Instytucja: 

BORONÓW

 Monitoring: 

Wnioski o informację o środowisku w 2023 - gminy, starostwa, urzędy marszałkowskie, GDOŚ, parki

 Liczba listów: 

3

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Dostarczony

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BORONÓW
    Ocena LLM: Kategoryzacja AI została pominięta dla listu z automatyczną odpowiedzią.

    To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres {{ email }}.

    Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

    Załączniki

    • MDNPart3_rf6svJ8.txt
  • Gmina Boronów odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BORONÓW
    Ocena LLM: A) email jest odpowiedzią z BORONÓW i zawiera odpowiedzi na pytania z
    wniosku o informację publiczną.

    Dzień dobry!

    W załÄ
    czeniu przesyłam odpowiedź nr OŚW.1431.10.2024 na wniosek o
    udostępnienie informacji publicznej.

    Pozdrawiam

    Dorota Wilczek
    Inspektor ds. Ochrony Środowiska
    i Pozyskiwania Środków Pozabudżetowych

    UrzÄ
    d Gminy Boronów
    ul. Dolna 2
    42-283 Boronów
    tel. 34 35-39-100 wew.21
    e-mail: {{ email }}

    Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Boronów, z
    siedzibÄ
    : UrzÄ
    d Gminy Boronów, ul. Dolna 2 , 42-283 Boronów, tel. 34 353
    91 00, e-mail: gmina@boronow.pl Dane osobowe sÄ
    gromadzone i
    przetwarzane w celu prowadzenia korespondencji z Państwem oraz w celu,
    dla którego zostały nam udostępnione. Pełna treść klauzuli informacyjnej
    dostępna jest pod adresem:
    http://ug.boronow.pl/index.php/106-informacje/375-ochrona-danych-osobowych

