- Szkoła jest nasza
- Szkoła jest nasza #705
Szkoła jest nasza #705
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
2 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Otwarte |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
ankieta przez SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 IM. RYSZARDA PERYTA W ZIELONEJ GÓRZE
Ocena LLM: A) email jest odpowiedzią z SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 IM. RYSZARDA PERYTA W ZIELONEJ GÓRZE i zawiera odpowiedzi na pytania z
wniosku o informację publiczną.Załączniki
- finanse_Rada_Rodziców.pdf
- Ankieta_Informacja_publiczna.pdf
RADA RODZICOW
przy Zespole Edukacyjnym nr 11
im. Ryszarda Peryta
w Zielonej Górze, ul. Kingi 1
Zestawienie wpływów i wydatków budżetu Rady Rodziców przy ZE nr 11
w Zielonej Górze w latach 2022/2024
Rok Wpływ Wydatek
gru.22 200,00
lis.22 2262,00
paź.22 1450,00
wrz.22 1089,83
suma 5001,83
gru.23 5890,53 175,83
lis.23 50,00
paź.23 1964,6 306,5
wrz.23
sie.23
lip.23
cze.23 655,00 504,00
maj.23 500,00
kwi.23 200,00 4000,00
mar.23 3755,00 2050,00
lut.23 50,00
sty.23 100,00
suma 13165,13
sty.24 1420,53
lut.24 50,00
mar.24 620,00 7500,00
kwi.24 50,00
maj.24 50,00
cze.24
cze.24 1168,73
suma 33192,62 16651,06
OCENIANIE
1. Czy korzystają Państwo z dziennika elektronicznego? Tak/
1 a. Jeśli tak, to z jakiego?
- Vulcan
2. Czy sposób oceniania wewnątrzszkolnego, ustalony w statucie w Państwa placówce przewiduje
stosowanie średniej ważonej? Tak
3. Czy do konkretnych ocen bieżących przypisuje się wagi? Tak/
3 a. Jeśli tak, to jakie kategorie wag (np. sprawdzian, odpowiedź ustna, praca domowa,
itp.) funkcjonują w Państwa szkole oraz jakie przypisano do nich wagi?
Praca klasowa/sprawdzian, projekt 3
Kartkówka/odp. ustna, pisemna/ karta pracy, wypracowanie 2
Praca bieżąca, aktywność 1
4. Czy w Państwa placówce oceny śródroczne/końcowe ustala się na podstawie lub z
uwzględnieniem średniej arytmetycznej z ocen bieżących? Nie
5. Czy w klasach I-III (dot. szkół podstawowych) w Państwa placówce ocenami bieżącymi (w
codziennej praktyce dydaktyczno-diagnostycznej) są oceny wyrażone cyfrą (od 1 do 6)? Tak, w
klasie 3, W klasie I i II ocena osiągnięć uczniów ma charakter diagnostyczno-informacyjny i
wyrażana jest za pomocą znaków ikonograficznych, przełożonych na odpowiednią ilość punktów
do zapisu w dzienniku.
6. Czy zgodnie z przyjętym wewnątrzszkolnym ocenianiem umocowanym w statucie szkoły
przewiduje się ocenę niedostateczną:
- za określoną liczbę tzw. "nieprzygotowań" do lekcji? Nie
- za brak pracy domowej? Nie
- za nieobecność na sprawdzianie/kartkówce? Nie
7. Czy zgodnie z przyjętym wewnątrzszkolnym ocenianiem, umocowanym w statucie szkoły,
przewiduje się określony czas (w tygodniach/dniach) w jakim osoba ucząca się może poprawić
daną ocenę bieżącą? Tak
8. W jaki sposób statut szkolny definiuje wymagania edukacyjne na ocenę celującą? Proszę o
zacytowanie treści odpowiedniego artykułu/paragrafu.
