- Szkoła jest nasza
- Szkoła jest nasza #435
Szkoła jest nasza #435
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
2 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Otwarte |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Odpowiedzi przez SZKOŁA PODSTAWOWA IM. MARII KONOPNICKIEJ W MIŁORADZU
Ocena LLM: A) email jest odpowiedzią z SZKOŁA PODSTAWOWA IM. MARII KONOPNICKIEJ W MIŁORADZU i zawiera odpowiedzi na pytania z wniosku o informację publiczną.Załączniki
- odpowiedzi.docx
- SKMBT_C22024080606090.pdf
- SKMBT_C22024080606080.pdf
. Czy korzystają Państwo z dziennika elektronicznego? Tak/Nie
1 a. Jeśli tak, to z jakiego?
- Librus
- Vulcan
- inne (jakie?)
2. Czy sposób oceniania wewnątrzszkolnego, ustalony w statucie w Państwa placówce przewiduje stosowanie średniej ważonej? Tak/Nie
3. Czy do konkretnych ocen bieżących przypisuje się wagi? Tak/Nie
3 a. Jeśli tak, to jakie kategorie wag (np. sprawdzian, odpowiedź ustna, praca domowa, itp.) funkcjonują w Państwa szkole oraz jakie przypisano do nich wagi?
4. Czy w Państwa placówce oceny śródroczne/końcowe ustala się na podstawie lub z uwzględnieniem średniej arytmetycznej z ocen bieżących? Tak/Nie
5. Czy w klasach I-III (dot. szkół podstawowych) w Państwa placówce ocenami bieżącymi (w codziennej praktyce dydaktyczno-diagnostycznej) są oceny wyrażone cyfrą (od 1 do 6)? Tak/Nie/Nie dotyczy
6. Czy zgodnie z przyjętym wewnątrzszkolnym ocenianiem umocowanym w statucie szkoły przewiduje się ocenę niedostateczną:
- za określoną liczbę tzw. "nieprzygotowań" do lekcji? Tak/Nie
- za brak pracy domowej? Tak/Nie
- za nieobecność na sprawdzianie/kartkówce? Tak/Nie
7. Czy zgodnie z przyjętym wewnątrzszkolnym ocenianiem, umocowanym w statucie szkoły, przewiduje się określony czas (w tygodniach/dniach) w jakim osoba ucząca się może poprawić daną ocenę bieżącą? Tak/Nie
8. W jaki sposób statut szkolny definiuje wymagania edukacyjne na ocenę celującą? Proszę o zacytowanie treści odpowiedniego artykułu/paragrafu.
93
Stopień celujący otrzymuje uczeń, który:
Posiada pełna wiedzę i umiejętności wynikające z programu nauczania przedmiotu w danej klasie, samodzielnie i twórczo rozwija własne uzdolnienia oraz:
biegle posługuje się zdobytymi wiadomościami w rozwiązywaniu problemów teoretycznych lub praktycznych z programu nauczania danej klasy, proponuje rozwiązanie nietypowe, rozwiązuje także zadania wykraczające poza program klasy, lub:
osiąga sukcesy w konkursach i olimpiadach przedmiotowych, zawodach sportowych i innych kwalifikując się do finałów na szczeblu wojewódzkim (regionalnym) albo krajowym lub posiada inne porównywalne osiągnięcia.
ZASADY W SZKOLE I OCENIANIE ZACHOWANIA
9. Czy ocenianie zachowania w Państwa placówce oparte jest o system punktowej oceny? Tak/Nie
10. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz farbowania włosów przez osoby uczące się? Tak/Nie
10 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
11. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz malowania paznokci przez osoby uczące się (lub istnieją regulacje dotyczące koloru paznokci)? Tak/Nie
11 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
12. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz makijażu przez osoby uczące się? Tak/Nie
12 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
13. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz noszenia biżuterii przez osoby uczące się? Tak/Nie
13 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
14. Jakie konsekwencje przewiduje się wobec osób nieprzestrzegających zasad (wymienionych w punktach 10-13):
- punkty ujemne z zachowania
- upomnienie nauczyciela/nauczycielki
- upomnienie dyrektora/dyrektorki
- nagana
- nie regulujemy kwestii dot. farbowania włosów, malowania paznokci, noszenia biżuterii lub/i makijażu przez osoby uczące się w naszej szkole
- inne (jakie?)
