- Szkoła jest nasza
- Szkoła jest nasza #572
Szkoła jest nasza #572
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
3 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Dostarczony |
Status ostatniego wniosku: |
Otwarte |
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Odpowiedź przez LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. MARII KONOPNICKIEJ W LEGIONOWIE
Ocena LLM: Kategoryzacja AI została pominięta dla spamu lub prawdopodobnego spamu.Załączniki
- Ankieta_w_trybie_zapytania0D0A_publicznego.docx
- spraw.pdf
- zgłoszenie_ucznia_druk_LO_24.docx
OCENIANIE
1. Czy korzystają Państwo z dziennika elektronicznego? Tak/Nie
1 a. Jeśli tak, to z jakiego?
- Librus
- Vulcan
- inne (jakie?)
2. Czy sposób oceniania wewnątrzszkolnego, ustalony w statucie w Państwa placówce przewiduje stosowanie średniej ważonej? Tak/Nie
3. Czy do konkretnych ocen bieżących przypisuje się wagi? Tak/Nie
3 a. Jeśli tak, to jakie kategorie wag (np. sprawdzian, odpowiedź ustna, praca domowa, itp.) funkcjonują w Państwa szkole oraz jakie przypisano do nich wagi?
4. Czy w Państwa placówce oceny śródroczne/końcowe ustala się na podstawie lub z uwzględnieniem średniej arytmetycznej z ocen bieżących? Tak/Nie
5. Czy w klasach I-III (dot. szkół podstawowych) w Państwa placówce ocenami bieżącymi (w codziennej praktyce dydaktyczno-diagnostycznej) są oceny wyrażone cyfrą (od 1 do 6)? Tak/Nie/Nie dotyczy
6. Czy zgodnie z przyjętym wewnątrzszkolnym ocenianiem umocowanym w statucie szkoły przewiduje się ocenę niedostateczną:
- za określoną liczbę tzw. "nieprzygotowań" do lekcji? Tak/Nie
- za brak pracy domowej? Tak/Nie
- za nieobecność na sprawdzianie/kartkówce? Tak/Nie
7. Czy zgodnie z przyjętym wewnątrzszkolnym ocenianiem, umocowanym w statucie szkoły, przewiduje się określony czas (w tygodniach/dniach) w jakim osoba ucząca się może poprawić daną ocenę bieżącą? Tak/Nie
8. W jaki sposób statut szkolny definiuje wymagania edukacyjne na ocenę celującą? Proszę o zacytowanie treści odpowiedniego artykułu/paragrafu.- uczeń otrzymuje ocenę celującą za uzyskanie 100% punktów.
ZASADY W SZKOLE I OCENIANIE ZACHOWANIA
9. Czy ocenianie zachowania w Państwa placówce oparte jest o system punktowej oceny? Tak/Nie
10. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz farbowania włosów przez osoby uczące się? Tak/Nie
10 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
11. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz malowania paznokci przez osoby uczące się (lub istnieją regulacje dotyczące koloru paznokci)? Tak/Nie
11 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
12. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz makijażu przez osoby uczące się? Tak/Nie
12 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
13. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz noszenia biżuterii przez osoby uczące się? Tak/Nie
13 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
14. Jakie konsekwencje przewiduje się wobec osób nieprzestrzegających zasad (wymienionych w punktach 10-13):
- punkty ujemne z zachowania
- upomnienie nauczyciela/nauczycielki
- upomnienie dyrektora/dyrektorki
- nagana
- nie regulujemy kwestii dot. farbowania włosów, malowania paznokci, noszenia biżuterii lub/i makijażu przez osoby uczące się w naszej szkole
- inne (jakie?) – nie dotyczy.
15. Czy statut szkoły określa zasady ubierania się osób uczących się na terenie szkoły? Tak/Nie
16. Jeśli tak, proszę o przywołanie/zacytowanie tego zapisu ze statutu szkoły. Jeżeli nie, proszę o wpisanie „nie dotyczy”.
