- Szkoła jest nasza
- Szkoła jest nasza #590
Szkoła jest nasza #590
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
3 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Otwarte |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Potwierdzenie otrzymania: Wniosek o informację DOPAMINA LAB przez SZKOŁA PODSTAWOWA NR 4 IM. HALINY RUDNICKIEJ W MŁAWIE
Ocena LLM: Kategoryzacja AI została pominięta dla listu z automatyczną odpowiedzią.To jest potwierdzenie dostarczenia Twojej wiadomości
Do: {{ email }}
Temat: Wniosek o informację DOPAMINA LAB
Data: 2024-07-29 12:45Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość
została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że
odbiorca przeczytał czy też zrozumiał treść wiadomości. -
odpowiedź na wniosek o informację przez SZKOŁA PODSTAWOWA NR 4 IM. HALINY RUDNICKIEJ W MŁAWIE
Ocena LLM: A) email jest odpowiedzią z SZKOŁA PODSTAWOWA NR 4 IM. HALINY RUDNICKIEJ W MŁAWIE i zawiera odpowiedzi na pytania z
wniosku o informację publiczną.DzieÅ dobry
PrzesyÅam odpowiedź na informacje.
--
Joanna Wyszkowska
dyrektor
ZespóŠPlacówek OÅwiatowych nr 2
ul. Graniczna 39
06-500 MÅawa
tel./fax 23 654 48 25
e-mail: {{ email }}Załączniki
- ankieta_informacja.docx
- c78e33bd-9d79-4594-ac9e-b966a78f9838.jpg
- d0ab6d90-5d1b-415a-8a3b-beb5a95cbf54.jpg
- dc47a7d0-7572-45c9-8a4d-d1880833edb0.jpg
- wizerunek.docx
OCENIANIE
1. Czy korzystają Państwo z dziennika elektronicznego? Tak/Nie
1 a. Jeśli tak, to z jakiego?
- Librus
- Vulcan
- inne (jakie?)
2. Czy sposób oceniania wewnątrzszkolnego, ustalony w statucie w
Państwa placówce przewiduje stosowanie średniej ważonej? Tak/Nie
3. Czy do konkretnych ocen bieżących przypisuje się wagi? Tak/Nie
3 a. Jeśli tak, to jakie kategorie wag (np. sprawdzian, odpowiedź
ustna, praca domowa, itp.) funkcjonują w Państwa szkole oraz jakie
przypisano do nich wagi?
4. Czy w Państwa placówce oceny śródroczne/końcowe ustala się na
podstawie lub z uwzględnieniem średniej arytmetycznej z ocen
bieżących? Tak/Nie
5. Czy w klasach I-III (dot. szkół podstawowych) w Państwa placówce
ocenami bieżącymi (w codziennej praktyce dydaktyczno-diagnostycznej)
są oceny wyrażone cyfrą (od 1 do 6)? Tak/Nie/Nie dotyczy
6. Czy zgodnie z przyjętym wewnątrzszkolnym ocenianiem umocowanym w
statucie szkoły przewiduje się ocenę niedostateczną:
- za określoną liczbę tzw. "nieprzygotowań" do lekcji? Tak/Nie
- za brak pracy domowej? Tak/Nie
- za nieobecność na sprawdzianie/kartkówce? Tak/Nie
7. Czy zgodnie z przyjętym wewnątrzszkolnym ocenianiem, umocowanym w
statucie szkoły, przewiduje się określony czas (w tygodniach/dniach)
w jakim osoba ucząca się może poprawić daną ocenę bieżącą?
Tak/Nie
8. W jaki sposób statut szkolny definiuje wymagania edukacyjne na
ocenę celującą? Proszę o zacytowanie treści odpowiedniego
artykułu/paragrafu.
§ 51
Nauczyciele na początku roku szkolnego informują uczniów oraz ich rodziców o:
wymaganiach edukacyjnych niezbędnych do uzyskania poszczególnych bieżących, śródrocznych i rocznych ocen klasyfikacyjnych z obowiązkowych
i dodatkowych zajęć edukacyjnych, wynikających z realizowanego przez siebie programu nauczania;
sposobach sprawdzania osiągnięć edukacyjnych uczniów;
warunkach i trybie uzyskania wyższej niż przewidywana rocznej oceny klasyfikacyjnej z obowiązkowych i dodatkowych zajęć edukacyjnych.
§ 55
1. Oceny bieżące, w tym w klasach I-VIII, z obowiązkowych i dodatkowych zajęć edukacyjnych określone są w następującej skali:
1) stopień celujący – 6,
2) stopień bardzo dobry – 5,
3) stopień dobry – 4,
4) stopień dostateczny – 3,
5) stopień dopuszczający – 2,
6) stopień niedostateczny –1.
