Tak/Nie
> 27 a. Jeżeli tak, jakie punkty/pomieszczenia objÄte sÄ
> monitoringiem (można wybraÄ kilka):
> - korytarze (Tak/Nie)
> - wnÄtrze szatni (Tak/Nie)
> - teren wokóŠszkoÅy (Tak/Nie)
> - inne (proszÄ wpisaÄ jakie):
> - nie dotyczy
>
> *ORGANY SZKOÅY*
>
> 28. Czy w PaÅstwa Placówce powoÅano RadÄ SzkoÅy? Tak/Nie
>
> 29. Czy w PaÅstwa placówce powoÅano RadÄ Rodziców? Tak/Nie
>
> 30. Czy w PaÅstwa Placówce zbierane sÄ skÅadki na dziaÅalnoÅÄ
> Rady Rodziców? Tak/Nie/Nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w której
> nie tworzy siÄ Rady Rodziców
>
> 31. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów i uczennic
> podpisujÄ deklaracjÄ wpÅaty okreÅlonej kwoty Årodków na konto
> Rady Rodziców? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w
> której nie tworzy siÄ Rady Rodziców
>
> 32. Czy Rada Rodziców na poczÄ tku danego roku szkolnego
> informuje spoÅecznoÅÄ szkolnÄ o sugerowanej wysokoÅci skÅadki
> na jej dziaÅalnoÅÄ? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w
> której nie tworzy siÄ Rady Rodziców
>
> 33. Czy Rada Rodziców gromadzi zbierane Årodki na:
> - indywidualnym koncie jednego z rodziców
> - wÅasnym koncie Rady
> - rachunku/subkoncie utworzonym na koncie placówki
> - nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w której nie tworzy siÄ Rady
> Rodziców
>
> 34. Czy Rada Rodziców publikuje/przedstawia spoÅecznoÅci
> szkolnej roczne sprawozdania finansowe wydatków? Tak/Nie//Nie
> dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w której nie tworzy siÄ Rady Rodziców.
> 34 a. Jeżeli tak, proszÄ o przesÅanie/zaÅÄ czenie ostatniego
> sprawozdania finansowego Rady Rodziców PaÅstwa placówki.
> 34 b. Jeżeli tak, czy sprawozdanie finansowe wydatków Rady
> Rodziców jest publikowane na stronie internetowej szkoÅy lub w
> BIP szkoÅy? Tak/Nie /Nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w której
> nie tworzy siÄ Rady Rodziców.
>
> 35. ProszÄ podaÄ przykÅadowe wydatki, finansowane w roku
> szkolnym 2023/24 przez RadÄ Rodziców.
>
> 36. ProszÄ o podanie daty uchwalenia obowiÄ zujÄ cego regulaminu
> Rady Rodziców.
>
> 37. ProszÄ o wpisanie ânie dotyczyâ jeżeli w szkole nie tworzy
> siÄ Rady Rodziców.
>
> 38. ProszÄ o podanie daty uchwalenia obowiÄ zujÄ cego regulaminu
> SamorzÄ du Uczniowskiego.
>
> 39. Czy w Szkole uregulowano, jakie warunki musi speÅniÄ
> uczeÅ/uczennica, by móc kandydowaÄ do organów SamorzÄ du
> Uczniowskiego? Tak/Nie
> 39 a. Jeżeli tak, to jakie to warunki?
>
> 40. Czy w gÅosowaniu w wyborach do organów SamorzÄ du
> Uczniowskiego biorÄ udziaÅ nauczyciele i nauczycielki? Tak/Nie
>
> 41. Czy w latach 2021-2024 SamorzÄ d Uczniowski przedstawiaÅ
> Radzie Pedagogicznej oraz Dyrekcji SzkoÅy wnioski i opinie
> dot. spraw szkoÅy? Tak/Nie
> 41 a. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpÅynÄÅo wniosków
> SamorzÄ du Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie,
> proszÄ o wpisanie ânie dotyczyâ.
> 41 b. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpÅynÄÅo opinii
> SamorzÄ du Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie,
> proszÄ o wpisanie ânie dotyczyâ.
>
> *KADRY*
>
> 42. Czy na dzieÅ wpÅywu wniosku w PaÅstwa placówce sÄ
> obsadzone wszystkie etaty zgodnie z zapotrzebowaniem? Tak/Nie
>
> 43. JeÅli nie, jakich stanowisk dotyczÄ wakaty w PaÅstwa
> placówce i ile ich jest?
>
> 44. Czy w szkole zatrudniony jest psycholog/psycholożka? Tak/Nie
> 44 a. JeÅli tak w jakim wymiarze godzinowym?
