Szkoła jest nasza #854
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
3 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Dostarczony |
Status ostatniego wniosku: |
Dostarczony |
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Re: Wniosek o informację DOPAMINA LAB przez SZKOŁA PODSTAWOWA NR 9 IM. JANA PAWŁA II
Ocena LLM: Kategoryzacja AI została pominięta dla spamu lub prawdopodobnego spamu.Dzień dobry, przesyłam odpowiedzi.
Dagmara Kubiak-RosiakOCENIANIE
1. Czy korzystają Państwo z dziennika elektronicznego? Tak/Nie
1 a. Jeśli tak, to z jakiego?
- Librus
- Vulcan
- inne (jakie?)2. Czy sposób oceniania wewnątrzszkolnego, ustalony w statucie w Państwa
placówce przewiduje stosowanie średniej ważonej? Tak/Nie3. Czy do konkretnych ocen bieżących przypisuje się wagi? Tak/Nie
3 a. Jeśli tak, to jakie kategorie wag (np. sprawdzian, odpowiedź ustna,
praca domowa, itp.) funkcjonują w Państwa szkole oraz jakie przypisano do
nich wagi?4. Czy w Państwa placówce oceny śródroczne/końcowe ustala się na podstawie
lub z uwzględnieniem średniej arytmetycznej z ocen bieżących? Tak/Nie5. Czy w klasach I-III (dot. szkół podstawowych) w Państwa placówce ocenami
bieżącymi (w codziennej praktyce dydaktyczno-diagnostycznej) są oceny
wyrażone cyfrą (od 1 do 6)? Tak/Nie/Nie dotyczy6. Czy zgodnie z przyjętym wewnątrzszkolnym ocenianiem umocowanym w
statucie szkoły przewiduje się ocenę niedostateczną:
- za określoną liczbę tzw. "nieprzygotowań" do lekcji? Tak/Nie
- za brak pracy domowej? Tak/Nie
- za nieobecność na sprawdzianie/kartkówce? Tak/Nie7. Czy zgodnie z przyjętym wewnątrzszkolnym ocenianiem, umocowanym w
statucie szkoły, przewiduje się określony czas (w tygodniach/dniach) w
jakim osoba ucząca się może poprawić daną ocenę bieżącą? Tak/Nie8. W jaki sposób statut szkolny definiuje wymagania edukacyjne na ocenę
celującą? Proszę o zacytowanie treści odpowiedniego artykułu/paragrafu.§ 64
1. Ustala się następujące ogólne kryteria oceny klasyfikacyjnej z zajęć
edukacyjnych w klasyfikacji śródrocznej i rocznej w klasach IV - VIII:1) stopień celujący - uczeń w pełni posiadł wiedzę i wszystkie umiejętności
określone w podstawie programowej w danej klasie.ZASADY W SZKOLE I OCENIANIE ZACHOWANIA
9. Czy ocenianie zachowania w Państwa placówce oparte jest o system
punktowej oceny? Tak/Nie10. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz farbowania włosów przez osoby
uczące się? Tak/Nie
10 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy11. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz malowania paznokci przez osoby
uczące się (lub istnieją regulacje dotyczące koloru paznokci)? Tak/Nie
11 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy12. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz makijażu przez osoby uczące
się? Tak/Nie
12 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy13. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz noszenia biżuterii przez osoby
uczące się? Tak/Nie
13 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy14. Jakie konsekwencje przewiduje się wobec osób nieprzestrzegających zasad
(wymienionych w punktach 10-13):
- punkty ujemne z zachowania
- upomnienie nauczyciela/nauczycielki
- upomnienie dyrektora/dyrektorki
- nagana
- nie regulujemy kwestii dot. farbowania włosów, malowania paznokci,
noszenia biżuterii lub/i makijażu przez osoby uczące się w naszej szkole
- inne (jakie?)15. Czy statut szkoły określa zasady ubierania się osób uczących się na
terenie szkoły? Tak/Nie16. Jeśli tak, proszę o przywołanie/zacytowanie tego zapisu ze statutu
szkoły. Jeżeli nie, proszę o wpisanie „nie dotyczy”.§ 53
1. Strój uczennicy i ucznia powinien być dostosowany do sytuacji
(codzienny, galowy, sportowy).2.W szkole obowiązuje Regulamin ubierania się uczniów.
1) Ubiór ucznia powinien być czysty, skromny, estetyczny.
2) W Szkole wszystkich uczniów obowiązuje noszenie obuwia zamiennego.
3) Podczas przebywania w Szkole uczniowie zobowiązani są zdejmować nakrycie
głowy.4) Uczeń ma obowiązek przestrzegać zasad higieny osobistej oraz estetyki,
5) Sposób ubierania się ucznia nie może mieć wpływu na oceny z przedmiotu.