§ 56
1. Nauczyciel ocenia sprawdzian pisemny według poniższych kryteriów procentowych:
1) celujący - 100 % maksymalnej liczby punktów,
2) bardzo dobry - 99 – 89 % maksymalnej liczby punktów,
3) dobry - 88 – 75 % maksymalnej liczby punktów,
4) dostateczny - 74 – 50 % maksymalnej liczby punktów,
5) dopuszczający - 49 – 30 % maksymalnej liczby punktów,
6) niedostateczny - 29 – 0 % maksymalnej liczby punktów
ZASADY W SZKOLE I OCENIANIE ZACHOWANIA
9. Czy ocenianie zachowania w Państwa placówce oparte jest o system
punktowej oceny? Tak/Nie
10. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz farbowania włosów przez
osoby uczące się? Tak/Nie
10 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie
dotyczy
11. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz malowania paznokci przez
osoby uczące się (lub istnieją regulacje dotyczące koloru paznokci)?
Tak/Nie
11 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie
dotyczy
12. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz makijażu przez osoby
uczące się? Tak/Nie
12 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie
dotyczy
13. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz noszenia biżuterii przez
osoby uczące się? Tak/Nie
13 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie
dotyczy
14. Jakie konsekwencje przewiduje się wobec osób nieprzestrzegających
zasad (wymienionych w punktach 10-13):
- punkty ujemne z zachowania
- upomnienie nauczyciela/nauczycielki
- upomnienie dyrektora/dyrektorki
- nagana
- nie regulujemy kwestii dot. farbowania włosów, malowania paznokci,
noszenia biżuterii lub/i makijażu przez osoby uczące się w naszej
szkole
- inne (jakie?)
15. Czy statut szkoły określa zasady ubierania się osób uczących
się na terenie szkoły? Tak/Nie
16. Jeśli tak, proszę o przywołanie/zacytowanie tego zapisu ze
statutu szkoły. Jeżeli nie, proszę o wpisanie „nie dotyczy".
Nie dotyczy
17. Czy w szkole obowiązują mundurki? Tak/Nie
17 a. Jeśli tak czy osoby uczące się kupują mundurek na własny
koszt? Tak/Nie
17 b. Jaki jest koszt zakupu mundurka?
18. W jaki sposób uregulowano warunki korzystania z telefonów w
szkole? Proszę o zacytowanie odpowiedniego fragmentu ze statutu
szkoły.
§ 46
W szkole obowiązuje zakaz używania przez uczniów telefonów komórkowych i innego sprzętu elektronicznego bez zgody nauczyciela.
19. Czy statut szkoły przewiduje rekwirowanie telefonu
uczniowi/uczennicy, w przypadku gdy uczeń/uczennica używa telefonu
niezgodnie z przyjętymi warunkami? Tak/Nie
20. Jeżeli tak, to w jaki sposób (gdzie) przechowywane są
zarekwirowane telefony?
Jeżeli nie, proszę o wpisanie "nie dotyczy"
Nie dotyczy
21. Jeżeli tak, kto może odebrać zarekwirowany telefon?
- rodzic/opiekun prawny
- uczeń/uczennica
- nie dotyczy
22. Czy uczniowie pełnoletni mogą samodzielnie usprawiedliwiać
nieobecności lub/i zwalniać się z lekcji? Tak/Nie/Nie dotyczy
BEZPIECZEŃSTWO
23. Czy uczniowie pełnoletni mają możliwość opuszczenia budynku
szkoły w trakcie zajęć/przerw lekcyjnych? Tak/Nie
24. Czy Państwa Szkoła zbiera od rodziców/opiekunów prawnych zgody
na:
- wezwanie karetki pogotowia? Tak/Nie
- udzielenie dziecku pierwszej pomocy przedmedycznej? Tak/Nie
25. Czy drzwi ewakuacyjne w szkole są:
- zamknięte na klucz
- otwarte
26. Czy drzwi wejściowe do szkoły są na czas lekcji:
- zamykane na klucz i otwierane (w razie potrzeby) przez osobę
dozorującą,
- otwarte
27. Czy szkoła prowadzi szczególny nadzór nad pomieszczeniami szkoły
lub terenem wokół szkoły w postaci monitoringu? Tak/Nie
27 a. Jeżeli tak, jakie punkty/pomieszczenia objęte są monitoringiem
(można wybrać kilka):
- korytarze (Tak/Nie)
- wnętrze szatni (Tak/Nie)
- teren wokół szkoły (Tak/Nie)
- inne (proszę wpisać jakie):
- nie dotyczy
ORGANY SZKOŁY
28. Czy w Państwa Placówce powołano Radę Szkoły? Tak/Nie
29. Czy w Państwa placówce powołano Radę Rodziców? Tak/Nie
30. Czy w Państwa Placówce zbierane są składki na działalność
Rady Rodziców? Tak/Nie/Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie
tworzy się Rady Rodziców
31. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów i uczennic podpisują
deklarację wpłaty określonej kwoty środków na konto Rady Rodziców?
Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się
Rady Rodziców
32. Czy Rada Rodziców na początku danego roku szkolnego informuje
społeczność szkolną o sugerowanej wysokości składki na jej
działalność? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie
tworzy się Rady Rodziców
33. Czy Rada Rodziców gromadzi zbierane środki na:
- indywidualnym koncie jednego z rodziców
- własnym koncie Rady
- rachunku/subkoncie utworzonym na koncie placówki
- nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady
Rodziców
34. Czy Rada Rodziców publikuje/przedstawia społeczności szkolnej
roczne sprawozdania finansowe wydatków? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy
placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców.
34 a. Jeżeli tak, proszę o przesłanie/załączenie ostatniego
sprawozdania finansowego Rady Rodziców Państwa placówki.
34 b. Jeżeli tak, czy sprawozdanie finansowe wydatków Rady Rodziców
jest publikowane na stronie internetowej szkoły lub w BIP szkoły?
Tak/Nie /Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się
Rady Rodziców.
35. Proszę podać przykładowe wydatki, finansowane w roku szkolnym
2023/24 przez Radę Rodziców.
- birety na pasowanie pierwszoklasistów
- słodki upominek na Mikołajki i Dzień Dziecka
- Statuetki dla sportowców
- Nagrody książkowe dla uczniów klas 4-8 za wysokie wyniki w nauce
- kwiaty okolicznościowe
- nagrody dla laureatów w wyróżnionych w konkursach
36. Proszę o podanie daty uchwalenia obowiązującego regulaminu Rady
Rodziców.
2014-05-07
37. Proszę o wpisanie "nie dotyczy" jeżeli w szkole nie tworzy się
Rady Rodziców.
38. Proszę o podanie daty uchwalenia obowiązującego regulaminu
Samorządu Uczniowskiego.
Brak
39. Czy w Szkole uregulowano, jakie warunki musi spełnić
uczeń/uczennica, by móc kandydować do organów Samorządu
Uczniowskiego? Tak/Nie
39 a. Jeżeli tak, to jakie to warunki?
40. Czy w głosowaniu w wyborach do organów Samorządu Uczniowskiego
biorą udział nauczyciele i nauczycielki? Tak/Nie
41. Czy w latach 2021-2024 Samorząd Uczniowski przedstawiał Radzie
Pedagogicznej oraz Dyrekcji Szkoły wnioski i opinie dot. spraw szkoły?
Tak/Nie
41 a. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpłynęło wniosków
Samorządu Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie, proszę o
wpisanie "nie dotyczy".
Wniosek o zgodę na organizację „Nocki w szkole”
41 b. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpłynęło opinii
Samorządu Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie, proszę o
wpisanie "nie dotyczy".
Nie dotyczy
KADRY
42. Czy na dzień wpływu wniosku w Państwa placówce są obsadzone
wszystkie etaty zgodnie z zapotrzebowaniem? Tak/Nie
43. Jeśli nie, jakich stanowisk dotyczą wakaty w Państwa placówce i
ile ich jest?
- opiekun dzieci i młodzieży podczas przechodzenia przez przejście dla pieszych w drodze do i ze szkoły 1 etat
-psycholog 1½ etatu
44. Czy w szkole zatrudniony jest psycholog/psycholożka? Tak/Nie
44 a. Jeśli tak w jakim wymiarze godzinowym? 22h
44 b. Jeśli tak, jakie posiada kwalifikacje w rozumieniu wykształcenia
kierunkowego i ukończonych kursów.
mgr psychologia, studia podyplomowe- przygotowanie pedagogiczne, oligofrenopedagogika z rewalidacją, organizacja i zarządzanie w oświacie
ADMINISTRACYJNE
45. Czy szkoła prowadzi BIP? Tak/Nie
46. Czy szkoła posiada skrzynkę ePUAP? Tak/Nie
47. Ile osób realizowało obowiązek szkolny w roku szkolnym 2023/24 w
Państwa placówce?
472
48. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje religii?
