Szkoła jest nasza #459
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
3 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Otwarte |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Re: Wniosek o informację DOPAMINA LAB przez PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 IM. JANA PAWŁA II
Ocena LLM: C) email jest odpowiedzią z PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 IM. JANA PAWŁA II i zawiera informację o przedłużeniu terminu na odpowiedź.DzieÅ dobry,
Informuje, że ze wzglÄdu na koniecznoÅÄ zebrania dużej iloÅci
informacji, w celu odpowiedzi na PaÅstwa pytania, zgodnie z
DZ.U.2022.902 t.j. Art. 13 ust.2 przeÅlÄ do PaÅstwa odpowiedź do dnia
15.09.2024 r.--
Pozdrawiam serdecznie,Sekretarz SzkoÅy
-------
Publiczna SzkoÅa Podstawowa Nr 6
im. Jana PawÅa II
ul. Bp. K. Dominika 32
83-200 Starogard GdaÅski
tel. 58 562 30 50
NIP 592-18-93-320
e-mail:{{ email }}
Informujemy, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Publiczna SzkoÅa Podstawowa Nr 6 im. Jana PawÅa II z siedzibÄ w Starogardzie GdaÅskim przy ul. Bp. K. Dominika 32.
Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zaÅatwienie paÅstwa sprawy.
PrzysÅugujÄ Pani/Panu prawa dostÄpu do swoich danych, sprostowania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest Prezes UrzÄdu Ochrony Danych Osobowych z siedzibÄ w Warszawie przy ul. Stawki 2.
Z peÅnÄ treÅciÄ informacji zapoznaÄ siÄ można na stronie internetowejhttp://psp6.stg.pl/ w zakÅadce RODO lub na stroniehttps://psp6.bip.gov.pl/ w zakÅadce RODO.----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
W dniu 29.07.2024 o 12:29, DopaminaLab pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i 2 Konstytucji RP oraz art. 10 ust. 1
> ustawy o dostÄpie do informacji publicznej wnosimy w imieniu
> Stowarzyszenia dO!PAmina Lab o odpowiedź na nastÄpujÄ ce pytania.
> *Prosimy o przesÅanie odpowiedzi za poÅrednictwem poczty
> elektronicznej na adres email {{ email }}*
>
> Zgodnie z przepisami, czas udzielenia odpowiedzi to 14 dni (art. 13
> ust. 1 ustawy o dostÄpie do informacji publicznej).
>
> Prosimy o odpowiedź na wszystkie pytania, *zgodnie z numeracjÄ *,
> poprzez zaznaczenie (np. pogrubienie lub podkreÅlenie) lub wpisanie
> prawidÅowej odpowiedzi, poprzez podanie/udostÄpnienie odpowiednich
> danych i informacji lub poprzez przywoÅanie odpowiedniego cytatu ze
> statutu szkolnego. Jeżeli odpowiedź na pytanie wiÄ Å¼e siÄ z zaÅÄ czeniem
> dokumentów, wnosimy o zaÅÄ czenie i przesÅanie ich w formie skanów lub
> odpowiednio linków do dokumentów. Wniosek zawiera 70 pytaŠale
> wiÄkszoÅÄ z nich wymaga tylko odpowiedzi Tak/Nie, w zwiÄ zku z czym
> *odpowiedź na wniosek nie powinna zajÄ Ä wiÄcej niż 30-40 minut*.
>
> *OCENIANIE*
>
> 1. Czy korzystajÄ PaÅstwo z dziennika elektronicznego? Tak/Nie
> 1 a. JeÅli tak, to z jakiego?
> - Librus
> - Vulcan
> - inne (jakie?)
>
> 2. Czy sposób oceniania wewnÄ trzszkolnego, ustalony w statucie w
> PaÅstwa placówce przewiduje stosowanie Åredniej ważonej? Tak/Nie
>
> 3. Czy do konkretnych ocen bieÅ¼Ä cych przypisuje siÄ wagi? Tak/Nie
> 3 a. JeÅli tak, to jakie kategorie wag (np. sprawdzian, odpowiedź
> ustna, praca domowa, itp.)funkcjonujÄ w PaÅstwa szkole oraz jakie
> przypisano do nich wagi?
>
> 4. Czy w PaÅstwa placówce oceny Åródroczne/koÅcowe ustala siÄ na
> podstawie lub z uwzglÄdnieniem Åredniej arytmetycznej z ocen
> bieÅ¼Ä cych? Tak/Nie
>
> 5. Czy w klasach I-III (dot. szkóŠpodstawowych) w PaÅstwa placówce
> ocenami bieÅ¼Ä cymi (w codziennej praktyce dydaktyczno-diagnostycznej)
> sÄ oceny wyrażone cyfrÄ (od 1 do 6)? Tak/Nie/Nie dotyczy
>
> 6. Czy zgodnie z przyjÄtym wewnÄ trzszkolnym ocenianiem umocowanym w
> statucie szkoÅy przewiduje siÄ ocenÄ niedostatecznÄ :
> - za okreÅlonÄ liczbÄ tzw. "nieprzygotowaÅ" do lekcji? Tak/Nie
> - za brak pracy domowej? Tak/Nie
> - za nieobecnoÅÄ na sprawdzianie/kartkówce? Tak/Nie
>
> 7. Czy zgodnie z przyjÄtym wewnÄ trzszkolnym ocenianiem, umocowanym w
> statucie szkoÅy, przewiduje siÄ okreÅlony czas (w tygodniach/dniach) w
> jakim osoba uczÄ ca siÄ może poprawiÄ danÄ ocenÄ bieÅ¼Ä cÄ ? Tak/Nie
>
> 8. W jaki sposób statut szkolny definiuje wymagania edukacyjne na
> ocenÄ celujÄ cÄ ? ProszÄ o zacytowanie treÅci odpowiedniego
> artykuÅu/paragrafu.
>
> *ZASADY W SZKOLE I OCENIANIE ZACHOWANIA*
>
> 9. Czy ocenianie zachowania w PaÅstwa placówce oparte jest o system
> punktowej oceny? Tak/Nie
>
> 10. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ zuje zakaz farbowania wÅosów przez
> osoby uczÄ ce siÄ? Tak/Nie
> 10 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie
> dotyczy
>
> 11. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ zuje zakaz malowania paznokci przez
> osoby uczÄ ce siÄ (lub istniejÄ regulacje dotyczÄ ce koloru paznokci)?