§ 49 Statutu LO im. Marii Konopnickiej w Legionowie
1. Uczeń ma obowiązek:
……………………………
18) ubierać się odpowiednio do sytuacji:
a) podczas uroczystości szkolnych ucznia obowiązuje strój galowy, co oznacza: granatowa lub czarna spódnica, sukienka lub spodnie oraz biała bluzka, koszula i/lub granatowy lub czarny żakiet/marynarka,
b) strój codzienny to ubiór schludny i czysty zakrywający ramiona, plecy, brzuch,
c) podczas lekcji wychowania fizycznego oraz zajęć sportowych obowiązuje zmiana obuwia i stroju na strój sportowy. Strój sportowy ucznia to: sportowa koszulka i spodenki sportowe lub dres oraz obuwie sportowe,
d) na lekcje wychowania fizycznego i inne zajęcia sportowe uczniowie mają obowiązek zdjąć wszelkiego rodzaju ozdoby (kolczyki, biżuterię, zegarki), które mogłyby przyczynić się do powstania urazów lub zagrożenia bezpieczeństwa innych uczestników zajęć sportowych,
e) zakazane jest noszenie ubrań z symbolami i wizerunkami postaci kojarzonych z ideologią nazistowską, faszystowską i komunistyczną oraz symbolami i wizerunkami środków niedozwolonych oraz sprzecznych z zasadami współżycia społecznego dobrych obyczajów.
17. Czy w szkole obowiązują mundurki? Tak/Nie
17 a. Jeśli tak czy osoby uczące się kupują mundurek na własny koszt? Tak/Nie
17 b. Jaki jest koszt zakupu mundurka?
18. W jaki sposób uregulowano warunki korzystania z telefonów w szkole? Proszę o zacytowanie odpowiedniego fragmentu ze statutu szkoły.
§ 49 Statutu LO im. Marii Konopnickiej w Legionowie
2. Ucznia obowiązuje całkowity zakaz:
……………………………………………………………
6) używania podczas zajęć edukacyjnych telefonów komórkowych i innych urządzeń elektronicznych nie będących pomocami dydaktycznymi w czasie zajęć edukacyjnych, chyba że urządzenie wykorzystywane jest za zgodą nauczyciela na potrzeby realizowania tych zajęć. Aparaty powinny być wyłączone i schowane do plecaka/torby, dotyczy to również słuchawek;
19. Czy statut szkoły przewiduje rekwirowanie telefonu uczniowi/uczennicy, w przypadku gdy uczeń/uczennica używa telefonu niezgodnie z przyjętymi warunkami? Tak/Nie
20. Jeżeli tak, to w jaki sposób (gdzie) przechowywane są zarekwirowane telefony?
Jeżeli nie, proszę o wpisanie “nie dotyczy”
21. Jeżeli tak, kto może odebrać zarekwirowany telefon?
- rodzic/opiekun prawny
- uczeń/uczennica
- nie dotyczy
22. Czy uczniowie pełnoletni mogą samodzielnie usprawiedliwiać nieobecności lub/i zwalniać się z lekcji? Tak/Nie/Nie dotyczy
BEZPIECZEŃSTWO
23. Czy uczniowie pełnoletni mają możliwość opuszczenia budynku szkoły w trakcie zajęć/przerw lekcyjnych? Tak/Nie
24. Czy Państwa Szkoła zbiera od rodziców/opiekunów prawnych zgody na:
- wezwanie karetki pogotowia? Tak/Nie
- udzielenie dziecku pierwszej pomocy przedmedycznej? Tak/Nie
25. Czy drzwi ewakuacyjne w szkole są:
- zamknięte na klucz
- otwarte
26. Czy drzwi wejściowe do szkoły są na czas lekcji:
- zamykane na klucz i otwierane (w razie potrzeby) przez osobę dozorującą,
- otwarte
27. Czy szkoła prowadzi szczególny nadzór nad pomieszczeniami szkoły lub terenem wokół szkoły w postaci monitoringu? Tak/Nie
27 a. Jeżeli tak, jakie punkty/pomieszczenia objęte są monitoringiem (można wybrać kilka):
- korytarze (Tak/Nie)
- wnętrze szatni (Tak/Nie)
- teren wokół szkoły (Tak/Nie)
- inne (proszę wpisać jakie):
- nie dotyczy
ORGANY SZKOŁY
28. Czy w Państwa Placówce powołano Radę Szkoły? Tak/Nie
29. Czy w Państwa placówce powołano Radę Rodziców? Tak/Nie
30. Czy w Państwa Placówce zbierane są składki na działalność Rady Rodziców? Tak/Nie/Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
31. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów i uczennic podpisują deklarację wpłaty określonej kwoty środków na konto Rady Rodziców? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
32. Czy Rada Rodziców na początku danego roku szkolnego informuje społeczność szkolną o sugerowanej wysokości składki na jej działalność? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
33. Czy Rada Rodziców gromadzi zbierane środki na:
- indywidualnym koncie jednego z rodziców
- własnym koncie Rady
- rachunku/subkoncie utworzonym na koncie placówki
- nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
34. Czy Rada Rodziców publikuje/przedstawia społeczności szkolnej roczne sprawozdania finansowe wydatków? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców.
