- Szkoła jest nasza
- Szkoła jest nasza #788
Szkoła jest nasza #788
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
3 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Otwarte |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Przeczytano: Wniosek o informację DOPAMINA LAB przez SZKOŁA PODSTAWOWA NR 18 IM. GEN. JÓZEFA BEMA
Ocena LLM: Kategoryzacja AI została pominięta dla listu z automatyczną odpowiedzią. -
odpowiedzi na pytania Szkoła Podstawowa nr 18 w SZCZECINIE przez SZKOŁA PODSTAWOWA NR 18 IM. GEN. JÓZEFA BEMA
Ocena LLM: A) email jest odpowiedzią z SZKOŁA PODSTAWOWA NR 18 IM. GEN. JÓZEFA BEMA i zawiera odpowiedzi na pytania z
wniosku o informację publiczną.Załączniki
- OCENIANIE.docx
OCENIANIE
1. Czy korzystają Państwo z dziennika elektronicznego? Tak/Nie
1 a. Jeśli tak, to z jakiego?
- Librus
- Vulcan
- inne (jakie?)
2. Czy sposób oceniania wewnątrzszkolnego, ustalony w statucie w Państwa placówce przewiduje stosowanie średniej ważonej? Tak/Nie
3. Czy do konkretnych ocen bieżących przypisuje się wagi? Tak/Nie
3 a. Jeśli tak, to jakie kategorie wag (np. sprawdzian, odpowiedź ustna, praca domowa, itp.) funkcjonują w Państwa szkole oraz jakie przypisano do nich wagi?
4. Czy w Państwa placówce oceny śródroczne/końcowe ustala się na podstawie lub z uwzględnieniem średniej arytmetycznej z ocen bieżących? Tak/Nie
5. Czy w klasach I-III (dot. szkół podstawowych) w Państwa placówce ocenami bieżącymi (w codziennej praktyce dydaktyczno-diagnostycznej) są oceny wyrażone cyfrą (od 1 do 6)? Tak/Nie/Nie dotyczy
6. Czy zgodnie z przyjętym wewnątrzszkolnym ocenianiem umocowanym w statucie szkoły przewiduje się ocenę niedostateczną:
- za określoną liczbę tzw. "nieprzygotowań" do lekcji? Tak/Nie
- za brak pracy domowej? Tak/Nie
- za nieobecność na sprawdzianie/kartkówce? Tak/Nie
7. Czy zgodnie z przyjętym wewnątrzszkolnym ocenianiem, umocowanym w statucie szkoły, przewiduje się określony czas (w tygodniach/dniach) w jakim osoba ucząca się może poprawić daną ocenę bieżącą? Tak/Nie
8. W jaki sposób statut szkolny definiuje wymagania edukacyjne na ocenę celującą? Proszę o zacytowanie treści odpowiedniego artykułu/paragrafu.
DZIAŁ XII
OCENIANIE WEWNĄTRZSZKOLNE
Rozdział 1
Ogólne zasady oceniania
§ 150. 1. Szkoła określa zasady systemu oceniania i klasyfikowania według aktualnie
obowiązującego w tym zakresie rozporządzenia Ministerstwa Edukacji i Nauki.
2. Ocenianie osiągnięć i zachowania ucznia odbywa się w ramach oceniania
wewnątrzszkolnego, które ma na celu:
1) sprawdzenie wiadomości, umiejętności i osiągnięć edukacyjnych ucznia;
2) poinformowanie ucznia o poziomie jego osiągnięć edukacyjnych i jego
zachowaniu oraz o postępach w tym zakresie;
3) udzielanie uczniowi pomocy w nauce poprzez przekazanie mu informacji o tym,
co zrobił dobrze i jak powinien się dalej uczyć;
4) motywowanie ucznia do dalszych postępów w nauce i zachowaniu;
5) dostarczanie rodzicom i nauczycielom informacji o postępach i trudnościach w
nauce i zachowaniu ucznia oraz o szczególnych uzdolnieniach;
6) rozpoznanie stopnia respektowania przez uczniów zasad obowiązujących w
szkole, norm etycznych oraz obowiązków ucznia określonych w statucie;
7) umożliwienie nauczycielom doskonalenia organizacji i metod pracy dydaktyczno-
wychowawczej.