> Tak/Nie
> 11 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie
> dotyczy
>
> 12. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ zuje zakaz makijażu przez osoby
> uczÄ ce siÄ? Tak/Nie
> 12 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie
> dotyczy
>
> 13. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ zuje zakaz noszenia biżuterii przez
> osoby uczÄ ce siÄ? Tak/Nie
> 13 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie
> dotyczy
>
> 14. Jakie konsekwencje przewiduje siÄ wobec osób nieprzestrzegajÄ cych
> zasad (wymienionych w punktach 10-13):
> - punkty ujemne z zachowania
> - upomnienie nauczyciela/nauczycielki
> - upomnienie dyrektora/dyrektorki
> - nagana
> - nie regulujemy kwestii dot. farbowania wÅosów, malowania paznokci,
> noszenia biżuterii lub/i makijażu przez osoby uczÄ ce siÄ w naszej szkole
> - inne (jakie?)
>
> 15. Czy statut szkoÅy okreÅla zasady ubierania siÄ osób uczÄ cych siÄ
> na terenie szkoÅy? Tak/Nie
>
> 16. JeÅli tak, proszÄ o przywoÅanie/zacytowanie tego zapisu ze statutu
> szkoÅy. Jeżeli nie, proszÄ o wpisanie ânie dotyczyâ.
>
> 17. Czy w szkole obowiÄ zujÄ mundurki? Tak/Nie
> 17 a. JeÅli tak czy osoby uczÄ ce siÄ kupujÄ mundurek na wÅasny koszt?
> Tak/Nie
> 17 b. Jaki jest koszt zakupu mundurka?
>
> 18. W jaki sposób uregulowano warunki korzystania z telefonów w
> szkole? ProszÄ o zacytowanie odpowiedniego fragmentu ze statutu szkoÅy.
>
> 19. Czy statut szkoÅy przewiduje rekwirowanie telefonu
> uczniowi/uczennicy, w przypadku gdy uczeÅ/uczennica używa telefonu
> niezgodnie z przyjÄtymi warunkami? Tak/Nie
>
> 20. Jeżeli tak, to w jaki sposób (gdzie) przechowywane sÄ
> zarekwirowane telefony?
> Jeżeli nie, proszÄ o wpisanie ânie dotyczyâ
>
> 21. Jeżeli tak, kto może odebraÄ zarekwirowany telefon?
> - rodzic/opiekun prawny
> - uczeÅ/uczennica
> - nie dotyczy
>
> 22. Czy uczniowie peÅnoletni mogÄ samodzielnie usprawiedliwiaÄ
> nieobecnoÅci lub/i zwalniaÄ siÄ z lekcji? Tak/Nie/Nie dotyczy
>
> *BEZPIECZEÅSTWO*
>
> 23. Czy uczniowie peÅnoletni majÄ możliwoÅÄ opuszczenia budynku szkoÅy
> w trakcie zajÄÄ/przerw lekcyjnych? Tak/Nie
>
> 24. Czy PaÅstwa SzkoÅa zbiera od rodziców/opiekunów prawnych zgody na:
> - wezwanie karetki pogotowia? Tak/Nie
> - udzielenie dziecku pierwszej pomocy przedmedycznej? Tak/Nie
>
> 25. Czy drzwi ewakuacyjne w szkole sÄ :
> - zamkniÄte na klucz
> - otwarte
>
> 26. Czy drzwi wejÅciowe do szkoÅy sÄ na czas lekcji:
> - zamykane na klucz i otwierane (w razie potrzeby) przez osobÄ dozorujÄ cÄ ,
> - otwarte
>
> 27. Czy szkoÅa prowadzi szczególny nadzór nad pomieszczeniami szkoÅy
> lub terenem wokóŠszkoÅy w postaci monitoringu? Tak/Nie
> 27 a. Jeżeli tak, jakie punkty/pomieszczenia objÄte sÄ monitoringiem
> (można wybraÄ kilka):
> - korytarze (Tak/Nie)
> - wnÄtrze szatni (Tak/Nie)
> - teren wokóŠszkoÅy (Tak/Nie)
> - inne (proszÄ wpisaÄ jakie):
> - nie dotyczy
>
> *ORGANY SZKOÅY*
>
> 28. Czy w PaÅstwa Placówce powoÅano RadÄ SzkoÅy? Tak/Nie
>
> 29. Czy w PaÅstwa placówce powoÅano RadÄ Rodziców? Tak/Nie
>
> 30. Czy w PaÅstwa Placówce zbierane sÄ skÅadki na dziaÅalnoÅÄ Rady
> Rodziców? Tak/Nie/Nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w której nie tworzy
> siÄ Rady Rodziców
>
> 31. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów i uczennic podpisujÄ
> deklaracjÄ wpÅaty okreÅlonej kwoty Årodków na konto Rady Rodziców?
> Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w której nie tworzy siÄ Rady
> Rodziców
>
> 32. Czy Rada Rodziców na poczÄ tku danego roku szkolnego informuje
> spoÅecznoÅÄ szkolnÄ o sugerowanej wysokoÅci skÅadki na jej
> dziaÅalnoÅÄ? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w której nie
> tworzy siÄ Rady Rodziców
>
> 33. Czy Rada Rodziców gromadzi zbierane Årodki na:
> - indywidualnym koncie jednego z rodziców
> - wÅasnym koncie Rady
> - rachunku/subkoncie utworzonym na koncie placówki
> - nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w której nie tworzy siÄ Rady Rodziców
>
> 34. Czy Rada Rodziców publikuje/przedstawia spoÅecznoÅci szkolnej
> roczne sprawozdania finansowe wydatków? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteÅmy
> placówkÄ w której nie tworzy siÄ Rady Rodziców.
> 34 a. Jeżeli tak, proszÄ o przesÅanie/zaÅÄ czenie ostatniego
> sprawozdania finansowego Rady Rodziców PaÅstwa placówki.