34 a. Jeżeli tak, proszę o przesłanie/załączenie ostatniego sprawozdania finansowego Rady Rodziców Państwa placówki.
34 b. Jeżeli tak, czy sprawozdanie finansowe wydatków Rady Rodziców jest publikowane na stronie internetowej szkoły lub w BIP szkoły? Tak/Nie /Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców.
35. Proszę podać przykładowe wydatki, finansowane w roku szkolnym 2023/24 przez Radę Rodziców. – zakup krzeseł i stolików – doposażenie szkoły, zakup tablic multimedialnych – wzbogacanie bazy dydaktycznej w pomoce naukowe.
36. Proszę o podanie daty uchwalenia obowiązującego regulaminu Rady Rodziców. – 1 września 2022r.
37. Proszę o wpisanie “nie dotyczy” jeżeli w szkole nie tworzy się Rady Rodziców.
38. Proszę o podanie daty uchwalenia obowiązującego regulaminu Samorządu Uczniowskiego. – 1 września 2019r.
39. Czy w Szkole uregulowano, jakie warunki musi spełnić uczeń/uczennica, by móc kandydować do organów Samorządu Uczniowskiego? Tak/Nie
39 a. Jeżeli tak, to jakie to warunki?
40. Czy w głosowaniu w wyborach do organów Samorządu Uczniowskiego biorą udział nauczyciele i nauczycielki? Tak/Nie
41. Czy w latach 2021-2024 Samorząd Uczniowski przedstawiał Radzie Pedagogicznej oraz Dyrekcji Szkoły wnioski i opinie dot. spraw szkoły? Tak/Nie
41 a. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpłynęło wniosków Samorządu Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie, proszę o wpisanie “nie dotyczy”.
41 b. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpłynęło opinii Samorządu Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie, proszę o wpisanie “nie dotyczy”.
Ok. 10 opinii – dotyczących skreślenia z listy uczniów szkoły, kandydatów do Stypendium PRM.
KADRY
42. Czy na dzień wpływu wniosku w Państwa placówce są obsadzone wszystkie etaty zgodnie z zapotrzebowaniem? Tak/Nie
43. Jeśli nie, jakich stanowisk dotyczą wakaty w Państwa placówce i ile ich jest?
- nauczyciel współorganizujący proces kształcenia,
- pedagog specjalny.
44. Czy w szkole zatrudniony jest psycholog/psycholożka? Tak/Nie
44 a. Jeśli tak w jakim wymiarze godzinowym? – 1,5 etatu (33/22)
44 b. Jeśli tak, jakie posiada kwalifikacje w rozumieniu wykształcenia kierunkowego i ukończonych kursów.- zgodne z Rozporządzeniem – mgr psychologii Uniwersytetu Warszawskiego
ADMINISTRACYJNE
45. Czy szkoła prowadzi BIP? Tak/Nie
46. Czy szkoła posiada skrzynkę ePUAP? Tak/Nie
47. Ile osób realizowało obowiązek szkolny w roku szkolnym 2023/24 w Państwa placówce? – w roku szkolnym 2023/2024 obowiązek nauki ( dla uczniów poniżej 18 r. życia w szkole ponadpodstawowej) w placówce realizowało – 1018 uczniów.
48. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje religii? – ok. 240 uczniów
49. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje etyki? – ok. 20 uczniów
50. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje WDŻ? – 0 uczniów
ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ
51. Czy budynek Państwa szkoły przeszedł w ciągu ostatnich 5 lat termomodernizację? Tak/Nie
52. Czy termomodernizacja budynku szkoły jest zaplanowana w najbliższych trzech latach? Tak/Nie
53. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony we własne odnawialne źródła energii? Tak/Nie
54. Czy w Państwa szkole monitoruje się jakość powietrza (tj. zainstalowano specjalistyczne urządzenia monitorujące jakość powietrza wewnątrz budynku i/lub wokół szkoły)? Tak/Nie
55. Czy Państwa szkoła posiada i korzysta z urządzeń odpowiadających za oczyszczanie powietrza wewnątrz budynku? Tak/Nie
56. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony w urządzenia i rozwiązania chłodzące (w przypadku fali upałów)? Tak/Nie ( tylko niektóre pomieszczenia)
57. Czy w infrastrukturze wokół Państwa szkoły znajdują się instalacje bazujące na przyrodzie, np.: ogród warzywny, ogród deszczowy, łąka kwietna, park kieszonkowy, żywa altana? Tak/Nie
57 a. Jeżeli tak, to jakie?
