Szkoła jest nasza #445
Instytucja: |
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 9 IM. KAZIMIERZA JAGIELLOŃCZYKA W MALBORKU |
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
2 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Otwarte |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Re: Wniosek o informację DOPAMINA LAB przez SZKOŁA PODSTAWOWA NR 9 IM. KAZIMIERZA JAGIELLOŃCZYKA W MALBORKU
Ocena LLM: D) email jest potwierdzeniem dostarczenia lub otwarcia maila z SZKOŁA PODSTAWOWA NR 9 IM. KAZIMIERZA JAGIELLOŃCZYKA W MALBORKU i nie zawiera odpowiedzi na pytania z wniosku o informację publiczną.Dzień dobry,
poniżej odpowiedzi.> *OCENIANIE*
>
> 1. Czy korzystają Państwo z dziennika elektronicznego? *Tak*/Nie
> 1 a. Jeśli tak, to z jakiego?
> - Librus
> *- Vulcan*
> - inne (jakie?)
>
> 2. Czy sposób oceniania wewnątrzszkolnego, ustalony w statucie w Państwa
> placówce przewiduje stosowanie średniej ważonej? Tak/*Nie*
>
> 3. Czy do konkretnych ocen bieżących przypisuje się wagi? Tak/*Nie*
> 3 a. Jeśli tak, to jakie kategorie wag (np. sprawdzian, odpowiedź ustna,
> praca domowa, itp.) funkcjonują w Państwa szkole oraz jakie przypisano do
> nich wagi?
>
> 4. Czy w Państwa placówce oceny śródroczne/końcowe ustala się na podstawie
> lub z uwzględnieniem średniej arytmetycznej z ocen bieżących? Tak*/Nie*
>
> 5. Czy w klasach I-III (dot. szkół podstawowych) w Państwa placówce
> ocenami bieżącymi (w codziennej praktyce dydaktyczno-diagnostycznej) są
> oceny wyrażone cyfrą (od 1 do 6)? *Tak*/Nie/Nie dotyczy
>
> 6. Czy zgodnie z przyjętym wewnątrzszkolnym ocenianiem umocowanym w
> statucie szkoły przewiduje się ocenę niedostateczną:
> - za określoną liczbę tzw. "nieprzygotowań" do lekcji? Tak/*Nie*
> - za brak pracy domowej? Tak/*Nie*
> - za nieobecność na sprawdzianie/kartkówce? Tak*/Nie*
>
> 7. Czy zgodnie z przyjętym wewnątrzszkolnym ocenianiem, umocowanym w
> statucie szkoły, przewiduje się określony czas (w tygodniach/dniach) w
> jakim osoba ucząca się może poprawić daną ocenę bieżącą? Tak/*Nie*
>
> 8. W jaki sposób statut szkolny definiuje wymagania edukacyjne na ocenę
> celującą? Proszę o zacytowanie treści odpowiedniego artykułu/paragrafu.
>
> *Wymagania są zdefiniowane w wymaganiach edukacyjnych z poszczególnych
> przedmiotów. Statut tego nie definiuje. *
>
>
>
> *ZASADY W SZKOLE I OCENIANIE ZACHOWANIA*
>
> 9. Czy ocenianie zachowania w Państwa placówce oparte jest o system
> punktowej oceny? Tak/*Nie*
>
> 10. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz farbowania włosów przez osoby
> uczące się? Tak/*Nie*
> 10 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/*Nie
> dotyczy*
>
> 11. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz malowania paznokci przez osoby
> uczące się (lub istnieją regulacje dotyczące koloru paznokci)? Tak*/Nie*
> 11 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/*Nie
> dotyczy*
>
> 12. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz makijażu przez osoby uczące
> się? Tak/*Nie*
> 12 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/N*ie
> dotycz*y
>
> 13. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz noszenia biżuterii przez osoby
> uczące się? Tak/*Nie*
> 13 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/*Nie
> dotyczy*
>
> 14. Jakie konsekwencje przewiduje się wobec osób nieprzestrzegających
> zasad (wymienionych w punktach 10-13):
> - punkty ujemne z zachowania
> - upomnienie nauczyciela/nauczycielki
> - upomnienie dyrektora/dyrektorki
> - nagana
> *- nie regulujemy kwestii dot. farbowania włosów, malowania paznokci,
> noszenia biżuterii lub/i makijażu przez osoby uczące się w naszej szkole*
> - inne (jakie?)