3. Ocenianie wewnątrzszkolne obejmuje:
1) sformułowanie przez nauczycieli jasno określonych i jawnych wymagań na oceny
z poszczególnych przedmiotów, z uwzględnieniem zindywidualizowanych wymagań
wobec uczniów objętych pomocą psychologiczno- pedagogiczną w szkole;
2) ustalenie kryteriów oceniania zachowania;
3) bieżące ocenianie i śródroczne klasyfikowanie, według skali i w formach
przyjętych w niniejszym statucie;
4) ustalenie oceny śródrocznej i rocznej z uwzględnieniem wagi poszczególnych
ocen cząstkowych otrzymywanych przez ucznia w ciągu semestru;
5) ustalanie śródrocznych i rocznych ocen klasyfikacyjnych z zajęć edukacyjnych i
zachowania;
6) przeprowadzanie egzaminów klasyfikacyjnych i egzaminów poprawkowych;
7) przekazywanie rodzicom informacji o postępach i trudnościach ucznia w nauce,
zachowaniu ucznia oraz jego szczególnych uzdolnieniach.
4. Ocenianie ucznia z religii i etyki odbywa się zgodnie z odrębnymi przepisami.
5. Ocenianie zachowania ucznia polega na rozpoznaniu przez wychowawcę oddziału,
nauczycieli oraz uczniów danego oddziału stopnia respektowania przez ucznia zasad
współżycia społecznego i norm etycznych oraz obowiązków ucznia określonych w
Statucie Szkoły.
Rozdział 2
Obowiązki nauczycieli w procesie oceniania uczniów
§ 151.1. Nauczyciele poszczególnych przedmiotów mogą opracować Przedmiotowy System
Oceniania (PSO), które nie może być sprzeczny z przepisami Wewnątrzszkolnego Systemu
Oceniania, a ma na celu uszczegółowienie kryteriów ocen oraz innych zasad pracy na lekcji
z uwzględnieniem specyfiki przedmiotu.
2. Nauczyciele na początku roku szkolnego informują uczniów i rodziców/opiekunów
prawnych o:
1) wymaganiach edukacyjnych niezbędnych do otrzymania przez ucznia
poszczególnych śródrocznych i rocznych ocen klasyfikacyjnych z zajęć
edukacyjnych wynikających z realizowanego przez siebie programu nauczania;
2) sposobach sprawdzania osiągnięć edukacyjnych uczniów;
3) warunkach i trybie otrzymania wyższej niż przewidywana rocznej oceny z zajęć
edukacyjnych.;
4) sposobie udostępniania uczniom i rodzicom sprawdzonych i ocenionych
prac pisemnych oraz dokumentacji dotyczącej egzaminu klasyfikacyjnego,
egzaminu poprawkowego, sprawdzianu wiadomości i umiejętności;
5) warunkach i sposobie oraz kryteriach oceniania zachowania, warunkach
i trybie otrzymania wyższej niż przewidywana oceny klasyfikacyjnej zachowania.
3. Wychowawca oddziału na początku każdego roku szkolnego informuje uczniów i ich
rodziców/opiekunów prawnych o warunkach i sposobie oraz kryteriach oceniania
zachowania, a także warunkach i trybie otrzymania wyższej niż przewidywana rocznej
oceny klasyfikacyjnej zachowania.
4. Nauczyciel jest zobowiązany dostosować wymagania edukacyjne do indywidualnych
potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych ucznia:
1) posiadającego orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego;
2) posiadającego orzeczenie o potrzebie indywidualnego nauczania;
3) posiadającego opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym poradni
specjalistycznej, o specyficznych trudnościach w uczeniu się lub inną opinię
poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym poradni specjalistycznej,
wskazującą na potrzebę̨ takiego dostosowania;
4) nieposiadającego orzeczenia lub opinii wymienionych w pkt 1–3, który jest
objęty pomocą̨ psychologiczno-pedagogiczną;
5) posiadającego opinię lekarza o ograniczonych możliwościach wykonywania
przez ucznia określonych ćwiczeń́ fizycznych na zajęciach wychowania
fizycznego.