17. Czy w szkole obowiązują mundurki? Tak/Nie
17 a. Jeśli tak czy osoby uczące się kupują mundurek na własny koszt?
Tak/Nie
17 b. Jaki jest koszt zakupu mundurka?18. W jaki sposób uregulowano warunki korzystania z telefonów w szkole?
Proszę o zacytowanie odpowiedniego fragmentu ze statutu szkoły.3. Zabrania się uczniom używania na terenie Szkoły sprzętu elektronicznego
np. telefonów komórkowych, odtwarzaczy, tabletów, dyktafonów, smartfonów,
smartwatchy itp.1) Telefon komórkowy i każdy inny sprzęt elektroniczny, który posiada
uczeń, musi być wyłączony.2) Szkoła nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenie lub zgubienie czy
kradzież sprzętu przyniesionego przez ucznia.3) W przypadku naruszenia powyższych ustaleń:
a) nauczyciel ma prawo poprosić ucznia o wyłączenie sprzętu elektronicznego
i zdeponowanie w sekretariacie Szkoły,b) uczeń ma obowiązek wyłączyć sprzęt elektroniczny i zdeponować go w
sekretariacie Szkoły. Po odbiór depozytu zgłasza się rodzic lub opiekun
prawny dziecka.19. Czy statut szkoły przewiduje rekwirowanie telefonu uczniowi/uczennicy,
w przypadku gdy uczeń/uczennica używa telefonu niezgodnie z przyjętymi
warunkami? Tak/NieZapis ten będzie zmieniony, gdyż nie jest zgodny z prawem. W
zaktualizowanym regulaminie dzieci chowają telefon do swojej szafki.20. Jeżeli tak, to w jaki sposób (gdzie) przechowywane są zarekwirowane
telefony?
Jeżeli nie, proszę o wpisanie “nie dotyczy” sekretariat21. Jeżeli tak, kto może odebrać zarekwirowany telefon?
- rodzic/opiekun prawny
- uczeń/uczennica
- nie dotyczy22. Czy uczniowie pełnoletni mogą samodzielnie usprawiedliwiać nieobecności
lub/i zwalniać się z lekcji? Tak/Nie/Nie dotyczyBEZPIECZEŃSTWO
23. Czy uczniowie pełnoletni mają możliwość opuszczenia budynku szkoły w
trakcie zajęć/przerw lekcyjnych? Tak/Nie24. Czy Państwa Szkoła zbiera od rodziców/opiekunów prawnych zgody na:
- wezwanie karetki pogotowia? Tak/Nie
- udzielenie dziecku pierwszej pomocy przedmedycznej? Tak/Nie25. Czy drzwi ewakuacyjne w szkole są:
- zamknięte na klucz
- otwarte26. Czy drzwi wejściowe do szkoły są na czas lekcji:
- zamykane na klucz i otwierane (w razie potrzeby) przez osobę dozorującą,
- otwarte27. Czy szkoła prowadzi szczególny nadzór nad pomieszczeniami szkoły lub
terenem wokół szkoły w postaci monitoringu? Tak/Nie
27 a. Jeżeli tak, jakie punkty/pomieszczenia objęte są monitoringiem (można
wybrać kilka):
- korytarze (Tak/Nie)
- wnętrze szatni (Tak/Nie)
- teren wokół szkoły (Tak/Nie)
- inne (proszę wpisać jakie):
- nie dotyczyORGANY SZKOŁY
28. Czy w Państwa Placówce powołano Radę Szkoły? Tak/Nie
29. Czy w Państwa placówce powołano Radę Rodziców? Tak/Nie
30. Czy w Państwa Placówce zbierane są składki na działalność Rady
Rodziców? Tak/Nie/Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się
Rady Rodziców31. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów i uczennic podpisują deklarację
wpłaty określonej kwoty środków na konto Rady Rodziców? Tak/Nie//Nie
dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców32. Czy Rada Rodziców na początku danego roku szkolnego informuje
społeczność szkolną o sugerowanej wysokości składki na jej
działalność? Tak/Nie//Nie
dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców33. Czy Rada Rodziców gromadzi zbierane środki na:
- indywidualnym koncie jednego z rodziców
- własnym koncie Rady
- rachunku/subkoncie utworzonym na koncie placówki
- nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców34. Czy Rada Rodziców publikuje/przedstawia społeczności szkolnej roczne
sprawozdania finansowe wydatków? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy placówką w
której nie tworzy się Rady Rodziców.
34 a. Jeżeli tak, proszę o przesłanie/załączenie ostatniego sprawozdania
finansowego Rady Rodziców Państwa placówki.Będzie opublikowane pod koniec września.
