Szkoła jest nasza #562
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
4 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Dostarczony |
Status ostatniego wniosku: |
Dostarczony |
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Potwierdzenie otrzymania: Re: Wniosek o informację DOPAMINA LAB przez SZKOŁA PODSTAWOWA NR 17 IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W PŁOCKU
Ocena LLM: Kategoryzacja AI została pominięta dla spamu lub prawdopodobnego spamu.To jest potwierdzenie dostarczenia Twojej wiadomości
Do: {{ email }}
Temat: Re: Wniosek o informację DOPAMINA LAB
Data: 2024-09-23 09:44Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość
została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że
odbiorca przeczytał czy też zrozumiał treść wiadomości. -
Re: Wniosek o informację DOPAMINA LAB przez SZKOŁA PODSTAWOWA NR 17 IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W PŁOCKU
Ocena LLM: Kategoryzacja AI została pominięta dla spamu lub prawdopodobnego spamu.Dzień dobry
W załączniku przesyłam odpowiedzi na zadane pytania oraz załączniki
dotyczące pytania nr 69.Pozdrawiam
--
Agnieszka Chojnacka
Sekretarz szkołySzkoła Podstawowa nr 17 im. Tadeusza Kościuszki
09-400 Płock, ul. Miodowa 18
Tel.: 24 366 25 60, e-mail: {{ email }}
www.sp17plock.plTa wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez
oprogramowanie antywirusowe Arcabit.
https://arcabit.pl/W dniu 2024-09-23 09:44, DopaminaLab napisał(a):
> Dzień dobry,
>
> Do dnia 23.09.2024r. nie otrzymaliśmy od Państwa odpowiedzi na
> wniosek (załączony poniżej) o udostępnienie informacji publicznej
> z dnia 29.07.2024r. Przypominamy, że są Państwo zobowiązani do
> udzielenia odpowiedzi a udostępnianie informacji publicznej na
> wniosek następuje bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w
> terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku, który w Państwa
> przypadku został już znacznie przekroczony. W razie jakichkolwiek
> wątpliwości, trudności lub dodatkowych pytań, potrzeby
> wyjaśnienia i wsparcia w przygotowaniu odpowiedzi, pozostajemy w
> kontakcie i służymy wsparciem.
>
> W przypadku udzielenia odpowiedzi na ww. wniosek, prosimy potraktować
> tę wiadomość, jako niebyłą.
>
> Prosimy o odpowiedź na adres {{ email }}
>
> --
>
> Z poważaniem i pozdrowieniami
> W imieniu Zespołu
> Anna Dęboń
> Stowarzyszenie dO!PAmina Lab
> tel. 504820333
> e-mail: {{ email }}
> NIP: 6292493017
> KRS: 0000773382
>
> Stowarzyszenie dO!PAmina Lab powstało w lutym 2019 r. i jest
> wspólną, oddolną inicjatywą pasjonatów edukacji, rodziców,
> nauczycieli i nauczycielek oraz osób uczących się.
> Prowadzimy projekty edukacyjne, na podstawie zebranych danych
> opracowujemy rekomendacje (w tym legislacyjne) dla oświatowych
> polityk lokalnych i ogólnopolskich.
>
>> W nawiązaniu do pisma z dnia 2024-07-29 z adresu
>> {{ email }}:
>>
>>> Na podstawie art. 61 ust. 1 i 2 Konstytucji RP oraz art. 10 ust. 1
>>> ustawy o dostępie do informacji publicznej wnosimy w imieniu
>>> Stowarzyszenia dO!PAmina Lab o odpowiedź na następujące
>>> pytania.
>>> Prosimy o przesłanie odpowiedzi za pośrednictwem poczty
>>> elektronicznej na adres email {{ email }}
>>>
>>> Zgodnie z przepisami, czas udzielenia odpowiedzi to 14 dni (art.
>>> 13 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej).