> 34 b. Jeżeli tak, czy sprawozdanie finansowe wydatków Rady Rodziców
> jest publikowane na stronie internetowej szkoÅy lub w BIP szkoÅy?
> Tak/Nie /Nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w której nie tworzy siÄ Rady
> Rodziców.
>
> 35. ProszÄ podaÄ przykÅadowe wydatki, finansowane w roku szkolnym
> 2023/24 przez RadÄ Rodziców.
>
> 36. ProszÄ o podanie daty uchwalenia obowiÄ zujÄ cego regulaminu Rady
> Rodziców.
>
> 37. ProszÄ o wpisanie ânie dotyczyâ jeżeli w szkole nie tworzy siÄ
> Rady Rodziców.
>
> 38. ProszÄ o podanie daty uchwalenia obowiÄ zujÄ cego regulaminu
> SamorzÄ du Uczniowskiego.
>
> 39. Czy w Szkole uregulowano, jakie warunki musi speÅniÄ
> uczeÅ/uczennica, by móc kandydowaÄ do organów SamorzÄ du Uczniowskiego?
> Tak/Nie
> 39 a. Jeżeli tak, to jakie to warunki?
>
> 40. Czy w gÅosowaniu w wyborach do organów SamorzÄ du Uczniowskiego
> biorÄ udziaÅ nauczyciele i nauczycielki? Tak/Nie
>
> 41. Czy w latach 2021-2024 SamorzÄ d Uczniowski przedstawiaÅ Radzie
> Pedagogicznej oraz Dyrekcji SzkoÅy wnioski i opinie dot. spraw szkoÅy?
> Tak/Nie
> 41 a. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpÅynÄÅo wniosków SamorzÄ du
> Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie, proszÄ o wpisanie ânie
> dotyczyâ.
> 41 b. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpÅynÄÅo opinii SamorzÄ du
> Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie, proszÄ o wpisanie ânie
> dotyczyâ.
>
> *KADRY*
>
> 42. Czy na dzieÅ wpÅywu wniosku w PaÅstwa placówce sÄ obsadzone
> wszystkie etaty zgodnie z zapotrzebowaniem? Tak/Nie
>
> 43. JeÅli nie, jakich stanowisk dotyczÄ wakaty w PaÅstwa placówce i
> ile ich jest?
>
> 44. Czy w szkole zatrudniony jest psycholog/psycholożka? Tak/Nie
> 44 a. JeÅli tak w jakim wymiarze godzinowym?
> 44 b. JeÅli tak, jakie posiada kwalifikacje w rozumieniu wyksztaÅcenia
> kierunkowego i ukoÅczonych kursów.
>
> *ADMINISTRACYJNE*
>
> 45. Czy szkoÅa prowadzi BIP? Tak/Nie
>
> 46. Czy szkoÅa posiada skrzynkÄ ePUAP? Tak/Nie
>
> 47. Ile osób realizowaÅo obowiÄ zek szkolny w roku szkolnym 2023/24 w
> PaÅstwa placówce?
>
> 48. Ile osób uczÄszczaÅo, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje religii?
>
> 49. Ile osób uczÄszczaÅo, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje etyki?
>
> 50. Ile osób uczÄszczaÅo, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje WDÅ»?
>
> *ZRÃWNOWAÅ»ONY ROZWÃJ*
>
> 51. Czy budynek PaÅstwa szkoÅy przeszedÅ w ciÄ gu ostatnich 5 lat
> termomodernizacjÄ? Tak/Nie
>
> 52. Czy termomodernizacja budynku szkoÅy jest zaplanowana w
> najbliższych trzech latach? Tak/Nie
>
> 53. Czy budynek PaÅstwa szkoÅy jest wyposażony we wÅasne odnawialne
> źródÅa energii? Tak/Nie
>
> 54. Czy w PaÅstwa szkole monitoruje siÄ jakoÅÄ powietrza (tj.
> zainstalowano specjalistyczne urzÄ dzenia monitorujÄ ce jakoÅÄ powietrza
> wewnÄ trz budynku i/lub wokóŠszkoÅy)? Tak/Nie
>
> 55. Czy PaÅstwa szkoÅa posiada i korzysta z urzÄ dzeÅ odpowiadajÄ cych
> za oczyszczanie powietrza wewnÄ trz budynku? Tak/Nie
>
> 56. Czy budynek PaÅstwa szkoÅy jest wyposażony w urzÄ dzenia i
> rozwiÄ zania chÅodzÄ ce (w przypadku fali upaÅów)? Tak/Nie
>
> 57. Czy w infrastrukturze wokóŠPaÅstwa szkoÅy znajdujÄ siÄ instalacje
> bazujÄ ce na przyrodzie, np.: ogród warzywny, ogród deszczowy, ÅÄ ka
> kwietna, park kieszonkowy, żywa altana? Tak/Nie
> 57 a. Jeżeli tak, to jakie?
>
> 58. Czy PaÅstwa szkoÅa zapewnia opcjÄ wyboru posiÅków roÅlinnych w
> każdy dzieÅ (stoÅówka szkolna)?
> - nie dotyczy (nasza szkoÅa nie zapewnia posiÅków)
> - tak, wegetariaÅskie
> - tak, wegaÅskie
> - tak, wegetariaÅskie i wegaÅskie
> - nie
>
> 59. Jeżeli âtakâ, czy opcja diety roÅlinnej wiÄ Å¼e siÄ z innÄ
> odpÅatnoÅciÄ ?
> - tak, wybór diety roÅlinnej wiÄ Å¼e siÄ z dodatkowÄ opÅatÄ (cena jest
> wyższa)
> - tak, za posiÅki roÅlinne pÅaci siÄ mniej
> - nie, wybór diety nie wpÅywa na cenÄ za posiÅek
> - nie dotyczy (nasza szkoÅa nie zapewnia posiÅków)
>
> 60. Czy szkoÅa zapewnia bezpÅatnie Årodki menstruacyjne (np. podpaski,
> tampony)? Tak/Nie
>
> *INNE*
>
> 61. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów/uczennic biorÄ udziaÅ w
> wycieczkach szkolnych w charakterze osób do pomocy w opiece nad grupÄ ?