34 b. Jeżeli tak, czy sprawozdanie finansowe wydatków Rady Rodziców jest
publikowane na stronie internetowej szkoły lub w BIP szkoły? Tak/Nie /Nie
dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców.35. Proszę podać przykładowe wydatki, finansowane w roku szkolnym 2023/24
przez Radę Rodziców.nagrody książkowe do konkursów i na koniec roku, zakup stołu do
piłkarzyków, zakup podpasek do różowej skrzyneczki, zakup kosza do gry w
koszykówkę na zewnątrz36. Proszę o podanie daty uchwalenia obowiązującego regulaminu Rady
Rodziców.nie wiem
37. Proszę o wpisanie “nie dotyczy” jeżeli w szkole nie tworzy się Rady
Rodziców.38. Proszę o podanie daty uchwalenia obowiązującego regulaminu Samorządu
Uczniowskiego. 2019 r., obecnie jest zmieniany - do końca września39. Czy w Szkole uregulowano, jakie warunki musi spełnić uczeń/uczennica,
by móc kandydować do organów Samorządu Uczniowskiego? Tak/Nie
39 a. Jeżeli tak, to jakie to warunki?40. Czy w głosowaniu w wyborach do organów Samorządu Uczniowskiego biorą
udział nauczyciele i nauczycielki? Tak/Nie41. Czy w latach 2021-2024 Samorząd Uczniowski przedstawiał Radzie
Pedagogicznej oraz Dyrekcji Szkoły wnioski i opinie dot. spraw szkoły? Tak
/Nie
41 a. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpłynęło wniosków Samorządu
Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie, proszę o wpisanie “nie
dotyczy”. kilka - organizacja aktywnych przerw, zbiórka kasztanów,
organizacja kiermaszów
41 b. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpłynęło opinii Samorządu
Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie, proszę o wpisanie “nie
dotyczy”.co roku - opinia dot. organizacji lekcji wych. fiz.
KADRY
42. Czy na dzień wpływu wniosku w Państwa placówce są obsadzone wszystkie
etaty zgodnie z zapotrzebowaniem? Tak/Nie43. Jeśli nie, jakich stanowisk dotyczą wakaty w Państwa placówce i ile ich
jest?psycholog - 13/22
44. Czy w szkole zatrudniony jest psycholog/psycholożka? Tak/Nie
44 a. Jeśli tak w jakim wymiarze godzinowym?
44 b. Jeśli tak, jakie posiada kwalifikacje w rozumieniu wykształcenia
kierunkowego i ukończonych kursów.ADMINISTRACYJNE
45. Czy szkoła prowadzi BIP? Tak/Nie
46. Czy szkoła posiada skrzynkę ePUAP? Tak/Nie
47. Ile osób realizowało obowiązek szkolny w roku szkolnym 2023/24 w
Państwa placówce? 17348. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje religii? 130
49. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje etyki? 7
50. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje WDŻ?
nie było lekcji wdż - brak nauczyciela
ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ
51. Czy budynek Państwa szkoły przeszedł w ciągu ostatnich 5 lat
termomodernizację? Tak/Nie52. Czy termomodernizacja budynku szkoły jest zaplanowana w najbliższych
trzech latach? Tak/Nie53. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony we własne odnawialne źródła
energii? Tak/Nie54. Czy w Państwa szkole monitoruje się jakość powietrza (tj. zainstalowano
specjalistyczne urządzenia monitorujące jakość powietrza wewnątrz budynku
i/lub wokół szkoły)? Tak/Nie55. Czy Państwa szkoła posiada i korzysta z urządzeń odpowiadających za
oczyszczanie powietrza wewnątrz budynku? Tak/Nie56. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony w urządzenia i rozwiązania
chłodzące (w przypadku fali upałów)? Tak/Niewiatraki
57. Czy w infrastrukturze wokół Państwa szkoły znajdują się instalacje
bazujące na przyrodzie, np.: ogród warzywny, ogród deszczowy, łąka kwietna,
park kieszonkowy, żywa altana? Tak/Nie
57 a. Jeżeli tak, to jakie? ogród warzywny58. Czy Państwa szkoła zapewnia opcję wyboru posiłków roślinnych w każdy
dzień (stołówka szkolna)?
- nie dotyczy (nasza szkoła nie zapewnia posiłków)
- tak, wegetariańskie
- tak, wegańskie
- tak, wegetariańskie i wegańskie
- nie59. Jeżeli „tak”, czy opcja diety roślinnej wiąże się z inną odpłatnością?