15. Czy statut szkoły określa zasady ubierania się osób uczących się na terenie szkoły? Tak/Nie
16. Jeśli tak, proszę o przywołanie/zacytowanie tego zapisu ze statutu szkoły. Jeżeli nie, proszę o wpisanie „nie dotyczy”.
17. Czy w szkole obowiązują mundurki? Tak/Nie
17 a. Jeśli tak czy osoby uczące się kupują mundurek na własny koszt? Tak/Nie
17 b. Jaki jest koszt zakupu mundurka?
18. W jaki sposób uregulowano warunki korzystania z telefonów w szkole? Proszę o zacytowanie odpowiedniego fragmentu ze statutu szkoły. Brak zapisu
19. Czy statut szkoły przewiduje rekwirowanie telefonu uczniowi/uczennicy, w przypadku gdy uczeń/uczennica używa telefonu niezgodnie z przyjętymi warunkami? Tak/Nie
20. Jeżeli tak, to w jaki sposób (gdzie) przechowywane są zarekwirowane telefony?
Jeżeli nie, proszę o wpisanie “nie dotyczy”
21. Jeżeli tak, kto może odebrać zarekwirowany telefon?
- rodzic/opiekun prawny
- uczeń/uczennica
- nie dotyczy
22. Czy uczniowie pełnoletni mogą samodzielnie usprawiedliwiać nieobecności lub/i zwalniać się z lekcji? Tak/Nie/Nie dotyczy
BEZPIECZEŃSTWO
23. Czy uczniowie pełnoletni mają możliwość opuszczenia budynku szkoły w trakcie zajęć/przerw lekcyjnych? Tak/Nie nie dotyczy
24. Czy Państwa Szkoła zbiera od rodziców/opiekunów prawnych zgody na:
- wezwanie karetki pogotowia? Tak/Nie
- udzielenie dziecku pierwszej pomocy przedmedycznej? Tak/Nie
25. Czy drzwi ewakuacyjne w szkole są:
- zamknięte na klucz
- otwarte
26. Czy drzwi wejściowe do szkoły są na czas lekcji:
- zamykane na klucz i otwierane (w razie potrzeby) przez osobę dozorującą,
- otwarte
27. Czy szkoła prowadzi szczególny nadzór nad pomieszczeniami szkoły lub terenem wokół szkoły w postaci monitoringu? Tak/Nie
27 a. Jeżeli tak, jakie punkty/pomieszczenia objęte są monitoringiem (można wybrać kilka):
- korytarze (Tak/Nie)
- wnętrze szatni (Tak/Nie)
- teren wokół szkoły (Tak/Nie)
- inne (proszę wpisać jakie):
- nie dotyczy
ORGANY SZKOŁY
28. Czy w Państwa Placówce powołano Radę Szkoły? Tak/Nie
29. Czy w Państwa placówce powołano Radę Rodziców? Tak/Nie
30. Czy w Państwa Placówce zbierane są składki na działalność Rady Rodziców? Tak/Nie/Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
31. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów i uczennic podpisują deklarację wpłaty określonej kwoty środków na konto Rady Rodziców? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
32. Czy Rada Rodziców na początku danego roku szkolnego informuje społeczność szkolną o sugerowanej wysokości składki na jej działalność? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
33. Czy Rada Rodziców gromadzi zbierane środki na:
- indywidualnym koncie jednego z rodziców
- własnym koncie Rady
- rachunku/subkoncie utworzonym na koncie placówki
- nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
34. Czy Rada Rodziców publikuje/przedstawia społeczności szkolnej roczne sprawozdania finansowe wydatków? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców.
34 a. Jeżeli tak, proszę o przesłanie/załączenie ostatniego sprawozdania finansowego Rady Rodziców Państwa placówki.
34 b. Jeżeli tak, czy sprawozdanie finansowe wydatków Rady Rodziców jest publikowane na stronie internetowej szkoły lub w BIP szkoły? Tak/Nie /Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców.
35. Proszę podać przykładowe wydatki, finansowane w roku szkolnym 2023/24 przez Radę Rodziców.
- dofinansowanie wycieczek szkolnych,
- zakup sprzętu sportowego,
- dofinansowanie nagród – konkursy szkolne,
- organizacja dnia rodziny.
36. Proszę o podanie daty uchwalenia obowiązującego regulaminu Rady Rodziców. - brak
37. Proszę o wpisanie “nie dotyczy” jeżeli w szkole nie tworzy się Rady Rodziców.
38. Proszę o podanie daty uchwalenia obowiązującego regulaminu Samorządu Uczniowskiego. 1.09.2022r.
39. Czy w Szkole uregulowano, jakie warunki musi spełnić uczeń/uczennica, by móc kandydować do organów Samorządu Uczniowskiego? Tak/Nie
39 a. Jeżeli tak, to jakie to warunki?