> 44 b. JeÅli tak, jakie posiada kwalifikacje w rozumieniu
> wyksztaÅcenia kierunkowego i ukoÅczonych kursów.
>
> *ADMINISTRACYJNE*
>
> 45. Czy szkoÅa prowadzi BIP? Tak/Nie
>
> 46. Czy szkoÅa posiada skrzynkÄ ePUAP? Tak/Nie
>
> 47. Ile osób realizowaÅo obowiÄ zek szkolny w roku szkolnym
> 2023/24 w PaÅstwa placówce?
>
> 48. Ile osób uczÄszczaÅo, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje
> religii?
>
> 49. Ile osób uczÄszczaÅo, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje
> etyki?
>
> 50. Ile osób uczÄszczaÅo, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje WDÅ»?
>
> *ZRÃWNOWAÅ»ONY ROZWÃJ*
>
> 51. Czy budynek PaÅstwa szkoÅy przeszedÅ w ciÄ gu ostatnich 5
> lat termomodernizacjÄ? Tak/Nie
>
> 52. Czy termomodernizacja budynku szkoÅy jest zaplanowana w
> najbliższych trzech latach? Tak/Nie
>
> 53. Czy budynek PaÅstwa szkoÅy jest wyposażony we wÅasne
> odnawialne źródÅa energii? Tak/Nie
>
> 54. Czy w PaÅstwa szkole monitoruje siÄ jakoÅÄ powietrza (tj.
> zainstalowano specjalistyczne urzÄ dzenia monitorujÄ ce jakoÅÄ
> powietrza wewnÄ trz budynku i/lub wokóŠszkoÅy)? Tak/Nie
>
> 55. Czy PaÅstwa szkoÅa posiada i korzysta z urzÄ dzeÅ
> odpowiadajÄ cych za oczyszczanie powietrza wewnÄ trz budynku?
> Tak/Nie
>
> 56. Czy budynek PaÅstwa szkoÅy jest wyposażony w urzÄ dzenia i
> rozwiÄ zania chÅodzÄ ce (w przypadku fali upaÅów)? Tak/Nie
>
> 57. Czy w infrastrukturze wokóŠPaÅstwa szkoÅy znajdujÄ siÄ
> instalacje bazujÄ ce na przyrodzie, np.: ogród warzywny, ogród
> deszczowy, ÅÄ ka kwietna, park kieszonkowy, żywa altana? Tak/Nie
> 57 a. Jeżeli tak, to jakie?
>
> 58. Czy PaÅstwa szkoÅa zapewnia opcjÄ wyboru posiÅków
> roÅlinnych w każdy dzieÅ (stoÅówka szkolna)?
> - nie dotyczy (nasza szkoÅa nie zapewnia posiÅków)
> - tak, wegetariaÅskie
> - tak, wegaÅskie
> - tak, wegetariaÅskie i wegaÅskie
> - nie
>
> 59. Jeżeli âtakâ, czy opcja diety roÅlinnej wiÄ Å¼e siÄ z innÄ
> odpÅatnoÅciÄ ?
> - tak, wybór diety roÅlinnej wiÄ Å¼e siÄ z dodatkowÄ opÅatÄ
> (cena jest wyższa)
> - tak, za posiÅki roÅlinne pÅaci siÄ mniej
> - nie, wybór diety nie wpÅywa na cenÄ za posiÅek
> - nie dotyczy (nasza szkoÅa nie zapewnia posiÅków)
>
> 60. Czy szkoÅa zapewnia bezpÅatnie Årodki menstruacyjne (np.
> podpaski, tampony)? Tak/Nie
>
> *INNE*
>
> 61. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów/uczennic biorÄ
> udziaŠw wycieczkach szkolnych w charakterze osób do pomocy w
> opiece nad grupÄ ? Tak/Nie
>
> 62. Czy szkoÅa udostÄpnia uczniom i uczennicom szafki (w
> których mogÄ oni przechowywaÄ podrÄczniki i inne pomoce
> dydaktyczne)? Tak/Nie
>
> 63. Czy za dostÄp do szafek pobierane sÄ opÅaty? Tak/Nie
> JeÅli "tak" - to w jakiej kwocie?
>
> 64. Czy w PaÅstwa Szkole uregulowano kwestie dotyczÄ ce
> przyjmowania upominków i innych korzyÅci przez DyrekcjÄ,
> nauczycieli, nauczycielki i innych pracowników SzkoÅy (np.