> Tak/Nie
>
> 62. Czy szkoÅa udostÄpnia uczniom i uczennicom szafki (w których mogÄ
> oni przechowywaÄ podrÄczniki i inne pomoce dydaktyczne)? Tak/Nie
>
> 63. Czy za dostÄp do szafek pobierane sÄ opÅaty? Tak/Nie
> JeÅli "tak" - to w jakiej kwocie?
>
> 64. Czy w PaÅstwa Szkole uregulowano kwestie dotyczÄ ce przyjmowania
> upominków i innych korzyÅci przez DyrekcjÄ, nauczycieli, nauczycielki
> i innych pracowników SzkoÅy (np. polityka prezentowa, rejestr
> korzyÅci)? Tak/Nie
>
> 65. Czy SzkoÅa prowadzi rejestr umów z podmiotami zewnÄtrznymi
> realizujÄ cymi usÅugi na terenie placówki? Tak/Nie
>
> 66. Czy rejestr umów z podmiotami zewnÄtrznymi realizujÄ cymi usÅugi na
> terenie placówki jest udostÄpniony na stronie szkoÅy lub w BIP?
> Tak/Nie/Nie dotyczy
>
> 67. Czy szkoÅa publikuje wizerunki osób uczÄ cych siÄ na stronie
> internetowej? Tak/Nie
>
> 68. Czy szkoÅa publikuje wizerunki osób uczÄ cych siÄ w mediach
> spoÅecznoÅciowych? Tak/Nie
>
> 69. ProszÄ o przesÅanie wzoru zgody rodzica/opiekuna prawnego na
> wykorzystanie wizerunku dziecka, który jest stosowany w PaÅstwa Szkole.
>
> 70. Czy w PaÅstwa Szkole utworzono Szkolny Budżet Obywatelski/Szkolny
> Budżet Partycypacyjny? Tak/Nie
> 70 a. Jeżeli tak, jakÄ kwotÄ w roku szkolnym 2023/2024 przeznaczono na
> realizacjÄ Szkolnego Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu
> Partycypacyjnego? Jeżeli nie, prosze o wpisanie ânie dotyczyâ.
> 70 b. Jeżeli tak, jakie dziaÅania zrealizowano w ramach Szkolnego
> Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego w PaÅstwa
> Szkole? Jeżeli nie, prosze o wpisanie ânie dotyczyâ.
>
> *UZASADNIENIE*
> W ostatnich latach polska szkoÅa przechodziÅa i przechodzi,
> nieustajÄ ce przemiany. Dotyczy to zarówno jej systemowej organizacji,
> jak i życia codziennego. Naszym celem jest zdiagnozowanie obszarów
> trudnoÅci i wyzwaÅ, zwiÄ zanych ze zmianami i rzeczywistoÅciÄ szkolnÄ
> oraz na tej podstawie opracowanie publikacji zawierajÄ cej
> ustandaryzowanÄ i usystematyzowanÄ wiedzÄ (w tym prawnÄ ) oraz
> kompedium dobrych praktyk celem wsparcia w dziejÄ cych siÄ
> zmianach.Publikacja zostanie rozesÅana do wszystkich szkóŠobjÄtych
> monitoringiem. DostÄpna bÄdzie również w formie elektronicznej. Swoim
> projektem pragniemy promowaÄ otwartoÅÄ, wÅÄ czenie, równoÅÄ oraz prawa
> dzieci i prawa czÅowieka w edukacji i szkole, wesprzeÄ kadry
> zarzÄ dzajÄ ce oraz pedagogiczne szkóŠi rodziców, a także otoczyÄ
> dzieci i mÅodzież opiekÄ i wsparciem. InicjatywÄ wspiera SieÄ
> Obywatelska Watchdog Polska i Fundusz Obywatelski im. Ludwiki i
> Henryka Wujców. SzkoÅa jest nasza.
>
> W razie dodatkowych pytaÅ, ewentualnych trudnoÅci w odpowiedzi lub
> wÄ tpliwoÅci, prosimy o kontakt: _dopaminalaab@gmail.com_
> <mailto:{{ email }}>
>
> --
>
> Stowarzyszenie dO!PAmina Lab powstaÅo w lutym 2019 r. i jest wspólnÄ ,
> oddolnÄ inicjatywÄ pasjonatów edukacji, rodziców, nauczycieli i
> nauczycielek oraz osób uczÄ cych siÄ.
> Prowadzimy projekty edukacyjne, na podstawie zebranych danych
> opracowujemy rekomendacje (w tym legislacyjne) dla oÅwiatowych polityk
> lokalnych i ogólnopolskich.
>--
Email sprawdzony przez program Arcabit
This email was scanned by Arcabit -
Re: Wniosek o informację publiczną DOPAMINA LAB-odpowiedzi przez PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 IM. JANA PAWŁA II
Ocena LLM: Kategoryzacja AI została pominięta dla spamu lub prawdopodobnego spamu.DzieÅ dobry,
Zgodnie z poniższÄ korespondencjÄ w zaÅÄ czniku przesyÅam odpowiedzi na
PaÅstwa pytania.W dniu 08.08.2024 o 11:38, Dopamina Lab pisze:
> DzieÅ dobry,
> DziÄkujemy za kontakt i informacje.
> Z poważaniem.
> Anna DÄboÅ
> dopamina lab
> tel. 504820333
>
>
> czw., 8 sie 2024 o 11:34 Sekretariat PSP 6 w Żabnie
> <{{ email }}> napisaÅ(a):
>
> DzieÅ dobry,
>
> Informuje, że ze wzglÄdu na koniecznoÅÄ zebrania dużej iloÅci
> informacji, w celu odpowiedzi na PaÅstwa pytania, zgodnie z
> DZ.U.2022.902 t.j. Art. 13 ust.2 przeÅlÄ do PaÅstwa odpowiedź do
> dnia 15.09.2024 r.
>
> --
> Pozdrawiam serdecznie,
>
> Sekretarz SzkoÅy
>
> -------
>
> Publiczna SzkoÅa Podstawowa Nr 6
>
> im. Jana PawÅa II
>
> ul. Bp. K. Dominika 32
>
> 83-200 Starogard GdaÅski
>
> tel. 58 562 30 50
>
> NIP 592-18-93-320
>
> e-mail:{{ email }}
>
> Informujemy, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Publiczna SzkoÅa Podstawowa Nr 6 im. Jana PawÅa II z siedzibÄ w Starogardzie GdaÅskim przy ul. Bp. K. Dominika 32.
> Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zaÅatwienie paÅstwa sprawy.
> PrzysÅugujÄ Pani/Panu prawa dostÄpu do swoich danych, sprostowania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest Prezes UrzÄdu Ochrony Danych Osobowych z siedzibÄ w Warszawie przy ul. Stawki 2.
> Z peÅnÄ treÅciÄ informacji zapoznaÄ siÄ można na stronie internetowejhttp://psp6.stg.pl/ w zakÅadce RODO lub na stroniehttps://psp6.bip.gov.pl/ w zakÅadce RODO.
>
>
>
>
>
>
> ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
>
> W dniu 29.07.2024 o 12:29, DopaminaLab pisze:
>>
>> Na podstawie art. 61 ust. 1 i 2 Konstytucji RP oraz art. 10 ust.
>> 1 ustawy o dostÄpie do informacji publicznej wnosimy w imieniu
>> Stowarzyszenia dO!PAmina Lab o odpowiedź na nastÄpujÄ ce pytania.
>> *Prosimy o przesÅanie odpowiedzi za poÅrednictwem poczty
>> elektronicznej na adres email {{ email }}*
>>
>> Zgodnie z przepisami, czas udzielenia odpowiedzi to 14 dni (art.
>> 13 ust. 1 ustawy o dostÄpie do informacji publicznej).
>>
>> Prosimy o odpowiedź na wszystkie pytania, *zgodnie z numeracjÄ *,
>> poprzez zaznaczenie (np. pogrubienie lub podkreÅlenie) lub
>> wpisanie prawidÅowej odpowiedzi, poprzez podanie/udostÄpnienie
>> odpowiednich danych i informacji lub poprzez przywoÅanie
>> odpowiedniego cytatu ze statutu szkolnego. Jeżeli odpowiedź na
>> pytanie wiÄ Å¼e siÄ z zaÅÄ czeniem dokumentów, wnosimy o zaÅÄ czenie
>> i przesÅanie ich w formie skanów lub odpowiednio linków do
>> dokumentów. Wniosek zawiera 70 pytaÅ ale wiÄkszoÅÄ z nich wymaga
>> tylko odpowiedzi Tak/Nie, w zwiÄ zku z czym *odpowiedź na wniosek
>> nie powinna zajÄ Ä wiÄcej niż 30-40 minut*.
>>
>> *OCENIANIE*
>>
>> 1. Czy korzystajÄ PaÅstwo z dziennika elektronicznego? Tak/Nie
>> 1 a. JeÅli tak, to z jakiego?
>> - Librus
>> - Vulcan
>> - inne (jakie?)
>>
>> 2. Czy sposób oceniania wewnÄ trzszkolnego, ustalony w statucie w
>> PaÅstwa placówce przewiduje stosowanie Åredniej ważonej? Tak/Nie
>>
>> 3. Czy do konkretnych ocen bieÅ¼Ä cych przypisuje siÄ wagi? Tak/Nie
>> 3 a. JeÅli tak, to jakie kategorie wag (np. sprawdzian, odpowiedź
>> ustna, praca domowa, itp.)funkcjonujÄ w PaÅstwa szkole oraz jakie
>> przypisano do nich wagi?
>>
>> 4. Czy w PaÅstwa placówce oceny Åródroczne/koÅcowe ustala siÄ na
>> podstawie lub z uwzglÄdnieniem Åredniej arytmetycznej z ocen
>> bieÅ¼Ä cych? Tak/Nie
>>
>> 5. Czy w klasach I-III (dot. szkóŠpodstawowych) w PaÅstwa
>> placówce ocenami bieÅ¼Ä cymi (w codziennej praktyce
>> dydaktyczno-diagnostycznej) sÄ oceny wyrażone cyfrÄ (od 1 do 6)?
>> Tak/Nie/Nie dotyczy
>>
>> 6. Czy zgodnie z przyjÄtym wewnÄ trzszkolnym ocenianiem umocowanym
>> w statucie szkoÅy przewiduje siÄ ocenÄ niedostatecznÄ :
>> - za okreÅlonÄ liczbÄ tzw. "nieprzygotowaÅ" do lekcji? Tak/Nie
>> - za brak pracy domowej? Tak/Nie
>> - za nieobecnoÅÄ na sprawdzianie/kartkówce? Tak/Nie
>>
>> 7. Czy zgodnie z przyjÄtym wewnÄ trzszkolnym ocenianiem,
>> umocowanym w statucie szkoÅy, przewiduje siÄ okreÅlony czas (w
>> tygodniach/dniach) w jakim osoba uczÄ ca siÄ może poprawiÄ danÄ
>> ocenÄ bieÅ¼Ä cÄ ? Tak/Nie
>>
>> 8. W jaki sposób statut szkolny definiuje wymagania edukacyjne na
>> ocenÄ celujÄ cÄ ? ProszÄ o zacytowanie treÅci odpowiedniego
>> artykuÅu/paragrafu.
>>
>> *ZASADY W SZKOLE I OCENIANIE ZACHOWANIA*
>>
>> 9. Czy ocenianie zachowania w PaÅstwa placówce oparte jest o
>> system punktowej oceny? Tak/Nie
>>
>> 10. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ zuje zakaz farbowania wÅosów
>> przez osoby uczÄ ce siÄ? Tak/Nie
>> 10 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie?
>> Tak/Nie/Nie dotyczy
>>
>> 11. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ zuje zakaz malowania paznokci
>> przez osoby uczÄ ce siÄ (lub istniejÄ regulacje dotyczÄ ce koloru
>> paznokci)? Tak/Nie
>> 11 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie?
>> Tak/Nie/Nie dotyczy
>>
>> 12. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ zuje zakaz makijażu przez osoby
>> uczÄ ce siÄ? Tak/Nie
>> 12 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie?
>> Tak/Nie/Nie dotyczy
>>
>> 13. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ zuje zakaz noszenia biżuterii
>> przez osoby uczÄ ce siÄ? Tak/Nie
>> 13 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie?