- do Samorządu Uczniowskiego może kandydować każdy uczeń z kl. IV-VIII
- Radę Samorządu tworzą przedstawiciele (tzw. trójka klasowa) z kl. IV-VIII
Kandydat do rady powinien: umieć współpracować w grupie, umieć podejmować decyzje, negocjować, chętnie działać na rzecz uczniów, posiadać ocenę co najmniej bardzo dobrą z zachowania,
40. Czy w głosowaniu w wyborach do organów Samorządu Uczniowskiego biorą udział nauczyciele i nauczycielki? Tak/Nie
41. Czy w latach 2021-2024 Samorząd Uczniowski przedstawiał Radzie Pedagogicznej oraz Dyrekcji Szkoły wnioski i opinie dot. spraw szkoły? Tak/Nie
41 a. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpłynęło wniosków Samorządu Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie, proszę o wpisanie “nie dotyczy”.
41 b. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpłynęło opinii Samorządu Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie, proszę o wpisanie “nie dotyczy”.
KADRY
42. Czy na dzień wpływu wniosku w Państwa placówce są obsadzone wszystkie etaty zgodnie z zapotrzebowaniem? Tak/Nie
43. Jeśli nie, jakich stanowisk dotyczą wakaty w Państwa placówce i ile ich jest? - brak wakatów
44. Czy w szkole zatrudniony jest psycholog/psycholożka? Tak/Nie
44 a. Jeśli tak w jakim wymiarze godzinowym?-10 h/ tygodniowo
44 b. Jeśli tak, jakie posiada kwalifikacje w rozumieniu wykształcenia kierunkowego i ukończonych kursów
SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny w Sopocie, wyższe magisterskie- psychologia
ADMINISTRACYJNE
45. Czy szkoła prowadzi BIP? Tak/Nie
46. Czy szkoła posiada skrzynkę ePUAP? Tak/Nie
47. Ile osób realizowało obowiązek szkolny w roku szkolnym 2023/24 w Państwa placówce?- 128
48. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje religii? - 126
49. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje etyki?- 0
50. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje WDŻ?- 65
ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ
51. Czy budynek Państwa szkoły przeszedł w ciągu ostatnich 5 lat termomodernizację? Tak/Nie
52. Czy termomodernizacja budynku szkoły jest zaplanowana w najbliższych trzech latach? Tak/Nie
53. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony we własne odnawialne źródła energii? Tak/Nie
54. Czy w Państwa szkole monitoruje się jakość powietrza (tj. zainstalowano specjalistyczne urządzenia monitorujące jakość powietrza wewnątrz budynku i/lub wokół szkoły)? Tak/Nie
55. Czy Państwa szkoła posiada i korzysta z urządzeń odpowiadających za oczyszczanie powietrza wewnątrz budynku? Tak/Nie
56. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony w urządzenia i rozwiązania chłodzące (w przypadku fali upałów)? Tak/Nie
57. Czy w infrastrukturze wokół Państwa szkoły znajdują się instalacje bazujące na przyrodzie, np.: ogród warzywny, ogród deszczowy, łąka kwietna, park kieszonkowy, żywa altana? Tak/Nie
57 a. Jeżeli tak, to jakie?
Ogródek kwiatowy, warzywny
58. Czy Państwa szkoła zapewnia opcję wyboru posiłków roślinnych w każdy dzień (stołówka szkolna)?
- nie dotyczy (nasza szkoła nie zapewnia posiłków)
- tak, wegetariańskie
- tak, wegańskie
- tak, wegetariańskie i wegańskie
- nie
59. Jeżeli „tak”, czy opcja diety roślinnej wiąże się z inną odpłatnością?
- tak, wybór diety roślinnej wiąże się z dodatkową opłatą (cena jest wyższa)
- tak, za posiłki roślinne płaci się mniej
- nie, wybór diety nie wpływa na cenę za posiłek
- nie dotyczy (nasza szkoła nie zapewnia posiłków)
60. Czy szkoła zapewnia bezpłatnie środki menstruacyjne (np. podpaski, tampony)? Tak/Nie
INNE
61. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów/uczennic biorą udział w wycieczkach szkolnych w charakterze osób do pomocy w opiece nad grupą? Tak/Nie
62. Czy szkoła udostępnia uczniom i uczennicom szafki (w których mogą oni przechowywać podręczniki i inne pomoce dydaktyczne)? Tak/Nie
63. Czy za dostęp do szafek pobierane są opłaty? Tak/Nie
Jeśli "tak" - to w jakiej kwocie?
