- Szkoła jest nasza
- Szkoła jest nasza #819
Szkoła jest nasza #819
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
3 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Otwarte |
Status ostatniego wniosku: |
Otwarte |
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Odpowiedź na ankietę z SP 17 przez SZKOŁA PODSTAWOWA NR 17 IM. ORŁA BIAŁEGO W KOSZALINIE
Ocena LLM: Kategoryzacja AI została pominięta dla spamu lub prawdopodobnego spamu.Załączniki
- DOPamina.docx
- Sprawozdanie_RR_23_24.pdf
Informacja DOPAMINA LAB
Prosimy o odpowiedź na wszystkie pytania, zgodnie z numeracją, poprzez zaznaczenie (np. pogrubienie lub podkreślenie) lub wpisanie prawidłowej odpowiedzi, poprzez podanie/udostępnienie odpowiednich danych i informacji lub poprzez przywołanie odpowiedniego cytatu ze statutu szkolnego. Jeżeli odpowiedź na pytanie wiąże się z załączeniem dokumentów, wnosimy o załączenie i przesłanie ich w formie skanów lub odpowiednio linków do dokumentów. Wniosek zawiera 70 pytań ale większość z nich wymaga tylko odpowiedzi Tak/Nie, w związku z czym odpowiedź na wniosek nie powinna zająć więcej niż 30-40 minut.
OCENIANIE
1. Czy korzystają Państwo z dziennika elektronicznego? Tak/Nie
1 a. Jeśli tak, to z jakiego?
- Librus
- Vulcan
- inne (jakie?)
2. Czy sposób oceniania wewnątrzszkolnego, ustalony w statucie w Państwa placówce przewiduje stosowanie średniej ważonej? Tak/Nie
3. Czy do konkretnych ocen bieżących przypisuje się wagi? Tak/Nie
3 a. Jeśli tak, to jakie kategorie wag (np. sprawdzian, odpowiedź ustna, praca domowa, itp.) funkcjonują w Państwa szkole oraz jakie przypisano do nich wagi?
4. Czy w Państwa placówce oceny śródroczne/końcowe ustala się na podstawie lub z uwzględnieniem średniej arytmetycznej z ocen bieżących? Tak/Nie
5. Czy w klasach I-III (dot. szkół podstawowych) w Państwa placówce ocenami bieżącymi (w codziennej praktyce dydaktyczno-diagnostycznej) są oceny wyrażone cyfrą (od 1 do 6)? Tak/Nie/Nie dotyczy + ikonograficzne
6. Czy zgodnie z przyjętym wewnątrzszkolnym ocenianiem umocowanym w statucie szkoły przewiduje się ocenę niedostateczną:
- za określoną liczbę tzw. "nieprzygotowań" do lekcji? Tak/Nie
- za brak pracy domowej? Tak/Nie
- za nieobecność na sprawdzianie/kartkówce? Tak/Nie
7. Czy zgodnie z przyjętym wewnątrzszkolnym ocenianiem, umocowanym w statucie szkoły, przewiduje się określony czas (w tygodniach/dniach) w jakim osoba ucząca się może poprawić daną ocenę bieżącą? Tak/Nie
8. W jaki sposób statut szkolny definiuje wymagania edukacyjne na ocenę celującą? Proszę o zacytowanie treści odpowiedniego artykułu/paragrafu.
stopień celujący otrzymuje uczeń, który:
pracuje systematycznie i z dużym zaangażowaniem na każdej lekcji
wykonał wszystkie zadania wykonywane na lekcji, również zaległe, wynikające z jego ewentualnej absencji,
samodzielnie i twórczo rozwija własne uzdolnienia,
biegle posługuje się zdobytymi wiadomościami w rozwiązywaniu problemów teoretycznych lub praktycznych z programu nauczania danej klasy, proponuje rozwiązania nietypowe, rozwiązuje także zadania wykraczające poza program nauczania tej klasy,
osiąga sukcesy w konkursach i olimpiadach przedmiotowych, zawodach sportowych i innych, kwalifikując się do finałów na szczeblu wojewódzkim (regionalnym) lub posiada inne porównywalne osiągnięcia.