>> Tak/Nie/Nie dotyczy
>>
>> 14. Jakie konsekwencje przewiduje siÄ wobec osób
>> nieprzestrzegajÄ cych zasad (wymienionych w punktach 10-13):
>> - punkty ujemne z zachowania
>> - upomnienie nauczyciela/nauczycielki
>> - upomnienie dyrektora/dyrektorki
>> - nagana
>> - nie regulujemy kwestii dot. farbowania wÅosów, malowania
>> paznokci, noszenia biżuterii lub/i makijażu przez osoby uczÄ ce
>> siÄ w naszej szkole
>> - inne (jakie?)
>>
>> 15. Czy statut szkoÅy okreÅla zasady ubierania siÄ osób uczÄ cych
>> siÄ na terenie szkoÅy? Tak/Nie
>>
>> 16. JeÅli tak, proszÄ o przywoÅanie/zacytowanie tego zapisu ze
>> statutu szkoÅy. Jeżeli nie, proszÄ o wpisanie ânie dotyczyâ.
>>
>> 17. Czy w szkole obowiÄ zujÄ mundurki? Tak/Nie
>> 17 a. JeÅli tak czy osoby uczÄ ce siÄ kupujÄ mundurek na wÅasny
>> koszt? Tak/Nie
>> 17 b. Jaki jest koszt zakupu mundurka?
>>
>> 18. W jaki sposób uregulowano warunki korzystania z telefonów w
>> szkole? ProszÄ o zacytowanie odpowiedniego fragmentu ze statutu
>> szkoÅy.
>>
>> 19. Czy statut szkoÅy przewiduje rekwirowanie telefonu
>> uczniowi/uczennicy, w przypadku gdy uczeÅ/uczennica używa
>> telefonu niezgodnie z przyjÄtymi warunkami? Tak/Nie
>>
>> 20. Jeżeli tak, to w jaki sposób (gdzie) przechowywane sÄ
>> zarekwirowane telefony?
>> Jeżeli nie, proszÄ o wpisanie ânie dotyczyâ
>>
>> 21. Jeżeli tak, kto może odebraÄ zarekwirowany telefon?
>> - rodzic/opiekun prawny
>> - uczeÅ/uczennica
>> - nie dotyczy
>>
>> 22. Czy uczniowie peÅnoletni mogÄ samodzielnie usprawiedliwiaÄ
>> nieobecnoÅci lub/i zwalniaÄ siÄ z lekcji? Tak/Nie/Nie dotyczy
>>
>> *BEZPIECZEÅSTWO*
>>
>> 23. Czy uczniowie peÅnoletni majÄ możliwoÅÄ opuszczenia budynku
>> szkoÅy w trakcie zajÄÄ/przerw lekcyjnych? Tak/Nie
>>
>> 24. Czy PaÅstwa SzkoÅa zbiera od rodziców/opiekunów prawnych
>> zgody na:
>> - wezwanie karetki pogotowia? Tak/Nie
>> - udzielenie dziecku pierwszej pomocy przedmedycznej? Tak/Nie
>>
>> 25. Czy drzwi ewakuacyjne w szkole sÄ :
>> - zamkniÄte na klucz
>> - otwarte
>>
>> 26. Czy drzwi wejÅciowe do szkoÅy sÄ na czas lekcji:
>> - zamykane na klucz i otwierane (w razie potrzeby) przez osobÄ
>> dozorujÄ cÄ ,
>> - otwarte
>>
>> 27. Czy szkoÅa prowadzi szczególny nadzór nad pomieszczeniami
>> szkoÅy lub terenem wokóŠszkoÅy w postaci monitoringu? Tak/Nie
>> 27 a. Jeżeli tak, jakie punkty/pomieszczenia objÄte sÄ
>> monitoringiem (można wybraÄ kilka):
>> - korytarze (Tak/Nie)
>> - wnÄtrze szatni (Tak/Nie)
>> - teren wokóŠszkoÅy (Tak/Nie)
>> - inne (proszÄ wpisaÄ jakie):
>> - nie dotyczy
>>
>> *ORGANY SZKOÅY*
>>
>> 28. Czy w PaÅstwa Placówce powoÅano RadÄ SzkoÅy? Tak/Nie
>>
>> 29. Czy w PaÅstwa placówce powoÅano RadÄ Rodziców? Tak/Nie
>>
>> 30. Czy w PaÅstwa Placówce zbierane sÄ skÅadki na dziaÅalnoÅÄ
>> Rady Rodziców? Tak/Nie/Nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w której
>> nie tworzy siÄ Rady Rodziców
>>
>> 31. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów i uczennic podpisujÄ
>> deklaracjÄ wpÅaty okreÅlonej kwoty Årodków na konto Rady
>> Rodziców? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w której nie
>> tworzy siÄ Rady Rodziców
>>
>> 32. Czy Rada Rodziców na poczÄ tku danego roku szkolnego informuje
>> spoÅecznoÅÄ szkolnÄ o sugerowanej wysokoÅci skÅadki na jej
>> dziaÅalnoÅÄ? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w której nie
>> tworzy siÄ Rady Rodziców
>>
>> 33. Czy Rada Rodziców gromadzi zbierane Årodki na:
>> - indywidualnym koncie jednego z rodziców
>> - wÅasnym koncie Rady
>> - rachunku/subkoncie utworzonym na koncie placówki
>> - nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w której nie tworzy siÄ Rady
>> Rodziców
>>
>> 34. Czy Rada Rodziców publikuje/przedstawia spoÅecznoÅci szkolnej
>> roczne sprawozdania finansowe wydatków? Tak/Nie//Nie dotyczy,
>> jesteÅmy placówkÄ w której nie tworzy siÄ Rady Rodziców.
>> 34 a. Jeżeli tak, proszÄ o przesÅanie/zaÅÄ czenie ostatniego
>> sprawozdania finansowego Rady Rodziców PaÅstwa placówki.
>> 34 b. Jeżeli tak, czy sprawozdanie finansowe wydatków Rady
>> Rodziców jest publikowane na stronie internetowej szkoÅy lub w
>> BIP szkoÅy? Tak/Nie /Nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w której nie
>> tworzy siÄ Rady Rodziców.