>
> 15. Czy statut szkoły określa zasady ubierania się osób uczących się na
> terenie szkoły?* Tak*/Nie
>
> 16. Jeśli tak, proszę o przywołanie/zacytowanie tego zapisu ze statutu
> szkoły. Jeżeli nie, proszę o wpisanie „nie dotyczy”.
>
> *W szkole określone są następujące zasady ubierania
> się uczniów na terenie szkoły: *
>
> * 1) wygląd ucznia ma być schludny i estetyczny; *
>
> 17. Czy w szkole obowiązują mundurki? Tak*/Nie*
> 17 a. Jeśli tak czy osoby uczące się kupują mundurek na własny koszt?
> Tak/Nie
> 17 b. Jaki jest koszt zakupu mundurka?
>
> 18. W jaki sposób uregulowano warunki korzystania z telefonów w szkole?
> Proszę o zacytowanie odpowiedniego fragmentu ze statutu szkoły.
>
> * Na terenie szkoły obowiązuje całkowity zakaz używania
> urządzeń elektronicznych, w szczególności telefonów komórkowych podczas
> zajęć lekcyjnych. *
>
> *1) Ich używanie możliwe jest wyłącznie w celach edukacyjnych na wyraźne
> polecenia nauczyciela; *
>
> *2) Uczeń korzystający z urządzeń elektronicznych w czasie zajęć na
> polecenie nauczyciela musi je wyłączyć; *
>
> 19. Czy statut szkoły przewiduje rekwirowanie telefonu uczniowi/uczennicy,
> w przypadku gdy uczeń/uczennica używa telefonu niezgodnie z przyjętymi
> warunkami? Tak/*Nie*
>
> 20. Jeżeli tak, to w jaki sposób (gdzie) przechowywane są zarekwirowane
> telefony?
> Jeżeli nie, proszę o wpisanie *“nie dotyczy”*
>
> 21. Jeżeli tak, kto może odebrać zarekwirowany telefon?
> - rodzic/opiekun prawny
> - uczeń/uczennica
> - nie dotyczy
>
> 22. Czy uczniowie pełnoletni mogą samodzielnie usprawiedliwiać
> nieobecności lub/i zwalniać się z lekcji? Tak/Nie/*Nie dotyczy*
>
> *BEZPIECZEŃSTWO*
>
> 23. Czy uczniowie pełnoletni mają możliwość opuszczenia budynku szkoły w
> trakcie zajęć/przerw lekcyjnych? Tak/Nie *Nie dotyczy*
>
> 24. Czy Państwa Szkoła zbiera od rodziców/opiekunów prawnych zgody na:
> - wezwanie karetki pogotowia? Tak/*Nie*
> - udzielenie dziecku pierwszej pomocy przedmedycznej? Tak/*Nie*
>
> 25. Czy drzwi ewakuacyjne w szkole są:
> - *zamknięte na klucz*
> - otwarte
>
> 26. Czy drzwi wejściowe do szkoły są na czas lekcji:
> - zamykane na klucz i otwierane (w razie potrzeby) przez osobę dozorującą,
> - otwarte
>
> * Są zamknięte, do szkoły jest wejście na kluczyk
> elektroniczny, który posiada każdy uczeń i pracownik.*
>
> 27. Czy szkoła prowadzi szczególny nadzór nad pomieszczeniami szkoły lub
> terenem wokół szkoły w postaci monitoringu? *Ta*k/Nie
> 27 a. Jeżeli tak, jakie punkty/pomieszczenia objęte są monitoringiem
> (można wybrać kilka):
> - korytarze (*Tak*/Nie)
> - wnętrze szatni (Tak/*Nie*)
> - teren wokół szkoły (*Tak*/Nie)
> - inne (proszę wpisać jakie):
> - nie dotyczy
>
> *ORGANY SZKOŁY*
>
> 28. Czy w Państwa Placówce powołano Radę Szkoły? Tak/*Nie*
>
> 29. Czy w Państwa placówce powołano Radę Rodziców? *Tak*/Nie
>
> 30. Czy w Państwa Placówce zbierane są składki na działalność Rady
> Rodziców? *Tak*/Nie/Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy
> się Rady Rodziców
>
> 31. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów i uczennic podpisują deklarację
> wpłaty określonej kwoty środków na konto Rady Rodziców? Tak/*Nie*//Nie
> dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
>
> 32. Czy Rada Rodziców na początku danego roku szkolnego informuje
> społeczność szkolną o sugerowanej wysokości składki na jej działalność?