1. Ocenę celującą otrzymuje uczeń, który:
1) prezentuje wysoki poziom opanowania wiedzy i umiejętności przedmiotowych, określony programem nauczania;
2) samodzielnie i twórczo rozwija własne uzdolnienia;
3) biegle posługuje się zdobytymi wiadomościami w programie nauczania danej klasy, proponuje rozwiązania nietypowe;
4) stosuje posiadaną wiedzę i umiejętności rozwiązując zadania i problemy w nowych sytuacjach;
5) osiąga sukcesy w konkursach przedmiotowych, zawodach sportowych lub posiada inne porównywalne osiągnięcia.
ZASADY W SZKOLE I OCENIANIE ZACHOWANIA
9. Czy ocenianie zachowania w Państwa placówce oparte jest o system punktowej oceny? Nie
10. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz farbowania włosów przez osoby uczące się? Nie
10 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
11. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz malowania paznokci przez osoby uczące się (lub
istnieją regulacje dotyczące koloru paznokci)? Nie
11 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
12. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz makijażu przez osoby uczące się? Tak/Nie
12 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Nie/Nie dotyczy
13. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz noszenia biżuterii przez osoby uczące się? Nie
13 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
14. Jakie konsekwencje przewiduje się wobec osób nieprzestrzegających zasad (wymienionych w
punktach 10-13):
- nie regulujemy kwestii dot. farbowania włosów, malowania paznokci, noszenia biżuterii lub/i
makijażu przez osoby uczące się w naszej szkole
15. Czy statut szkoły określa zasady ubierania się osób uczących się na terenie szkoły? Nie
16. Jeśli tak, proszę o przywołanie/zacytowanie tego zapisu ze statutu szkoły. Jeżeli nie, proszę o
wpisanie „nie dotyczy”.
17. Czy w szkole obowiązują mundurki? Nie
17 a. Jeśli tak czy osoby uczące się kupują mundurek na własny koszt? Tak/Nie
17 b. Jaki jest koszt zakupu mundurka?
18. W jaki sposób uregulowano warunki korzystania z telefonów w szkole? Proszę o zacytowanie
odpowiedniego fragmentu ze statutu szkoły.
1) przestrzegania zasad używania telefonów komórkowych w Szkole:
a) w Szkole obowiązuje zakaz używania telefonów komórkowych i innych przenośnych urządzeń multimedialnych przez
uczniów,
b) w momencie wejścia do szkoły telefony winny być wyłączone;
c) uczeń może włączyć urządzenie dopiero po opuszczeniu budynku (po zakończeniu zajęć);
d) w uzasadnionych sytuacjach, po uzyskaniu zgody nauczyciela, uczeń może skontaktować się z rodzicami;
e) do kontaktu służy przede wszystkim telefon szkolny;
f)
jeśli uczeń nie zastosuje się do powyższej zasady, nauczyciel ma prawo zażądać, aby uczeń udał się z nim do
sekretariatu Szkoły i tam zdeponował wyłączone urządzenie;
g) do odebrania mienia z sekretariatu upoważniony jest wyłącznie rodzic ucznia.
19. Czy statut szkoły przewiduje rekwirowanie telefonu uczniowi/uczennicy, w przypadku gdy
uczeń/uczennica używa telefonu niezgodnie z przyjętymi warunkami? Uczeń deponuje w
sekretariacie szkoły
20. Jeżeli tak, to w jaki sposób (gdzie) przechowywane są zarekwirowane telefony?
zdeponowany telefon przechowywany jest w sejfie.