ZASADY W SZKOLE I OCENIANIE ZACHOWANIA
9. Czy ocenianie zachowania w Państwa placówce oparte jest o system punktowej oceny? Tak/Nie
10. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz farbowania włosów przez osoby uczące się? Tak/Nie
10 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
11. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz malowania paznokci przez osoby uczące się (lub istnieją regulacje dotyczące koloru paznokci)? Tak/Nie
11 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
12. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz makijażu przez osoby uczące się? Tak/Nie
12 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
13. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz noszenia biżuterii przez osoby uczące się? Tak/Nie
13 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
14. Jakie konsekwencje przewiduje się wobec osób nieprzestrzegających zasad (wymienionych w punktach 10-13):
- punkty ujemne z zachowania
- upomnienie nauczyciela/nauczycielki
- upomnienie dyrektora/dyrektorki
- nagana
- nie regulujemy kwestii dot. farbowania włosów, malowania paznokci, noszenia biżuterii lub/i makijażu przez osoby uczące się w naszej szkole
- inne (jakie?)
15. Czy statut szkoły określa zasady ubierania się osób uczących się na terenie szkoły? Tak/Nie
16. Jeśli tak, proszę o przywołanie/zacytowanie tego zapisu ze statutu szkoły. Jeżeli nie, proszę o wpisanie „nie dotyczy”.
17. Czy w szkole obowiązują mundurki? Tak/Nie
17 a. Jeśli tak czy osoby uczące się kupują mundurek na własny koszt? Tak/Nie
17 b. Jaki jest koszt zakupu mundurka?
18. W jaki sposób uregulowano warunki korzystania z telefonów w szkole? Proszę o zacytowanie odpowiedniego fragmentu ze statutu szkoły.
Obowiązki ucznia: przestrzegania zakazu korzystania z telefonów komórkowych i innych urządzeń elektronicznych podczas zajęć lekcyjnych,
19. Czy statut szkoły przewiduje rekwirowanie telefonu uczniowi/uczennicy, w przypadku gdy uczeń/uczennica używa telefonu niezgodnie z przyjętymi warunkami? Tak/Nie
20. Jeżeli tak, to w jaki sposób (gdzie) przechowywane są zarekwirowane telefony?
Jeżeli nie, proszę o wpisanie “nie dotyczy”
21. Jeżeli tak, kto może odebrać zarekwirowany telefon?
- rodzic/opiekun prawny
- uczeń/uczennica
- nie dotyczy
22. Czy uczniowie pełnoletni mogą samodzielnie usprawiedliwiać nieobecności lub/i zwalniać się z lekcji? Tak/Nie/Nie dotyczy
BEZPIECZEŃSTWO
23. Czy uczniowie pełnoletni mają możliwość opuszczenia budynku szkoły w trakcie zajęć/przerw lekcyjnych? Tak/Nie/ Nie dotyczy
24. Czy Państwa Szkoła zbiera od rodziców/opiekunów prawnych zgody na:
- wezwanie karetki pogotowia? Tak/Nie/ Nie dotyczy
- udzielenie dziecku pierwszej pomocy przedmedycznej? Tak/Nie
25. Czy drzwi ewakuacyjne w szkole są:
- zamknięte na klucz
- otwarte
26. Czy drzwi wejściowe do szkoły są na czas lekcji:
- zamykane na klucz i otwierane (w razie potrzeby) przez osobę dozorującą,
- otwarte
27. Czy szkoła prowadzi szczególny nadzór nad pomieszczeniami szkoły lub terenem wokół szkoły w postaci monitoringu? Tak/Nie
27 a. Jeżeli tak, jakie punkty/pomieszczenia objęte są monitoringiem (można wybrać kilka):
- korytarze (Tak/Nie)
- wnętrze szatni (Tak/Nie)
- teren wokół szkoły (Tak/Nie)
- inne (proszę wpisać jakie):
- nie dotyczy
ORGANY SZKOŁY
28. Czy w Państwa Placówce powołano Radę Szkoły? Tak/Nie
29. Czy w Państwa placówce powołano Radę Rodziców? Tak/Nie
30. Czy w Państwa Placówce zbierane są składki na działalność Rady Rodziców? Tak/Nie/Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
31. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów i uczennic podpisują deklarację wpłaty określonej kwoty środków na konto Rady Rodziców? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
32. Czy Rada Rodziców na początku danego roku szkolnego informuje społeczność szkolną o sugerowanej wysokości składki na jej działalność? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
33. Czy Rada Rodziców gromadzi zbierane środki na:
- indywidualnym koncie jednego z rodziców
- własnym koncie Rady
- rachunku/subkoncie utworzonym na koncie placówki
- nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
34. Czy Rada Rodziców publikuje/przedstawia społeczności szkolnej roczne sprawozdania finansowe wydatków? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców.