64. Czy w Państwa Szkole uregulowano kwestie dotyczące przyjmowania upominków i innych korzyści przez Dyrekcję, nauczycieli, nauczycielki i innych pracowników Szkoły (np. polityka prezentowa, rejestr korzyści)? Tak/Nie
65. Czy Szkoła prowadzi rejestr umów z podmiotami zewnętrznymi realizującymi usługi na terenie placówki? Tak/Nie
66. Czy rejestr umów z podmiotami zewnętrznymi realizującymi usługi na terenie placówki jest udostępniony na stronie szkoły lub w BIP? Tak/Nie/Nie dotyczy
67. Czy szkoła publikuje wizerunki osób uczących się na stronie internetowej? Tak/Nie
68. Czy szkoła publikuje wizerunki osób uczących się w mediach społecznościowych? Tak/Nie
69. Proszę o przesłanie wzoru zgody rodzica/opiekuna prawnego na wykorzystanie wizerunku dziecka, który jest stosowany w Państwa Szkole.
70. Czy w Państwa Szkole utworzono Szkolny Budżet Obywatelski/Szkolny Budżet Partycypacyjny? Tak/Nie
70 a. Jeżeli tak, jaką kwotę w roku szkolnym 2023/2024 przeznaczono na realizację Szkolnego Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego? Jeżeli nie, prosze o wpisanie “nie dotyczy”.
70 b. Jeżeli tak, jakie działania zrealizowano w ramach Szkolnego Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego w Państwa Szkole? Jeżeli nie, prosze o wpisanie “nie dotyczy”.SPRAWOZDANIE RADY RODZICÓW
Stan na koncie wrzesień 2023- 1011 8,88
Wypłacono z banku gotówkę:
ROKU SZKOLNEGO 2023/2024
DATA KWOTA
1! 7 28.09.2023 3000,00 |
2 14.03.2024 4000,00
'3 20.05.2024 3500,00 |
4 | 18.06.2024 2769,00
RAZEM ] 13269,00
SKŁADKI NA RADĘ RODZICÓW
DATA KWOTA
1 |24.10.2023 690,00
2 [02.01.2024 330,00
3 |13.06.2024 340,00
RAZEM 1360,00
RAZEM w Gotówce 13269,00+1360,00= 14629,00
Łącznie z podań o dofinansowanie
Otrzymaliśmy wsparcie finansowe z okazji Dnia Rodziny w
kwocie 500,00zł (potwierdzenie w dokumentacji RR)
Na konto Rady Rodziców wpłynęła od Radnych Gminy
Miłoradz kwota 1600zł, z okazji otwarcia hali sportowej w
naszej szkole. Kwotę tą przelaliśmy na konto szkolnego
Klubu Sportowego „HERKULES”na zakup sprzętu
sportowego dla uczniów naszej szkoły.
