- Szkoła jest nasza
- Szkoła jest nasza #647
Szkoła jest nasza #647
Instytucja: |
V LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE Z ODDZIAŁAMI DWUJĘZYCZNYMI IM. ROMUALDA TRAUGUTTA W RADOMIU |
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
3 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Otwarte |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Read: Wniosek o informację DOPAMINA LAB przez V LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE Z ODDZIAŁAMI DWUJĘZYCZNYMI IM. ROMUALDA TRAUGUTTA W RADOMIU
Ocena LLM: Kategoryzacja AI została pominięta dla listu z automatyczną odpowiedzią. -
ODP: Wniosek o informację DOPAMINA LAB przez V LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE Z ODDZIAŁAMI DWUJĘZYCZNYMI IM. ROMUALDA TRAUGUTTA W RADOMIU
Ocena LLM: D) email jest potwierdzeniem dostarczenia lub otwarcia maila z V LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE Z ODDZIAŁAMI DWUJĘZYCZNYMI IM. ROMUALDA TRAUGUTTA W RADOMIU i nie zawiera odpowiedzi na pytania z wniosku o informację publiczną.Załączniki
- ANKIETA__V_LO_Radom.pdf
ZASADY W SZKOLE I OCENIANIE ZACHOWANIA
9. Czy ocenianie zachowania w Państwa placówce oparte jest o system punktowej
oceny? Tak/Nie
10. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz farbowania włosów przez osoby
uczące się? Tak/Nie
10 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
11. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz malowania paznokci przez osoby
uczące się (lub istnieją regulacje dotyczące koloru paznokci)? Tak/Nie
11 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
12. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz makijażu przez osoby uczące się?
Tak/Nie
12 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
13. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz noszenia biżuterii przez osoby
uczące się? Tak/Nie
13 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
14. Jakie konsekwencje przewiduje się wobec osób nieprzestrzegających zasad
(wymienionych w punktach 10-13):
- punkty ujemne z zachowania
- upomnienie nauczyciela/nauczycielki
- upomnienie dyrektora/dyrektorki
- nagana
- nie regulujemy kwestii dot. farbowania włosów, malowania paznokci,
noszenia biżuterii lub/i makijażu przez osoby uczące się w naszej szkole
- inne (jakie?)
15. Czy statut szkoły określa zasady ubierania się osób uczących się na terenie
szkoły? Tak/Nie
16. Jeśli tak, proszę o przywołanie/zacytowanie tego zapisu ze statutu szkoły. Jeżeli
nie, proszę o wpisanie - nie dotyczy.
17. Czy w szkole obowiązują mundurki? Tak/Nie
17 a. Jeśli tak czy osoby uczące się kupują mundurek na własny koszt? Tak/Nie
17 b. Jaki jest koszt zakupu mundurka?
18. W jaki sposób uregulowano warunki korzystania z telefonów w szkole? Proszę o
zacytowanie odpowiedniego fragmentu ze statutu szkoły. Nie dotyczy.
19. Czy statut szkoły przewiduje rekwirowanie telefonu uczniowi/uczennicy, w
przypadku gdy uczeń/uczennica używa telefonu niezgodnie z przyjętymi warunkami?
Tak/Nie
20. Jeżeli tak, to w jaki sposób (gdzie) przechowywane są zarekwirowane telefony?
Jeżeli nie, proszę o wpisanie - nie dotyczy.
21. Jeżeli tak, kto może odebrać zarekwirowany telefon?
- rodzic/opiekun prawny
- uczeń/uczennica
- nie dotyczy
22. Czy uczniowie pełnoletni mogą samodzielnie usprawiedliwiać nieobecności lub/i
zwalniać się z lekcji? Tak/Nie/Nie dotyczy
BEZPIECZEŃSTWO
23. Czy uczniowie pełnoletni mają możliwość opuszczenia budynku szkoły w trakcie
zajęć/przerw lekcyjnych? Tak/Nie
24. Czy Państwa Szkoła zbiera od rodziców/opiekunów prawnych zgody na:
- wezwanie karetki pogotowia? Tak/Nie
- udzielenie dziecku pierwszej pomocy przedmedycznej? Tak/Nie
25. Czy drzwi ewakuacyjne w szkole są:
- zamknięte na klucz
- otwarte
26. Czy drzwi wejściowe do szkoły są na czas lekcji:
- zamykane na klucz i otwierane (w razie potrzeby) przez osobę dozorującą,
- otwarte
27. Czy szkoła prowadzi szczególny nadzór nad pomieszczeniami szkoły lub
terenem wokół szkoły w postaci monitoringu? Tak/Nie
27 a. Jeżeli tak, jakie punkty/pomieszczenia objęte są monitoringiem (można wybrać
kilka):
- korytarze (Tak/Nie)
- wnętrze szatni (Tak/Nie)
- teren wokół szkoły (Tak/Nie)
- inne (proszę wpisać jakie):