ZASADY W SZKOLE I OCENIANIE ZACHOWANIA
9. Czy ocenianie zachowania w Państwa placówce oparte jest o system punktowej oceny? Tak/Nie
10. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz farbowania włosów przez osoby uczące się? Tak/Nie
10 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
11. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz malowania paznokci przez osoby uczące się (lub istnieją regulacje dotyczące koloru paznokci)? Tak/Nie
11 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
12. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz makijażu przez osoby uczące się? Tak/Nie
12 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
13. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz noszenia biżuterii przez osoby uczące się? Tak/Nie
13 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
14. Jakie konsekwencje przewiduje się wobec osób nieprzestrzegających zasad (wymienionych w punktach 10-13):
- punkty ujemne z zachowania
- upomnienie nauczyciela/nauczycielki
- upomnienie dyrektora/dyrektorki
- nagana
- nie regulujemy kwestii dot. farbowania włosów, malowania paznokci, noszenia biżuterii lub/i makijażu przez osoby uczące się w naszej szkole
- inne (jakie?)
15. Czy statut szkoły określa zasady ubierania się osób uczących się na terenie szkoły? Tak/Nie
16. Jeśli tak, proszę o przywołanie/zacytowanie tego zapisu ze statutu szkoły. Jeżeli nie, proszę o wpisanie „nie dotyczy”.
Rozdział 3
Strój szkolny
§ 143. 1. Uczeń jest zobowiązany do przestrzegania poniższych obowiązków w zakresie zasad
ubierania się na terenie szkoły.
2. W szkole obowiązuje strój: codzienny, sportowy i galowy.
3. Codzienny strój ucznia powinien być zgodny z ogólnie przyjętymi normami społecznymi, z
zastrzeżeniem, że niedozwolone jest noszenie stroju zawierającego elementy nawołujące do
nienawiści, przemocy, dyskryminujące lub sprzeczne z prawem bądź stwarzające zagrożenie
dla bezpieczeństwa innych uczniów, nauczycieli lub pracowników szkoły.
4. Codzienny strój nie może eksponować odkrytych pleców, brzucha, głębokich dekoltów.
5. Podczas lekcji wychowania fizycznego oraz zajęć sportowych obowiązuje zmiana
obuwia i stroju na strój sportowy; strój sportowy ucznia to: sportowa biała(?) koszulka i
spodenki sportowe lub dres i obuwie sportowe; włosy długie lub półdługie powinny być
związane, biżuterię zagrażającą bezpieczeństwu ćwiczącego oraz osób współćwiczących
należy ściągnąć; paznokcie krótkie, takie które nie zagrażają bezpieczeństwu
ćwiczącego oraz współćwiczących.
6. Podczas uroczystości wynikających z ceremoniału szkolnego oraz imprez
okolicznościowych, ucznia obowiązuje strój galowy: granatowa lub czarna spódnica lub
spodnie wizytowe, biała bluzka lub koszula
17. Czy w szkole obowiązują mundurki? Tak/Nie
17 a. Jeśli tak czy osoby uczące się kupują mundurek na własny koszt? Tak/Nie
17 b. Jaki jest koszt zakupu mundurka?
18. W jaki sposób uregulowano warunki korzystania z telefonów w szkole? Proszę o zacytowanie odpowiedniego fragmentu ze statutu szkoły.
Rozdział 4
Zasady korzystania z telefonów komórkowych i innych urządzeń elektronicznych
§144. 1. Uczeń na odpowiedzialność swoją i rodziców lub prawnych opiekunów przynosi
do szkoły telefon komórkowy lub inne urządzenia elektroniczne
2. Szkoła nie ponosi odpowiedzialności za zaginięcie lub zniszczenie tego rodzaju sprzętu.
3. Uczniowie są zobowiązani do przestrzegania obowiązków w zakresie przestrzegania
warunków wnoszenia i korzystania z telefonów komórkowych i innych urządzeń
elektronicznych na terenie szkoły określonych w niniejszym paragrafie.