Raport roczny wydatków gotówkowych:
Ip Opis podania kwota | data Potwierdzenie odbioru
gotówki
1 | Zakup map świata dla klas 5-8 |200,00 | 02.09.2023 Lidia Kwitnewska
2. | Zakup zestawu kijów do 49,90 07.09.2023 Jarosław Marks
baseball i krykieta na w-f
3. | Zakup sprzętu sportowego na 240,99 | 08.09.2023 Jarosław Marks
w-f
4 | Wycieczka do Warszawy — 300,00 | 14.09.2023 Lidia kwitnewska
zwiedzanie sejmu i senatu kl 7-
8
5 | Zakup zabawek edukacyjnych 500,00 | 14.09.2023 Joanna Milewska
grupa Biedronki, Pszczółki | GE Monika Dramińska
6 | Wyjazd do Kończewic Koncert 300,00 | 14.09.2023 Lidia Kwitnewska
profilaktyczny życie spacer po
kamieniach - transport
7 | Wyjazd do Kina Helios kl I-1ll 150,00 | 25.09.2023 Dorta Skwarzec
Katarzyna Maczyszyn
Małgorzata Pindel
8 | Zakup ćwiczeń do języka 155,50 | 26.09.2023 Romana Witek
niemieckiego
9__| Wyjazd do szkoły Łacińskiej kl ll | 50,00 05.10.2023 Małgorzata Pindel
10 | Dofinansowanie uczniowskiego |500,00 |20.10.2023 | Jarosław Marks
klubu sportowego Herkules
11 | Wycieczka do teatru 150,00 | 14.11.2023 Katarzyna Maczyszyn
muzycznego w Gdyni
12 | Zakup zabawek oraz pomocy 250,00 | 28.11.2023 | Paulina Kielar
dydaktycznych dla grupy
krasnale
13 | Wsparcie finansowe w związku | 68,00 4.12.2023 Agnieszka Niezgoda
z organizacjią konkursu
międzygminnego Marii
Konopniejkiej
13
Zakup słodkich upominków dla | 140,00 | 06.12.2023 Rada Rodziców
całej społeczności szkolnej
„Mikołajki” |
14 | Prośba o wsparcie zajęć 300,00 | 19.12.23023 Anna Kapusta
prowadzonych na świetlicy i
organizacji uroczystości
szkolnych
15 | Zakup słodkich upominków z 50,00 19.12.2023 Kielar Paulina
okazji konkursu Wystawa Ozdób
Bożonarodzeniowych- grupy
przedszkolne
16 | Wyjazd do Teatru Miniatura w 300,00 | 16.02.2024 | Małgorzata Pindel
Gdańsku kl I-III
Dofinansowanie Nagród z 300,00 | 27.02.2024 Sylwia Kaszuba
17 | okazji organizowanego Agata Gucwa
konkursu
j. angielski kl 4-8
18 | Wyjazd do Kina Helios w 100,00 | 20.03.2024 Lidia Kwitnewska
Tczewie Magdalena Zaborowska
Agnieszka Niezgoda
| Sylwia Kaszuba
19 | Zakup narzędzi umożliwiający 500,00 | 20.02.2024 Kamila Gęsiarz
pielęgnacje ogródka
| przyszkolnego w ramach
projektu dofinansowanego z
POLENERGII oma o
20 | Wyjazd do Teatru profilaktyczny | 150,00 | 01.03.2024 | Lidia Kwitnewska
pt Z pamiętnika narkomanki
21 | Dofinansowanie organizacji 70,00 01.03.2024 Lidia Kwitnewska
Dnia Kobiet
22 | Pierwszy Dzień wiosny grupy 290,00 | 21.03.2024 Rada Rodziców
| przedszkolne poczęstunek |.
24 | Zając Wielkanocy 110,00 | 27.03.2024 Rada Rodziców
niespodzianka słodka dla całej
społeczności szkolnej . =
25 | Akcja Sprzątanie Lasu 450,00 | 10.04.2024 Lidia Kwitnewska
Mątawskiego wsparcie na
dojazd i słodki poczęstunek
26 | Dofinansowanie warsztatów 50,00 22.04.2024 Ewa Lemanowska
kulinarnych kt 7 z okazji | Dnia
Wiosny L |
27 | Dofinansowanie wyjazdu kl 4-8 |250,00 | 10.05.2024 Lidia Kwitnewska
wyjazdu do Jumpcity w
Gdańsku |
28 | Dofinansowanie Warsztatów w | 150,00 | 20.05.2024 Ewa Lemanowska
Dawnej Wozowni kl 7 |
29 | Dofinansowanie wycieczki kl 1-3 | 300,00 | 21.05.2024 Dorota Skwarzec
na Kaszuby do Wioskin Indian Małgorzata Pindel
Grodzisko Owidz i
30 | Organizacja Dnia Rodziny 879,00 | 29.05.2024 Rada Rodziców
poczęstunek (kiełbaski z grilla,
kawqa,herbata, słodycze, gofry,
flipsy) | |
31 | Wynajem atrakcji dmuchanych | 3300,00 | 29.05.2024 Rada Rodziców
oraz Szczudlarza z Okazji Dnia
Rodziny |
32 | Dofinansowanie 2 dniowego 250,00 | 06.06.2024 J Sylwia Kaszuba
wyjazdu do Warszawy klasa 5 |
33 | Dofinansowanie Zakończenia 500,00 | 14.06.2024 Iwona Majkowska