58. Czy Państwa szkoła zapewnia opcję wyboru posiłków roślinnych w każdy dzień (stołówka szkolna)?
- nie dotyczy (nasza szkoła nie zapewnia posiłków)
- tak, wegetariańskie
- tak, wegańskie
- tak, wegetariańskie i wegańskie
- nie
59. Jeżeli „tak”, czy opcja diety roślinnej wiąże się z inną odpłatnością?
- tak, wybór diety roślinnej wiąże się z dodatkową opłatą (cena jest wyższa)
- tak, za posiłki roślinne płaci się mniej
- nie, wybór diety nie wpływa na cenę za posiłek
- nie dotyczy (nasza szkoła nie zapewnia posiłków)
60. Czy szkoła zapewnia bezpłatnie środki menstruacyjne (np. podpaski, tampony)? Tak/Nie
INNE
61. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów/uczennic biorą udział w wycieczkach szkolnych w charakterze osób do pomocy w opiece nad grupą? Tak/Nie ( sporadycznie)
62. Czy szkoła udostępnia uczniom i uczennicom szafki (w których mogą oni przechowywać podręczniki i inne pomoce dydaktyczne)? Tak/Nie
63. Czy za dostęp do szafek pobierane są opłaty? Tak/Nie
Jeśli "tak" - to w jakiej kwocie?
64. Czy w Państwa Szkole uregulowano kwestie dotyczące przyjmowania upominków i innych korzyści przez Dyrekcję, nauczycieli, nauczycielki i innych pracowników Szkoły (np. polityka prezentowa, rejestr korzyści)? Tak/Nie
65. Czy Szkoła prowadzi rejestr umów z podmiotami zewnętrznymi realizującymi usługi na terenie placówki? Tak/Nie
66. Czy rejestr umów z podmiotami zewnętrznymi realizującymi usługi na terenie placówki jest udostępniony na stronie szkoły lub w BIP? Tak/Nie/Nie dotyczy
67. Czy szkoła publikuje wizerunki osób uczących się na stronie internetowej? Tak/Nie
68. Czy szkoła publikuje wizerunki osób uczących się w mediach społecznościowych? Tak/Nie
69. Proszę o przesłanie wzoru zgody rodzica/opiekuna prawnego na wykorzystanie wizerunku dziecka, który jest stosowany w Państwa Szkole. – Rodzic ( prawny Opiekun) wyraża zgodę na wykorzystanie wizerunku w procesie rekrutacji do placówki na druku „Zgłoszenie ucznia” – dokument w załączeniu.
70. Czy w Państwa Szkole utworzono Szkolny Budżet Obywatelski/Szkolny Budżet Partycypacyjny? Tak/Nie
70 a. Jeżeli tak, jaką kwotę w roku szkolnym 2023/2024 przeznaczono na realizację Szkolnego Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego? Jeżeli nie, prosze o wpisanie “nie dotyczy”.
70 b. Jeżeli tak, jakie działania zrealizowano w ramach Szkolnego Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego w Państwa Szkole? Jeżeli nie, prosze o wpisanie “nie dotyczy”.SEEN
Sprawozdanie Rady Rodziców jest dokumentem wewnętrznym, prosimy o nieudostępnianie,
publikowanie.
Legionowo, dn. 24.09.2024 r.
SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI
RADY RODZICÓW LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO im. Marii Konopnickiej w
Legionowie
W ROKU SZKOLNYM 2023/2024
I) ORGANY RADY RODZICÓW
W skład organów Rady Rodziców LO im. Marii Konopnickiej w Legionowie (dalej jako „Szkoła”)
w roku szkolnym 2023/2024 wchodziły następujące osoby:
1. Prezydium Rady Rodziców:
1) Monika Pensiek Smukowska— Przewodnicząca Rady
2) Rafał Cebo — Zastępca Przewodniczącej Rady
3) Edyta Garnowska — Skarbnik Rady
4) Marlena Suchecka — Sekretarz Rady
5) Artur Zakrzewski — Członek Rady ,
2. Komisja Rewizyjna:
1) Michał Kobrzyński -Przewodnicząca Komisji
2) Agnieszka Kobylińska— Z-ca Przewodniczącej Komisji
II. ISTOTNE ZDARZENIA
W roku szkolnym 2023/2024 Rada Rodziców odbyła 2 posiedzenia plenarne.
