Szkoła jest nasza #573
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
5 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Dostarczony |
Status ostatniego wniosku: |
Otwarte |
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Przeczytano: Wniosek o informację DOPAMINA LAB przez SZKOŁA PODSTAWOWA IM. ARMII KRAJOWEJ W JABŁONNIE
Ocena LLM: Kategoryzacja AI została pominięta dla spamu lub prawdopodobnego spamu. -
Przeczytano: Wniosek o informację DOPAMINA LAB przez SZKOŁA PODSTAWOWA IM. ARMII KRAJOWEJ W JABŁONNIE
Ocena LLM: Kategoryzacja AI została pominięta dla spamu lub prawdopodobnego spamu. -
RE: Wniosek o informację DOPAMINA LAB przez SZKOŁA PODSTAWOWA IM. ARMII KRAJOWEJ W JABŁONNIE
Ocena LLM: Kategoryzacja AI została pominięta dla spamu lub prawdopodobnego spamu.From: DopaminaLab [mailto:{{ email }}]
Sent: Monday, September 23, 2024 9:44 AM
To: {{ email }}
Subject: Re: Wniosek o informację DOPAMINA LABProsimy o odpowiedź na adres {{ email }} <mailto:{{ email }}>
--
Z poważaniem i pozdrowieniami
W imieniu Zespołu
Anna DębońStowarzyszenie dO!PAmina Lab
tel. 504820333
e-mail: {{ email }} <mailto:%7B%7B%20email%20%7D%7D>NIP: 6292493017
KRS: 0000773382
Stowarzyszenie dO!PAmina Lab powstało w lutym 2019 r. i jest wspólną, oddolną inicjatywą pasjonatów edukacji, rodziców, nauczycieli i nauczycielek oraz osób uczących się.
Prowadzimy projekty edukacyjne, na podstawie zebranych danych opracowujemy rekomendacje (w tym legislacyjne) dla oświatowych polityk lokalnych i ogólnopolskich.W nawiązaniu do pisma z dnia 2024-07-29 z adresu {{ email }} <mailto:{{ email }}> :
Na podstawie art. 61 ust. 1 i 2 Konstytucji RP oraz art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej wnosimy w imieniu Stowarzyszenia dO!PAmina Lab o odpowiedź na następujące pytania.
Prosimy o przesłanie odpowiedzi za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email <mailto:{{ email }}> {{ email }}Zgodnie z przepisami, czas udzielenia odpowiedzi to 14 dni (art. 13 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej).
Prosimy o odpowiedź na wszystkie pytania, zgodnie z numeracją, poprzez zaznaczenie (np. pogrubienie lub podkreślenie) lub wpisanie prawidłowej odpowiedzi, poprzez podanie/udostępnienie odpowiednich danych i informacji lub poprzez przywołanie odpowiedniego cytatu ze statutu szkolnego. Jeżeli odpowiedź na pytanie wiąże się z załączeniem dokumentów, wnosimy o załączenie i przesłanie ich w formie skanów lub odpowiednio linków do dokumentów. Wniosek zawiera 70 pytań ale większość z nich wymaga tylko odpowiedzi Tak/Nie, w związku z czym odpowiedź na wniosek nie powinna zająć więcej niż 30-40 minut.
OCENIANIE
1. Czy korzystają Państwo z dziennika elektronicznego? Tak/Nie
1 a. Jeśli tak, to z jakiego?
- Librus
- Vulcan
- inne (jakie?)Odp. Tak
- Vulcan
2. Czy sposób oceniania wewnątrzszkolnego, ustalony w statucie w Państwa placówce przewiduje stosowanie średniej ważonej? Tak/Nie
Odp. nie
2. Czy do konkretnych ocen bieżących przypisuje się wagi? Tak/Nie
Odp. Nie
3 a. Jeśli tak, to jakie kategorie wag (np. sprawdzian, odpowiedź ustna, praca domowa, itp.) funkcjonują w Państwa szkole oraz jakie przypisano do nich wagi?