>>>
>>> Prosimy o odpowiedź na wszystkie pytania, zgodnie z numeracją,
>>> poprzez zaznaczenie (np. pogrubienie lub podkreślenie) lub
>>> wpisanie prawidłowej odpowiedzi, poprzez podanie/udostępnienie
>>> odpowiednich danych i informacji lub poprzez przywołanie
>>> odpowiedniego cytatu ze statutu szkolnego. Jeżeli odpowiedź na
>>> pytanie wiąże się z załączeniem dokumentów, wnosimy o
>>> załączenie i przesłanie ich w formie skanów lub odpowiednio
>>> linków do dokumentów. Wniosek zawiera 70 pytań ale większość
>>> z nich wymaga tylko odpowiedzi Tak/Nie, w związku z czym
>>> odpowiedź na wniosek nie powinna zająć więcej niż 30-40
>>> minut.
>>>
>>> OCENIANIE
>>>
>>> 1. Czy korzystają Państwo z dziennika elektronicznego? Tak/Nie
>>> 1 a. Jeśli tak, to z jakiego?
>>> - Librus
>>> - Vulcan
>>> - inne (jakie?)
>>>
>>> 2. Czy sposób oceniania wewnątrzszkolnego, ustalony w statucie w
>>> Państwa placówce przewiduje stosowanie średniej ważonej?
>>> Tak/Nie
>>>
>>> 3. Czy do konkretnych ocen bieżących przypisuje się wagi?
>>> Tak/Nie
>>> 3 a. Jeśli tak, to jakie kategorie wag (np. sprawdzian,
>>> odpowiedź ustna, praca domowa, itp.) funkcjonują w Państwa
>>> szkole oraz jakie przypisano do nich wagi?
>>>
>>> 4. Czy w Państwa placówce oceny śródroczne/końcowe ustala
>>> się na podstawie lub z uwzględnieniem średniej arytmetycznej z
>>> ocen bieżących? Tak/Nie
>>>
>>> 5. Czy w klasach I-III (dot. szkół podstawowych) w Państwa
>>> placówce ocenami bieżącymi (w codziennej praktyce
>>> dydaktyczno-diagnostycznej) są oceny wyrażone cyfrą (od 1 do
>>> 6)? Tak/Nie/Nie dotyczy
>>>
>>> 6. Czy zgodnie z przyjętym wewnątrzszkolnym ocenianiem
>>> umocowanym w statucie szkoły przewiduje się ocenę
>>> niedostateczną:
>>> - za określoną liczbę tzw. "nieprzygotowań" do lekcji? Tak/Nie
>>> - za brak pracy domowej? Tak/Nie
>>> - za nieobecność na sprawdzianie/kartkówce? Tak/Nie
>>>
>>> 7. Czy zgodnie z przyjętym wewnątrzszkolnym ocenianiem,
>>> umocowanym w statucie szkoły, przewiduje się określony czas (w
>>> tygodniach/dniach) w jakim osoba ucząca się może poprawić
>>> daną ocenę bieżącą? Tak/Nie
>>>
>>> 8. W jaki sposób statut szkolny definiuje wymagania edukacyjne na
>>> ocenę celującą? Proszę o zacytowanie treści odpowiedniego
>>> artykułu/paragrafu.
>>>
>>> ZASADY W SZKOLE I OCENIANIE ZACHOWANIA
>>>
>>> 9. Czy ocenianie zachowania w Państwa placówce oparte jest o
>>> system punktowej oceny? Tak/Nie
>>>
>>> 10. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz farbowania włosów
>>> przez osoby uczące się? Tak/Nie
>>> 10 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie?
>>> Tak/Nie/Nie dotyczy
>>>
>>> 11. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz malowania paznokci
>>> przez osoby uczące się (lub istnieją regulacje dotyczące
>>> koloru paznokci)? Tak/Nie
>>> 11 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie?