1. W dniu 24 września 2023r. posiedzenie plenarne dokonało wyboru wyżej wymienionych członków
organów Rady Rodziców.
2. W dniu 24 września 2023 r posiedzenie plenarne Rady Rodziców zatwierdziło program
Wychowawczo-Profilaktyczny Szkoły oraz zatwierdziło wstępny Preliminarz wydatków na rok
2023/2024 a także zasady zbierania składek na Fundusz RR i wydatkowania środków stanowiących
fundusz Rady Rodziców. Bazą był Preliminarz z ubiegłego roku.
3. Drugie posiedzenie plenarne Rady Rodziców odbyło się 11.06.2024roku
4. Sztab WOŚP, który działał w LO im. Marii Konopnickiej, został wsparty przez RR.
| Ak)
5. Nawiązaliśmy współpracę ze Stowarzyszenie Pomocy Małopolska — uzyskaliśmy środki w ramach
odpisów 1,5% dla naszej placówki.
Po rozmowie z opiekunem ze Stowarzyszenia uzyskałam informację, że wysokość kwoty
Stowarzyszenie poda nam pod koniec października.
II. SYTUACJA FINANSOWA
Prezydium Rady Rodziców wydatkowało dochody Rady Rodziców w roku szkolnym 2023/2024
zgodnie z zatwierdzonym Preliminarzem oraz jego kolejnymi aktualizacjami. |
Aktualizacja miała na celu uwzględnienie nowo zgłaszanych potrzeb Szkoły oraz urealnienia kosztów
wcześniej założonych wydatków m.in. xero, zakup tablic interaktywnych i rzutników, mikrofonów,
altany biologicznej, dwóch mikrofal i szafki, papier ksero itp.
IV. INNE INFORMACJE
Niezależnie od zwyczajowych czynności zakupowych związanych z wykonaniem Preliminarza oraz
realizacji statutowych zadań, Prezydium Rady Rodziców było zaangażowane m.in. w następujące
działania: "
1). W ramach ustaleń z Dyrekcją i potrzeb związanych z funkcjonalnością szkoły dokonaliśmy zakupu:
» 1tablicy multimedialnej i 1 rzutnika
* 3 mikrofonów
* 2 mikrofal i szafki
* altany .
« papier ksero
2). Do zastanowienia przez Radę Rodziców pozostaje kwestia kontynuacji umowy na dzierżawę
XERO. Umowa w razie zmiany Prezydium musi zostać zmieniona, gdyż jest zawarta imiennie na
nazwisko Przewodniczącej Rady Rodziców.
3). Rada Rodziców brała udział w organizacji Koncertów Charytatywnych, wieczorków
tematycznych.
4). Rada Rodziców wspierała rozwój młodzieży m.in. talentów teatralnych i wokalnych.
5). Rekomendacją części Prezydium Rady Rodziców na kolejny rok jest kontynuacja dobrej
współpracy z Dyrekcją, gronem Pedagogicznym i Rodzicami.
Uchwała wchodzi w życie z dniem 24.09.2024roku.
DANE KANDYDATA:
Nazwisko:........................................................ Imię/imiona:.............................................................
Data urodzenia: ................................................PESEL: ...................................................................
Miejsce urodzenia: ...........................................................woj. .........................................................
Telefon: .................................................... E-mail: ...........................................................................
MIEJSCE ZAMIESZKANIA:
Miejscowość: ……………………………………………kod:………………………….…………
Dzielnica/Gmina:…………………………………………………………………………………...
Ulica, nr domu, nr mieszkania:…………………………………….……………………………….
teren wiejski □ ; miasto do 5 tys. mieszkańców □ ; miasto powyżej 5 tys. mieszkańców □
RODZICE /OPIEKUNOWIE:
1) Matka / Nazwisko, imię: ………………………………………………………………………
tel. kontaktowy: ……………………………………………………………………..……………
2) Ojciec / Nazwisko, imię………………………………………………………..………………
tel. kontaktowy………………………………………………………………………………..….
DEKLARACJA WYBORU DRUGIEGO JĘZYKA OBCEGO (INNEGO NIŻ JĘZYK ANGIELSKI) niemiecki, francuski, hiszpański (do.t tylko klasy D), rosyjski – poziom K lub P
II język obcy na świadectwie szkoły podstawowej (inny niż angielski):
………………………………………………………………………………
Preferencja wyboru II języka obcego z proponowanych w danej klasie:
………………………………………………………………………………
Kontynuacja K / nauka od początku P zadeklarowanego drugiego języka: ........................