Nie dotyczy
3. Czy w Państwa placówce oceny śródroczne/końcowe ustala się na podstawie lub z uwzględnieniem średniej arytmetycznej z ocen bieżących? Tak/Nie
NIE
4. Czy w klasach I-III (dot. szkół podstawowych) w Państwa placówce ocenami bieżącymi (w codziennej praktyce dydaktyczno-diagnostycznej) są oceny wyrażone cyfrą (od 1 do 6)? Tak/Nie/Nie dotyczy
NIE
5. Czy zgodnie z przyjętym wewnątrzszkolnym ocenianiem umocowanym w statucie szkoły przewiduje się ocenę niedostateczną:
- za określoną liczbę tzw. "nieprzygotowań" do lekcji? Tak/NieNIE
- za brak pracy domowej? Tak/NieNIE
- za nieobecność na sprawdzianie/kartkówce? Tak/Nie
NIE
6. Czy zgodnie z przyjętym wewnątrzszkolnym ocenianiem, umocowanym w statucie szkoły, przewiduje się określony czas (w tygodniach/dniach) w jakim osoba ucząca się może poprawić daną ocenę bieżącą? Tak/Nie
NIE
7. W jaki sposób statut szkolny definiuje wymagania edukacyjne na ocenę celującą? Proszę o zacytowanie treści odpowiedniego artykułu/paragrafu.
stopień celujący (6) - uczeń w wysokim stopniu opanował zagadnienia i umiejętności wynikające z podstawy programowej, określone programem nauczania. Biegle posługuje się zdobytymi wiadomościami w rozwiązywaniu problemów teoretycznych lub praktycznych, proponuje rozwiązania nietypowe, rozwiązuje zadania problemowe. Osiąga sukcesy w konkursach i olimpiadach przedmiotowych, sportowych i innych, kwalifikując się do finału na szczeblu powiatowym (regionalnym) albo krajowym lub posiada inne porównywalne osiągnięcia;
ZASADY W SZKOLE I OCENIANIE ZACHOWANIA
8. Czy ocenianie zachowania w Państwa placówce oparte jest o system punktowej oceny? Tak/Nie
NIE
9. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz farbowania włosów przez osoby uczące się? Tak/Nie
NIE
10 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczyNIE DOTYCZY
10. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz malowania paznokci przez osoby uczące się (lub istnieją regulacje dotyczące koloru paznokci)? Tak/Nie
NIE
11 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczNIE DOTYCZY
11. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz makijażu przez osoby uczące się? Tak/Nie
NIE
12 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczyNIE DOTYCZY
12. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz noszenia biżuterii przez osoby uczące się? Tak/Nie
NIE
13 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczyNie dotyczy
13. Jakie konsekwencje przewiduje się wobec osób nieprzestrzegających zasad (wymienionych w punktach 10-13):
- punkty ujemne z zachowania
- upomnienie nauczyciela/nauczycielki
- upomnienie dyrektora/dyrektorki
- nagana
- nie regulujemy kwestii dot. farbowania włosów, malowania paznokci, noszenia biżuterii lub/i makijażu przez osoby uczące się w naszej szkole
- inne (jakie?)NIE regulujemy kwestii dot. farbowania włosów, malowania paznokci, noszenia biżuterii lub/i makijażu przez osoby uczące się w naszej szkole
Czy statut szkoły określa zasady ubierania się osób uczących się na terenie szkoły? Tak/Nie
TAK
16. Jeśli tak, proszę o przywołanie/zacytowanie tego zapisu ze statutu szkoły. Jeżeli nie, proszę o wpisanie „nie dotyczy”.
Uczeń przestrzega zasad ubierania się na terenie szkoły wynikających z kultury społecznej, poszanowana miejsc i okoliczności; strój ucznia nie powinien narażać innych osób na dyskomfort
17. Czy w szkole obowiązują mundurki? Tak/Nie
NIE
17 a. Jeśli tak czy osoby uczące się kupują mundurek na własny koszt? Tak/Nie
NIE DOTYCZY
17 b. Jaki jest koszt zakupu mundurka?
NIE DOTYCZY
18. W jaki sposób uregulowano warunki korzystania z telefonów w szkole? Proszę o zacytowanie odpowiedniego fragmentu ze statutu szkoły.
Uczeń przebywając na terenie szkoły ma obowiązek wyłączyć telefon komórkowy i inne urządzenia elektroniczne zgodnie z procedurą używania telefonów komórkowych i innych urządzeń mobilnych oraz elektronicznych.