>>
>> 35. ProszÄ podaÄ przykÅadowe wydatki, finansowane w roku szkolnym
>> 2023/24 przez RadÄ Rodziców.
>>
>> 36. ProszÄ o podanie daty uchwalenia obowiÄ zujÄ cego regulaminu
>> Rady Rodziców.
>>
>> 37. ProszÄ o wpisanie ânie dotyczyâ jeżeli w szkole nie tworzy
>> siÄ Rady Rodziców.
>>
>> 38. ProszÄ o podanie daty uchwalenia obowiÄ zujÄ cego regulaminu
>> SamorzÄ du Uczniowskiego.
>>
>> 39. Czy w Szkole uregulowano, jakie warunki musi speÅniÄ
>> uczeÅ/uczennica, by móc kandydowaÄ do organów SamorzÄ du
>> Uczniowskiego? Tak/Nie
>> 39 a. Jeżeli tak, to jakie to warunki?
>>
>> 40. Czy w gÅosowaniu w wyborach do organów SamorzÄ du
>> Uczniowskiego biorÄ udziaÅ nauczyciele i nauczycielki? Tak/Nie
>>
>> 41. Czy w latach 2021-2024 SamorzÄ d Uczniowski przedstawiaÅ
>> Radzie Pedagogicznej oraz Dyrekcji SzkoÅy wnioski i opinie dot.
>> spraw szkoÅy? Tak/Nie
>> 41 a. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpÅynÄÅo wniosków
>> SamorzÄ du Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie, proszÄ o
>> wpisanie ânie dotyczyâ.
>> 41 b. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpÅynÄÅo opinii
>> SamorzÄ du Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie, proszÄ o
>> wpisanie ânie dotyczyâ.
>>
>> *KADRY*
>>
>> 42. Czy na dzieÅ wpÅywu wniosku w PaÅstwa placówce sÄ obsadzone
>> wszystkie etaty zgodnie z zapotrzebowaniem? Tak/Nie
>>
>> 43. JeÅli nie, jakich stanowisk dotyczÄ wakaty w PaÅstwa placówce
>> i ile ich jest?
>>
>> 44. Czy w szkole zatrudniony jest psycholog/psycholożka? Tak/Nie
>> 44 a. JeÅli tak w jakim wymiarze godzinowym?
>> 44 b. JeÅli tak, jakie posiada kwalifikacje w rozumieniu
>> wyksztaÅcenia kierunkowego i ukoÅczonych kursów.
>>
>> *ADMINISTRACYJNE*
>>
>> 45. Czy szkoÅa prowadzi BIP? Tak/Nie
>>
>> 46. Czy szkoÅa posiada skrzynkÄ ePUAP? Tak/Nie
>>
>> 47. Ile osób realizowaÅo obowiÄ zek szkolny w roku szkolnym
>> 2023/24 w PaÅstwa placówce?
>>
>> 48. Ile osób uczÄszczaÅo, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje
>> religii?
>>
>> 49. Ile osób uczÄszczaÅo, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje etyki?
>>
>> 50. Ile osób uczÄszczaÅo, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje WDÅ»?
>>
>> *ZRÃWNOWAÅ»ONY ROZWÃJ*
>>
>> 51. Czy budynek PaÅstwa szkoÅy przeszedÅ w ciÄ gu ostatnich 5 lat
>> termomodernizacjÄ? Tak/Nie
>>
>> 52. Czy termomodernizacja budynku szkoÅy jest zaplanowana w
>> najbliższych trzech latach? Tak/Nie
>>
>> 53. Czy budynek PaÅstwa szkoÅy jest wyposażony we wÅasne
>> odnawialne źródÅa energii? Tak/Nie
>>
>> 54. Czy w PaÅstwa szkole monitoruje siÄ jakoÅÄ powietrza (tj.
>> zainstalowano specjalistyczne urzÄ dzenia monitorujÄ ce jakoÅÄ
>> powietrza wewnÄ trz budynku i/lub wokóŠszkoÅy)? Tak/Nie
>>
>> 55. Czy PaÅstwa szkoÅa posiada i korzysta z urzÄ dzeÅ
>> odpowiadajÄ cych za oczyszczanie powietrza wewnÄ trz budynku? Tak/Nie
>>
>> 56. Czy budynek PaÅstwa szkoÅy jest wyposażony w urzÄ dzenia i
>> rozwiÄ zania chÅodzÄ ce (w przypadku fali upaÅów)? Tak/Nie
>>
>> 57. Czy w infrastrukturze wokóŠPaÅstwa szkoÅy znajdujÄ siÄ
>> instalacje bazujÄ ce na przyrodzie, np.: ogród warzywny, ogród
>> deszczowy, ÅÄ ka kwietna, park kieszonkowy, żywa altana? Tak/Nie
>> 57 a. Jeżeli tak, to jakie?
>>
>> 58. Czy PaÅstwa szkoÅa zapewnia opcjÄ wyboru posiÅków roÅlinnych
>> w każdy dzieÅ (stoÅówka szkolna)?
>> - nie dotyczy (nasza szkoÅa nie zapewnia posiÅków)
>> - tak, wegetariaÅskie
>> - tak, wegaÅskie
>> - tak, wegetariaÅskie i wegaÅskie
>> - nie
>>
>> 59. Jeżeli âtakâ, czy opcja diety roÅlinnej wiÄ Å¼e siÄ z innÄ
>> odpÅatnoÅciÄ ?
>> - tak, wybór diety roÅlinnej wiÄ Å¼e siÄ z dodatkowÄ opÅatÄ (cena
>> jest wyższa)
>> - tak, za posiÅki roÅlinne pÅaci siÄ mniej
>> - nie, wybór diety nie wpÅywa na cenÄ za posiÅek
>> - nie dotyczy (nasza szkoÅa nie zapewnia posiÅków)
>>
>> 60. Czy szkoÅa zapewnia bezpÅatnie Årodki menstruacyjne (np.