>>> Tak/Nie/Nie dotyczy
>>>
>>> 12. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz makijażu przez
>>> osoby uczące się? Tak/Nie
>>> 12 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie?
>>> Tak/Nie/Nie dotyczy
>>>
>>> 13. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz noszenia biżuterii
>>> przez osoby uczące się? Tak/Nie
>>> 13 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie?
>>> Tak/Nie/Nie dotyczy
>>>
>>> 14. Jakie konsekwencje przewiduje się wobec osób
>>> nieprzestrzegających zasad (wymienionych w punktach 10-13):
>>> - punkty ujemne z zachowania
>>> - upomnienie nauczyciela/nauczycielki
>>> - upomnienie dyrektora/dyrektorki
>>> - nagana
>>> - nie regulujemy kwestii dot. farbowania włosów, malowania
>>> paznokci, noszenia biżuterii lub/i makijażu przez osoby uczące
>>> się w naszej szkole
>>> - inne (jakie?)
>>>
>>> 15. Czy statut szkoły określa zasady ubierania się osób
>>> uczących się na terenie szkoły? Tak/Nie
>>>
>>> 16. Jeśli tak, proszę o przywołanie/zacytowanie tego zapisu ze
>>> statutu szkoły. Jeżeli nie, proszę o wpisanie „nie dotyczy".
>>>
>>> 17. Czy w szkole obowiązują mundurki? Tak/Nie
>>> 17 a. Jeśli tak czy osoby uczące się kupują mundurek na
>>> własny koszt? Tak/Nie
>>> 17 b. Jaki jest koszt zakupu mundurka?
>>>
>>> 18. W jaki sposób uregulowano warunki korzystania z telefonów w
>>> szkole? Proszę o zacytowanie odpowiedniego fragmentu ze statutu
>>> szkoły.
>>>
>>> 19. Czy statut szkoły przewiduje rekwirowanie telefonu
>>> uczniowi/uczennicy, w przypadku gdy uczeń/uczennica używa
>>> telefonu niezgodnie z przyjętymi warunkami? Tak/Nie
>>>
>>> 20. Jeżeli tak, to w jaki sposób (gdzie) przechowywane są
>>> zarekwirowane telefony?
>>> Jeżeli nie, proszę o wpisanie "nie dotyczy"
>>>
>>> 21. Jeżeli tak, kto może odebrać zarekwirowany telefon?
>>> - rodzic/opiekun prawny
>>> - uczeń/uczennica
>>> - nie dotyczy
>>>
>>> 22. Czy uczniowie pełnoletni mogą samodzielnie usprawiedliwiać
>>> nieobecności lub/i zwalniać się z lekcji? Tak/Nie/Nie dotyczy
>>>
>>> BEZPIECZEŃSTWO
>>>
>>> 23. Czy uczniowie pełnoletni mają możliwość opuszczenia
>>> budynku szkoły w trakcie zajęć/przerw lekcyjnych? Tak/Nie
>>>
>>> 24. Czy Państwa Szkoła zbiera od rodziców/opiekunów prawnych
>>> zgody na:
>>> - wezwanie karetki pogotowia? Tak/Nie
>>> - udzielenie dziecku pierwszej pomocy przedmedycznej? Tak/Nie
>>>
>>> 25. Czy drzwi ewakuacyjne w szkole są:
>>> - zamknięte na klucz
>>> - otwarte
>>>
>>> 26. Czy drzwi wejściowe do szkoły są na czas lekcji:
>>> - zamykane na klucz i otwierane (w razie potrzeby) przez osobę
>>> dozorującą,
>>> - otwarte
>>>
>>> 27. Czy szkoła prowadzi szczególny nadzór nad pomieszczeniami
>>> szkoły lub terenem wokół szkoły w postaci monitoringu? Tak/Nie
>>> 27 a. Jeżeli tak, jakie punkty/pomieszczenia objęte są
>>> monitoringiem (można wybrać kilka):
>>> - korytarze (Tak/Nie)
>>> - wnętrze szatni (Tak/Nie)
>>> - teren wokół szkoły (Tak/Nie)
>>> - inne (proszę wpisać jakie):
>>> - nie dotyczy
>>>
>>> ORGANY SZKOŁY
>>>
>>> 28. Czy w Państwa Placówce powołano Radę Szkoły? Tak/Nie
>>>