19. Czy statut szkoły przewiduje rekwirowanie telefonu uczniowi/uczennicy, w przypadku gdy uczeń/uczennica używa telefonu niezgodnie z przyjętymi warunkami? Tak/Nie
NIE
20. Jeżeli tak, to w jaki sposób (gdzie) przechowywane są zarekwirowane telefony?
Jeżeli nie, proszę o wpisanie “nie dotyczy”NIE DOTYCZY
21. Jeżeli tak, kto może odebrać zarekwirowany telefon?
- rodzic/opiekun prawny
- uczeń/uczennica
- nie dotyczyNIE DOTYCZY
22. Czy uczniowie pełnoletni mogą samodzielnie usprawiedliwiać nieobecności lub/i zwalniać się z lekcji? Tak/Nie/Nie dotyczy
NIE DOTYCZY
BEZPIECZEŃSTWO
23. Czy uczniowie pełnoletni mają możliwość opuszczenia budynku szkoły w trakcie zajęć/przerw lekcyjnych? Tak/Nie
NIE DOTYCZY
24. Czy Państwa Szkoła zbiera od rodziców/opiekunów prawnych zgody na:
- wezwanie karetki pogotowia? Tak/Nie
- udzielenie dziecku pierwszej pomocy przedmedycznej? Tak/NieNIE
25. Czy drzwi ewakuacyjne w szkole są:
- zamknięte na klucz
- otwarteOTWARTE
26. Czy drzwi wejściowe do szkoły są na czas lekcji:
- zamykane na klucz i otwierane (w razie potrzeby) przez osobę dozorującą,
- otwarteOTWARTE
27. Czy szkoła prowadzi szczególny nadzór nad pomieszczeniami szkoły lub terenem wokół szkoły w postaci monitoringu? Tak/Nie
TAK
27 a. Jeżeli tak, jakie punkty/pomieszczenia objęte są monitoringiem (można wybrać kilka):
- korytarze (Tak/Nie) TAK
- wnętrze szatni (Tak/Nie) CZĘŚCIOWO
- teren wokół szkoły (Tak/Nie) CZĘŚCIOWO
- inne (proszę wpisać jakie):
- nie dotyczyORGANY SZKOŁY
28. Czy w Państwa Placówce powołano Radę Szkoły? Tak/Nie
NIE
29. Czy w Państwa placówce powołano Radę Rodziców? Tak/Nie
TAK
30. Czy w Państwa Placówce zbierane są składki na działalność Rady Rodziców? Tak/Nie/Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
TO JEST KOMPETENCJA RADY RODZICÓW
31. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów i uczennic podpisują deklarację wpłaty określonej kwoty środków na konto Rady Rodziców? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
NIE
32. Czy Rada Rodziców na początku danego roku szkolnego informuje społeczność szkolną o sugerowanej wysokości składki na jej działalność? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
NIE
33. Czy Rada Rodziców gromadzi zbierane środki na:
- indywidualnym koncie jednego z rodziców
- własnym koncie Rady
- rachunku/subkoncie utworzonym na koncie placówki
- nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady RodzicówKONTO RADY RODZICÓW
34. Czy Rada Rodziców publikuje/przedstawia społeczności szkolnej roczne sprawozdania finansowe wydatków? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców.
TAK
34 a. Jeżeli tak, proszę o przesłanie/załączenie ostatniego sprawozdania finansowego Rady Rodziców Państwa placówki.https://www.sp-jablonna.pl/pliki/rodzic/2023/Zebranie%20RR%20-%2026.09.2023r%2C%20dzialania%20na%20rok%20szkolny%202023-2024.pdf
34 b. Jeżeli tak, czy sprawozdanie finansowe wydatków Rady Rodziców jest publikowane na stronie internetowej szkoły lub w BIP szkoły? Tak/Nie /Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców.
TAK
35. Proszę podać przykładowe wydatki, finansowane w roku szkolnym 2023/24 przez Radę Rodziców.
https://www.sp-jablonna.pl/pliki/rodzic/2023/Zebranie%20RR%20-%2026.09.2023r%2C%20dzialania%20na%20rok%20szkolny%202023-2024.pdf
36. Proszę o podanie daty uchwalenia obowiązującego regulaminu Rady Rodziców.
Czerwiec 2024
37. Proszę o wpisanie “nie dotyczy” jeżeli w szkole nie tworzy się Rady Rodziców.
38. Proszę o podanie daty uchwalenia obowiązującego regulaminu Samorządu Uczniowskiego.
15 września 2016 r.