> *Tak*/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady
> Rodziców
>
> 33. Czy Rada Rodziców gromadzi zbierane środki na:
> - indywidualnym koncie jednego z rodziców
> -* własnym koncie Rady*
> - rachunku/subkoncie utworzonym na koncie placówki
> - nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
>
> 34. Czy Rada Rodziców publikuje/przedstawia społeczności szkolnej roczne
> sprawozdania finansowe wydatków? Tak/*Nie*//Nie dotyczy, jesteśmy
> placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców.
> 34 a. Jeżeli tak, proszę o przesłanie/załączenie ostatniego sprawozdania
> finansowego Rady Rodziców Państwa placówki.
> 34 b. Jeżeli tak, czy sprawozdanie finansowe wydatków Rady Rodziców jest
> publikowane na stronie internetowej szkoły lub w BIP szkoły? Tak/Nie /Nie
> dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców.
>
> 35. Proszę podać przykładowe wydatki, finansowane w roku szkolnym 2023/24
> przez Radę Rodziców.
>
> *Zakup pomocy dydaktycznych dla szkoły, zakup nagród dla uczniów biorących
> udział w konkursach szkolnych, zakup nagród dla uczniów wyróżniających się
> w nauce.*
>
> 36. Proszę o podanie daty uchwalenia obowiązującego regulaminu Rady
> Rodziców.
>
> *19.09.2023 r.*
>
> 37. Proszę o wpisanie “nie dotyczy” jeżeli w szkole nie tworzy się Rady
> Rodziców.
>
> 38. Proszę o podanie daty uchwalenia obowiązującego regulaminu Samorządu
> Uczniowskiego.
>
> -
>
> 39. Czy w Szkole uregulowano, jakie warunki musi spełnić uczeń/uczennica,
> by móc kandydować do organów Samorządu Uczniowskiego? Tak/*Nie*
> 39 a. Jeżeli tak, to jakie to warunki?
>
> 40. Czy w głosowaniu w wyborach do organów Samorządu Uczniowskiego biorą
> udział nauczyciele i nauczycielki? Tak/*Nie*
>
> 41. Czy w latach 2021-2024 Samorząd Uczniowski przedstawiał Radzie
> Pedagogicznej oraz Dyrekcji Szkoły wnioski i opinie dot. spraw szkoły? Tak/
> *Nie*
> 41 a. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpłynęło wniosków Samorządu
> Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie, proszę o wpisanie “nie
> dotyczy”.
> 41 b. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpłynęło opinii Samorządu
> Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie, proszę o wpisanie “nie
> dotyczy”.
>
> *KADRY*
>
> 42. Czy na dzień wpływu wniosku w Państwa placówce są obsadzone wszystkie
> etaty zgodnie z zapotrzebowaniem? *Tak*/Nie
>
> 43. Jeśli nie, jakich stanowisk dotyczą wakaty w Państwa placówce i ile
> ich jest?
>
> 44. Czy w szkole zatrudniony jest psycholog/psycholożka? *Tak*/Nie
> 44 a. Jeśli tak w jakim wymiarze godzinowym?
>
> * 22*
>
> 44 b. Jeśli tak, jakie posiada kwalifikacje w rozumieniu wykształcenia
> kierunkowego i ukończonych kursów.
>
> *tytuł magistra* *kierunek psychologia w zakresie
> psychologii *
>
> *ADMINISTRACYJNE*
>
> 45. Czy szkoła prowadzi BIP? *Tak*/Nie
>
> 46. Czy szkoła posiada skrzynkę ePUAP?* Tak*/Nie
>
> 47. Ile osób realizowało obowiązek szkolny w roku szkolnym 2023/24 w
> Państwa placówce?
>
> *339*
>
> 48. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje religii?
>
> *245*
>
> 49. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje etyki?
>
> * 0 *
>
>
>
> 50. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje WDŻ?
>
> *91*
>
> *ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ*
>
> 51. Czy budynek Państwa szkoły przeszedł w ciągu ostatnich 5 lat
> termomodernizację? Tak/*Nie*
>
> 52. Czy termomodernizacja budynku szkoły jest zaplanowana w najbliższych
> trzech latach? Tak/*Nie*
>
> 53. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony we własne odnawialne źródła
> energii? Tak*/Nie*
>
> 54. Czy w Państwa szkole monitoruje się jakość powietrza (tj.