21. Jeżeli tak, kto może odebrać zarekwirowany telefon?
- rodzic/opiekun prawny
22. Czy uczniowie pełnoletni mogą samodzielnie usprawiedliwiać nieobecności lub/i zwalniać się z
lekcji? Nie dotyczy
BEZPIECZEŃSTWO
23. Czy uczniowie pełnoletni mają możliwość opuszczenia budynku szkoły w trakcie zajęć/przerw
lekcyjnych? Nie dotyczy
24. Czy Państwa Szkoła zbiera od rodziców/opiekunów prawnych zgody na:
- wezwanie karetki pogotowia? Nie
- udzielenie dziecku pierwszej pomocy przedmedycznej? Nie
25. Czy drzwi ewakuacyjne w szkole są:
- otwarte
26. Czy drzwi wejściowe do szkoły są na czas lekcji:
- otwarte
27. Czy szkoła prowadzi szczególny nadzór nad pomieszczeniami szkoły lub terenem wokół
szkoły w postaci monitoringu? Tak
27 a. Jeżeli tak, jakie punkty/pomieszczenia objęte są monitoringiem (można wybrać kilka):
- korytarze Tak
- wnętrze szatni Tak
- teren wokół szkoły Tak
- inne (proszę wpisać jakie):
- nie dotyczy
ORGANY SZKOŁY
28. Czy w Państwa Placówce powołano Radę Szkoły? Nie
29. Czy w Państwa placówce powołano Radę Rodziców? Tak
30. Czy w Państwa Placówce zbierane są składki na działalność Rady Rodziców? Tak
31. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów i uczennic podpisują deklarację wpłaty określonej
kwoty środków na konto Rady Rodziców? Nie
32. Czy Rada Rodziców na początku danego roku szkolnego informuje społeczność szkolną o
sugerowanej wysokości składki na jej działalność? Tak
33. Czy Rada Rodziców gromadzi zbierane środki na:
- własnym koncie Rady
34. Czy Rada Rodziców publikuje/przedstawia społeczności szkolnej roczne sprawozdania
finansowe wydatków? Tak - na posiedzeniu Rady Rodziców
34 a. Jeżeli tak, proszę o przesłanie/załączenie ostatniego sprawozdania finansowego Rady
Rodziców Państwa placówki.
załączony do maila
34 b. Jeżeli tak, czy sprawozdanie finansowe wydatków Rady Rodziców jest publikowane na
stronie internetowej szkoły lub w BIP szkoły? Nie
35. Proszę podać przykładowe wydatki, finansowane w roku szkolnym 2023/24 przez Radę
Rodziców.
Warsztaty myślenia wizualnego dla wszystkich uczniów i nauczycieli
Zakup i montaż sprzętu sportowego
Upominki dla absolwentów i pierwszaków
36. Proszę o podanie daty uchwalenia obowiązującego regulaminu Rady Rodziców. Październik
2024
37. Proszę o wpisanie “nie dotyczy” jeżeli w szkole nie tworzy się Rady Rodziców.
38. Proszę o podanie daty uchwalenia obowiązującego regulaminu Samorządu Uczniowskiego.
Wrzesień 2018
39. Czy w Szkole uregulowano, jakie warunki musi spełnić uczeń/uczennica, by móc kandydować
do organów Samorządu Uczniowskiego? Tak/Nie
39 a. Jeżeli tak, to jakie to warunki?
40. Czy w głosowaniu w wyborach do organów Samorządu Uczniowskiego biorą udział
nauczyciele i nauczycielki? Nie
41. Czy w latach 2021-2024 Samorząd Uczniowski przedstawiał Radzie Pedagogicznej oraz
Dyrekcji Szkoły wnioski i opinie dot. spraw szkoły? TAK
41 a. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpłynęło wniosków Samorządu Uczniowskiego i w jakich
sprawach. Wniosek o instalację sprzętu sportowego na boisku - zrealizowany
41 b. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpłynęło opinii Samorządu Uczniowskiego i w jakich
sprawach. nie dotyczy.
KADRY
42. Czy na dzień wpływu wniosku w Państwa placówce są obsadzone wszystkie etaty zgodnie z
zapotrzebowaniem? NIE
43. Jeśli nie, jakich stanowisk dotyczą wakaty w Państwa placówce i ile ich jest?
1 wakat ETYKA
44. Czy w szkole zatrudniony jest psycholog/psycholożka? Tak
44 a. Jeśli tak w jakim wymiarze godzinowym? 1 etat – 20 godzin
44 b. Jeśli tak, jakie posiada kwalifikacje w rozumieniu wykształcenia kierunkowego i ukończonych