466
49. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje etyki? 0
50. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje WDŻ?
221
ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ
51. Czy budynek Państwa szkoły przeszedł w ciągu ostatnich 5 lat
termomodernizację? Tak/Nie
52. Czy termomodernizacja budynku szkoły jest zaplanowana w
najbliższych trzech latach? Tak/Nie
53. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony we własne odnawialne
źródła energii? Tak/Nie
54. Czy w Państwa szkole monitoruje się jakość powietrza (tj.
zainstalowano specjalistyczne urządzenia monitorujące jakość
powietrza wewnątrz budynku i/lub wokół szkoły)? Tak/Nie
55. Czy Państwa szkoła posiada i korzysta z urządzeń
odpowiadających za oczyszczanie powietrza wewnątrz budynku? Tak/Nie
56. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony w urządzenia i
rozwiązania chłodzące (w przypadku fali upałów)? Tak/Nie
57. Czy w infrastrukturze wokół Państwa szkoły znajdują się
instalacje bazujące na przyrodzie, np.: ogród warzywny, ogród
deszczowy, łąka kwietna, park kieszonkowy, żywa altana? Tak/Nie
57 a. Jeżeli tak, to jakie?
58. Czy Państwa szkoła zapewnia opcję wyboru posiłków roślinnych w
każdy dzień (stołówka szkolna)?
- nie dotyczy (nasza szkoła nie zapewnia posiłków)
- tak, wegetariańskie
- tak, wegańskie
- tak, wegetariańskie i wegańskie
- nie
59. Jeżeli „tak", czy opcja diety roślinnej wiąże się z inną
odpłatnością?
- tak, wybór diety roślinnej wiąże się z dodatkową opłatą (cena
jest wyższa)
- tak, za posiłki roślinne płaci się mniej
- nie, wybór diety nie wpływa na cenę za posiłek
- nie dotyczy (nasza szkoła nie zapewnia posiłków)
60. Czy szkoła zapewnia bezpłatnie środki menstruacyjne (np.
podpaski, tampony)? Tak/Nie
INNE
61. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów/uczennic biorą udział w
wycieczkach szkolnych w charakterze osób do pomocy w opiece nad grupą?
Tak/Nie
62. Czy szkoła udostępnia uczniom i uczennicom szafki (w których
mogą oni przechowywać podręczniki i inne pomoce dydaktyczne)? Tak/Nie
63. Czy za dostęp do szafek pobierane są opłaty? Tak/Nie
Jeśli "tak" - to w jakiej kwocie?
64. Czy w Państwa Szkole uregulowano kwestie dotyczące przyjmowania
upominków i innych korzyści przez Dyrekcję, nauczycieli, nauczycielki
i innych pracowników Szkoły (np. polityka prezentowa, rejestr
korzyści)? Tak/Nie
65. Czy Szkoła prowadzi rejestr umów z podmiotami zewnętrznymi
realizującymi usługi na terenie placówki? Tak/Nie
66. Czy rejestr umów z podmiotami zewnętrznymi realizującymi usługi
na terenie placówki jest udostępniony na stronie szkoły lub w BIP?
Tak/Nie/Nie dotyczy
67. Czy szkoła publikuje wizerunki osób uczących się na stronie
internetowej? Tak/Nie
68. Czy szkoła publikuje wizerunki osób uczących się w mediach
społecznościowych? Tak/Nie
69. Proszę o przesłanie wzoru zgody rodzica/opiekuna prawnego na
wykorzystanie wizerunku dziecka, który jest stosowany w Państwa
Szkole.
W załączeniu
70. Czy w Państwa Szkole utworzono Szkolny Budżet Obywatelski/Szkolny
Budżet Partycypacyjny? Tak/Nie
70 a. Jeżeli tak, jaką kwotę w roku szkolnym 2023/2024 przeznaczono
na realizację Szkolnego Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu
Partycypacyjnego? Jeżeli nie, prosze o wpisanie "nie dotyczy".
Nie dotyczy
70 b. Jeżeli tak, jakie działania zrealizowano w ramach Szkolnego
Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego w Państwa
Szkole? Jeżeli nie, prosze o wpisanie "nie dotyczy".