_| szkoły 8 klas | Kaszuba Zbigniew
34
Dofinansowanie wyjazdu 4 Grup | 400,00 | 14.06.2024 Paulina Kielar
Przedszkolnych do Zagrody Monika Dramińska
Kociewskiej Kamila Gęsiarz
35 | Dofinansowanie kosztów na 250,00 | 19.06.2024 Magdalena Zaborowska
przygotowanie dzieci z okazji
Dnia Gminy |
36 | Dofinansowanie zajęć 206,61 19.06.2024 Anna Kapusta
tematyczno-sensoryczych
37 | Zakup węża spacerowego gruby | 219,00 | 19.06.2024 Paulina Kielar
przedszkolne Gęsiarz Kamila
DE GE _ Monika Dramińska
38 | Wsparcie finansowe dla ki I-III 750,00 | 19.06.2024 Małgorzata Pindel
dla wzorowych uczniów Katarzyna Maczyszyn
ia Dorota Skwarzec |
39 | Wsparcie finansowe dla klas 450,00 | 19.06.2024 Marks Jarosław
IV-VIIII na świadectwa z Magdalena Zaborowska
czerwonym paskiem | Sylwia Kaszuba
| | Katarzyna Romaniak
40 | Pożyczka na rezerwację 1000,00 | 19.06.2024 Lidia Kwitnewska
wycieczki dla klas [V-VI
RAZEM 14629,00
Wyrażam zgodę na dokonywanie przeglądu czystości włosów mojego dziecka przez pielęgniarkę na wypadek
zagrożenia wszawicą, a w wypadku stwierdzenia u mojego dziecka gnidy lub wszy zobowiązuję się do
wyczyszczenia włosów, sprawdzenia kontrolnego czystości włosów przez pielęgniarkę i dopiero po tych
czynnościach wysłać dziecko do szkoły.
Podpis rodzica / opiekuna prawnego
Wyrażam zgodę na uczestnictwo mojego dziecka w zajęciach religii organizowanych przez szkołę oraz
zobowiązuję się dopilnować, aby moje dziecko uczestniczyło w obowiązkowych rekolekcjach adwentowych i
wielkopostnych organizowanych przez kościół w Miłoradzu w porozumieniu ze szkołą.
Podpis rodzica / opiekuna prawnego
Wyrażam zgodę na pokrycie kosztów dorobienia klucza do szafki w szatni w przypadku zniszczenia lub zgubienia
klucza przez moje dziecko ( dotyczy uczniów kl. 4-6 Szkoły Podstawowej oraz I-II] Gimnazjum).
Podpis rodzica / opiekuna prawnego
W przypadku zgłoszenia przez moją córkę/syna chęci wcześniejszego opuszczenia szkoły, spowodowanego
nagłym zdarzeniem ( chorobą, zasłabnięciem, wizytą u lekarza, zdarzeniem losowym itp.), zobowiązuję się do
osobistego odbioru mojego dziecka ze szkoły.
Podpis rodzica / opiekuna prawnego
*Jeżeli rodzice na jakiś punkt nie wyrażają zgody proszę go skreślić i podpisać.
Oświadczenie obowiązuje na cały okres edukacji kształcenia dziecka w Zespole Szkół i Przedszkola w Miłoradzu.
Podpis rodzica / opiekuna prawnego
Imię i nazwisko rodzica
Adres zamieszkania
OŚWIADCZENIE
Oświadczam, że:
1
Jestem rodzicem/opiekunem: prawnym dziecka/ dzieci:
uczęszczających do Zespołu Szkój i Przedszkola w Miłoradzu
2
Wyrażam zgodę na umieszczanie wizerunku (zdjęć) mojego dziccka na stronie internetowej szkoły
zsipmiloradz.edupage.org oraz umieszczanie ich w budynku szkoły.
Podpis rodzica / opiekuna prawnego
Wyrażam zgodę na upublicznianie prac plastycznych, komputerowych i innych wykonywanych przez moje
dziecko oraz przetwarzania i wykorzystywania w internecie , publicznego wykonania lub odtwarzania
wystawiania i przekazywania w ramach organizowanych konkursów przez szkołę i we współpracy ze szkołą.
,
Podpis rodzica / opiekuna prawnego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dziecka oraz rodziców zgodnie z art. 23 ustawy z 29.08.97r.
o ochronie danych osobowych (tekst jednolity - Dz.U. z 2002r. nr 101,poz.926 z późn. zmianami) oraz
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, obowiązujące w Polsce od dnia 25.05.2018r na potrzeby szkoły w
zakresie zbioru danych związanych z imieniem i nazwiskiem, datą i miejscem urodzenia, pesel, adresy
zamieszkania i wszelkie dane związane z dzieckiem.
Podpis rodzica / opiekuna prawnego