- tak, wybór diety roślinnej wiąże się z dodatkową opłatą (cena jest wyższa)
- tak, za posiłki roślinne płaci się mniej
- nie, wybór diety nie wpływa na cenę za posiłek
- nie dotyczy (nasza szkoła nie zapewnia posiłków)60. Czy szkoła zapewnia bezpłatnie środki menstruacyjne (np. podpaski,
tampony)? Tak/NieINNE
61. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów/uczennic biorą udział w
wycieczkach szkolnych w charakterze osób do pomocy w opiece nad grupą? Tak
/Nie62. Czy szkoła udostępnia uczniom i uczennicom szafki (w których mogą oni
przechowywać podręczniki i inne pomoce dydaktyczne)? Tak/Nie63. Czy za dostęp do szafek pobierane są opłaty? Tak/Nie
Jeśli "tak" - to w jakiej kwocie?64. Czy w Państwa Szkole uregulowano kwestie dotyczące przyjmowania
upominków i innych korzyści przez Dyrekcję, nauczycieli, nauczycielki i
innych pracowników Szkoły (np. polityka prezentowa, rejestr korzyści)? Tak
/Nie65. Czy Szkoła prowadzi rejestr umów z podmiotami zewnętrznymi
realizującymi usługi na terenie placówki? Tak/Nie66. Czy rejestr umów z podmiotami zewnętrznymi realizującymi usługi na
terenie placówki jest udostępniony na stronie szkoły lub w BIP? Tak/Nie/Nie
dotyczy67. Czy szkoła publikuje wizerunki osób uczących się na stronie
internetowej? Tak/Nie68. Czy szkoła publikuje wizerunki osób uczących się w mediach
społecznościowych? Tak/Nie69. Proszę o przesłanie wzoru zgody rodzica/opiekuna prawnego na
wykorzystanie wizerunku dziecka, który jest stosowany w Państwa Szkole.70. Czy w Państwa Szkole utworzono Szkolny Budżet Obywatelski/Szkolny
Budżet Partycypacyjny? Tak/Nie
70 a. Jeżeli tak, jaką kwotę w roku szkolnym 2023/2024 przeznaczono na
realizację Szkolnego Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu
Partycypacyjnego? Jeżeli nie, prosze o wpisanie “nie dotyczy”. nie dotyczy
70 b. Jeżeli tak, jakie działania zrealizowano w ramach Szkolnego Budżetu
Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego w Państwa Szkole? Jeżeli
nie, prosze o wpisanie “nie dotyczy”. nie dotyczyad 69
ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
I WIZERUNKU DZIECKA
Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych mojego
dziecka w celu rekrutacji oraz realizacji obowiązku szkolnego w Zespole
Szkolno- Przedszkolnym w Świnoujściu. Zgodnie z przepisami
Rozporządzenia RODO mam prawo żądania od Administratora dostępu do danych
osobowych dotyczących osoby, której dane dotyczą, ich sprostowania,
usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Część danych osobowych po
zakończeniu edukacji szkolnej przekazana zostanie do archiwum szkoły,
pozostałe dane osobowe zostaną przekazane uczniom lub ich
rodzicom/opiekunom prawnym.Administratorem danych osobowych jest Zespół Szkolno- Przedszkolny w
Świnoujściu reprezentowany przez Dyrektora Szkoły.Świnoujście,.........................................
…….………………….(podpis rodziców /opiekunów prawnych )
Oświadczam, że wyrażam zgodę / nie wyrażam zgody* na rejestrowanie
wizerunku mojego dziecka podczas zajęć i uroczystości szkolnych
organizowanych przez Zespół Szkolno-Przedszkolny oraz wykorzystanie tego
wizerunku poprzez umieszczanie zdjęć na stronie internetowej szkoły, na
facebooku szkoły oraz w materiałach informacyjnych i promujących szkołę.Świnoujście,.........................................
…….………………….(podpis rodziców /opiekunów prawnych )
Podstawa prawna:
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE. (Art. 13 pkt. 1c, 2a,b).Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.
U. z 2019 poz. 1231)*niewłaściwe skreślić
pon., 23 wrz 2024 o 09:44 DopaminaLab <{{ email }}>
napisał(a):> Dzień dobry,
>
> Do dnia 23.09.2024r. nie otrzymaliśmy od Państwa odpowiedzi na wniosek
> (załączony poniżej) o udostępnienie informacji publicznej z dnia
> 29.07.2024r. Przypominamy, że są Państwo zobowiązani do udzielenia
> odpowiedzi a udostępnianie informacji publicznej na wniosek następuje bez
> zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia
> wniosku, który w Państwa przypadku został już znacznie przekroczony. W
> razie jakichkolwiek wątpliwości, trudności lub dodatkowych pytań, potrzeby
> wyjaśnienia i wsparcia w przygotowaniu odpowiedzi, pozostajemy w kontakcie
> i służymy wsparciem.
>
> W przypadku udzielenia odpowiedzi na ww. wniosek, prosimy potraktować tę
> wiadomość, jako niebyłą.
>
> Prosimy o odpowiedź na adres {{ email }}
>
> --
> Z poważaniem i pozdrowieniami
> W imieniu Zespołu
> Anna Dęboń
> Stowarzyszenie dO!PAmina Lab
> tel. 504820333
> e-mail: *{{ email }}* <%7B%7B%20email%20%7D%7D>
> NIP: 6292493017
> KRS: 0000773382
>
> Stowarzyszenie dO!PAmina Lab powstało w lutym 2019 r. i jest wspólną,
> oddolną inicjatywą pasjonatów edukacji, rodziców, nauczycieli i
> nauczycielek oraz osób uczących się.