39. Czy w Szkole uregulowano, jakie warunki musi spełnić uczeń/uczennica, by móc kandydować do organów Samorządu Uczniowskiego? Tak/Nie
Tak
39 a. Jeżeli tak, to jakie to warunki?Kandydatami do ZSU mogą być wszyscy uczniowie klas IV-VII
Kandydujący uczeń powinien legitymować się, co najmniej oceną dobrą z zachowania, uzyskać poparcie 2 nauczycieli oraz co najmniej 10 uczniów.
40. Czy w głosowaniu w wyborach do organów Samorządu Uczniowskiego biorą udział nauczyciele i nauczycielki? Tak/Nie
NIE
41. Czy w latach 2021-2024 Samorząd Uczniowski przedstawiał Radzie Pedagogicznej oraz Dyrekcji Szkoły wnioski i opinie dot. spraw szkoły? Tak/Nie
TAK
41 a. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpłynęło wniosków Samorządu Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie, proszę o wpisanie “nie dotyczy”.
WNIOSKI O ZORGANIZOWANIE DYSKOTEKI,
MUZYKA NA PRZERWACH
Dni krawata
Dni kapci i piżam
Dzień gentelmena
Święto szkoły
Mikołajki
Konkursy
Święto wiosny
Ciastolandia, akcje charytatywne
41 b. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpłynęło opinii Samorządu Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie, proszę o wpisanie “nie dotyczy”.
Opinia dotycząca dni wolnych tzw. dyrektorskich,
Opinie dotyczące nagród dla uczniów z Rady Gminy i Wójta
KADRY
42. Czy na dzień wpływu wniosku w Państwa placówce są obsadzone wszystkie etaty zgodnie z zapotrzebowaniem? Tak/Nie
nie
43. Jeśli nie, jakich stanowisk dotyczą wakaty w Państwa placówce i ile ich jest?
Nauczyciel świetlicy, surdopedagog.
44. Czy w szkole zatrudniony jest psycholog/psycholożka? Tak/Nie
TAK
44 a. Jeśli tak w jakim wymiarze godzinowym?
2 etaty
44 b. Jeśli tak, jakie posiada kwalifikacje w rozumieniu wykształcenia kierunkowego i ukończonych kursów.
Mgr psychologii
ADMINISTRACYJNE
45. Czy szkoła prowadzi BIP? Tak/Nie
TAK
46. Czy szkoła posiada skrzynkę ePUAP? Tak/Nie
TAK
47. Ile osób realizowało obowiązek szkolny w roku szkolnym 2023/24 w Państwa placówce?
886
48. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje religii?
766
49. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje etyki?
17
50. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje WDŻ?
47
ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ
51. Czy budynek Państwa szkoły przeszedł w ciągu ostatnich 5 lat termomodernizację? Tak/Nie
NIE
52. Czy termomodernizacja budynku szkoły jest zaplanowana w najbliższych trzech latach? Tak/Nie
NIE
53. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony we własne odnawialne źródła energii? Tak/Nie
NIE
54. Czy w Państwa szkole monitoruje się jakość powietrza (tj. zainstalowano specjalistyczne urządzenia monitorujące jakość powietrza wewnątrz budynku i/lub wokół szkoły)? Tak/Nie
TAK
55. Czy Państwa szkoła posiada i korzysta z urządzeń odpowiadających za oczyszczanie powietrza wewnątrz budynku? Tak/Nie
TAK
56. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony w urządzenia i rozwiązania chłodzące (w przypadku fali upałów)? Tak/Nie
CZĘŚCIOWO
57. Czy w infrastrukturze wokół Państwa szkoły znajdują się instalacje bazujące na przyrodzie, np.: ogród warzywny, ogród deszczowy, łąka kwietna, park kieszonkowy, żywa altana?Tak/Nie
TAK
57 a. Jeżeli tak, to jakie?Park przy Pałacu
58. Czy Państwa szkoła zapewnia opcję wyboru posiłków roślinnych w każdy dzień (stołówka szkolna)?
- nie dotyczy (nasza szkoła nie zapewnia posiłków)