- nie dotyczy
ORGANY SZKOŁY
28. Czy w Państwa Placówce powołano Radę Szkoły? Tak/Nie
29. Czy w Państwa placówce powołano Radę Rodziców? Tak/Nie
30. Czy w Państwa Placówce zbierane są składki na działalność Rady Rodziców?
Tak/Nie/Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
31. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów i uczennic podpisują deklarację wpłaty
określonej kwoty środków na konto Rady Rodziców? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy
placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
32. Czy Rada Rodziców na początku danego roku szkolnego informuje społeczność
szkolną o sugerowanej wysokości składki na jej działalność? Tak/Nie//Nie dotyczy,
jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
33. Czy Rada Rodziców gromadzi zbierane środki na:
- indywidualnym koncie jednego z rodziców
- własnym koncie Rady
- rachunku/subkoncie utworzonym na koncie placówki
- nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
34. Czy Rada Rodziców publikuje/przedstawia społeczności szkolnej roczne
sprawozdania finansowe wydatków? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy placówką w
której nie tworzy się Rady Rodziców.
34 a. Jeżeli tak, proszę o przesłanie/załączenie ostatniego sprawozdania
finansowego Rady Rodziców Państwa placówki.
Sprawozdanie finansowe Rady Rodziców
za okres od 1.09.2022 do 31.08.2023r.
I .Konto bankowe i kasa / 31.08.2022/ 35.712,55
w tym Rada Rodziców 31.514,80
Sam. Szkolny 178,60
Darowizna 3.750,00
Ksero 269,15
Wpływy na konto Rady Rodziców/ od 01.09.2022-31.08.2023/
1.Fundusz –dobrowolna wpłata rodziców 2022/2023/do 31.08.2023 48.556,75
2.Wpłata na ksero 18.240,00
3.Adopcja na odległość 321,40
4. COMPENSA /szafki uczniowskie/ 2.000,00
5.RADPEC – darowizna bal dla dzieci/MOPS/ 1.000,00
6. Odsetki od depozytu 1,62
------------------------------------------------------------------------------------
Razem wpływy
70.119,77
Razem przychody 105.832,32
II. Wydatki z funduszu Rady Rodziców/ od 01.09.2022 do 31.08.2023r/
1.Inwestycje 11.720,32
a. zakup szafek uczniowskich 7.430,41
b. obsługa serwera,kamer 4.289,91
2. Promocja szkoły 1.089,54
a. rozp. roku szkolnego 336,71
b.organizacja dni otwartych 752,83
3. Pomoc socjalna 879,80
a. gabinet piel. zakup środków medycznych 879,80
4. Edukacja 5.373,08
a. udział konkursach szkol .nagrody 5.373,08
5.Wydatki bieżące 11.551,36
a. wyposażenie łazienek uczniowskich/papier toalet. mydło/, 8.631,74
b. art. papiernicze, pocztowe wyd. pozostałe 250,20
c. bank- prowizja 1.005,53
d. imprezy szkolne DEN Dz.Kobiet, Dz. Chł. 1.663,89
6. Obsługa kserokopiarek 16.452,29
7. Adopcja na odległość 500,00
8. Bal dla dzieci darowizna RADPEC 1.000,00
9. Szafki uczniowskie darowizna COMPENSA 2.000,00
Razem wydatki do 31.08.2023 50.566,39
III. Stan środków na dzień 31.08.2023 55.265,93
34 b. Jeżeli tak, czy sprawozdanie finansowe wydatków Rady Rodziców jest
publikowane na stronie internetowej szkoły lub w BIP szkoły? Tak/Nie /Nie dotyczy,
jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców.
35. Proszę podać przykładowe wydatki, finansowane w roku szkolnym 2023/24 przez
Radę Rodziców.
1. Udział w konkursach, nagrody dla uczniów,
2. Zakup szafek uczniowskich.
36. Proszę o podanie daty uchwalenia obowiązującego regulaminu Rady Rodziców.
11.04.2024 r.
37. Proszę o wpisanie “nie dotyczy” jeżeli w szkole nie tworzy się Rady Rodziców.
38. Proszę o podanie daty uchwalenia obowiązującego regulaminu Samorządu
Uczniowskiego. 12.09.2016 r.
39. Czy w Szkole uregulowano, jakie warunki musi spełnić uczeń/uczennica, by móc
kandydować do organów Samorządu Uczniowskiego? Tak/Nie
39 a. Jeżeli tak, to jakie to warunki?
Opinia wychowawcy klasy o kandydacie, zgoda rodziców kandydata, podpisy
popierające jego kandydaturę.
40. Czy w głosowaniu w wyborach do organów Samorządu Uczniowskiego biorą
udział nauczyciele i nauczycielki? Tak/Nie
41. Czy w latach 2021-2024 Samorząd Uczniowski przedstawiał Radzie
Pedagogicznej oraz Dyrekcji Szkoły wnioski i opinie dot. spraw szkoły? Tak/Nie
41 a. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpłynęło wniosków Samorządu
Uczniowskiego i w jakich sprawach.