> Prowadzimy projekty edukacyjne, na podstawie zebranych danych opracowujemy
> rekomendacje (w tym legislacyjne) dla oświatowych polityk lokalnych i
> ogólnopolskich.
>
>
> W nawiązaniu do pisma z dnia 2024-07-29 z adresu
> {{ email }}:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i 2 Konstytucji RP oraz art. 10 ust. 1 ustawy
> o dostępie do informacji publicznej wnosimy w imieniu Stowarzyszenia
> dO!PAmina Lab o odpowiedź na następujące pytania.
> *Prosimy o przesłanie odpowiedzi za pośrednictwem poczty elektronicznej na
> adres email {{ email }}
> <{{ email }}>*
>
> Zgodnie z przepisami, czas udzielenia odpowiedzi to 14 dni (art. 13 ust. 1
> ustawy o dostępie do informacji publicznej).
>
> Prosimy o odpowiedź na wszystkie pytania, *zgodnie z numeracją*, poprzez
> zaznaczenie (np. pogrubienie lub podkreślenie) lub wpisanie prawidłowej
> odpowiedzi, poprzez podanie/udostępnienie odpowiednich danych i informacji
> lub poprzez przywołanie odpowiedniego cytatu ze statutu szkolnego. Jeżeli
> odpowiedź na pytanie wiąże się z załączeniem dokumentów, wnosimy o
> załączenie i przesłanie ich w formie skanów lub odpowiednio linków do
> dokumentów. Wniosek zawiera 70 pytań ale większość z nich wymaga tylko
> odpowiedzi Tak/Nie, w związku z czym *odpowiedź na wniosek nie powinna
> zająć więcej niż 30-40 minut*.
>
> *OCENIANIE*
>
> 1. Czy korzystają Państwo z dziennika elektronicznego? Tak/Nie
> 1 a. Jeśli tak, to z jakiego?
> - Librus
> - Vulcan
> - inne (jakie?)
>
> 2. Czy sposób oceniania wewnątrzszkolnego, ustalony w statucie w Państwa
> placówce przewiduje stosowanie średniej ważonej? Tak/Nie
>
> 3. Czy do konkretnych ocen bieżących przypisuje się wagi? Tak/Nie
> 3 a. Jeśli tak, to jakie kategorie wag (np. sprawdzian, odpowiedź ustna,
> praca domowa, itp.) funkcjonują w Państwa szkole oraz jakie przypisano do
> nich wagi?
>
> 4. Czy w Państwa placówce oceny śródroczne/końcowe ustala się na podstawie
> lub z uwzględnieniem średniej arytmetycznej z ocen bieżących? Tak/Nie
>
> 5. Czy w klasach I-III (dot. szkół podstawowych) w Państwa placówce
> ocenami bieżącymi (w codziennej praktyce dydaktyczno-diagnostycznej) są
> oceny wyrażone cyfrą (od 1 do 6)? Tak/Nie/Nie dotyczy
>
> 6. Czy zgodnie z przyjętym wewnątrzszkolnym ocenianiem umocowanym w
> statucie szkoły przewiduje się ocenę niedostateczną:
> - za określoną liczbę tzw. "nieprzygotowań" do lekcji? Tak/Nie
> - za brak pracy domowej? Tak/Nie
> - za nieobecność na sprawdzianie/kartkówce? Tak/Nie
>
> 7. Czy zgodnie z przyjętym wewnątrzszkolnym ocenianiem, umocowanym w
> statucie szkoły, przewiduje się określony czas (w tygodniach/dniach) w
> jakim osoba ucząca się może poprawić daną ocenę bieżącą? Tak/Nie
>
> 8. W jaki sposób statut szkolny definiuje wymagania edukacyjne na ocenę
> celującą? Proszę o zacytowanie treści odpowiedniego artykułu/paragrafu.
>
> *ZASADY W SZKOLE I OCENIANIE ZACHOWANIA*
>
> 9. Czy ocenianie zachowania w Państwa placówce oparte jest o system
> punktowej oceny? Tak/Nie
>
> 10. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz farbowania włosów przez osoby
> uczące się? Tak/Nie
> 10 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
>
> 11. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz malowania paznokci przez osoby
> uczące się (lub istnieją regulacje dotyczące koloru paznokci)? Tak/Nie
> 11 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
>
> 12. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz makijażu przez osoby uczące
> się? Tak/Nie
> 12 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
>
> 13. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz noszenia biżuterii przez osoby
> uczące się? Tak/Nie
> 13 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
>
> 14. Jakie konsekwencje przewiduje się wobec osób nieprzestrzegających
> zasad (wymienionych w punktach 10-13):
> - punkty ujemne z zachowania
> - upomnienie nauczyciela/nauczycielki
> - upomnienie dyrektora/dyrektorki
> - nagana
> - nie regulujemy kwestii dot. farbowania włosów, malowania paznokci,
> noszenia biżuterii lub/i makijażu przez osoby uczące się w naszej szkole
> - inne (jakie?)