- tak, wegetariańskie
- tak, wegańskie
- tak, wegetariańskie i wegańskie
- nieNIE
59. Jeżeli „tak”, czy opcja diety roślinnej wiąże się z inną odpłatnością?
- tak, wybór diety roślinnej wiąże się z dodatkową opłatą (cena jest wyższa)
- tak, za posiłki roślinne płaci się mniej
- nie, wybór diety nie wpływa na cenę za posiłek
- nie dotyczy (nasza szkoła nie zapewnia posiłków)Nie dotyczy
60. Czy szkoła zapewnia bezpłatnie środki menstruacyjne (np. podpaski, tampony)? Tak/Nie
Tak
INNE
61. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów/uczennic biorą udział w wycieczkach szkolnych w charakterze osób do pomocy w opiece nad grupą? Tak/Nie
Tak
62. Czy szkoła udostępnia uczniom i uczennicom szafki (w których mogą oni przechowywać podręczniki i inne pomoce dydaktyczne)? Tak/Nie
Tak
63. Czy za dostęp do szafek pobierane są opłaty? Tak/Nie
Jeśli "tak" - to w jakiej kwocie?NIE
64. Czy w Państwa Szkole uregulowano kwestie dotyczące przyjmowania upominków i innych korzyści przez Dyrekcję, nauczycieli, nauczycielki i innych pracowników Szkoły (np. polityka prezentowa, rejestr korzyści)? Tak/Nie
NIE
65. Czy Szkoła prowadzi rejestr umów z podmiotami zewnętrznymi realizującymi usługi na terenie placówki? Tak/Nie
TAK
66. Czy rejestr umów z podmiotami zewnętrznymi realizującymi usługi na terenie placówki jest udostępniony na stronie szkoły lub w BIP? Tak/Nie/Nie dotyczy
NIE
67. Czy szkoła publikuje wizerunki osób uczących się na stronie internetowej? Tak/Nie
Tak
68. Czy szkoła publikuje wizerunki osób uczących się w mediach społecznościowych? Tak/Nie
Tak
69. Proszę o przesłanie wzoru zgody rodzica/opiekuna prawnego na wykorzystanie wizerunku dziecka, który jest stosowany w Państwa Szkole.
Jabłonna, dnia ………………………… 2022 r.
OŚWIADCZENIE
Oświadczam, że - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r.. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018r., poz. 1000 ze zm.) oraz art. 6 ust. 1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) - wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych mojej córki/mojego syna …………………………………………………….., uczęszczającej/uczęszczającego do klasy ………, w postaci wizerunku poprzez zamieszczenie zdjęć lub filmów na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych Szkoły Podstawowej w Jabłonnie.
Powyższa zgoda obejmuje również przetwarzanie danych osobowych dziecka w postaci jego wizerunku polegające na przechowywaniu nośnika ze zdjęciami lub filmami w siedzibie administratora danych osobowych, tj. Szkoły Podstawowej w Jabłonnie. Oświadczam również, że zapoznałam/zapoznałem się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych zamieszczoną w dalszej części niniejszego dokumentu (strona 2).
…………………………………….
podpis rodzica/opiekuna prawnego
……………………………………..
podpis rodzica/opiekuna prawnego
Dodatkowo oświadczam, że wyrażam zgodę na opatrzenie wizerunku mojego dziecka danymi osobowymi w postaci imienia i nazwiska oraz klasy/oddziału przedszkolnego,
do której/którego aktualnie uczęszcza.…………………………………….
podpis rodzica/opiekuna prawnego
……………………………………..
podpis rodzica/opiekuna prawnego
KLAUZULA INFORMACYJNA
- DZIECI PRZEDSZKOLNE/KLASY WIZERUNEK
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1), zwanego dalej „RODO” informujemy, że:1. Administratorem danych osobowych dzieci w postaci ich wizerunku jest Szkoła Podstawowa w Jabłonnie.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych – 601 285 478.
3. Dziecka/dzieci dane osobowe, w postaci wizerunku, przetwarzane są w na podstawie zgody - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, do celów promocji Szkoły oraz osiągnięć uczniów w mediach społecznościowych, na stronie internetowej Szkoła oraz na tablicach ogłoszeń w siedzibie administratora.