> zainstalowano specjalistyczne urządzenia monitorujące jakość powietrza
> wewnątrz budynku i/lub wokół szkoły)? Tak/*Nie*
>
> 55. Czy Państwa szkoła posiada i korzysta z urządzeń odpowiadających za
> oczyszczanie powietrza wewnątrz budynku? Tak/*Nie*
>
> 56. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony w urządzenia i rozwiązania
> chłodzące (w przypadku fali upałów)? Tak/*Nie*
>
> 57. Czy w infrastrukturze wokół Państwa szkoły znajdują się instalacje
> bazujące na przyrodzie, np.: ogród warzywny, ogród deszczowy, łąka kwietna,
> park kieszonkowy, żywa altana? Tak/*Nie*
> 57 a. Jeżeli tak, to jakie?
>
> 58. Czy Państwa szkoła zapewnia opcję wyboru posiłków roślinnych w każdy
> dzień (stołówka szkolna)?
> - nie dotyczy (nasza szkoła nie zapewnia posiłków)
> - tak, wegetariańskie
> - tak, wegańskie
> - tak, wegetariańskie i wegańskie
> -* nie*
>
> 59. Jeżeli „tak”, czy opcja diety roślinnej wiąże się z inną odpłatnością?
> - tak, wybór diety roślinnej wiąże się z dodatkową opłatą (cena jest
> wyższa)
> - tak, za posiłki roślinne płaci się mniej
> - nie, wybór diety nie wpływa na cenę za posiłek
> - nie dotyczy (nasza szkoła nie zapewnia posiłków)
>
> 60. Czy szkoła zapewnia bezpłatnie środki menstruacyjne (np. podpaski,
> tampony)? Tak/Nie
>
> *INNE*
>
> 61. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów/uczennic biorą udział w
> wycieczkach szkolnych w charakterze osób do pomocy w opiece nad grupą?
> Tak/Nie
>
> 62. Czy szkoła udostępnia uczniom i uczennicom szafki (w których mogą oni
> przechowywać podręczniki i inne pomoce dydaktyczne)? *Tak*/Nie
>
> 63. Czy za dostęp do szafek pobierane są opłaty? Tak/*Nie*
> Jeśli "tak" - to w jakiej kwocie?
>
> 64. Czy w Państwa Szkole uregulowano kwestie dotyczące przyjmowania
> upominków i innych korzyści przez Dyrekcję, nauczycieli, nauczycielki i
> innych pracowników Szkoły (np. polityka prezentowa, rejestr korzyści)? Tak
> */Nie*
>
> 65. Czy Szkoła prowadzi rejestr umów z podmiotami zewnętrznymi
> realizującymi usługi na terenie placówki? Tak/*Nie*
>
> 66. Czy rejestr umów z podmiotami zewnętrznymi realizującymi usługi na
> terenie placówki jest udostępniony na stronie szkoły lub w BIP? Tak/Nie/*Nie
> dotyczy*
>
> 67. Czy szkoła publikuje wizerunki osób uczących się na stronie
> internetowej? *Tak*/Nie
>
> 68. Czy szkoła publikuje wizerunki osób uczących się w mediach
> społecznościowych? Tak/*Nie *
>
> 69. Proszę o przesłanie wzoru zgody rodzica/opiekuna prawnego na
> wykorzystanie wizerunku dziecka, który jest stosowany w Państwa Szkole.
>
> 70. Czy w Państwa Szkole utworzono Szkolny Budżet Obywatelski/Szkolny
> Budżet Partycypacyjny? Tak/*Nie*
> 70 a. Jeżeli tak, jaką kwotę w roku szkolnym 2023/2024 przeznaczono na
> realizację Szkolnego Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu
> Partycypacyjnego? Jeżeli nie, prosze o wpisanie “nie dotyczy”.
> 70 b. Jeżeli tak, jakie działania zrealizowano w ramach Szkolnego Budżetu
> Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego w Państwa Szkole? Jeżeli
> nie, prosze o wpisanie “nie dotyczy”.
>
>
>Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 9 im. Kazimierza Jagiellończyka w Malborku
Plac Gabriela Narutowicza 15, 82-200 Malbork
tel. 55 272 22 53
E-Mail: {{ email }}
www.sp9.malbork.pl