>
> 15. Czy statut szkoły określa zasady ubierania się osób uczących się na
> terenie szkoły? Tak/Nie
>
> 16. Jeśli tak, proszę o przywołanie/zacytowanie tego zapisu ze statutu
> szkoły. Jeżeli nie, proszę o wpisanie „nie dotyczy”.
>
> 17. Czy w szkole obowiązują mundurki? Tak/Nie
> 17 a. Jeśli tak czy osoby uczące się kupują mundurek na własny koszt?
> Tak/Nie
> 17 b. Jaki jest koszt zakupu mundurka?
>
> 18. W jaki sposób uregulowano warunki korzystania z telefonów w szkole?
> Proszę o zacytowanie odpowiedniego fragmentu ze statutu szkoły.
>
> 19. Czy statut szkoły przewiduje rekwirowanie telefonu uczniowi/uczennicy,
> w przypadku gdy uczeń/uczennica używa telefonu niezgodnie z przyjętymi
> warunkami? Tak/Nie
>
> 20. Jeżeli tak, to w jaki sposób (gdzie) przechowywane są zarekwirowane
> telefony?
> Jeżeli nie, proszę o wpisanie “nie dotyczy”
>
> 21. Jeżeli tak, kto może odebrać zarekwirowany telefon?
> - rodzic/opiekun prawny
> - uczeń/uczennica
> - nie dotyczy
>
> 22. Czy uczniowie pełnoletni mogą samodzielnie usprawiedliwiać
> nieobecności lub/i zwalniać się z lekcji? Tak/Nie/Nie dotyczy
>
> *BEZPIECZEŃSTWO*
>
> 23. Czy uczniowie pełnoletni mają możliwość opuszczenia budynku szkoły w
> trakcie zajęć/przerw lekcyjnych? Tak/Nie
>
> 24. Czy Państwa Szkoła zbiera od rodziców/opiekunów prawnych zgody na:
> - wezwanie karetki pogotowia? Tak/Nie
> - udzielenie dziecku pierwszej pomocy przedmedycznej? Tak/Nie
>
> 25. Czy drzwi ewakuacyjne w szkole są:
> - zamknięte na klucz
> - otwarte
>
> 26. Czy drzwi wejściowe do szkoły są na czas lekcji:
> - zamykane na klucz i otwierane (w razie potrzeby) przez osobę dozorującą,
> - otwarte
>
> 27. Czy szkoła prowadzi szczególny nadzór nad pomieszczeniami szkoły lub
> terenem wokół szkoły w postaci monitoringu? Tak/Nie
> 27 a. Jeżeli tak, jakie punkty/pomieszczenia objęte są monitoringiem
> (można wybrać kilka):
> - korytarze (Tak/Nie)
> - wnętrze szatni (Tak/Nie)
> - teren wokół szkoły (Tak/Nie)
> - inne (proszę wpisać jakie):
> - nie dotyczy
>
> *ORGANY SZKOŁY*
>
> 28. Czy w Państwa Placówce powołano Radę Szkoły? Tak/Nie
>
> 29. Czy w Państwa placówce powołano Radę Rodziców? Tak/Nie
>
> 30. Czy w Państwa Placówce zbierane są składki na działalność Rady
> Rodziców? Tak/Nie/Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się
> Rady Rodziców
>
> 31. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów i uczennic podpisują deklarację
> wpłaty określonej kwoty środków na konto Rady Rodziców? Tak/Nie//Nie
> dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
>
> 32. Czy Rada Rodziców na początku danego roku szkolnego informuje
> społeczność szkolną o sugerowanej wysokości składki na jej działalność?
> Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady
> Rodziców
>
> 33. Czy Rada Rodziców gromadzi zbierane środki na:
> - indywidualnym koncie jednego z rodziców
> - własnym koncie Rady
> - rachunku/subkoncie utworzonym na koncie placówki
> - nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
>
> 34. Czy Rada Rodziców publikuje/przedstawia społeczności szkolnej roczne
> sprawozdania finansowe wydatków? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy placówką w
> której nie tworzy się Rady Rodziców.
> 34 a. Jeżeli tak, proszę o przesłanie/załączenie ostatniego sprawozdania
> finansowego Rady Rodziców Państwa placówki.
> 34 b. Jeżeli tak, czy sprawozdanie finansowe wydatków Rady Rodziców jest
> publikowane na stronie internetowej szkoły lub w BIP szkoły? Tak/Nie /Nie
> dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców.