4. Na terenie szkoły można korzystać z telefonów komórkowych i innych urządzeń
elektronicznych, z zastrzeżeniem, że korzystanie z nich w czasie zajęć edukacyjnych może
odbywać się tylko za zgodą nauczyciela lub innej osoby prowadzącej zajęcia.
5. Korzystanie na terenie szkoły z telefonów komórkowych i innych urządzeń
elektronicznych powinno odbywać się z poszanowaniem zasad współżycia społecznego,
w tym szczególności prawa do prywatności uczniów, nauczycieli oraz pracowników
szkoły i prawa do niezakłóconego przebywania na terenie szkoły.
7. Poza zajęciami edukacyjnymi (przerwy, czas przed i po zajęciach) telefon może być
używany w trybie „milczy” w wyznaczonych i oznaczonych do tego celu miejscach.
8. Nagrywanie dźwięku i obrazu za pomocą telefonu jest możliwe jedynie w czasie lekcji
za zgodą nauczyciela prowadzącego zajęcia oraz rodziców nagrywanego.
9. W razie konieczności skontaktowania się z rodzicami, czy omówienia ważnej sprawy
uczeń ma obowiązek zwrócić się do nauczyciela z prośbą o pozwolenie na włączenie
telefonu lub może skorzystać z telefonu szkolnego znajdującego się w sekretariacie szkoły.
10. W przypadku łamania przez ucznia regulaminu na lekcjach lub na terenie szkoły
odnotowuje ten fakt w dzienniku elektronicznym (Librus).
11. Zakaz korzystania z telefonów komórkowych do celów prywatnych obowiązuje także
nauczycieli i innych pracowników szkoły podczas zajęć edukacyjnych, narad i posiedzeń
Rady Pedagogicznej ( nie dotyczy to sytuacji, gdy nauczyciel spodziewa się ważnej
rozmowy telefonicznej dotyczącej sprawy służbowej, sprawdzania listy obecności,
wpisywania ocen).
12. W przypadku naruszenia zasad korzystania z telefonów komórkowych przez
nauczycieli i pracowników szkoły Dyrektor udziela upomnienia.
19. Czy statut szkoły przewiduje rekwirowanie telefonu uczniowi/uczennicy, w przypadku gdy uczeń/uczennica używa telefonu niezgodnie z przyjętymi warunkami? Tak/Nie
20. Jeżeli tak, to w jaki sposób (gdzie) przechowywane są zarekwirowane telefony?
Jeżeli nie, proszę o wpisanie “nie dotyczy”
21. Jeżeli tak, kto może odebrać zarekwirowany telefon?
- rodzic/opiekun prawny
- uczeń/uczennica
- nie dotyczy
22. Czy uczniowie pełnoletni mogą samodzielnie usprawiedliwiać nieobecności lub/i zwalniać się z lekcji? Tak/Nie/Nie dotyczy
BEZPIECZEŃSTWO
23. Czy uczniowie pełnoletni mają możliwość opuszczenia budynku szkoły w trakcie zajęć/przerw lekcyjnych? Tak/Nie NIE DOTYCZY
24. Czy Państwa Szkoła zbiera od rodziców/opiekunów prawnych zgody na:
- wezwanie karetki pogotowia? Tak/Nie
- udzielenie dziecku pierwszej pomocy przedmedycznej? Tak/Nie
25. Czy drzwi ewakuacyjne w szkole są:
- zamknięte na klucz
- otwarte
26. Czy drzwi wejściowe do szkoły są na czas lekcji:
- zamykane na klucz i otwierane (w razie potrzeby) przez osobę dozorującą,
- otwarte
27. Czy szkoła prowadzi szczególny nadzór nad pomieszczeniami szkoły lub terenem wokół szkoły w postaci monitoringu? Tak/Nie
27 a. Jeżeli tak, jakie punkty/pomieszczenia objęte są monitoringiem (można wybrać kilka):
- korytarze (Tak/Nie)
- wnętrze szatni (Tak/Nie)
- teren wokół szkoły (Tak/Nie)
- inne (proszę wpisać jakie): przy wejściu głównym do Szkoły
- nie dotyczy
ORGANY SZKOŁY
28. Czy w Państwa Placówce powołano Radę Szkoły? Tak/Nie
29. Czy w Państwa placówce powołano Radę Rodziców? Tak/Nie
30. Czy w Państwa Placówce zbierane są składki na działalność Rady Rodziców? Tak/Nie/Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
31. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów i uczennic podpisują deklarację wpłaty określonej kwoty środków na konto Rady Rodziców? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
32. Czy Rada Rodziców na początku danego roku szkolnego informuje społeczność szkolną o sugerowanej wysokości składki na jej działalność? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
33. Czy Rada Rodziców gromadzi zbierane środki na:
- indywidualnym koncie jednego z rodziców
- własnym koncie Rady
- rachunku/subkoncie utworzonym na koncie placówki
- nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
34. Czy Rada Rodziców publikuje/przedstawia społeczności szkolnej roczne sprawozdania finansowe wydatków? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców.