Nie dotyczy
Sprawozdanie finansowe Rady Rodziców Szkoły
Podstawowej nr.4 imienia Haliny Rudnickiej w Mławie
za rok szkolny 2022/2023
Wpływy Wydatki
Saldo Początkowe z 1761,97 zł | Płatność faktur 6139,72 zł
roku 2021/2022 gotówką
Wpłaty na konto 6815 zł | Płatność faktur 1001,44 zł
bankowe na Fundusz przelewem 925,80 zł
Rady Rodziców w
roku szkolnym
2022/2023
Wpłaty gotówkowe 2120 zł | Opłata za 10zł
na Fundusz Rady przelewy
Rodziców w roku
szkolnym 2022/2023
Dochód z kiermaszu 1010 zł | Opłata 72 zł
ciast bankowa za
Pazdziernik 2022 prowadzenia
konta
Dochód z kiermaszu 1250 zł | Zwrot kwoty 50 zł
ciast przekazanej
Maj 2023 dnia
07.03.2023 :
Razem 12956,97 zł 8198,96 zł
Różnica 4858,01 zł
Środki pieniężne w 700,28 zł
kasie
Saldo końcowe 4057,73 zł |
rachunku na rok
2022/2023
Zestawienie wpłat na konto bankowe
Rady Rodziców za rok 2022/2023
MIESIĄC KWOTA
WRZESIEŃ 0ZŁ
PAŹDZIERNIK 870,00 ZŁ
| LISTOPAD 840,00 ZŁ
GRUDZIEŃ 240,00 ZŁ
STYCZEŃ 450,00 ZŁ
LUTY 120,00 ZŁ
MARZEC 90,00 ZŁ
KWIECIEŃ 0ZŁ
MAJ 1745,00 ZŁ
CZERWIEC 2460,00 ZŁ
RAZEM 6815,00 ZŁ
Zestawienie faktur gotówkowych Rady Rodziców za rok szkolny 2022/2023
Zakup dyplomów ukończenia 187,53 zł 187,53 zł
klas III
Zakup cukierków na Mikołajki, 163,73 zł 703,34 zł
Dzień Dziecka, Koncert 205,80 zł
Noworoczny, Naczynia na 151,46 zł
kiermasz ciast 96,60 zł
95,45 zł
Em ciast z okazji Dnia 560 zł 560 zł
Edukacji Narodowej
Zakup dyplomów dla klas I z 549,06 zł 549,01
okazji pasowania na ucznia
Poczęstunek przedstawicieli z 300 zł 300 zł
Litwy
Zakup dyplomów 288,94 zł 288,94 zł
konkurs "Powiatowy Konkurs
Leksykalno-Gramatyczny
Zakup nagród 68,95 zł 353,82 zł
konkurs Mistrza Ortografii 284,87 zł
Zakup nagród 193,00 zł 193,00 zł
konkurs biblioteczny
Zakup nagród 200,00 zł 200,00 zł
Powiatowy Konkurs "Dzień A
Ziemi” |
Zakup nagród w 210,00 zł 210,00 zł
konkursie Wojewódzkim
"Zawody Matematyczne”
Zakup nagród 116,40 zł 116,40 zł
konkurs profilaktycznym "Brak
Nudy-Brak Uzależnienia”
Zakończenie roku szkolnego 576,33 zł 25,00 zł 2477,68 zł
zakup książek, statuetek, 323,85 zł 22,21 zł
pucharów. 550,00 zł 523,31 zł
61,58 zł 151,11 zł
244,29 zł |
Razem 6139,72 zł
Zestawienie faktur przelewowych Rady Rodziców za rok szkolny 2022/2023
Zakończenie roku szkolnego 1001,44 zł 1927,24 zł
zakup książek
925,80 zł
ZGODA NA WYKORZYSTANIE WIZERUNKU DZIECKA
Oświadczam, ze wyrażam zgodę na rejestrowanie wizerunku i osiągnięć mojego dziecka podczas zajęć i uroczystości szkolnych organizowanych przez Szkołę Podstawową nr 4 im. Haliny Rudnickiej w Mławie oraz wykorzystanie ich poprzez umieszczanie informacji w gablotach, na stronie internetowej szkoły oraz materiałach informujących oraz promujących szkołę.
Podstawa prawna:
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 05/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
Ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 30 sierpnia 2019 r. (Dz. U. 2019 poz. 1781)
ZGODA NA WYKORZYSTANIE WIZERUNKU DZIECKA
Oświadczam, że wyrażam zgodę na rejestrowanie wizerunku i osiągnięć mojego dziecka podczas zajęć i uroczystości szkolnych organizowanych przez Szkołę Podstawową nr 4 im. Haliny Rudnickiej w Mławie oraz wykorzystanie ich poprzez umieszczanie informacji w gablotach, na stronie internetowej szkoły oraz materiałach informujących oraz promujących szkolę.
Podstawa prawna:
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 05/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 30 sierpnia 2019 r. (Dz. U. 2019 poz. 178 I)
…………………………
(miejscowość data)