>
> 35. Proszę podać przykładowe wydatki, finansowane w roku szkolnym 2023/24
> przez Radę Rodziców.
>
> 36. Proszę o podanie daty uchwalenia obowiązującego regulaminu Rady
> Rodziców.
>
> 37. Proszę o wpisanie “nie dotyczy” jeżeli w szkole nie tworzy się Rady
> Rodziców.
>
> 38. Proszę o podanie daty uchwalenia obowiązującego regulaminu Samorządu
> Uczniowskiego.
>
> 39. Czy w Szkole uregulowano, jakie warunki musi spełnić uczeń/uczennica,
> by móc kandydować do organów Samorządu Uczniowskiego? Tak/Nie
> 39 a. Jeżeli tak, to jakie to warunki?
>
> 40. Czy w głosowaniu w wyborach do organów Samorządu Uczniowskiego biorą
> udział nauczyciele i nauczycielki? Tak/Nie
>
> 41. Czy w latach 2021-2024 Samorząd Uczniowski przedstawiał Radzie
> Pedagogicznej oraz Dyrekcji Szkoły wnioski i opinie dot. spraw szkoły?
> Tak/Nie
> 41 a. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpłynęło wniosków Samorządu
> Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie, proszę o wpisanie “nie
> dotyczy”.
> 41 b. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpłynęło opinii Samorządu
> Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie, proszę o wpisanie “nie
> dotyczy”.
>
> *KADRY*
>
> 42. Czy na dzień wpływu wniosku w Państwa placówce są obsadzone wszystkie
> etaty zgodnie z zapotrzebowaniem? Tak/Nie
>
> 43. Jeśli nie, jakich stanowisk dotyczą wakaty w Państwa placówce i ile
> ich jest?
>
> 44. Czy w szkole zatrudniony jest psycholog/psycholożka? Tak/Nie
> 44 a. Jeśli tak w jakim wymiarze godzinowym?
> 44 b. Jeśli tak, jakie posiada kwalifikacje w rozumieniu wykształcenia
> kierunkowego i ukończonych kursów.
>
> *ADMINISTRACYJNE*
>
> 45. Czy szkoła prowadzi BIP? Tak/Nie
>
> 46. Czy szkoła posiada skrzynkę ePUAP? Tak/Nie
>
> 47. Ile osób realizowało obowiązek szkolny w roku szkolnym 2023/24 w
> Państwa placówce?
>
> 48. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje religii?
>
> 49. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje etyki?
>
> 50. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje WDŻ?
>
> *ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ*
>
> 51. Czy budynek Państwa szkoły przeszedł w ciągu ostatnich 5 lat
> termomodernizację? Tak/Nie
>
> 52. Czy termomodernizacja budynku szkoły jest zaplanowana w najbliższych
> trzech latach? Tak/Nie
>
> 53. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony we własne odnawialne źródła
> energii? Tak/Nie
>
> 54. Czy w Państwa szkole monitoruje się jakość powietrza (tj.
> zainstalowano specjalistyczne urządzenia monitorujące jakość powietrza
> wewnątrz budynku i/lub wokół szkoły)? Tak/Nie
>
> 55. Czy Państwa szkoła posiada i korzysta z urządzeń odpowiadających za
> oczyszczanie powietrza wewnątrz budynku? Tak/Nie
>
> 56. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony w urządzenia i rozwiązania
> chłodzące (w przypadku fali upałów)? Tak/Nie
>
> 57. Czy w infrastrukturze wokół Państwa szkoły znajdują się instalacje
> bazujące na przyrodzie, np.: ogród warzywny, ogród deszczowy, łąka kwietna,
> park kieszonkowy, żywa altana? Tak/Nie
> 57 a. Jeżeli tak, to jakie?
>
> 58. Czy Państwa szkoła zapewnia opcję wyboru posiłków roślinnych w każdy
> dzień (stołówka szkolna)?
> - nie dotyczy (nasza szkoła nie zapewnia posiłków)
> - tak, wegetariańskie
> - tak, wegańskie
> - tak, wegetariańskie i wegańskie
> - nie
>
> 59. Jeżeli „tak”, czy opcja diety roślinnej wiąże się z inną odpłatnością?
> - tak, wybór diety roślinnej wiąże się z dodatkową opłatą (cena jest
> wyższa)
> - tak, za posiłki roślinne płaci się mniej
> - nie, wybór diety nie wpływa na cenę za posiłek
> - nie dotyczy (nasza szkoła nie zapewnia posiłków)
>
> 60. Czy szkoła zapewnia bezpłatnie środki menstruacyjne (np. podpaski,
> tampony)? Tak/Nie
>
> *INNE*
>
> 61. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów/uczennic biorą udział w
> wycieczkach szkolnych w charakterze osób do pomocy w opiece nad grupą?