kursów. Psychologia szkolna
ADMINISTRACYJNE
45. Czy szkoła prowadzi BIP? Tak
46. Czy szkoła posiada skrzynkę ePUAP? Nie
47. Ile osób realizowało obowiązek szkolny w roku szkolnym 2023/24 w Państwa placówce?
409
48. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje religii? Ok 200
49. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje etyki? 0
50. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje WDŻ? Ok 200
ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ
51. Czy budynek Państwa szkoły przeszedł w ciągu ostatnich 5 lat termomodernizację? Nie
52. Czy termomodernizacja budynku szkoły jest zaplanowana w najbliższych trzech latach? Nie
53. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony we własne odnawialne źródła energii? Nie
54. Czy w Państwa szkole monitoruje się jakość powietrza (tj. zainstalowano specjalistyczne
urządzenia monitorujące jakość powietrza wewnątrz budynku i/lub wokół szkoły)? Nie
55. Czy Państwa szkoła posiada i korzysta z urządzeń odpowiadających za oczyszczanie
powietrza wewnątrz budynku? Nie
56. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony w urządzenia i rozwiązania chłodzące (w
przypadku fali upałów)? Tak częściowo
57. Czy w infrastrukturze wokół Państwa szkoły znajdują się instalacje bazujące na przyrodzie,
np.: ogród warzywny, ogród deszczowy, łąka kwietna, park kieszonkowy, żywa altana? Nie
57 a. Jeżeli tak, to jakie?
58. Czy Państwa szkoła zapewnia opcję wyboru posiłków roślinnych w każdy dzień (stołówka
szkolna)?
- nie
59. Jeżeli „tak”, czy opcja diety roślinnej wiąże się z inną odpłatnością?
- tak, wybór diety roślinnej wiąże się z dodatkową opłatą (cena jest wyższa)
- tak, za posiłki roślinne płaci się mniej
- nie, wybór diety nie wpływa na cenę za posiłek
- nie dotyczy (nasza szkoła nie zapewnia posiłków)
60. Czy szkoła zapewnia bezpłatnie środki menstruacyjne (np. podpaski, tampony)? Nie
INNE
61. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów/uczennic biorą udział w wycieczkach szkolnych w
charakterze osób do pomocy w opiece nad grupą? Nie
62. Czy szkoła udostępnia uczniom i uczennicom szafki (w których mogą oni przechowywać
podręczniki i inne pomoce dydaktyczne)? Tak
63. Czy za dostęp do szafek pobierane są opłaty? Tak
Jeśli "tak" - to w jakiej kwocie? 10 zł za kluczyk/rocznie
64. Czy w Państwa Szkole uregulowano kwestie dotyczące przyjmowania upominków i innych
korzyści przez Dyrekcję, nauczycieli, nauczycielki i innych pracowników Szkoły (np. polityka
prezentowa, rejestr korzyści)? Nie
65. Czy Szkoła prowadzi rejestr umów z podmiotami zewnętrznymi realizującymi usługi na terenie
placówki? Nie
66. Czy rejestr umów z podmiotami zewnętrznymi realizującymi usługi na terenie placówki jest
udostępniony na stronie szkoły lub w BIP? Nie
67. Czy szkoła publikuje wizerunki osób uczących się na stronie internetowej? Nie
68. Czy szkoła publikuje wizerunki osób uczących się w mediach społecznościowych? Nie
69. Proszę o przesłanie wzoru zgody rodzica/opiekuna prawnego na wykorzystanie wizerunku
dziecka, który jest stosowany w Państwa Szkole.
70. Czy w Państwa Szkole utworzono Szkolny Budżet Obywatelski/Szkolny Budżet
Partycypacyjny? Nie
70 a. Jeżeli tak, jaką kwotę w roku szkolnym 2023/2024 przeznaczono na realizację Szkolnego
Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego? “nie dotyczy”.
70 b. Jeżeli tak, jakie działania zrealizowano w ramach Szkolnego Budżetu
Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego w Państwa Szkole? “nie dotyczy”.