> polityka prezentowa, rejestr korzyÅci)? Tak/Nie
>
> 65. Czy SzkoÅa prowadzi rejestr umów z podmiotami zewnÄtrznymi
> realizujÄ cymi usÅugi na terenie placówki? Tak/Nie
>
> 66. Czy rejestr umów z podmiotami zewnÄtrznymi realizujÄ cymi
> usÅugi na terenie placówki jest udostÄpniony na stronie szkoÅy
> lub w BIP? Tak/Nie/Nie dotyczy
>
> 67. Czy szkoÅa publikuje wizerunki osób uczÄ cych siÄ na
> stronie internetowej? Tak/Nie
>
> 68. Czy szkoÅa publikuje wizerunki osób uczÄ cych siÄ w mediach
> spoÅecznoÅciowych? Tak/Nie
>
> 69. ProszÄ o przesÅanie wzoru zgody rodzica/opiekuna prawnego
> na wykorzystanie wizerunku dziecka, który jest stosowany w
> PaÅstwa Szkole.
>
> 70. Czy w PaÅstwa Szkole utworzono Szkolny Budżet
> Obywatelski/Szkolny Budżet Partycypacyjny? Tak/Nie
> 70 a. Jeżeli tak, jakÄ kwotÄ w roku szkolnym 2023/2024
> przeznaczono na realizacjÄ Szkolnego Budżetu
> Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego? Jeżeli nie,
> prosze o wpisanie ânie dotyczyâ.
> 70 b. Jeżeli tak, jakie dziaÅania zrealizowano w ramach
> Szkolnego Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu
> Partycypacyjnego w PaÅstwa Szkole? Jeżeli nie, prosze o
> wpisanie ânie dotyczyâ.
>
> *UZASADNIENIE*
> W ostatnich latach polska szkoÅa przechodziÅa i przechodzi,
> nieustajÄ ce przemiany. Dotyczy to zarówno jej systemowej
> organizacji, jak i życia codziennego. Naszym celem jest
> zdiagnozowanie obszarów trudnoÅci i wyzwaÅ, zwiÄ zanych ze
> zmianami i rzeczywistoÅciÄ szkolnÄ oraz na tej podstawie
> opracowanie publikacji zawierajÄ cej ustandaryzowanÄ i
> usystematyzowanÄ wiedzÄ (w tym prawnÄ ) oraz kompedium dobrych
> praktyk celem wsparcia w dziejÄ cych siÄ zmianach.Publikacja
> zostanie rozesÅana do wszystkich szkóŠobjÄtych monitoringiem.
> DostÄpna bÄdzie również w formie elektronicznej. Swoim
> projektem pragniemy promowaÄ otwartoÅÄ, wÅÄ czenie, równoÅÄ
> oraz prawa dzieci i prawa czÅowieka w edukacji i szkole,
> wesprzeÄ kadry zarzÄ dzajÄ ce oraz pedagogiczne szkóŠi
> rodziców, a także otoczyÄ dzieci i mÅodzież opiekÄ i
> wsparciem. InicjatywÄ wspiera SieÄ Obywatelska Watchdog Polska
> i Fundusz Obywatelski im. Ludwiki i Henryka Wujców. SzkoÅa
> jest nasza.
>
> W razie dodatkowych pytaÅ, ewentualnych trudnoÅci w odpowiedzi
> lub wÄ tpliwoÅci, prosimy o kontakt: _dopaminalaab@gmail.com_
> <mailto:{{ email }}>
>
> --
>
> Stowarzyszenie dO!PAmina Lab powstaÅo w lutym 2019 r. i jest
> wspólnÄ , oddolnÄ inicjatywÄ pasjonatów edukacji, rodziców,
> nauczycieli i nauczycielek oraz osób uczÄ cych siÄ.
> Prowadzimy projekty edukacyjne, na podstawie zebranych danych
> opracowujemy rekomendacje (w tym legislacyjne) dla oÅwiatowych
> polityk lokalnych i ogólnopolskich.
>
--
Administratorem danych osobowych pozyskanych w zwiÄ zku z prowadzeniem niniejszej
korespondencji mailowej jest Powiatowy ZespóŠSzkóŠNr 2 w Wejherowie z siedzibÄ
przy ul. Strzelecka 9, 84-200 Wejherowo. TreÅci zawarte w wiadomoÅciach poczty
elektronicznej, których nadawcÄ jest Powiatowy ZespóŠSzkóŠNr 2 w Wejherowie nie stanowiÄ
oferty, ani też oÅwiadczenia o przyjÄciu oferty â w rozumieniu Kodeksu cywilnego.Informacje o zasadach przetwarzania przez nas danych osobowych dostÄpne sÄ na stroniewww.wejherowo-elektryk.pl