>> podpaski, tampony)? Tak/Nie
>>
>> *INNE*
>>
>> 61. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów/uczennic biorÄ udziaÅ
>> w wycieczkach szkolnych w charakterze osób do pomocy w opiece nad
>> grupÄ ? Tak/Nie
>>
>> 62. Czy szkoÅa udostÄpnia uczniom i uczennicom szafki (w których
>> mogÄ oni przechowywaÄ podrÄczniki i inne pomoce dydaktyczne)? Tak/Nie
>>
>> 63. Czy za dostÄp do szafek pobierane sÄ opÅaty? Tak/Nie
>> JeÅli "tak" - to w jakiej kwocie?
>>
>> 64. Czy w PaÅstwa Szkole uregulowano kwestie dotyczÄ ce
>> przyjmowania upominków i innych korzyÅci przez DyrekcjÄ,
>> nauczycieli, nauczycielki i innych pracowników SzkoÅy (np.
>> polityka prezentowa, rejestr korzyÅci)? Tak/Nie
>>
>> 65. Czy SzkoÅa prowadzi rejestr umów z podmiotami zewnÄtrznymi
>> realizujÄ cymi usÅugi na terenie placówki? Tak/Nie
>>
>> 66. Czy rejestr umów z podmiotami zewnÄtrznymi realizujÄ cymi
>> usÅugi na terenie placówki jest udostÄpniony na stronie szkoÅy
>> lub w BIP? Tak/Nie/Nie dotyczy
>>
>> 67. Czy szkoÅa publikuje wizerunki osób uczÄ cych siÄ na stronie
>> internetowej? Tak/Nie
>>
>> 68. Czy szkoÅa publikuje wizerunki osób uczÄ cych siÄ w mediach
>> spoÅecznoÅciowych? Tak/Nie
>>
>> 69. ProszÄ o przesÅanie wzoru zgody rodzica/opiekuna prawnego na
>> wykorzystanie wizerunku dziecka, który jest stosowany w PaÅstwa
>> Szkole.
>>
>> 70. Czy w PaÅstwa Szkole utworzono Szkolny Budżet
>> Obywatelski/Szkolny Budżet Partycypacyjny? Tak/Nie
>> 70 a. Jeżeli tak, jakÄ kwotÄ w roku szkolnym 2023/2024
>> przeznaczono na realizacjÄ Szkolnego Budżetu
>> Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego? Jeżeli nie,
>> prosze o wpisanie ânie dotyczyâ.
>> 70 b. Jeżeli tak, jakie dziaÅania zrealizowano w ramach Szkolnego
>> Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego w
>> PaÅstwa Szkole? Jeżeli nie, prosze o wpisanie ânie dotyczyâ.
>>
>> *UZASADNIENIE*
>> W ostatnich latach polska szkoÅa przechodziÅa i przechodzi,
>> nieustajÄ ce przemiany. Dotyczy to zarówno jej systemowej
>> organizacji, jak i życia codziennego. Naszym celem jest
>> zdiagnozowanie obszarów trudnoÅci i wyzwaÅ, zwiÄ zanych ze
>> zmianami i rzeczywistoÅciÄ szkolnÄ oraz na tej podstawie
>> opracowanie publikacji zawierajÄ cej ustandaryzowanÄ i
>> usystematyzowanÄ wiedzÄ (w tym prawnÄ ) oraz kompedium dobrych
>> praktyk celem wsparcia w dziejÄ cych siÄ zmianach.Publikacja
>> zostanie rozesÅana do wszystkich szkóŠobjÄtych monitoringiem.
>> DostÄpna bÄdzie również w formie elektronicznej. Swoim projektem
>> pragniemy promowaÄ otwartoÅÄ, wÅÄ czenie, równoÅÄ oraz prawa
>> dzieci i prawa czÅowieka w edukacji i szkole, wesprzeÄ kadry
>> zarzÄ dzajÄ ce oraz pedagogiczne szkóŠi rodziców, a także otoczyÄ
>> dzieci i mÅodzież opiekÄ i wsparciem. InicjatywÄ wspiera SieÄ
>> Obywatelska Watchdog Polska i Fundusz Obywatelski im. Ludwiki i
>> Henryka Wujców. SzkoÅa jest nasza.
>>
>> W razie dodatkowych pytaÅ, ewentualnych trudnoÅci w odpowiedzi
>> lub wÄ tpliwoÅci, prosimy o kontakt: _dopaminalaab@gmail.com_
>> <mailto:{{ email }}>
>>
>> --
>>
>> Stowarzyszenie dO!PAmina Lab powstaÅo w lutym 2019 r. i jest
>> wspólnÄ , oddolnÄ inicjatywÄ pasjonatów edukacji, rodziców,
>> nauczycieli i nauczycielek oraz osób uczÄ cych siÄ.
>> Prowadzimy projekty edukacyjne, na podstawie zebranych danych
>> opracowujemy rekomendacje (w tym legislacyjne) dla oÅwiatowych
>> polityk lokalnych i ogólnopolskich.
>>
>
> ------------------------------------------------------------------------
> Email sprawdzony przez Arcabit Internet Security
> <http://www.arcabit.pl>
> This email was scanned by Arcabit Internet Security
> <http://www.arcabit.pl>
>
--
Pozdrawiam serdecznie,Sekretarz SzkoÅy
-------
Publiczna SzkoÅa Podstawowa Nr 6
im. Jana PawÅa II
ul. Bp. K. Dominika 32
83-200 Starogard GdaÅski
tel. 58 562 30 50
NIP 592-18-93-320
e-mail:{{ email }}
Informujemy, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Publiczna SzkoÅa Podstawowa Nr 6 im. Jana PawÅa II z siedzibÄ w Starogardzie GdaÅskim przy ul. Bp. K. Dominika 32. Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zaÅatwienie paÅstwa sprawy. PrzysÅugujÄ Pani/Panu prawa dostÄpu do swoich danych, sprostowania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest Prezes UrzÄdu Ochrony Danych Osobowych z siedzibÄ w Warszawie przy ul. Stawki 2. Z peÅnÄ treÅciÄ informacji zapoznaÄ siÄ można na stronie internetowejhttp://psp6.stg.pl/ w zakÅadce RODO lub na stroniehttps://psp6.bip.gov.pl/ w zakÅadce RODO.