>>> 29. Czy w Państwa placówce powołano Radę Rodziców? Tak/Nie
>>>
>>> 30. Czy w Państwa Placówce zbierane są składki na
>>> działalność Rady Rodziców? Tak/Nie/Nie dotyczy, jesteśmy
>>> placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
>>>
>>> 31. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów i uczennic podpisują
>>> deklarację wpłaty określonej kwoty środków na konto Rady
>>> Rodziców? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której
>>> nie tworzy się Rady Rodziców
>>>
>>> 32. Czy Rada Rodziców na początku danego roku szkolnego
>>> informuje społeczność szkolną o sugerowanej wysokości
>>> składki na jej działalność? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy
>>> placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
>>>
>>> 33. Czy Rada Rodziców gromadzi zbierane środki na:
>>> - indywidualnym koncie jednego z rodziców
>>> - własnym koncie Rady
>>> - rachunku/subkoncie utworzonym na koncie placówki
>>> - nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady
>>> Rodziców
>>>
>>> 34. Czy Rada Rodziców publikuje/przedstawia społeczności
>>> szkolnej roczne sprawozdania finansowe wydatków? Tak/Nie//Nie
>>> dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady
>>> Rodziców.
>>> 34 a. Jeżeli tak, proszę o przesłanie/załączenie ostatniego
>>> sprawozdania finansowego Rady Rodziców Państwa placówki.
>>> 34 b. Jeżeli tak, czy sprawozdanie finansowe wydatków Rady
>>> Rodziców jest publikowane na stronie internetowej szkoły lub w
>>> BIP szkoły? Tak/Nie /Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której
>>> nie tworzy się Rady Rodziców.
>>>
>>> 35. Proszę podać przykładowe wydatki, finansowane w roku
>>> szkolnym 2023/24 przez Radę Rodziców.
>>>
>>> 36. Proszę o podanie daty uchwalenia obowiązującego regulaminu
>>> Rady Rodziców.
>>>
>>> 37. Proszę o wpisanie "nie dotyczy" jeżeli w szkole nie tworzy
>>> się Rady Rodziców.
>>>
>>> 38. Proszę o podanie daty uchwalenia obowiązującego regulaminu
>>> Samorządu Uczniowskiego.
>>>
>>> 39. Czy w Szkole uregulowano, jakie warunki musi spełnić
>>> uczeń/uczennica, by móc kandydować do organów Samorządu
>>> Uczniowskiego? Tak/Nie
>>> 39 a. Jeżeli tak, to jakie to warunki?
>>>
>>> 40. Czy w głosowaniu w wyborach do organów Samorządu
>>> Uczniowskiego biorą udział nauczyciele i nauczycielki? Tak/Nie
>>>
>>> 41. Czy w latach 2021-2024 Samorząd Uczniowski przedstawiał
>>> Radzie Pedagogicznej oraz Dyrekcji Szkoły wnioski i opinie dot.
>>> spraw szkoły? Tak/Nie
>>> 41 a. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpłynęło wniosków
>>> Samorządu Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie, proszę
>>> o wpisanie "nie dotyczy".
>>> 41 b. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpłynęło opinii
>>> Samorządu Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie, proszę
>>> o wpisanie "nie dotyczy".
>>>
>>> KADRY
>>>
>>> 42. Czy na dzień wpływu wniosku w Państwa placówce są
>>> obsadzone wszystkie etaty zgodnie z zapotrzebowaniem? Tak/Nie
>>>
>>> 43. Jeśli nie, jakich stanowisk dotyczą wakaty w Państwa
>>> placówce i ile ich jest?