> Tak/Nie
>
> 62. Czy szkoła udostępnia uczniom i uczennicom szafki (w których mogą oni
> przechowywać podręczniki i inne pomoce dydaktyczne)? Tak/Nie
>
> 63. Czy za dostęp do szafek pobierane są opłaty? Tak/Nie
> Jeśli "tak" - to w jakiej kwocie?
>
> 64. Czy w Państwa Szkole uregulowano kwestie dotyczące przyjmowania
> upominków i innych korzyści przez Dyrekcję, nauczycieli, nauczycielki i
> innych pracowników Szkoły (np. polityka prezentowa, rejestr korzyści)?
> Tak/Nie
>
> 65. Czy Szkoła prowadzi rejestr umów z podmiotami zewnętrznymi
> realizującymi usługi na terenie placówki? Tak/Nie
>
> 66. Czy rejestr umów z podmiotami zewnętrznymi realizującymi usługi na
> terenie placówki jest udostępniony na stronie szkoły lub w BIP? Tak/Nie/Nie
> dotyczy
>
> 67. Czy szkoła publikuje wizerunki osób uczących się na stronie
> internetowej? Tak/Nie
>
> 68. Czy szkoła publikuje wizerunki osób uczących się w mediach
> społecznościowych? Tak/Nie
>
> 69. Proszę o przesłanie wzoru zgody rodzica/opiekuna prawnego na
> wykorzystanie wizerunku dziecka, który jest stosowany w Państwa Szkole.
>
> 70. Czy w Państwa Szkole utworzono Szkolny Budżet Obywatelski/Szkolny
> Budżet Partycypacyjny? Tak/Nie
> 70 a. Jeżeli tak, jaką kwotę w roku szkolnym 2023/2024 przeznaczono na
> realizację Szkolnego Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu
> Partycypacyjnego? Jeżeli nie, prosze o wpisanie “nie dotyczy”.
> 70 b. Jeżeli tak, jakie działania zrealizowano w ramach Szkolnego Budżetu
> Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego w Państwa Szkole? Jeżeli
> nie, prosze o wpisanie “nie dotyczy”.
>
> *UZASADNIENIE*
> W ostatnich latach polska szkoła przechodziła i przechodzi, nieustające
> przemiany. Dotyczy to zarówno jej systemowej organizacji, jak i życia
> codziennego. Naszym celem jest zdiagnozowanie obszarów trudności i
> wyzwań, związanych ze zmianami i rzeczywistością szkolną oraz na tej
> podstawie opracowanie publikacji zawierającej ustandaryzowaną i
> usystematyzowaną wiedzę (w tym prawną) oraz kompedium dobrych praktyk celem
> wsparcia w dziejących się zmianach. Publikacja zostanie rozesłana do
> wszystkich szkół objętych monitoringiem. Dostępna będzie również w formie
> elektronicznej. Swoim projektem pragniemy promować otwartość, włączenie,
> równość oraz prawa dzieci i prawa człowieka w edukacji i szkole, wesprzeć
> kadry zarządzające oraz pedagogiczne szkół i rodziców, a także otoczyć
> dzieci i młodzież opieką i wsparciem. Inicjatywę wspiera Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska i Fundusz Obywatelski im. Ludwiki i Henryka Wujców. Szkoła
> jest nasza.
>
> W razie dodatkowych pytań, ewentualnych trudności w odpowiedzi lub
> wątpliwości, prosimy o kontakt: *{{ email }}*
> <{{ email }}>
> --
>
> Stowarzyszenie dO!PAmina Lab powstało w lutym 2019 r. i jest wspólną,
> oddolną inicjatywą pasjonatów edukacji, rodziców, nauczycieli i
> nauczycielek oraz osób uczących się.
> Prowadzimy projekty edukacyjne, na podstawie zebranych danych opracowujemy
> rekomendacje (w tym legislacyjne) dla oświatowych polityk lokalnych i
> ogólnopolskich.
>
>--
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Świnoujściu
Szkoła Podstawowa nr 9 im.Jana
Pawła II
Przedszkole Miejskie nr 7Siedziba Szkoły:
ul. Sąsiedzka 13a;
72-605 Świnoujście+48 91 322 17 24
https://sp9.swinoujscie.pl/
<https://sp9.swinoujscie.pl/>
{{ email }}
<mailto:{{ email }}>---
Informujemy, że
Administratorem danych osobowych jest Dyrektor Zespołu
Szkolno-Przedszkolnego z siedzibą w Świnoujściu, ul. Sąsiedzka 13a.
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Zespole
Szkolno-Przedszkolnym w Świnoujściu znajdują się na stronie internetowej
Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem:
https://bip.um.swinoujscie.pl/uploads/files/klauzula_RODO_ZSP.pdf
<https://bip.um.swinoujscie.pl/uploads/files/klauzula_RODO_ZSP.pdf>, w
której umieszczone zostały klauzule informacyjne zgodne z RODO.