Około 5. Są to:
Dni wolne szkoły, dzień wolny od pytania dla jubilata, akcje charytatywne w
sytuacjach losowych.
Jeżeli nie, proszę o wpisanie “nie dotyczy”.
41 b. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpłynęło opinii Samorządu Uczniowskiego i
w jakich sprawach. Jeżeli nie, proszę o wpisanie - nie dotyczy.
KADRY
42. Czy na dzień wpływu wniosku w Państwa placówce są obsadzone wszystkie
etaty zgodnie z zapotrzebowaniem? Tak/Nie
43. Jeśli nie, jakich stanowisk dotyczą wakaty w Państwa placówce i ile ich jest? 1
etat – język angielski, ½ etatu – chemia, ½ etatu – fizyka.
44. Czy w szkole zatrudniony jest psycholog/psycholożka? Tak/Nie
44 a. Jeśli tak w jakim wymiarze godzinowym? Pełny etat.
44 b. Jeśli tak, jakie posiada kwalifikacje w rozumieniu wykształcenia kierunkowego i
ukończonych kursów. Posiada wykształcenie zgodne do zajmowanego
stanowiska.
ADMINISTRACYJNE
45. Czy szkoła prowadzi BIP? Tak/Nie
46. Czy szkoła posiada skrzynkę ePUAP? Tak/Nie (dyrektor szkoły)
47. Ile osób realizowało obowiązek szkolny w roku szkolnym 2023/24 w Państwa
placówce? 921
48. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje religii? 533
49. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje etyki? 0
50. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje WDŻ? 0
ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ
51. Czy budynek Państwa szkoły przeszedł w ciągu ostatnich 5 lat
termomodernizację? Tak/Nie
52. Czy termomodernizacja budynku szkoły jest zaplanowana w najbliższych trzech
latach? Tak/Nie
53. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony we własne odnawialne źródła
energii? Tak/Nie
54. Czy w Państwa szkole monitoruje się jakość powietrza (tj. zainstalowano
specjalistyczne urządzenia monitorujące jakość powietrza wewnątrz budynku i/lub
wokół szkoły)? Tak/Nie
55. Czy Państwa szkoła posiada i korzysta z urządzeń odpowiadających za
oczyszczanie powietrza wewnątrz budynku? Tak/Nie
56. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony w urządzenia i rozwiązania
chłodzące (w przypadku fali upałów)? Tak/Nie
57. Czy w infrastrukturze wokół Państwa szkoły znajdują się instalacje bazujące na
przyrodzie, np.: ogród warzywny, ogród deszczowy, łąka kwietna, park kieszonkowy,
żywa altana? Tak/Nie
57 a. Jeżeli tak, to jakie?
58. Czy Państwa szkoła zapewnia opcję wyboru posiłków roślinnych w każdy dzień
(stołówka szkolna)?
- nie dotyczy (nasza szkoła nie zapewnia posiłków)
- tak, wegetariańskie
- tak, wegańskie
- tak, wegetariańskie i wegańskie
- nie
59. Jeżeli „tak”, czy opcja diety roślinnej wiąże się z inną odpłatnością?
- tak, wybór diety roślinnej wiąże się z dodatkową opłatą (cena jest wyższa)
- tak, za posiłki roślinne płaci się mniej
- nie, wybór diety nie wpływa na cenę za posiłek
- nie dotyczy (nasza szkoła nie zapewnia posiłków)
60. Czy szkoła zapewnia bezpłatnie środki menstruacyjne (np. podpaski, tampony)?
Tak/Nie (dostępne w gabinecie pielęgniarki szkolnej)
INNE
61. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów/uczennic biorą udział w wycieczkach
szkolnych w charakterze osób do pomocy w opiece nad grupą? Tak/Nie
62. Czy szkoła udostępnia uczniom i uczennicom szafki (w których mogą oni
przechowywać podręczniki i inne pomoce dydaktyczne)? Tak/Nie
63. Czy za dostęp do szafek pobierane są opłaty? Tak/Nie
Jeśli "tak" - to w jakiej kwocie?
64. Czy w Państwa Szkole uregulowano kwestie dotyczące przyjmowania
upominków i innych korzyści przez Dyrekcję, nauczycieli, nauczycielki i innych
pracowników Szkoły (np. polityka prezentowa, rejestr korzyści)? Tak/Nie 65. Czy
Szkoła prowadzi rejestr umów z podmiotami zewnętrznymi realizującymi usługi na
terenie placówki? Tak/Nie
66. Czy rejestr umów z podmiotami zewnętrznymi realizującymi usługi na terenie
placówki jest udostępniony na stronie szkoły lub w BIP? Tak/Nie/Nie dotyczy
67. Czy szkoła publikuje wizerunki osób uczących się na stronie internetowej?
Tak/Nie
68. Czy szkoła publikuje wizerunki osób uczących się w mediach
społecznościowych? Tak/Nie
69. Proszę o przesłanie wzoru zgody rodzica/opiekuna prawnego na wykorzystanie
wizerunku dziecka, który jest stosowany w Państwa Szkole.