34 a. Jeżeli tak, proszę o przesłanie/załączenie ostatniego sprawozdania finansowego Rady Rodziców Państwa placówki.
34 b. Jeżeli tak, czy sprawozdanie finansowe wydatków Rady Rodziców jest publikowane na stronie internetowej szkoły lub w BIP szkoły? Tak/Nie /Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców.
35. Proszę podać przykładowe wydatki, finansowane w roku szkolnym 2023/24 przez Radę Rodziców.
36. Proszę o podanie daty uchwalenia obowiązującego regulaminu Rady Rodziców.
37. Proszę o wpisanie “nie dotyczy” jeżeli w szkole nie tworzy się Rady Rodziców.
38. Proszę o podanie daty uchwalenia obowiązującego regulaminu Samorządu Uczniowskiego.- 1-09-2023r.
39. Czy w Szkole uregulowano, jakie warunki musi spełnić uczeń/uczennica, by móc kandydować do organów Samorządu Uczniowskiego? Tak/Nie
39 a. Jeżeli tak, to jakie to warunki?
40. Czy w głosowaniu w wyborach do organów Samorządu Uczniowskiego biorą udział nauczyciele i nauczycielki? Tak/Nie
41. Czy w latach 2021-2024 Samorząd Uczniowski przedstawiał Radzie Pedagogicznej oraz Dyrekcji Szkoły wnioski i opinie dot. spraw szkoły? Tak/Nie
41 a. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpłynęło wniosków Samorządu Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie, proszę o wpisanie “nie dotyczy”.
41 b. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpłynęło opinii Samorządu Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie, proszę o wpisanie “nie dotyczy”.
KADRY
42. Czy na dzień wpływu wniosku w Państwa placówce są obsadzone wszystkie etaty zgodnie z zapotrzebowaniem? Tak/Nie
43. Jeśli nie, jakich stanowisk dotyczą wakaty w Państwa placówce i ile ich jest?
44. Czy w szkole zatrudniony jest psycholog/psycholożka? Tak/Nie
44 a. Jeśli tak w jakim wymiarze godzinowym?-Pełny wymiar
44 b. Jeśli tak, jakie posiada kwalifikacje w rozumieniu wykształcenia kierunkowego i ukończonych kursów.- magister pedagogiki, licencjat pedagogika opiekuńczo- wychowawcza, st. podyplomowe oligofrenopedagogika, surdopedagog, edukacja i rewalidacja uczniów ze spektrum Autyzmu.
ADMINISTRACYJNE
45. Czy szkoła prowadzi BIP? Tak/Nie
46. Czy szkoła posiada skrzynkę ePUAP? Tak/Nie
47. Ile osób realizowało obowiązek szkolny w roku szkolnym 2023/24 w Państwa placówce? – 952
48. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje religii?
49. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje etyki? -0
50. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje WDŻ?- 128
ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ
51. Czy budynek Państwa szkoły przeszedł w ciągu ostatnich 5 lat termomodernizację? Tak/Nie
52. Czy termomodernizacja budynku szkoły jest zaplanowana w najbliższych trzech latach? Tak/Nie
53. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony we własne odnawialne źródła energii? Tak/Nie
54. Czy w Państwa szkole monitoruje się jakość powietrza (tj. zainstalowano specjalistyczne urządzenia monitorujące jakość powietrza wewnątrz budynku i/lub wokół szkoły)? Tak/Nie
55. Czy Państwa szkoła posiada i korzysta z urządzeń odpowiadających za oczyszczanie powietrza wewnątrz budynku? Tak/Nie
56. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony w urządzenia i rozwiązania chłodzące (w przypadku fali upałów)? Tak/Nie
57. Czy w infrastrukturze wokół Państwa szkoły znajdują się instalacje bazujące na przyrodzie, np.: ogród warzywny, ogród deszczowy, łąka kwietna, park kieszonkowy, żywa altana? Tak/Nie
57 a. Jeżeli tak, to jakie?
58. Czy Państwa szkoła zapewnia opcję wyboru posiłków roślinnych w każdy dzień (stołówka szkolna)?
- nie dotyczy (nasza szkoła nie zapewnia posiłków)
- tak, wegetariańskie
- tak, wegańskie
- tak, wegetariańskie i wegańskie
- nie
59. Jeżeli „tak”, czy opcja diety roślinnej wiąże się z inną odpłatnością?
- tak, wybór diety roślinnej wiąże się z dodatkową opłatą (cena jest wyższa)
- tak, za posiłki roślinne płaci się mniej
- nie, wybór diety nie wpływa na cenę za posiłek
- nie dotyczy (nasza szkoła nie zapewnia posiłków)
60. Czy szkoła zapewnia bezpłatnie środki menstruacyjne (np. podpaski, tampony)? Tak/Nie
INNE
61. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów/uczennic biorą udział w wycieczkach szkolnych w charakterze osób do pomocy w opiece nad grupą? Tak/Nie
62. Czy szkoła udostępnia uczniom i uczennicom szafki (w których mogą oni przechowywać podręczniki i inne pomoce dydaktyczne)? Tak/Nie
63. Czy za dostęp do szafek pobierane są opłaty? Tak/Nie
Jeśli "tak" - to w jakiej kwocie?
64. Czy w Państwa Szkole uregulowano kwestie dotyczące przyjmowania upominków i innych korzyści przez Dyrekcję, nauczycieli, nauczycielki i innych pracowników Szkoły (np. polityka prezentowa, rejestr korzyści)? Tak/Nie
65. Czy Szkoła prowadzi rejestr umów z podmiotami zewnętrznymi realizującymi usługi na terenie placówki? Tak/Nie
66. Czy rejestr umów z podmiotami zewnętrznymi realizującymi usługi na terenie placówki jest udostępniony na stronie szkoły lub w BIP? Tak/Nie/Nie dotyczy
67. Czy szkoła publikuje wizerunki osób uczących się na stronie internetowej? Tak/Nie
68. Czy szkoła publikuje wizerunki osób uczących się w mediach społecznościowych? Tak/Nie
69. Proszę o przesłanie wzoru zgody rodzica/opiekuna prawnego na wykorzystanie wizerunku dziecka, który jest stosowany w Państwa Szkole.
FORMULARZ WYRAŻENIA WOLI – ZGODY RODZICA/OPIEKUNA PRAWNEGO
Imię i nazwisko rodzica/opiekuna prawnego ……………………………………………………………………………
Imię i nazwisko dziecka …………………………..………………………………………………..