4. Odbiorcą danych osobowych będą podmioty upoważnione do ich otrzymania
na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz podmioty, z którymi administrator zawarł lub zawrze w przyszłości umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych,
a także osoby korzystające ze stron www. Szkoły lub odwiedzające siedzibę administratora.5. Dziecka/dzieci dane osobowe będą przetwarzane przez okres uczęszczania dziecka do Szkoły, a po jego zakończeniu do momentu wygaśnięcia obowiązków przetwarzania danych wynikających z przepisów prawa, w tym do czasu upływu okresów przedawnienia ewentualnych roszczeń.
6. Macie Państwo prawo do:
1) żądania od administratora dostępu do swoich i dziecka/dzieci danych osobowych,
2) sprostowania i uzupełnienia danych osobowych, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym,
3) usunięcia przetwarzanych danych,
4) żądania ograniczenia przetwarzania danych,
5) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie narusza przepisy RODO,
6) cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych; w takim przypadku czynności związane z wyrażoną zgodą nie będą mogły być dalej wykonywane; dane osobowe w postaci wizerunku zostaną niezwłocznie usunięte z mediów społecznościowych oraz ze strony internetowej, a także z tablic ogłoszeń w siedzibie administratora oraz wszystkich nośników danych, na których są przechowywane; wszystkie czynności przetwarzania dokonane do czasu cofnięcia zgody pozostają ważne.
7. Dziecka/dzieci dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
8. Dziecka/dzieci dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany ani nie będą profilowane.
Administrator Danych Osobowych
…………………………….
(podpis Dyrektora)
* uprawnienia, o których mowa w pkt 6 klauzuli w imieniu dzieci realizują rodzice lub opiekunowie prawni.
70. Czy w Państwa Szkole utworzono Szkolny Budżet Obywatelski/Szkolny Budżet Partycypacyjny? Tak/Nie
Nie
70 a. Jeżeli tak, jaką kwotę w roku szkolnym 2023/2024 przeznaczono na realizację Szkolnego Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego? Jeżeli nie, prosze o wpisanie “nie dotyczy”.
Nie dotyczy
70 b. Jeżeli tak, jakie działania zrealizowano w ramach Szkolnego Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego w Państwa Szkole? Jeżeli nie, prosze o wpisanie “nie dotyczy”.
Nie dotyczy
UZASADNIENIE
W ostatnich latach polska szkoła przechodziła i przechodzi, nieustające przemiany. Dotyczy to zarówno jej systemowej organizacji, jak i życia codziennego. Naszym celem jest zdiagnozowanie obszarów trudności i wyzwań, związanych ze zmianami i rzeczywistością szkolną oraz na tej podstawie opracowanie publikacji zawierającej ustandaryzowaną i usystematyzowaną wiedzę (w tym prawną) oraz kompedium dobrych praktyk celem wsparcia w dziejących się zmianach. Publikacja zostanie rozesłana do wszystkich szkół objętych monitoringiem. Dostępna będzie również w formie elektronicznej. Swoim projektem pragniemy promować otwartość, włączenie, równość oraz prawa dzieci i prawa człowieka w edukacji i szkole, wesprzeć kadry zarządzające oraz pedagogiczne szkół i rodziców, a także otoczyć dzieci i młodzież opieką i wsparciem. Inicjatywę wspiera Sieć Obywatelska Watchdog Polska i Fundusz Obywatelski im. Ludwiki i Henryka Wujców. Szkoła jest nasza.W razie dodatkowych pytań, ewentualnych trudności w odpowiedzi lub wątpliwości, prosimy o kontakt: <mailto:{{ email }}> {{ email }}
--
Stowarzyszenie dO!PAmina Lab powstało w lutym 2019 r. i jest wspólną, oddolną inicjatywą pasjonatów edukacji, rodziców, nauczycieli i nauczycielek oraz osób uczących się.
Prowadzimy projekty edukacyjne, na podstawie zebranych danych opracowujemy rekomendacje (w tym legislacyjne) dla oświatowych polityk lokalnych i ogólnopolskich.<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTcyNzA3NzQ0OTQxLjcuMTc0OTA3Njk0MjI5ODE3MTc5MzZAaW5mby5zemtvbGFqZXN0bmFzemEucGx8TW9uLCAyMyBTZXAgMjAyNCAwNzo0NDowOSAtMDAwMHxzZWtyZXRhcmlhdEBzcC1qYWJsb25uYS5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQxfDB8MS5kNDgzYzgwNTRhYjljZjQ5MjA4YjQ5NTgwZGY1MDYwYw%3D%3D>