34 a. Jeżeli tak, proszę o przesłanie/załączenie ostatniego sprawozdania finansowego Rady Rodziców Państwa placówki.
34 b. Jeżeli tak, czy sprawozdanie finansowe wydatków Rady Rodziców jest publikowane na stronie internetowej szkoły lub w BIP szkoły? Tak/Nie /Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców.
35. Proszę podać przykładowe wydatki, finansowane w roku szkolnym 2023/24 przez Radę Rodziców.-Nagrody w konkursach szkolnych
36. Proszę o podanie daty uchwalenia obowiązującego regulaminu Rady Rodziców.
37. Proszę o wpisanie “nie dotyczy” jeżeli w szkole nie tworzy się Rady Rodziców.
38. Proszę o podanie daty uchwalenia obowiązującego regulaminu Samorządu Uczniowskiego.
39. Czy w Szkole uregulowano, jakie warunki musi spełnić uczeń/uczennica, by móc kandydować do organów Samorządu Uczniowskiego? Tak/Nie
39 a. Jeżeli tak, to jakie to warunki?
1. Wymogi formalne kandydata
1.1. Bierne prawo wyborcze posiadają uczniowie kl. IV-VI, którzy powinni:
a. Posiadać przynajmniej dobrą ocenę ze sprawowania;
b. Legitymować się średnią ocen 4.0 i wyżej;
c. Wyróżniać się zdyscyplinowaniem i wysoką kulturą osobistą.
1.2. Do Rady może kandydować każdy uczeń, spełniający wymogi formalne.
1.3. Zgłoszenie powinno zawierać imię i nazwisko kandydata oraz jego pisemną zgodę na kandydowanie.
1.4. Przedstawiciele Rad Klasowych również mogą kandydować do Rady Samorządu Uczniowskiego.
1.5. Termin zgłoszenia określa Kalendarium Wyborcze.
40. Czy w głosowaniu w wyborach do organów Samorządu Uczniowskiego biorą udział nauczyciele i nauczycielki? Tak/Nie
41. Czy w latach 2021-2024 Samorząd Uczniowski przedstawiał Radzie Pedagogicznej oraz Dyrekcji Szkoły wnioski i opinie dot. spraw szkoły? Tak/Nie
41 a. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpłynęło wniosków Samorządu Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie, proszę o wpisanie “nie dotyczy”.
41 b. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpłynęło opinii Samorządu Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie, proszę o wpisanie “nie dotyczy”.
KADRY
42. Czy na dzień wpływu wniosku w Państwa placówce są obsadzone wszystkie etaty zgodnie z zapotrzebowaniem? Tak/Nie
43. Jeśli nie, jakich stanowisk dotyczą wakaty w Państwa placówce i ile ich jest?
3 WAKATY: Wicedyrektor, sprzątaczka, kucharz
44. Czy w szkole zatrudniony jest psycholog/psycholożka? Tak/Nie
44 a. Jeśli tak w jakim wymiarze godzinowym? 22/22
44 b. Jeśli tak, jakie posiada kwalifikacje w rozumieniu wykształcenia kierunkowego i ukończonych kursów.- Dyplom ukończenia jednolitych studiów magisterskich na Uniwersytecie Szczecińskim w specjalności psychologia kliniczna.