PRZED WYPEŁNIENIEM PONIŻSZEGO FORMULARZA PROSIMY O ZAPOZNANIE SIĘ Z KALUZULĄ INFORMACYJNĄ „RODO”
1) ZGODA NA PUBLIKOWANIE DANYCH OSOBOWYCH
Wyrażam*/Nie wyrażam* zgodę/y na nieograniczone czasowo przetwarzanie danych osobowych mojego dziecka:
……………………………………………………………………………………….
w zakresie: imienia i nazwiska, wieku, klasy i nazwy szkoły, do której uczęszcza, oraz wizerunku twarzy (utrwalonego na zdjęciach lub nagraniach filmowych). Zgoda jest wyrażona dobrowolnie i dokonana zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO). Przetwarzania dokonuje Administrator – Szkoła Podstawową nr 17 w Koszalinie (dalej Szkoły), na potrzeby działalności edukacyjnej/promocyjnej/oświatowej, związanej z:
publikacją danych na stronie internetowej – min. pod adresem http://www.sp17koszalin.com.pl,
● wydawnictwach własnych Szkoły, w tym tzw. gazetki szkolnej i Kroniki Szkoły
● publikacją danych w serwisach społecznościowych, w tym na oficjalnym profilu Szkoły w serwisie Facebook,
● publikacją danych na tablicach ogłoszeń oraz galeriach szkolnych (tablice na korytarzach szkoły),
● rozesłaniem informacji o laureatach konkursów międzyszkolnych i innych, podobnych formach aktywności szkolnych.
Powyższa zgoda obejmuje również rozpowszechnianie wizerunku dziecka zgodnie z przepisami art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 2019.0.1231).
Oświadczam, że zostałam/em poinformowany, że powyższą zgodę mogę w dowolnym momencie odwołać.
Oświadczam, że zostałam/em poinformowany, że niniejsza zgoda jest wyrażona dobrowolnie, przy czym brak zgody uniemożliwia przetwarzanie danych osobowych w celach określonych powyżej, w szczególności w celu upublicznienia wizerunku dziecka.
W przypadku braku wyrażenia powyższej zgody dane osobowe nie będą upublicznione.
Odwołanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej zgody przed jej cofnięciem.
Dnia .......................................... r. …….…………………………………………………
Podpis rodzica/opiekuna prawnego
70. Czy w Państwa Szkole utworzono Szkolny Budżet Obywatelski/Szkolny Budżet Partycypacyjny? Tak/Nie
70 a. Jeżeli tak, jaką kwotę w roku szkolnym 2023/2024 przeznaczono na realizację Szkolnego Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego? Jeżeli nie, prosze o wpisanie “nie dotyczy”.
70 b. Jeżeli tak, jakie działania zrealizowano w ramach Szkolnego Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego w Państwa Szkole? Jeżeli nie, prosze o wpisanie “nie dotyczy”.
UZASADNIENIE
W ostatnich latach polska szkoła przechodziła i przechodzi, nieustające przemiany. Dotyczy to zarówno jej systemowej organizacji, jak i życia codziennego. Naszym celem jest zdiagnozowanie obszarów trudności i wyzwań, związanych ze zmianami i rzeczywistością szkolną oraz na tej podstawie opracowanie publikacji zawierającej ustandaryzowaną i usystematyzowaną wiedzę (w tym prawną) oraz kompedium dobrych praktyk celem wsparcia w dziejących się zmianach. Publikacja zostanie rozesłana do wszystkich szkół objętych monitoringiem. Dostępna będzie również w formie elektronicznej. Swoim projektem pragniemy promować otwartość, włączenie, równość oraz prawa dzieci i prawa człowieka w edukacji i szkole, wesprzeć kadry zarządzające oraz pedagogiczne szkół i rodziców, a także otoczyć dzieci i młodzież opieką i wsparciem. Inicjatywę wspiera Sieć Obywatelska Watchdog Polska i Fundusz Obywatelski im. Ludwiki i Henryka Wujców. Szkoła jest nasza.SZKOŁ pop 7
ul, Wańkowicza 11, tel. 94 3451730
7S-Abocsia8888
Sprawozdanie z działalności Rady Rodziców przy Szkole Podstawowej nr 17 w Koszalinie
Od 01-09-2023 rok do 31.08.2024 rok
Średnia ilość uczniów w roku szkolnym 952
Dokonane wpłaty na Radę Rodziców /od 01.09.2023 do 31.08.2024/ 25 787,10 zł
Saldo z poprzedniego roku szkolnego 10 630,56 zł
Łączne wpłaty za rok szkolny 2023/2024 to kwota 36 417,66 zł
Dokonane wydatki z wpłat na Radę Rodziców
Pasowanie klas | 2 222,81 zł
Mikołajki 2 498,00 zł
Nagrody na koniec roku szkolnego 6592,19 zł .