    W dniu 2024-07-05 08:10, UrzÄ
    d Gminy Boronów napisał(a):
    > --- Treść przekazanej wiadomości ---
    >
    > TEMAT:
    > Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
    >
    > DATA:
    > Tue, 25 Jun 2024 08:48:47 -0000
    >
    > NADAWCA:
    > {{ email }}
    >
    > ODPOWIEDŹ-DO:
    > {{ email }}
    >
    > ADRESAT:
    > {{ email }}
    >
    > Na podstawie art. 61 ust. 1 i 2 Konstytucji RP oraz art. 10 ust. 1
    > Ustawy o dostępie do informacji publicznej stowarzyszenie Sieć
    > Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujÄ
    cych
    > informacji:
    >
    > * Prosimy o podanie liczby wniosków lub pism zakwalifikowanych jako
    > wnioski o informację o środowisku, które wpłynęły do organu w
    > 2023 roku. Chodzi o wszystkie wnioski o udostępnienie informacji o
    > środowisku, które wpłynęły drogÄ
    pisemnÄ
    i elektronicznÄ
    .
    >
    > * Prosimy o podanie łÄ
    cznej wysokości opłat za wyszukiwanie,
    > przekształcenie informacji o środowisku, sporzÄ
    dzanie kopii
    > dokumentów lub danych oraz ich przesłanie, które organ naliczył w
    > 2023 r. na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008
    > r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale
    > społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania
    > na środowisko [dalej ustawa ooś].
    >
    > * Zgodnie z art. 21 i 23 ustawy ooś organy prowadzÄ
    wykazy
    > informacji o środowisku. Prosimy o podanie możliwych do skopiowania
    > linków prowadzÄ
    cych bezpośrednio do prowadzonych wykazów.
    >
    > * Prosimy o podanie możliwego do skopiowania linku prowadzÄ
    cego
    > bezpośrednio do rejestru wniosków o wydanie zezwolenia i o
    > zezwoleniach na usunięcie drzewa lub krzewu, o którym mowa w art. 21
    > ust. 2 pkt 24 lit. f ustawy ooś.
    >
    > * Prosimy o wskazanie stanowiska osoby odpowiedzialnej za
    > udostępnianie informacji o środowisku, o której mowa w art. 10
    > ustawy ooś.
    >
    > * Prosimy o podanie zakresu obowiÄ
    zków osoby odpowiedzialnej za
    > udostępnianie informacji o środowisku. Dla ułatwienia podajemy
    > przykładowe obowiÄ
    zki:
    > - przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski,
    > - koordynowanie procesu udostępniania informacji (np. dbanie o
    > terminy),
    > - prowadzenie rejestru wniosków o udostępnienie informacji o
    > środowisku,
    > - redagowanie informacji do publicznie dostępnych wykazów o
    > środowisku i/lub Biuletynu Informacji Publicznej,
    > - przygotowywanie okresowych zestawień podsumowujÄ
    cych na temat
    > udostępniania informacji o środowisku przez urzÄ
    d,
    > - inne.
    >
    > Prosimy o odpowiedź na adres
    > {{ email }} --
    > _Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska ul. Ursynowska 22/2
    > | 02-605 Warszawa tel: 22 844 73 55 adres email:
    > {{ email }} skrytka epuap:
    > SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka www.siecobywatelska.pl [1] |
    > www.informacjapubliczna.org [2] NIP 5262842872 KRS 0000181348 SÄ
    d
    > Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy
    > Krajowego Rejestru SÄ
    dowego_
    >
    > _Administratorem Państwa danych osobowych jest Sieć Obywatelska
    > Watchdog Polska z siedzibÄ
    w Warszawie, ul. Ursynowska 22/2, 02-605
    > Warszawa. MogÄ
    Państwo skontaktować się z nami listownie pod ww.
    > adresem lub elektronicznie pod adresem e-mail:
    > {{ email }}. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z
    > którym mogÄ
    Państwo skontaktować się pod adresem e-mail:
    > {{ email }}. _
    > _ _
    > _Państwa dane osobowe pozyskujemy od Państwa podmiotu
    > zatrudniajÄ
    cego - podmiotu zobowiÄ
    zanego, który udziela odpowiedzi
    > na nasz wniosek o udostępnienie informacji publicznej i wraz z
    > odpowiedziÄ
    przekazuje nam Państwa dane osobowe. Wśród tych danych
    > znaleźć mogÄ
    się przede wszystkim: imię i nazwisko, stanowisko
    > pracy, nazwa podmiotu zobowiÄ
    zanego, adres e-mail lub numer telefonu,
    > podpis. _
    > _ _
    > _Przetwarzamy Państwa dane osobowe w celu realizacji przez nas celów
    > statutowych, w tym pozyskiwania informacji publicznej i zapewnienia
    > dostępu do niej w niezmienionej formie, poprzez publikowanie
    > uzyskanych odpowiedzi na naszej stronie internetowej:
    > fedrowanie.siecobywatelska.pl [3]. Ponadto możemy przetwarzać
    > Państwa dane w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
    > PodstawÄ
    prawnÄ
    przetwarzania Państwa danych jest nasz prawnie
    > uzasadniony interes, czyli art. 6 ust. 1 lit. f RODO._
    > _ _
    > _Państwa dane osobowe planujemy przechowywać przez okres nie
    > dłuższy niż 16 lat od momentu ich pozyskania. Odbiorcami Państwa
    > danych będÄ
    nasi współpracownicy i podmioty przetwarzajÄ
    ce,
    > którym powierzamy przetwarzanie danych osobowych. Ponadto, Państwa
    > dane osobowe, które podmiot zobowiÄ
    zany przekaże do nas wraz z
    > odpowiedziÄ
    na nasz wniosek o udostępnienie informacji publicznej,
    > mogÄ
    zostać opublikowane na naszej stronie:
    > fedrowanie.siecobywatelska.pl [3] - w takim przypadku odbiorcami
    > Państwa danych będÄ
    użytkownicy ww. strony. Korzystamy z
    > oprogramowania biurowego dostarczonego przez Google LLC z siedzibÄ
    w
    > Stanach Zjednoczonych, co powoduje, że Państwa dane mogÄ
    być
    > przekazywane poza obszar EOG. Wskazany dostawca jest uczestnikiem
    > programu Data Privacy Framework, co potwierdza, że zapewnia on
    > odpowiedni poziom ochrony danych osobowych. _
    > _ _
    > _MajÄ
    Państwo prawo dostępu do swoich danych, a także prawo
    > żÄ
    dania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
    > MogÄ
    też Państwo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania przez nas
    > Państwa danych osobowych. Przysługuje też Państwu prawo skargi do
    > Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych._
    >
    > Links:
    > ------
    > [1] http://www.siecobywatelska.pl
    > [2] http://www.informacjapubliczna.org
    > [3] http://fedrowanie.siecobywatelska.pl/

    Załączniki

    • Odpowiedź_informacja_publiczna_OŚW_1431_10_2024.pdf