ADMINISTRACYJNE
45. Czy szkoła prowadzi BIP? Tak/Nie
46. Czy szkoła posiada skrzynkę ePUAP? Tak/Nie
47. Ile osób realizowało obowiązek szkolny w roku szkolnym 2023/24 w Państwa placówce? 508
48. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje religii? - 336
49. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje etyki? - 0
50. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje WDŻ? - 93
ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ
51. Czy budynek Państwa szkoły przeszedł w ciągu ostatnich 5 lat termomodernizację? Tak/Nie
52. Czy termomodernizacja budynku szkoły jest zaplanowana w najbliższych trzech latach? Tak/Nie
53. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony we własne odnawialne źródła energii? Tak/Nie
54. Czy w Państwa szkole monitoruje się jakość powietrza (tj. zainstalowano specjalistyczne urządzenia monitorujące jakość powietrza wewnątrz budynku i/lub wokół szkoły)? Tak/Nie
55. Czy Państwa szkoła posiada i korzysta z urządzeń odpowiadających za oczyszczanie powietrza wewnątrz budynku? Tak/Nie
56. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony w urządzenia i rozwiązania chłodzące (w przypadku fali upałów)? Tak/Nie
57. Czy w infrastrukturze wokół Państwa szkoły znajdują się instalacje bazujące na przyrodzie, np.: ogród warzywny, ogród deszczowy, łąka kwietna, park kieszonkowy, żywa altana? Tak/Nie
57 a. Jeżeli tak, to jakie?
58. Czy Państwa szkoła zapewnia opcję wyboru posiłków roślinnych w każdy dzień (stołówka szkolna)?
- nie dotyczy (nasza szkoła nie zapewnia posiłków)
- tak, wegetariańskie
- tak, wegańskie
- tak, wegetariańskie i wegańskie
- nie
59. Jeżeli „tak”, czy opcja diety roślinnej wiąże się z inną odpłatnością?
- tak, wybór diety roślinnej wiąże się z dodatkową opłatą (cena jest wyższa)
- tak, za posiłki roślinne płaci się mniej
- nie, wybór diety nie wpływa na cenę za posiłek
- nie dotyczy (nasza szkoła nie zapewnia posiłków)
60. Czy szkoła zapewnia bezpłatnie środki menstruacyjne (np. podpaski, tampony)? Tak/Nie
INNE
61. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów/uczennic biorą udział w wycieczkach szkolnych w charakterze osób do pomocy w opiece nad grupą? Tak/Nie
62. Czy szkoła udostępnia uczniom i uczennicom szafki (w których mogą oni przechowywać podręczniki i inne pomoce dydaktyczne)? Tak/Nie
63. Czy za dostęp do szafek pobierane są opłaty? Tak/Nie
Jeśli "tak" - to w jakiej kwocie?
64. Czy w Państwa Szkole uregulowano kwestie dotyczące przyjmowania upominków i innych korzyści przez Dyrekcję, nauczycieli, nauczycielki i innych pracowników Szkoły (np. polityka prezentowa, rejestr korzyści)? Tak/Nie
65. Czy Szkoła prowadzi rejestr umów z podmiotami zewnętrznymi realizującymi usługi na terenie placówki? Tak/Nie
66. Czy rejestr umów z podmiotami zewnętrznymi realizującymi usługi na terenie
67. Czy szkoła publikuje wizerunki osób uczących się na stronie internetowej? Tak/Nie
68. Czy szkoła publikuje wizerunki osób uczących się w mediach społecznościowych? Tak/Nie
69. Proszę o przesłanie wzoru zgody rodzica/opiekuna prawnego na wykorzystanie wizerunku dziecka, który jest stosowany w Państwa Szkole.
70. Czy w Państwa Szkole utworzono Szkolny Budżet Obywatelski/Szkolny Budżet Partycypacyjny? Tak/Nie
70 a. Jeżeli tak, jaką kwotę w roku szkolnym 2023/2024 przeznaczono na realizację Szkolnego Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego? Jeżeli nie, prosze o wpisanie “nie dotyczy”.
70 b. Jeżeli tak, jakie działania zrealizowano w ramach Szkolnego Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego w Państwa Szkole? Jeżeli nie, prosze o wpisanie “nie dotyczy”.