1. Język angielski jest obowiązkowy dla wszystkich uczniów i jest realizowany jako kontynuacja po szkole podstawowej.
2. W każdej klasie, oprócz języka angielskiego obowiązuje nauka jednego z dwóch języków obcych zaproponowanych dla danej klasy (w klasie 1D rekrutacja odbywa się do dwóch różnych grup).
3. Klasę dzieli się na dwie grupy, z których każda uczy się jednego z dwóch zaproponowanych języków obcych lub jednego zaproponowanego języka na dwóch poziomach zaawansowania. O przydziale do grupy językowej decydują:
a) Kryterium wyboru – uczniowie deklarują chęć nauki języka obcego, wybierając z dwóch zaproponowanych w danym oddziale /z wyjątkiem klasy 1D, gdzie obowiązuje oddzielna, podwójna rekrutacja/.
b) Kryterium kontynuacji – jeżeli więcej niż połowa klasy zadeklaruje chęć wyboru danego języka, pierwszeństwo będą mieli ci uczniowie, którzy uczyli się tego języka na wcześniejszych etapach edukacji. Jeżeli w klasie utworzy się grupa kontynuacji drugiego języka obcego – uczniowie, którzy zadeklarowali wybór tego języka , lecz nie mieli go na świadectwie szkoły podstawowej i nie znają w stopniu wystarczającym do kontynuowania nauki, mogą zostać przesunięci do grupy innego języka obcego zaproponowanego w danej klasie.
c) Kryterium liczby punktów – w przypadku gdy, po zastosowaniu powyższych kryteriów w grupach językowych będzie istotna różnica w liczbie zakwalifikowanych do grup uczniów, osoby z najniższą liczbą punktów mogą zostać przesunięte do grupy uczącej się drugiego języka.
INFORMACJE DODATKOWE:
Dysleksja/dysgrafia: TAK □ NIE □
Orzeczenie o niepełnosprawności/potrzebie kształcenia specjalnego: TAK □ NIE □
Uczeń będzie uczęszczał na zajęcia: RELIGIA □ ETYKA □
Uczeń nie będzie uczęszczał na żadne z tych zajęć □
Uczeń będzie / nie będzie (*) uczęszczał na zajęcia WYCH. DO ŻYCIA W RODZINIE
(* właściwe podkreślić)
Oświadczam, że zapoznałem się z zasadami i kryteriami rekrutacji do LO im. Marii Konopnickiej w Legionowie na rok szkolny 2024/25 oraz wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych do celów związanych z rekrutacją i nauką w Liceum, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1997r (Dz.U. Nr 133 poz. 883 z 1997r)
...................................................................... .......................................................................
data, podpis kandydata podpis rodziców (prawnych opiekunów)
Zapoznałem się i akceptuję zapisy Statutu Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Konopnickiej w Legionowie
...................................................................... .......................................................................
data, podpis kandydata podpis rodziców (prawnych opiekunów)
Wyrażam zgodę na publikację mojego wizerunku jako ucznia Liceum Ogólnokształcącego
im. Marii Konopnickiej w Legionowie na stronie internetowej szkoły oraz w innych mediach w celu informacyjnym i promocji szkoły.
...................................................................... .......................................................................
data, podpis kandydata podpis rodziców (prawnych opiekunów)
Wyrażam zgodę na udział mojego dziecka w zajęciach z zakresu profilaktyki organizowanych na terenie szkoły i przez szkołę rekomendowanych przez MEN i MKO oraz inne instytucje wspierające rozwój i wychowanie uczniów, zgodnie z przepisami prawa oświatowego, zapisami statutu i programu wychowawczo-profilaktycznego szkoły.
...................................................................... .......................................................................
data, podpis kandydata podpis rodziców (prawnych opiekunów)
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuje się, iż:
1) administratorem danych osobowych kandydatów jest Liceum Ogólnokształcące im. Marii Konopnickiej w Legionowie z siedzibą przy ulicy marsz. J. Piłsudskiego 26
2) dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji naboru, zgodnie z Ustawą z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz.U. z 2017 r., poz., 59)
3) dane osobowe przechowywane będą w czasie zgodnym z przepisami w/w Ustawy
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa
5) każdy kandydat posiada prawo do dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub odwołania uprzednio udzielonej zgody
6) kandydat ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
7) podanie danych osobowych jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa
8) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – jczauderna@volvox.pl