Medale , statuetki , dyplomy 1 729,66 zł
Kwiaty od Rady Rodziców tj. 40-lecie szkoły , Dzień Nauczyciela 1 355,00 zł
Podsumowanie | semestru 239,49 zł
Karty Grabowskiego( Tabliczka mnożenia) 938,40 zł
Konkursy „olimpiady , turnieje 2894,47 zł
Razem wydatki: 18 470,02 zł
Pozostało do dyspozycji Rady Rodziców na rok szkolny 2024/2025 17 947,64 zł
Dochody uzyskane /dodatkowe poza Radę Rodziców/ w okresie od 01.09.2023 do 31.08.2024 r./
Firma Mawi 6 662,50 zł
Testy 1 203,00 zł
Różne drobne wpłaty 83,00 zł
Odsetki bankowe 21,77 zł
Kiermasz szkolny 1 528,96 zł
Wpłaty prowizja teatr 387,00 zł
|
|
. |
|
Dzień ciasteczkowy 15 566,34 zł |
Dar na Festyn Rodzinny 2 875,00 zł
Dochód z Festynu Rodzinnego 24 774,68 zł
Identyfikatory 600,00 zł |
Razem uzyskane dochody w okresie od 01.09.2023 r. do 31.08.2024 r. 53 702,25 zł |
|
|
Wydatki z uzyskanych wpłat za okres roku szkolnego. |
Opłaty za prowadzenie rachunku bankowego 274,00 zł |
Testy /druki dla uczniów/ 1 078,00 zł |
Lampy 2071,00 zł |
Ścianka działowa 1 955,47 zł |
Rzutniki /pomoc dydaktyczna/ 11 094,38 zł |
Ekran ścienny 1 764,44 zł |
Monitory Interaktywne 16 696,02 zi |
Gry i plansze ścienne 5 263,17 zł |
Chór szkolny 2 283,40 zł
Identyfikatory 1 214,92 zł
Mikrofon 629,99 zi |
Podpaski 287,82 zł
Rolety 2 340,00 zł |
Teatr 345,00 zł |
Magnesy 203,28 zł |
Baner 355,00 zł |
Mata 183,88 zł |
Zakupy na dzień ciasteczkowy 325,88 zł |
Rower /nagroda / 1 399,00 zł
Loteria fantowa 294,14 zł |
|
w
Uczeń Fair Play 479,99 zł
Kronika szkolna 145,00 zł
Bon podarunkowy /Dyrektor/ 100,00 zł
Stelaż do tła 313,99 zł
Razem koszty 51 097,77 zł
Pozostało do dyspozycji Dyrektora na rok szkolny 2024/2025 kwota 61 880,75 zł
Wpłaty i koszty świetlicy szkolnej za okres od 01.09.2023 do 31.08.2024 r.
wydatkowano w całości tj 8319,33 zł |
Saldo Wyciągu Bankowego na dzień 31.08.2024 r. 79 828,39 zi |
W tym : Rada Rodziców - 17 947,64 zł
Do dyspozycji Dyrektora Szkoły - 61 880,75 zł |
Świetlica szkolna - 0,00 zł
Sporządziła Anna Malinowska |
Koszalin 31.08.2024 rok |
|
|
|
|
|
|