>>>
>>> 44. Czy w szkole zatrudniony jest psycholog/psycholożka? Tak/Nie
>>> 44 a. Jeśli tak w jakim wymiarze godzinowym?
>>> 44 b. Jeśli tak, jakie posiada kwalifikacje w rozumieniu
>>> wykształcenia kierunkowego i ukończonych kursów.
>>>
>>> ADMINISTRACYJNE
>>>
>>> 45. Czy szkoła prowadzi BIP? Tak/Nie
>>>
>>> 46. Czy szkoła posiada skrzynkę ePUAP? Tak/Nie
>>>
>>> 47. Ile osób realizowało obowiązek szkolny w roku szkolnym
>>> 2023/24 w Państwa placówce?
>>>
>>> 48. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje
>>> religii?
>>>
>>> 49. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje
>>> etyki?
>>>
>>> 50. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje
>>> WDŻ?
>>>
>>> ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ
>>>
>>> 51. Czy budynek Państwa szkoły przeszedł w ciągu ostatnich 5
>>> lat termomodernizację? Tak/Nie
>>>
>>> 52. Czy termomodernizacja budynku szkoły jest zaplanowana w
>>> najbliższych trzech latach? Tak/Nie
>>>
>>> 53. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony we własne
>>> odnawialne źródła energii? Tak/Nie
>>>
>>> 54. Czy w Państwa szkole monitoruje się jakość powietrza (tj.
>>> zainstalowano specjalistyczne urządzenia monitorujące jakość
>>> powietrza wewnątrz budynku i/lub wokół szkoły)? Tak/Nie
>>>
>>> 55. Czy Państwa szkoła posiada i korzysta z urządzeń
>>> odpowiadających za oczyszczanie powietrza wewnątrz budynku?
>>> Tak/Nie
>>>
>>> 56. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony w urządzenia i
>>> rozwiązania chłodzące (w przypadku fali upałów)? Tak/Nie
>>>
>>> 57. Czy w infrastrukturze wokół Państwa szkoły znajdują się
>>> instalacje bazujące na przyrodzie, np.: ogród warzywny, ogród
>>> deszczowy, łąka kwietna, park kieszonkowy, żywa altana? Tak/Nie
>>> 57 a. Jeżeli tak, to jakie?
>>>
>>> 58. Czy Państwa szkoła zapewnia opcję wyboru posiłków
>>> roślinnych w każdy dzień (stołówka szkolna)?
>>> - nie dotyczy (nasza szkoła nie zapewnia posiłków)
>>> - tak, wegetariańskie
>>> - tak, wegańskie
>>> - tak, wegetariańskie i wegańskie
>>> - nie
>>>
>>> 59. Jeżeli „tak", czy opcja diety roślinnej wiąże się z
>>> inną odpłatnością?
>>> - tak, wybór diety roślinnej wiąże się z dodatkową opłatą
>>> (cena jest wyższa)
>>> - tak, za posiłki roślinne płaci się mniej
>>> - nie, wybór diety nie wpływa na cenę za posiłek
>>> - nie dotyczy (nasza szkoła nie zapewnia posiłków)
>>>
>>> 60. Czy szkoła zapewnia bezpłatnie środki menstruacyjne (np.
>>> podpaski, tampony)? Tak/Nie
>>>
>>> INNE
>>>
>>> 61. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów/uczennic biorą
>>> udział w wycieczkach szkolnych w charakterze osób do pomocy w
>>> opiece nad grupą? Tak/Nie
>>>
>>> 62. Czy szkoła udostępnia uczniom i uczennicom szafki (w
>>> których mogą oni przechowywać podręczniki i inne pomoce
>>> dydaktyczne)? Tak/Nie
>>>
>>> 63. Czy za dostęp do szafek pobierane są opłaty? Tak/Nie
>>> Jeśli "tak" - to w jakiej kwocie?
>>>
>>> 64. Czy w Państwa Szkole uregulowano kwestie dotyczące
>>> przyjmowania upominków i innych korzyści przez Dyrekcję,
>>> nauczycieli, nauczycielki i innych pracowników Szkoły (np.
>>> polityka prezentowa, rejestr korzyści)? Tak/Nie
>>>
>>> 65. Czy Szkoła prowadzi rejestr umów z podmiotami zewnętrznymi
>>> realizującymi usługi na terenie placówki? Tak/Nie
>>>
>>> 66. Czy rejestr umów z podmiotami zewnętrznymi realizującymi
>>> usługi na terenie placówki jest udostępniony na stronie szkoły
>>> lub w BIP? Tak/Nie/Nie dotyczy
>>>
>>> 67. Czy szkoła publikuje wizerunki osób uczących się na
>>> stronie internetowej? Tak/Nie
>>>
>>> 68. Czy szkoła publikuje wizerunki osób uczących się w mediach
>>> społecznościowych? Tak/Nie
>>>
>>> 69. Proszę o przesłanie wzoru zgody rodzica/opiekuna prawnego na
>>> wykorzystanie wizerunku dziecka, który jest stosowany w Państwa
>>> Szkole.
>>>
>>> 70. Czy w Państwa Szkole utworzono Szkolny Budżet
>>> Obywatelski/Szkolny Budżet Partycypacyjny? Tak/Nie
>>> 70 a. Jeżeli tak, jaką kwotę w roku szkolnym 2023/2024
>>> przeznaczono na realizację Szkolnego Budżetu
>>> Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego? Jeżeli nie,
>>> prosze o wpisanie "nie dotyczy".
>>> 70 b. Jeżeli tak, jakie działania zrealizowano w ramach
>>> Szkolnego Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu
>>> Partycypacyjnego w Państwa Szkole? Jeżeli nie, prosze o wpisanie
>>> "nie dotyczy".
>>>
>>> UZASADNIENIE
>>> W ostatnich latach polska szkoła przechodziła i przechodzi,
>>> nieustające przemiany. Dotyczy to zarówno jej systemowej
>>> organizacji, jak i życia codziennego. Naszym celem jest
>>> zdiagnozowanie obszarów trudności i wyzwań, związanych ze
>>> zmianami i rzeczywistością szkolną oraz na tej podstawie
>>> opracowanie publikacji zawierającej ustandaryzowaną i
>>> usystematyzowaną wiedzę (w tym prawną) oraz kompedium dobrych
>>> praktyk celem wsparcia w dziejących się zmianach. Publikacja
>>> zostanie rozesłana do wszystkich szkół objętych monitoringiem.
>>> Dostępna będzie również w formie elektronicznej. Swoim
>>> projektem pragniemy promować otwartość, włączenie, równość
>>> oraz prawa dzieci i prawa człowieka w edukacji i szkole,
>>> wesprzeć kadry zarządzające oraz pedagogiczne szkół i
>>> rodziców, a także otoczyć dzieci i młodzież opieką i
>>> wsparciem. Inicjatywę wspiera Sieć Obywatelska Watchdog Polska i
>>> Fundusz Obywatelski im. Ludwiki i Henryka Wujców. Szkoła jest
>>> nasza.
>>>
>>> W razie dodatkowych pytań, ewentualnych trudności w odpowiedzi
>>> lub wątpliwości, prosimy o kontakt: {{ email }} --
>>> Stowarzyszenie dO!PAmina Lab powstało w lutym 2019 r. i jest
>>> wspólną, oddolną inicjatywą pasjonatów edukacji, rodziców,
>>> nauczycieli i nauczycielek oraz osób uczących się.
>>> Prowadzimy projekty edukacyjne, na podstawie zebranych danych
>>> opracowujemy rekomendacje (w tym legislacyjne) dla oświatowych
>>> polityk lokalnych i ogólnopolskich.